این زن دارای عوارض بیماری حاد نبود

يکشنبه 12 دی 1400
14:43
خبرنویس

روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارنوت نوشت که نخستین مورد از ابتلا به بیماری دو گانه «فلورونا» که آمیخته‌ای از ویروس کرونا و آنفولانزاست، در سرزمین‌های اشغالی به ثبت رسید.
به نوشته این روزنامه فردی که مبتلا به این بیماری دوگانه شده است یک زن است که هفته جاری به زایشگاه رابین مراجعه کرده است.

به گفته پزشکان حال این زن جوان که واکسن نزده خوب است و انتظار می‌رود که امروز جمعه مرخص شود.

به گفته این پزشکان این زن دارای عوارض بیماری حاد نبود و به محض آن که به زایشگاه رسید، تست کرونا و آنفولانزا داد که هر دو مثبت از آب در آمد.

هنوز مشخص نیست که ابتلا به این دو ویروس کرونا و آنفولانزا باعث به وجود آمدن بیماری خطرناک تری می‌شود یا و نیز هنوز مشخص نیست که آیا بیماران دیگری نیز در سرزمین‌های اشغالی مبتلا به فلورونا هستند یا خیر.

سرزمین‌های اشغالی هفته گذشته شاهد موجی از مبتلایان به آنفولانزا شد به طوری که بیمارستان‌ها تا کنون نزدیک به ۱۸۴۸ بیمار را درمان کرده اند. همچنین در حالی نخستین مورد ابتلا به فلورونا ثبت می‌شود که روز چهارشنبه چهار هزار مورد ابتلا به کرونا در سرزمین‌های اشغالی ثبت شده است. این تعداد بالاترین تعداد ابتلای ثبت شده از ماه سپتامبر تا کنون به شمار می‌رود.

[ بازدید : 207 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

طراحی سایت در لنگرود

يکشنبه 12 دی 1400
14:43
خبرنویس

طراحی سایت یک پروسه نسبتاً بلندمدت هست و همین موضوع باعث خواهد شد که برخی از مشتریان و کارفرمایان گیلان که اهل شهرستان‌هایی همچون رشت، آستارا، لاهیجان، لنگرود و دیگر شهرستان‌های گیلان هستند، ترجیح دهند پروژه‌های طراحی سایت خودشون رو به یک فرد یا شرکت طراح سایت در گیلان بسپارند تا در ارتباط‌های بعدی و پشتیبانی‌های آتی بتونن ساده‌تر با طراح سایت خودشون در ارتباط باشند و پشتیبانی دریافت کنند.

چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟

گیلان پر از فرصت‌های غنی برای ایجاد کسب و کار هست. به عنوان مثال، محصولاتی نظیر برنج، چای و خیلی از محصولات دیگه که باعث میشه برای فروش این محصولات نیاز به یک کانال فروش داشته باشیم. اما چه کانالی بهتر از اینترنت؟

طراحی سایت برای کسب و کارتون این فرصت رو در اختیارتون قرار خواهد داد که برای خودتون یک کانال فروش ایجاد کنید. ایجاد این کانال فروش و پشتیبانی‌های این کانال رو می‌تونید به تیم قدرتمند نشونت بسپارید که با تخصص در زمینه طراحی انواع سایت، همچون فروشگاهی و غیره و همینطور تخصص در زمینه سئو (قرار گرفتن در صفحه اول گوگل)، آماده هست تا در خدمت شما هم استانی‌های گرامی باشه.

ما قبلا در صفحه طراحی سایت به طور کامل در این مورد توضیح دادیم که چرا داشتن یک سایت ضروری هست و اینکه مراحل طراحی سایت چیه. کافیه توضیحات این صفحه رو ملاحظه بفرمایید.

شرکت طراحی سایت در گیلان

مجموعه نشونت، به عنوان ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ همچون طراحی سایت و سئو، در تیم خود متخصصانی گیلانی رو هم در حوزه طراحی سایت در کنار خودش داره. از این رو در صورتی که به دنبال طراح سایت در رشت، لاهیجان، لنگرود، رودسر یا هر جای دیگری می‌گردید، این مجموعه این افتخار رو داره که در خدمت شما باشه.

اطلاعات بیشتر:

https://neshoonet.ir/website-designer-in-gilan/


[ بازدید : 6189 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

جدیدترین نقشه‌های پیش‌بینی فصلی هوا

يکشنبه 5 دی 1400
10:35
خبرنویس

مازیار غلامی در گفت وگو با ایسنا درباره پیش‌بینی‌های اداره کل هواشناسی تهران درباره متوسط میزان بارش در فصل زمستان اظهارکرد: با توجه به جدیدترین نقشه‌های پیش‌بینی فصلی انتظار داریم متوسط دما در فصل زمستان به‌ویژه ماه‌های دی و بهمن ۰.۵ تا ۱ درجه کمتر از مقدار متوسط بلند مدت (نرمال) باشد.

