حمله موشکی شدید علیه تل آویو در راه خواهد بود

چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400
9:21
خبرنویس

کتائب القسام شاخه نظامی حماس رژیم صهیونیستی را با حمله راکتی سخت به پایتخت آن تهدید کرد.

به گزارش شبکه الجزیره، «ابوعبیده» سخنگوی نظامی کتائب القسام لحظاتی پیش اعلام کرد: اگر دشمن بخواهد همچنان به بمباران ساختمان‌های غیرنظامی ادامه دهد، تل‌آویو با یک حمله موشکی سخت و بیش‌تر از آنچه در عسقلان اتفاق افتاد، هدف گرفته می‌شود.

منابع فلسطینی، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه)، از حمله گسترده راکتی نیرو‌های مقاومت فلسطین به شهر‌های «اشدود» و «عسقلان» اشغالی در شمال نوار غزه خبر دادند.

بیمارستان شهر عسقلان اعلام کرده که در نتیجه حمله راکتی امروز از سمت غزه ۹۵ صهیونیست زخمی به آنجا منتقل شده‌اند.

در همین حال رسانه‌های رژیم صهیونیستی می‌گویند ۸۰ فروند جنگنده اسرائیلی آماده حمله به غزه هستند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه آمار قربانیان حملات دیروز تاکنون رژیم صهیونیستی به غزه را ۲۸ شهید از جمله ۱۰ کودک و بیش از ۱۵۰ زخمی اعلام کرده است.


[ بازدید : 226 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

روانشناسی رنگ ها در بیمارستان

چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400
9:20
خبرنویس

رنگ ها در اتاق های بیمارستانی بسیار مهم هستند. رنگ ها از بسیاری جهات روی خلق و خوی ما و روان ما تاثیر می گذارد. به همین دلیل موضوع رنگ در بیمارستان موضوع قابل بحثی می باشد که سالها توسط محققان روی آن تحقیق شده است.

تاثیراتی که رنگ روی اخلاق و رفتارهای اجتماعی ما می گذارد به این دلیل است که رنگ ها از لحاظ بصری روی ما تاثیر می گذارند. رنگ ها از طریق چشم به مغز ما پیام می رسانند و باعث ترشح هورمون های مختلفی در مغز ما و تغییرات روانشناختی می شوند. کاری که رنگ ها با ما می کنند این است که به درونی ترین اعماق ما نفوذ می کنند و همه ی حس های شناختی و فکری ما را تغییر می دهند.



تاثیر رنگ ها در بخش بستری بیمارستان

در اتاق بستری بیمار، اجرای معماری مناسب بسیار مهم است. روند بهبود در مدت زمانی که بیمار در اتاق بستری می گذارد می تواند بسیار تحت تاثیر رنگ، نوری که در اتاق بیمار استفاده می شود، باشد. استفاده ی درست و به جا از رنگ، در بیمارستان و اتاق های بستری می تواند حتی روی روند بازدهی کارکنان بیمارستان نیز، تاثیر زیادی داشته باشد.

استفاده از رنگ در بخش های جراحی از اتاق آماده سازی بیمار برای جراحی تا خود اتاق جراحی نیز بسیار اهمیت دارد. بخش ریکاوری بیمار، از آن جایی که اولین بخشی است که بیمار پس از جراحی می بیند باید حسی از اميد و اطمينان به بیمار بدهد.

راهرو های بیمارستان و محل های گذر پرسنل بیمارستان و ورودی بیمارستان اگر از نور طبیعی استفاده شود، در جذابیت محیط و روشن کردن فضا بسیار تاثیر دارد. علاوه بر پرسنل بیمارستان، بر بیماران نیز بسیار اثرگذار است. علاوه بر این استفاده از نشانه ها نیز در بیمارستان بسیار مهم است. زیرا گم کردن راه, باعث افزایش فشار خون و سر درد می شود. اضطراب به دلیل گم کردن راه باعث القای حس ناامیدی نیز می شود به همین دلیلی استفاده از علائم و نشانه ها بسیار مهم است. این نشانه ها حتی برای مسافران مه از شهر هایی با زبان های دیگر می آیند هم مفید است.

