امروز ۱۰۰ هزار دوز واکسن کوبایی به تهران می‌رسد

پنجشنبه 21 اسفند 1399
16:37
خبرنویس

کیانوش جهانپور روز پنجشنبه در توییتر نوشت: محموله ۱۰۰ هزار دزی واکسن Soberana_۰۲ برای انجام فاز سه مطالعه بالینی مولتی سنتریک مشترک انستیتو پاستور ایران و موسسه FinlayInstituto کوبا ساعت ۶ بعدازظهر به وقت کاراکاس، از مسیر ونزوئلا به مقصد تهران بارگیری و ارسال شد و تا ساعاتی دیگر به تهران می رسد.

جهانپور افزود: مطالعه بالینی فاز ۱ و ۲ این واکسن تحت نظارت و اشراف انستیتو پاستور ایران در هاوانا با موفقیت انجام شده و با توجه به نتایج مطلوب فازهای ۱ و ۲، طبق تفاهم قبلی و در ادامه همکاری های قبلی و پلتفورم مشترک انستیتو پاستور ایران و موسسه فینلای کوبا فاز ۳ مطالعه بالینی همزمان در دو کشور انجام و در صورت تایید نتایج نهایی، تولید انبوه آن در دو کشور آغاز خواهد شد.

سخنگوی سازمان غذا و دارو اظهار داشت: این واکسن با فناوری ساب یونیت پروتئین، بازتولید نوترکیب بخشی از RBD اسپایک (آنتی ژن S) ویروس کووید۱۹ کنژوگه با توکسویید کزاز به همراه اجوانت است و در دو دوز با فاصله ۲۸ روز استفاده خواهد شد.

جهانپور اظهار داشت: مطالعه کارآزمایی بالینی این واکسن، در کوبا در روزهای اخیر آغاز شده و در ایران، توسط انستیتو پاستور ایران در گام نخست همزمان در حداقل پنج دانشگاه علوم پزشکی خارج از پایتخت، در روزهای ابتدایی سال جدید، آغاز می شود و به محض تایید نتایج، تولید آن در داخل کشور انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قرار است از این تعداد واکسن (۱۰۰هزار دوز) برای انجام مطالعه بالینی مشترک با کوبا استفاده شود. همچنین مرحله مطالعه بالینی فاز سه این واکسن به طور همزمان با ایران و کوبا در مکزیک نیز انجام می شود.

پس از تایید فاز سه مطالعه بالینی واکسن Soberana_۰۲ کوبا قرار است این واکسن به صورت مشترک علاوه بر کوبا در انستیتو پاستور ایران نیز تولید شود.

بر اساس اعلام سازمان غذا و دارو، علاوه بر این محموعه ۱۰۰ هزار دوزی از واکسن کرونا، تاکنون ۶۹۵ هزار دوز واکسن کرونا شامل ۳۲۰ دوز واکسن اسپوتنیک وی روسیه، ۲۵۰ هزار دوز واکسن سینوفارم اهدایی چین و ۱۲۵ هزار دوز واکسن کواکسین شرکت باهارات بیوتک هند وارد کشور شده است.

تاکنون فقط از واکسن های اسپوتنیک وی روسیه برای واکسیناسیون در کشور استفاده شده است. سازمان غذا و دارو روز چهارشنبه مجوز مصرف اضطراری را برای واکسن سینوفارم چین صادر کرد.


[ بازدید : 209 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آموزش پاکسازی صورت توسط فاطمه حبشی

پنجشنبه 21 اسفند 1399
16:36
خبرنویس

این ترکیب را به مدت ۱۰ دقیقه روی پوستتان قراردهید. گلیسیرین موجود در ترکیب صابون، رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کرده و احساس خشکی و کشیدگی پوست را رفع میکند. هر انسان با یک نوع پوست ( خشک، مختلط، نرمال یا چرب ) به دنیا میآید و تا آخر عمر با آن زندگی میکند. به طور کلی فشیال اگر زیر نظر فرد متخصص و با علم و برنامه ریزی مرحله انجام شود عوارضی ندارد؛ اما اگر فشیال صورت بدون توجه به زمان بندی و استراحت پوست و با موارد مخصوص انجام نشود می تواند عوارضی مانند حساس شدن و قرمز شدن دائمی پوست، نازک شدن پوست و ایجاد لک برای پوست داشته باشد. این مرحله مهمترین مرحله در فشیال است چرا که اگر خوب انجام نشود منجر به ایجاد جوش و آکنه میشود. بهتر است عمل پاکسازی پوست در خانه انجام نشود و توسط آرایشگران حرفه ای یا پزشکان زیبایی انجام شود چرا که ابتدا باید پوست آنالیز شده و طبق نوع پوست عمل پاکسازی انجام شود. قبل از اقدام به فشیال حتما باید با یک متخصص پوست و زیبایی مشورت کنید تا نوع پوست و خدماتی که باید روی آن انجام دهید را به شما بگوید. شما با مشاوره می توانید درخواست خود را بگویید تا متخصص نسبت به درخواست و نوع پوستتاتن برای شما تعداد جلسات را تنظیم کند.