وی افزود: انتظار می‌رود که متوسط بارش فصل زمستان به‌ویژه ماه‌های دی و بهمن در حد نرمال و در بعضی نواحی شمالی استان بیشتر از حد نرمال باشد.

معاون اداره کل هواشناسی استان تهران با اشاره به کاهش میزان بارش انباشته شده از سال گذشته گفت: به نظر نمی‌رسد که نرمال بودن بارش‌ها بتواند چالش‌های مربوط به کمبود آب را جبران کند و کماکان باید برنامه‌های مدیریت منابع آب و مدیریت مصرف بهینه آب در بخش‌های مختلف ادامه داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به تاثیرگذاری عوامل مختلف بر پیش‌بینی‌های فصلی افزود: از آنجا که عوامل تاثیرگذار بر پیش‌بینی‌های فصلی بسیار متنوع و متعدد است و عملا درنظر گرفتن تمامی عوامل ممکن نیست. بر این اساس و بنابر مستندات علمی، احتمال وقوع پیش‌بینی‌های اقلیمی برای سه ماهه آینده حدود ۶۵ تا۷۰ درصد خواهد بود.

غلامی یادآور شد: پیش‌بینی‌های فصلی ابتدای هر ماه به‌روزرسانی می‌شود و لازم است توسط کاربران مورد پیگیری قرار گیرد.

وی با اشاره به کاهش متوسط بارش استان تهران در بلند مدت گفت: متوسط بارش (پهنه‌ای) استان تهران در پاییز ۱۴۰۰ ، ۶۲.۷ میلی متر بود که در مقایسه با بلند مدت ۱۶.۳ میلیمتر تقریبا معادل ۲۱ درصد کمتر بوده است.

معاون اداره کل هواشناسی استان تهران با اشاره به کاهش۴۰درصدی میزان بارش در پاییز امسال اظهارکرد: میزان کاهش بارش نسبت به پاییز سال قبل نیز قابل توجه است؛ به گونه‌ای که بارش پاییز امسال در مقایسه با پاییز سال گذشته حدود ۴۰ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: بیشترین کاهش بارش نسبت به بلندمدت در شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس اتفاق افتاده است.

معاون اداره کل هواشناسی استان تهران درباره وضعیت دمای هوای تهران طی پاییز گفت: متوسط دمای هوا طی فصل پاییز در استان تهران، ۱۱.۶ درجه سلسیوس بود که در مقایسه با بلند مدت ۰.۴ درجه سلسیوس و در مقایسه با سال قبل ۰.۹ درجه سلسیوس بیشتر بوده است.

غلامی در پایان تصریح کرد: بررسی متوسط دما کمینه و دمای بیشینه نیز بیانگر آن است که متوسط کمینه دمانسبت به بلند مدت تغییری نداشت و در حد نرمال بود اما متوسط بیشینه دما در مقایسه با بلندمدت حدود ۰.۹ درجه سلسیوس افزایش یافت.


[ بازدید : 153 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

فایده بک لینک برای سایت چیست؟

يکشنبه 5 دی 1400
10:34
خبرنویس

فایده بک لینک برای سایت چیست؟ نمونه آنها سایت چطور، نمناک، بیتوته و… با آنها برخورد کرده ایم. در این میان تعداد افراد زیادی هم به مقاله تبلیغاتی شما مراجعه کرده و با محصول و برندتان آشنا میشوند. تعداد زیادی از این بازدیدکننده ها برای مشاهده یک مطلب خاص و از طریق گوگل به سایت مراجعه میکنند و تعداد نسبتا قابل توجهی هم از مخاطبان همیشگی سایت هستند. بعضی از آنها در تلویزیون منتشر میشوند، برخی در نشریه ها و مجلات، بعضی دیگر در فایل های صوتی یا رادیو و در نهایت بخش قابل توجهی از آنها، که در این مقاله قصد دارم در موردش صحبت کنم، در وب سایت ها و به صورت متنی. رپورتاژ آگهی خبری متنی است که برای معرفی محصولات و خدمات یک کسب و کار آنلاین در وب سایت های پربازدید منتشر شده و در آن لینک هایی هم به وب سایت مورد نظر داده میشود. زمانی که مجری در میان صحبت هایش که طبق روال برنامه است، گریزی به یک کسب و کار زده و خدمات و محصولات آن را به صورت کوتاه معرفی میکند، سپس ادامه صحبت هایش طبق سناریو برنامه را پیش میبرد.