کانتر پرستاران، یکی از اصلی ترین قسمت های بیمارستان است. بسیار از کارهای مهم بیمار در آن قسمت انجام می شود. این کار ها از جمله پذیرش و فعالیت های اداری است. این روز ها توصیه می شود از رنگ سفید برای ایستگاه هی پرستلری استفاده نشود. زیرا علاوه بر اینکه از تنش کارکنان نمی کاهد بلکه ممکن است باعث خسته شدن آن ها نیز بشود.



کاربرد کنتراست رنگ در بیمارستان

استفاده از کنتراست نسبت به دیگر رنگ های محیط توصیه می شود. ولی باید دقت شود که این کنتراست رنگ زیاد نباشد. برای مثال اگر برای محیط رنگ کرم استفاده می شود، بهتر است برای کانتر پرستان را از رنگ آبی خاکستری استفاده شود. دلیل دیگر اینکه کنتراست رنگ باید رعایت شود این است که راحت تر از دور بتوان ایستگاه پرستاری را در هر بخش پیدا کرد.

کانتر پرستار باید بخشی شاداب باشد تا از استرس و تنش پرستاران در زمان های شلوغی بکاهد . استفاده از رنگ هایی از جمله طیف های رنگی آبی، طیف های رنگ سبز انتخاب بسیار مناسبی است.

کانتر پرستاری باید از داخل اتاق های بستری و از ورودی بخش مشخص باشد.

در اتاق هایی از بیمارستان که بیمار مدت زمان طولانی تری را باید بگذراند، از رنگ های سرد باید استفاده کرد زیرا از خستگی ذهن جلوگیری می کند و چشم ها را کمتر خسته می کند. علاوه بر آن به بهبودی و قوی تر شدن بدن بیمار نیز کمک می کند.

هرچقدر يک حمام يا سرويس تميزتر و جذاب تر باشد بيمار شوق بيشتري در استفاده از اين فضاهاي ميبيند و اين مسئله در جهت بهبود وي بسيار مهم تلقي ميشود. لذا رنگهاي سبک ولي گرم بسيار تاثير گذار هستند. تم رنگي اين قسمت مي بايست با تم رنگي بخش دارای کنتراست باشد اگر تم سرد در بخش وجود دارد بهتر است تا گرم در اين قسمت استفاده شود

نکات مهم در رابطه با رنگ در بیمارستان ها

از نکاتی که در انتخاب رنگ برای بیمارستان باید به آنها دقت کرد در زیر آمده است.

1. رنگ ها باید به صورتی باشد که پزشکان و پرستاران با دیدن صورت بتوانند حال او را تشخیص دهند و رنگ داخل اتاق اختلالی در این زمینه به وجود نیاورد.

2.
انتخاب هماهنگی و یا حتی تضاد رنگ برای بیمارستان بسیار مهم است. کنتراست رنگ زیاد در بیمارستان باعث سردرد و خستگی ذهنی می شود. استفاده از رنگ های روشن بسیار سودمند است.

3.
قسمت هایی از بیمارستان که باید در معرض دید قرار گیرند شامل موارد زیر هستند:

  • ورودی بخش
  • ایستگاه پرستاری
  • سرویسهای بهداشتی
  • دستگيره ها

این قسمت ها در بیمارستان باید برای تشخیص بهتر، رنگی با کنتراست انتخاب کرد.

4. استفاده از رنگ هایی مه باعث خیرگی نور می شوند و رنگ های تند برای کف و سقف بیمارستان به هیچ وجه توصیه نمی شوند.

5. نباید از رنگ هایی که باعث افزایش تنش در بیماران و کارکنان می شود، استفاده شود.

6. رنگ های گرم باعث افزایش تمرکز به سمت خود می شو و رنگ های سرد، باعث کاهش تمرکز به اطراف و تمرکز روی خود و آرامش می شود.

7. از رنگ های قرمز باید در بخش بیماران در چهار صرع و بیماری های عصبی استفاده شود.

8. استفاده از رنگ آبی برای بخش بیماران قلبی توصیه نمی شود.

