فروش ماسک 1000 تومانی

شنبه 29 آذر 1399
9:18
خبرنویس

از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه؛ بر اساس جلسه پشتیبانی ستاد ملی مقابله با کرونا حداکثر نرخ هر عدد ماسک سه لایه استاندارد مورد تایید سازمان غذا و دارو اعم از صنعتی و کارگاهی هزار تومان است.

گفتنی است، تامین ماسک مورد نیاز از سوی وزارت صمت انجام شده و شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه فضا را به صورت رایگان در اختیار تولیدکنندگان قرار داده و بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، فروشندگان می‌بایست ماسک با قیمت مصوب هزارتومان را در اختیار شهروندان و مسافران قرار دهند.


موضوعات: اجتماعی,
[ بازدید : 230 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

حدود یک سال است ذهن دانشمندان را به خود مشغول کرده است

شنبه 29 آذر 1399
9:17
خبرنویس

یک سال پیش تلسکوپ پارکز در استرالیا، موج رادیویی ناشناخته ای را دریافت کرد و آنچه این موج رادیویی را منحصر به فرد کرده این است که در تمام طول فعالیت تلسکوپ‌های رادیویی، اولین موج در نوع خود است که (عوامل ناشناس) به سمت فضا نشانه رفته‌اند.

اخترشناسان با تجزیه و تحلیل آن هنوز نتوانسته‌اند عاملی زمینی (همچون تجهیزات مخابراتی یا ماهواره‌های عبوری) برای آن بیابند.

بر این اساس، زمین ما بی وقفه و در مقیاسی میلیاردی در معرض هجوم امواج رادیویی مختلف است که گاه نتیجه انفجارها و کنش و واکنش های کهکشانی و گاه، حاصل فعالیت فضاپیماهای خود بشر در فضا بوده است. سال ۱۹۹۷ یک پیام رادیویی ناشناس توسط مراکز آمریکایی دریافت، اما بعدها معلوم شد این موج ساطع شده از فضاپیمای سوهو بود که در ماموریتی مشترک میان ناسا و آژانس فضایی اروپا، خورشید را رصد می‌کند؛ بنابراین نمی توان به سرعت درباره منشاء این امواج قضاوت کرد اما این مورد آخر ظاهرا پیچیده تر و منحصر به فرد است.

برای دانشمندان، امواج رادیویی مختلف چیز عجیبی نیست. تلسکوپ‌های رادیویی رصدخانه گرین‌بانک در ایالت ویرجینیای غربی آمریکا یا تلسکوپ پارکز در استرالیا، سالانه میلیون‌ها ستاره نزدیک به زمین را شنود می‌کنند تا نشانی از امواج صوتی بیگانه یا سرگردان بیابند، اما تاکنون با وجود گذشت حدود یک سال از دریافت امواج غریب، نتوانسته‌اند درباره این مورد، علت و منشائی انسانی یا طبیعی پیدا کنند.

پروژه صد میلیون دلاری رصد امواج رادیویی برای یافتن نشانه هایی از حیات فرازمینی را یوری میلنر سرمایه‌گذار بزرگ علم و فناوری در سال ۲۰۱۵ در دره سیلیکون (سیلیکون ولی) کالیفرنیا راه‌اندازی کرد.

مبنای این اقدام، سوال کلیدی «استفان هاوکینگ»، اخترفیزیکدان انگلیسی است که در اهمیت یافته‌های این پروژه گفته بود: «برای انسان مهم خواهد بود که بداند آیا در این جهان تاریک، تنهاست یا نه؟»


موضوعات: عمومی,
[ بازدید : 246 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اجرای برنامه های CRM چگونه است؟

شنبه 29 آذر 1399
9:16
خبرنویس

موفقیت اجرای برنامه های CRM فراتر از نصب برنامه های CRM و آموزش این کارکنان است. در این زمینه باید بدانیم CRM چه چیزی است و توجه داشته باشید که هر سیستم جدیدی بر نحوه کار مستقیم کارکنان با مشتریان تأثیر می گذارد. به خاطر داشته باشید که CRM یک استراتژی کسب و کار است که تکنولوژی کمک کرده است و قادر به حرکت به جلو با این استراتژی است.