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چه وب سایت هایی حاضرند رپورتاژ خبری منتشر کنند و چرا این کار را میکنند؟ رپرتاژ یکی از روشهای تبلیغات چاپی است که پیش از این از طریق مجلات و روزنامه ها مورد استفاده قرار میگرفت. می توانید وب سایتهای ارائه شده را بررسی نموده و سپس از این لینک سفارش دهید. یا قیمت رپورتاژ آگهی در فارس نیوز و قیمت رپورتاژ آگهی در تسنیم بالاتر از یک میلیون و دویست هزار تومان است که با همین مبلغ می توانید چندین وبسایت خبری و فناوری را برای انتشار رپورتاژ خود انتخاب کنید. مثلا اینکه «لیست قیمت انواع ورق های فولادی کارخانه مبارکه اصفهان» را لینک دهید در مقایسه با اینکه «قیمت فولاد» را لینک دهید انتخاب بهتری است. اگر توانایی انتخاب درست وب سایت برای انتشار رپورتاژ را داشته باشیم، (که در دیگر مقالات آن را به شکل حرفه ای به شما آموزش میدهم) مزایایی که متوجه سایت ما میشود، چندین برابر هزینه ای خواهد بود که بابت خرید رپورتاژ پرداخته ایم. رپورتاژ آگهی نوعی از محتوای نیمه تبلیغاتی است که بارها در سطح تلویزیون، رادیو، وب، شبکه های مجازی و…

یعنی اگر شما هر مطلبی که در سایتتان ایجاد میشود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید خواهید دید که تاثیرات مثبت آن بعد از 3 ماه کم کم خود را نمود میدهند. بلکه مفهومی به نام Linkless نیز در سئو وجود دارد که اگر اسم برند شما حتی بدون لینک در وبسایت ها و وب پیج های مختلفی آورده شده باشد برای شما اعتبار می آورد. در این مقاله قصد دارم به صورت جامع شما را با رپورتاژ اگهی یا همان رپورتاژ خبری آشنا کنم، تاثیر رپورتاژ روی کسب و کار اینترنتی و وب سایت شما را بررسی کرده و نقش آن در سئو سایت را به شما توضیح بدهم. مت کاتز در این باره می گوید: زمانی که اطلاعات WhoIs آنها را بررسی کردم، همه آنها دارای سرویس محافظت خصوصی بودند. گوگل امروزه میتواند با استفاده از هوش مصنوعی به راحتی محتواهایی که فقط جای کلمات در آنها عوض شده است تشخیص دهد. هرچقدر تعداد لینک های موجود در صفحه رپورتاژ آگهی افزایش یابد اعتبار منتقل شده به هریک از آنها کاهش خواهد یافت. اما این موتور جستجو جزئیاتی را برای یک رپورتاژ خوب تعیین کرده: اولین نکته اینکه مقاله شما نباید کاربران را فریب دهد.

تعرفه خرید رپورتاژ چطور تعیین میشود؟ راستش را بخواهید هیچ سایت و نهادی روی قیمت گذاری و تعرفه خرید رپورتاژ نظارت صحیحی ندارد و به همین دلیل گاها در برخی وب سایت ها با قیمت های نجومی و نه چندان صحیحی روبرو میشویم. اگر می خواهید بدانید که در رپورتاژ به چه صفحاتی لینک بدهیم کافیست توضیحات صفحه خرید بک لینک سئوسل یعنی https://seocell.ir/buy-backlinks را مشاهده فرمایید. صفحه ای که بخشی از یک طبقه بندی مرتبط است نسبت به صفحاتی که در طبقه بندی غیر مرتبط قرار گرفته است، امتیاز مرتبط بودن بیشتری کسب خواهد کرد. بر اساس راهنمای رتبه بندی گوگل، محتوای تکمیلی مفید یکی از مواردی است که کیفیت سایت و صفحات آن را به خوبی نشان می دهد. حتی برخی برای متن رپورتاژ خود از مقالات یا محتوای موجود بر روی سایت خود استفاده میکنند. در پلن شماره 2 رپورتاژ آگهی رایاطرح شما بایستی یک متن بصورت مقاله به همراه یک الی 3 تصویر برای ما ارسال نمایید. عکس اول به عنوان تصویر اصلی یا تصویر شاخص در سیستم های مدیریت محتوا قرار داده میشود و تصویر دوم در بین پاراگراف ها و بین متن دیده میشود. در تصویر پایین یک رپورتاژ متنی منتشر شده در سایت خبری را مشاهده میکنید. در این پکیج شما رپورتاژ خود را در ۱۵ وبسایت معتبر که اکثر DA بالایی دارند منتشر می کنید.


اطلاعات بیشتر:

https://en.wikipedia.org/wiki/Link_building

https://www.wordstream.com/link-building


[ بازدید : 1964 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنویس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]