9. طراحی و اجرای محیط های صمیمی در بخش های کودکان بسیار مهم است.

https://pavan-teb.ir/i-9737/%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D9%87%D8%A7


[ بازدید : 223 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

واکنش کاخ سفید به خشونت‌ها در قدس

دوشنبه 20 ارديبهشت 1400
9:10
خبرنویس

به نقل از مهر، کاخ سفید از گفتگوی تلفنی مشاور امنیت ملی آمریکا با همتای صهیونیست خود و ابراز نگرانی از خشونت‌ها در قدس و محله الشیخ جراح خبر داد.

طبق اعلام کاخ سفید، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا در گفتگوی تلفنی با «مئیر بن شبات» همتای اسرائیلی خود «نگرانی جدی واشنگتن را از برخوردهای خشونت آمیز به ویژه خشونتها در حرم شریف در بیت المقدس ابراز کرد».

کاخ سفید افزود که سالیوان همچنین درباره اخراج خانواده‌های فلسطینی از خانه‌های خود در محله الشیخ جراح هم ابراز نگرانی کرده است.

سالیوان در عین حال شلیک راکت از غزه و ارسال بالن‌های آتش‌زا به اراضی اشغالی را هم محکوم کرده است.

این در حالی است که شورای امنیت سازمان ملل متحد روز دوشنبه درباره تحولات مربوط به قدس اشغالی و محله الشیخ جراح تشکیل جلسه می‌دهد.

گفتنی است، منابع خبری از تشکیل جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد در روز دوشنبه به منظور بررسی تحولات قدس اشغالی خبر دادند.

بر اساس این گزارش، شورای امنیت سازمان ملل قرار است روز دوشنبه تشدید تنشها در بیت المقدس و حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌ها در مسجدالاقصی و محله الشیخ جراح را بررسی نماید.

فشارهای بین‌المللی به رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به خشونتها علیه فلسطینی‌ها طی روزهای اخیر افزایش یافته است.

در همین راستا، بسیاری از کشورهای منطقه با اعتراض به اقدامات خشونت آمیز رژیم صهیونیستی در قدس شرقی آن را محکوم کرده اند.


[ بازدید : 195 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

قیمت کارواش صنعتی

دوشنبه 20 ارديبهشت 1400
9:09
خبرنویس


این نوع رطوبت سازها از طریق ذرات پودری آب و فرایند تبخیر آن رطوبت سالن را افزایش داده و دما را کاهش میدهند. در این نوع مه پاش ها از نازل به جهت فرایند پودر سازی آب استفاده میشود. دستگاه های کارواش در انواع مختلف و اندازه های گوناگون طراحی و ساخته می شوند و هرکدام توانایی های خودشان را دارند که در ادامه به طور مختصر معرفی خواهند شد. مه پاش های نازلی نیز بسته به تعداد نازل ها و توان موتور آن در انواع سالن ها به کار می روند. هر دو مدل با دو باتری ۱٫۵ ولتی میتوانند تا ۳ ماه و یا بیشتر کار کنند. در واقع زمانی که بیرون از خانه هستید یا در مسافرت به سر می برید، گیاهان خود را با استفاده از این تایمر به راحتی آبیاری کنید. این محصول را از مراکز معتبر خریداری کنید تا از کیفیت آن مطمئن باشید زیرا هرگونه سهل انگاری در این زمینه سبب ایجاد خسارت قابل ملاحظه ای می شود. گاهی اوقات شما با مقداری جستجو و بررسی می توانید تجهیزات کارواش صنعتی را به صورت دست دوم ولی با کیفیت تهیه کنید. با بررسی مزایا و معایب این سیستم ها بهترین و مناسب ترین سیستم مه پاش مرغداری را در این نوشتار توضیح داده ایم که خواندن آن خالی از لطف نیست.