تحلیلگرانی مانند گارتنر، AMR، Forrester Research بیش از ۱۰ سال است که به طور جدی در مورد پروژه های پیاده سازی CRM تحقیق می کنند که هر دو آمار شکست هشدار دهنده تبلیغاتی در زمان های مختلف هستند. نمونه هایی از این آمار عبارتند از:

مفصل ترین تحلیل پیچیده ترین شرایط را نشان می دهد. بسیاری از مطالعات نشان می دهند که نرخ شکست اجرای برنامه های CRM در شرکت های بزرگ بسیار بیشتر از smEs است که از برنامه های CRM راحت تر استفاده می کنند. نرخ بازده سرمایه می تواند میزان موفقیت را نشان دهد. با این حال، تعاریف دیگری از موفقیت مانند رشد فروش یا بهبود تجربه مشتری می تواند مناسب باشد.

در طول 10 سال گذشته تحلیلگران و مشاوران صنعت مطالعات زیادی در مورد پروژه های پیاده سازی CRM انجام داده اند. نتایج این تحقیق تحت عنوان مهم ترین عوامل موفقیت و اشتباهات رایج در طول اجرای برنامه های CRM منتشر شده است. شرکت های بزرگی مانند Salesforce، Microsoft و SgarCRM سعی کرده اند با پیروی از این اصول به برندهای موفق و قابل اعتماد در نرم افزار CRM تبدیل شوند. در زیر می توانید تحقیقات را به طور خلاصه بخوانید.


موضوعات: عمومی,
[ بازدید : 2370 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آسمان خراش‌های ایران در غیاب ۲ ستاره آماده شکست سعودی‌ها

شنبه 8 آذر 1399
11:12
خبرنویس

تیم ملی بسکتبال کشورمان امروز از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در شهر دوحه، نخستین دیدار خود را در پنجره دوم رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱، برگزار می‌کند.

آسمان خراش‌های کشورمان در پنجره نخست رقابت‌ها ۲ پیروزی به دست آورده بودند و اکنون با چهار امتیاز صدرنشین گروه E رقابت‌ها هستند و در صورت پیروزی در ۲ مسابقه این پنجره صعود آن‌ها به مسابقات کاپ آسیا که سال آینده میلادی برگزار خواهد شد، قطعی می‌شود.

مهران شاهین طبع اگر چه در این مسابقات صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی ۲ بازیکن با تجربه خود را در اختیار ندارد، اما با توجه به اختلاف سطح بسکتبال ایران با تیم‌های همگروه، نباید کار دشواری در این ۲ مسابقه مقابل عربستان و سوریه داشته باشد.

عربستان حریف امروز ملی پوشان کشورمان هیچ وقت جزو تیم‌های سطح اول آسیا نبوده و بعید است امروز هم بتواند برای بسکتبال ایران دردسر ایجاد کند، اما مهمترین مشکل شاهین طبع شاید هماهنگ نبودن بازیکنان برای این مسابقه باشد. تیم ملی ایران برای شرکت در این مسابقات دیدار دوستانه‌ای را برگزار نکرده است. بازیکنان حاضر در تیم ملی، در چند ماه اخیر فقط ۲ مسابقه در لیگ برتر برگزار کرده اند.

ملی پوشان ایران پس فردا هم در دومین دیدار در این پنجره، باید به مصاف تیم ملی سوریه بروند. البته برگزاری این مسابقه به دلیل مثبت شدن تست کرونای ۲ بازیکن سوریه و احتمال ابتلای سایر بازیکنان این تیم به این ویروس با ابهام‌هایی مواجه شده است.

ملی پوشان ایران را محمد ترابی، محمد جمشیدی، محمد حسن زاده، حامدحسین زاده، سعید داورپناه، مایک رستم پور، آرمان زنگنه، آرون گرامی پور، سجاد مشایخی، میثم میرزایی، سینا واحدی و بهنام یخچالی تشکیل می‌دهند. دو ستاره بسکتبال ایران حامد حدادی به دلیل مشکلات قرنطینه و اشتغال در لیگ چین و صمد نیکخواه بهرامی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا و گذراندن دوره نقاهت تیم ملی را در این پنجره همراهی نمی‌کنند.