می توانید این کار را با کمی فشار نیز انجام دهید. تحقیقات نشان داده است که گلیسیرین علاوه بر حفظ رطوبت پوست ، نفوذپذیری پوست را نیز افزایش می دهد ، که می تواند اثر بخشی ترکیبات پاک کننده در میسلار واتر را افزایش دهد. بنابران بسیار مهم است که این نکات را رعایت کنید تا اثر فشیال بیشتر بر روی پوست شما بماند. در مرحله استخراج فشیال صورت منفذهای پوست که به وسیله چربی و آلودگی پر شدهاند به وسیله ابزارهای مخصوص باید تخلیه شوند. پس از مرحله استخراج ماشاژ پوست انجام میشود. امروزه فشیال پوست و صورت در سالنهای زیبایی و مطبهای پزشکی انجام میشود. علاوه بر مراجعه به کلینیک زیبایی یا سالنهای زیبایی میتوانید فشیال پوست را در خانه نیز انجام دهید. همچنین پیشنهاد میکنیم مطلب “ماسک صورت خانگی برای پوست خشک” را نیز از سری مقالات آرایش و زیبایی ستاره مطالعه کنید. اگر قصد فشیال پوست خود را دارید بهتر است در کلینکهای زیبایی و مطب پزشک متخصص زیبایی آن را انجام دهید.

در این مرحله که پس از پاکسازی انجام میشود، متخصص به وسیله کرمهای لایهبردار مخصوص و اسکراب یا بخار آب پوست شما را لایه برداری میکند و سلولهای مرده را از سطح پوست جدا میکند. کرم پیلینگ یا لایه بردارها با برداشتن یک لایه از سطح پوست آن را پاکسازی میکنند اما این اتفاق (برخلاف اسکراب ها) فیزیکی نیست. شستشو و لایه برداری با دستگاه ۶ برابر بهتر از شستشوی دستی با شوینده ها و اسکراب های مختلف هست. صورت خود را با شوینده ملایم شستشو دهید . در آخر، از پاک کننده کف ملایم صورت بر روی صورت خود استفاده کنید و با آب ولرم بشویید. در این مرحله فرد متخصص با استفاده از پدهای مخصوص و دستگاههای شست و شو صورت را کاملا تمیز میکند. اگر قصد فشیال دارید میتوانید با ثبت درخواست در بازار آنلاین "خدمت از ما" لیست بهترین متخصصین فشیال پوست را ببنید و با خواندن نظرات افرادی که قبلا از این خدمات استفاده کردهاند بهترین متخصص پاکسازی و فشیال پوست را انتخاب کنید.

در این مرحله متخصص با نوع و حسایت پوست شما ماسک نهایی را بر روی پوستتان قرار میدهد. بهتر است این مرحله با دقت و به آرامی انجام شود تا تاثیرگذار باشد. بنابراین در هنگام انتخاب مراکز انجام خدمات پوستی بهتر است تحقیق کنید و از کیفیت محصولات مورد استفاده آنها اطمینان حاصل کنید، تا از عوارض ناشی از فشیال پوست در امان باشید. 3. پوست نرمال: پوستی میان خشک و چرب است که نرمی و رطوبت آن مطلوب بوده و منافذ روی پوست بزرگ نیستند. این درمان ها برای مشتریان عزیزی که متقاضی باشند در کنار پاکسازی پوست انجام می شود. کلاس ها بعد از به حد نصاب رسیدن با هماهنگی مربی هفته ای سه بار برگزار می شود. ومتخصص پس از پاکسازی اولیه پوست با بهره بردن از لیزر اقدام به لایه برداری از پوست صورت می کند. بعد از کیسه کشیدن حس سبکی و روشنی به شما دست می دهد که معمولا پس از آن اقدام به استفاده از روغن و کرم های مرطوب کننده می کنید که باعث آبرسانی و تغذیه پوست می شود. در روش مکانیکی معمولا از ابزارهایی استفاده می کنند که می تواند پوست را مورد سایش قرار دهد . خوب است که بدانید کیسه کشیدن که در گذشته و حتی هم اکنون در استحمام ایرانی ها استفاده می شود نوعی لایه برداری از سطح پوست می باشد و آن چیزی که اعوام از آن به عنوان چرک یاد می کنند در واقع همان سلول های مرده پوست است که به روش مکانیکی از سطح بدن دفع می شود.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه آموزش پاکسازی صورت توسط فاطمه حبشی مراجعه کنید.


موضوعات: عمومی,
[ بازدید : 4879 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنویس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]