لذا قبل از خرید مه پاش مرغداری باید تمامی مزایا و معایب آن را شناخت و بر اساس آن اقدام به خرید نمود. زیرا برای فشرده سازی آب ، موتور و پمپ باید از یک مخزن آب دریاف نمایند. بعلاوه واتر جت صنعتی Quadro 800 TST به یک ترمز توقف کارآمد تجهیز شده است که تعادل و پایداری دستگاه را هنگام کاربرد تضمین نموده و از حرکت ناخواسته آن به ویژه بر روی سطوح ناهموار و شیبدار جلوگیری می نماید. زیرا وجود ناخالصی های زیاد و یا آهکی بودن آب میتواند بر روی پیزوهای دستگاه اثر منفی به جای بگذارد. عدم پیروی از دستورالعمل های ارائه شدم ممکن است به اتش سوزی شوک الکتریکی و یا آسیب جدی منجبر شود. از سایر نقاط مثبت این نوع رطوبت سازها می توان به قدرت و بازدهی بسیار بالا در ایجاد رطوبت و عدم خیس شدن کف سالن در آنها اشاره کرد. از این رو برای عدم مسدود شدن نازل ها استفاده از فیلتر تصفیه در این دستگاه ها امری ضروری است. اما این رطوبت سازها نصب بسیار ساده ای دارند و کافی است دستگاه به برق وصل شده و داخل مخزن آن آب قرار داده شود.

در همین راستا، سایت فروشگاهی تجهیز صنعت پارسه، زمینه ای را فراهم آورده تا کاربران بتوانند به راحتی هر چه تمام تر لوازم کارواش مورد نیاز خود را تهیه کنند؛ بنابراین طی پروسه خرید اینترنتی لوازم کارواش فقط کافیست که لوازم و تجهیزات مورد نیاز خود را این سایت انتخاب و آن را در درب منزل تحویل بگیرد. 7 نوع نازل وجود دارد: نازل صفر درجه، که یک جت آبی نقطه ای می سازد. این نازل دارای یک ورودی برای ماسه می باشد چرا که این نازل با فشار آب و ماسه سطوح را تمیز می کند. مدل الترا دارای مدلهایی با طول 15 , 10 و 5 سانتی متر می باشد. از دیگر مزیت این نوع مه پاش ها می توان به قابلیت عملکرد آن با انواع آب چاه و یا آب سخت و همچنین قابلیت ضدعفونی کردن و سم پاشی سالن اشاره کرد. سیستم های رطوبت ساز و مه پاش در انواع مختلفی ساخته میشوند. رطوبت ساز دیسکی مخزن دار بوده و آب دریافتی آنها بصورت مستقیم از لوله کشی میتواند وارد مخزن شود. انتخاب درست و متناسب با نیاز دستگاه رطوبت ساز به افزایش بازدهی آن در محیط مد نظر بسیار کمک میکند. استفاده از این دستگاه ها در مرغداری به لحاظ اقتصادی کاملا به صرفه است و در کوتاه مدت علاوه بر بازگشت سرمایه به افزایش میزان بهره وری در این زمینه نیز کمک میکند.

جنس بدنه با کیفیت و در برابر نفوذ آب مقاوم است. این رطوبت سازها قدرت پرتابی بالایی در انتقال مه دارند. در این نوع از آبپاش­ها، پارامترهای مختلفی چون تنظیم شعاع پاشش و همچنین قوس پاشش نقش مهمی بر نحوه آبیاری و قدرت آبیاری دارند. همچنین این ها در دو حالت باتری یا برقی قابل استفاده می باشد. این محصولات دارای کاربری های متنوع بوده و در طرح ها و اندازه های متنوع تولید می گردند که بنا به نیاز می توان آنها را جهت ایجاد فشار زیاد و یا انتقال مایعات بدون ایجاد فشار تولید نمود. همچنین مه پاش دیسکی نصب و راه اندازی ساده و استفاده کاربری راحتی دارد. زیرا فن این دستگاه قابلیت هوادهی بالایی دارد. زیرا بخار آب گرم می تواند موجب آسیب رساندن به تجهیزات صنعتی و همچنین عوارضی برای کارکنان باشد. آبی که وارد دستگاه کارواش می شود در دو نوع سرد و گرم می باشد که آب گرم برای ضدعفونی سطح های با آلودگی بیشتر استفاده می شود. این مه می تواند به سرعت رطوبت نسبی سالن را افزایش داده و از دمای گرم آن بکاهد. استهلاک دستگاههای کارواش قدرتمند کارچر آلمان را بسیار کاهش داده و طول عمر مفید دستگاه کارواش را بسیار افزایش میدهد.

مشاهده قیمت کارواش صنعتی


[ بازدید : 195 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنویس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]