موضوعات: ورزشی,
[ بازدید : 303 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

انفجار یک مین به جای مانده از تروریست‌ها در شهر رقه

شنبه 8 آذر 1399
11:11
خبرنویس

به نقل از خبرگزاری سانا، انفجار مین در شهر رقه سوریه باعث کشته و زخمی شدن چهار کودک شد.

بر این اساس، منابع خبری اعلام کردند چهار کودک در حال بازی در روستای ابو شورا در شمال رقه بودند که با انفجار یک مین، دو تن از آن‌ها شهید و دو تن دیگر مجروح شدند.

منابع امنیتی اعلام کردند این مین‌ها را تروریست‌های داعشی هنگام عقب نشینی از رقه کاشته اند.

گفتنی است رقه زمانی پایتخت خودخوانده داعش در سوریه بود. علی رغم شکست عناصر داعش و بازپس گیری این شهر، ده‌ها هزار مین و خمپاره‌های عمل نکرده در سرتاسر رقه پخش است و به صورت گاه و بی گاه منجر به کشته و زخمی شدن شهروندان بی دفاع می‌شود.


موضوعات: حوادث,
[ بازدید : 280 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دستگاه سانترال چیست و چگونه کار می کند؟

شنبه 8 آذر 1399
11:04
خبرنویس

دستگاه سانترال چیست و چگونه کار می کند؟ PBKS چیزی شبیه به یک مرکز ارتباط از راه دور است ، این PBKS در شرکت ها ، دفاتر و سازمان ها برای مدیریت خطوط تلفن استفاده می شود و می تواند با توجه به نیازهای شرکت ، به گونه ای برنامه ریزی شود که از همه کارآیی بیشتری برخوردار باشد.

فرض کنید در یک اداره سه کارمند وجود دارد که مسئول بخشهای مختلف هستند. معمولاً علاوه بر عدم امکان استفاده از دستگاه پاسخگویی ، اگر به هر کارمند شماره تلفنی جداگانه بدهید ، اگر نیاز به مکالمه با کارمند دیگری باشد ، باید شماره تلفن را به کاربر بدهند یا با فرد مورد نظر تماس بگیرند که این منطقی نیست.

در نتیجه ، با تلفن PBX ، هر کاربر یک کد و یک خط از طریق تلفن دریافت می کند. در صورت نیاز به انتقال تماس ، می توانید با آن شخص تماس گرفته و تماس را منحرف کنید. آنها همچنین می توانند از این تلفن برای مکالمات داخلی رایگان استفاده کنند.

استفاده از اپراتور تلفن گویا در سیستم PBKS هدایت تماس گیرنده به پسوند مورد نظر را آسان می کند. سرعت در روند برقراری تماس مشتری با کارمندان و خط داخلی مورد نظر باعث می شود که خطوط شرکت زمان کمتری داشته باشد.

در واقع ، اگر دفتر دارید ، روی میز هر کارمند تلفنی با سیستم مرکزی نصب شده است و چندین خط شهری و خانگی را می توان با شماره کامپیوتر بررسی کرد.

اگر 10 تلفن همراه در شرکت خود دارید ، معمولاً به 10 گوشی نیاز دارید که نمی توانند همه چیز را روی میز بگذارند. برای حل این مشکل ، شرکت های سنتی معمولاً از تلفن های همراه استفاده می کنند.


موضوعات: عمومی,
[ بازدید : 263 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

سوغاتی لذیذ و مقوی مردم شهربابک

جمعه 7 آذر 1399
17:14
خبرنویس

اگربه شهرستان شهربابک سفر کرده باشید و یا با شهربابکی‌های میهمان نواز همسفره شده باشید بعید است سوغات همیشگی سفره‌های اهالی این شهرستان را نچشیده باشید و مشتاقانه از آن برای عزیزان خود نبرده باشید.

اسپار سابقه دیرینه‌ای درشهربابک دارد و به دست عشایر این شهرستان تهیه و در برخی مواقع به عنوان غذا مصرف می‌شود.

برای نگهداری اسپار که نوعی ماست است آن را درون مشک می‌ریزند و در جایی به نام مشکدانی که از بوته‌های بیابانی درست می‌شود می‌گذارند و در طول روز روی آن را با گلیم، فرش و ... می‌پوشانند تا هوای گرم بیرون به مشک‌ها نرسد و خنک بمانند و شب نیز روی آن را برمی دارند تا مشک‌ها خنک شود، هوای گرم باعث می‌شود طعم و مزه‌ی اصلی اسپار تغییر کند.

برای دیدن طرز تهیه این سوغاتی خوشمزه به سراغ یکی از بانوان شهربابک رفتیم که هنوز به روش سنتی این محصول با ارزش را تهیه و تولید می‌کند.


موضوعات: عمومی,
[ بازدید : 622 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

نبود نظارت در منطقه حاجی کمال زاگرس

جمعه 7 آذر 1399
17:13
خبرنویس

یزدانی، دهیار روستای حاجی کمال در شهرستان ایذه گفت: در نبود نظارت و نگهبانی از مناطق زاگرس، درختان بلوط این منطقه ناجوانمردانه قلع و قمع می‌شوند.

او افزود: پس از آنکه تنها نیروی حفاظتی محیط زیست این منطقه اخراج شد، رفت و آمد متعدد افراد غیربومی، قاچاق چوب درختان بلوط را تشدید کرده و لازم است که نیرو‌های حراستی و حفاظتی محیط زیست ایذه، نظارت‌ها را افزایش دهند.

یزدانی با اشاره به اینکه طی چند ماه اخیر به دلیل نبود جنگلبان، درختان بلوط به شکل بی سابقه‌ای از سوی گله داران غیر بومی و عشایر کوچ رو بریده می‌شوند، بیان داشت: این مسئله باعث شده تا نه تنها درختان در امان نباشند، بلکه پرنده گان و دیگر حیوانات منطقه نیز از بی رحمی شکارچیان آسایش نداشته باشند که این موضوع حیات گونه‌های این ناحیه را تهدید می‌کند.


موضوعات: اجتماعی,حوادث,
[ بازدید : 264 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

پنل پیامک پیشرفته جهت ارسال پیامک های تبلیغاتی به صورت انبوه

جمعه 7 آذر 1399
17:11
خبرنویس

یک شرکت معتبر، رضایتمندی مشتری خود را بالاتر از یک سود لحظه ای و یا کوتاه مدت می‌داند؛ به همین خاطر سئوسل به عنوان ارائه دهنده پنل اس ام اس پیشرفته ارزان مفتخر است این سرویس را در اختیار تمامی مشتریان خود قرار دهد.

سامانه پیامک سحر در شبکه های اجتماعی لینک فیسبوک سحر اس‌ام‌اس لینک تویتر سحر اس‌ام‌اس لینک تلگرام سحر اس‌ام‌اس لینک اینستاگرام سحر اس‌ام‌اس در بررسی گزارش یا وضعیت پیام‌های ارسال شده، با سه حالت روبه رو خواهیم بود.

خرید پنل پیامک

به این صورت که می‌توانید به کمک یک فیلتر ساده خانم‌های بین ۲۰ تا ۳۰ سال را پیدا کرده و برای آنها تبلیغات ارسال کنید! قطعاً این فیلتر کار شما را هدفمندتر می‌کند. چراکه این کار علاوه بر وقت‌گیر بودن، مستلزم صرف هزینه بسیاری نیز خواهد بود؛ بنابراین برای بازاریابی پیامکی خود، نیازمند سامانه ارسال پیامک یا خرید پنل اس ام اس همراه اول می‌باشید.

خیلی از پزشکان برای تبلیغات مطب و جذب مشتری و برندسازی در زمینه پزشکی از سامانه پیامکی استفاده می‌کنند و پیامک های تبلیغاتی و انبوه ارسال می‌کنند (مخصوصا در ابتدای کارشان) که بتوانند سر و صدای زیادی ایجاد کنند و مشهور شوند.

مثلا شاید برای شما جالب باشد در بعضی از فروشگاه‌ها زمانی که فاکتور شما صادر می‌شود یک پیامک برای شما ارسال می‌شود و از خرید شما تشکر می‌کنند، برای انجام این کار نیازی به برنامه نویسی پیچیده یا آپولو هوا کردن نیست، کافی است نرم افزار حسابداری را به پنل اس ام اس متصل نمایید و آیا اصلا تهیه ی پنل میتونه برای من کاربردی داشته باشه؟ بنابراین افرادی کسب و کاریی توسعه خواهند یافت که برند خود را بهتر به دیگران معرفی کنند.

شما با خرید پنل اس ام اس پیشرفته می‌توانید به تمام این امکانات برای ارسال پیامک دسترسی داشته باشید.


موضوعات: عمومی,
[ بازدید : 250 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خانم کلاهبردار سایت‌های شرط‌بندی و قمار دستگیر شد

سه شنبه 4 آذر 1399
15:28
خبرنویس

سرهنگ موسوی رئیس پلیس فتا غرب استان تهران اظهار کرد: شهروندی با حضور در پلیس فتاغرب استان تهران شکایتی درباره کلاهبرداری از حساب بانکی اش توسط مدیر سایت شرط بندی را مطرح کرد.

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران بیان کرد:در بررسی‌های اولیه کارشناسان مشخص شد که مجرم ضمن راه اندازی یک سایت شرط ‌بندی ، کاربرانی که قصد ثبت نام در این سایت را داشتند به درگاه جعلی هدایت می‌ کرد و پس از وارد کردن اطلاعات حساب‌بانکی کاربران، متهم به اطلاعات حساب آن‌ها دسترسی پیدا کرده و موجودی حساب آنها را سرقت می‌کرد.

موسوی با اشاره به اینکه در مرحله بعدی تحقیقات،کارشناسنان پلیس فتا پس انجام تحقیقات تکمیلی و با استفاده از تجهیزات تخصصی توانستند صاحب سایت شرط بندی را شناسایی کنند، بیان داشت: ماموران به خانمی 36 ساله که به وسیله خرید و فروش ارزهای اینترنتی اقدام به پولشویی می‌کرد، مضنون شدند. بنابراین پس از هماهنگی با مقام قضایی وی را به پلیس فتا احضار کردند.

این مقام انتظامی افزود: متهم پس از روبرو شدن با مدارک و ادله دیجیتال جرم،راهی بجز اعتراف نداشت و انگیزه خود را کسب درآمد از طریق کلاهبرداری اعلام کرده است.

رییس پلیس فتا غرب استان تهران با اشاره به اینکه راه اندازی و فعالیت در سایت‌های قمار و شرط‌ بندی، بر اساس قانون جرم است گفت: طبق ماده ۷۰۷ قانون مجازات اسلامی هر کس آلات و وسایل مخصوص به قماربازی را بسازد یا بفروشد یا در معرض فروش قرار دهد یا از خارج وارد کند یا در اختیار دیگری ‌قرار دهد به سه ماه تا یک سال حبس و یک میلیون و پانصد هزار تا شش میلیون ریال جزای نقدی محکوم می‌شود لذا از همه افراد به خصوص قشر نوجوان و جوان انتظار می‌رود از فعالیت در چنین سایت‌هایی خودداری و به تبلیغات فریبنده آن‌ها توجهی نکنند.

سرهنگ موسوی به مردم هشدار داد: گردانندگان سایت‌های شرط ‌‌بندی و قمار با انتشار تبلیغات تحت عنوان «چندبرابر کردن پول» و «پولدار شدن یک شبه» در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی سعی در ترغیب و وسوسه افراد برای حضور در سایت‌های شرط‌ بندی و قمار آنلاین را دارند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه آگاهی ‌بخشی و پیشگیری از وقوع جرائم در فضای مجازی از اولویت‌های پلیس فتا است، به هموطنان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک یا تهدید توسط مجرمان و اخاذان اینترنتی، موضوع را در اولین فرصت به پلیس اطلاع دهند و به صورت مستمر برای مطالعه اخبار جرائم سایبری و مصونیت از شگردهای مجرمانه به وب سایت www.cyberpolice.ir مراجعه کنند.


موضوعات: اجتماعی,
[ بازدید : 235 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنویس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]