پرفروش ترین شیرآلات ایران

سه شنبه 29 تير 1400
8:55
خبرنویس

شیر یکطرفه که بهطور خودکار تنها اجازۀ جریان در یک سو را میدهد، اجزای دسته و فلکه را ندارد. علاوه بر آن می توان دسته شیر را با توجه به دمای مورد نظر تنظیم نموده و دفعه بعدی آب را با همان درجه باز کرد. که در صورت تمام شدن باتری می توان آن را با شارژر مخصوص به برق وصل کرده و دستگاه را شارژ کرد. امیدواریم مطالعه این نوشته شما را با انواع مدل های شیرآب آشنا کرده باشد. پشتکار و تلاش شبانه روزی تیم تولید کننده محصولات راسان سبب شده تا شیرآلات این برند امروزه به یکی از باکیفیت ترین انواع برندهای ایرانی تبدیل شود و حتی بتوان آن ها را با نمونه های خارجی نیز مقایسه نمود. شیرآلات اخوان دارای قطعات و بدنه با آبکاری نیکل می باشد، تراشکاری آن ها با ماشین های باکیفیت استاندارد ریخته گری صورت می پذیرد و دارای بالاترین مقاومت در برابر خوردگی می باشند.

این برند موفق یکی دیگر از شیرآلات باکیفیت در لیست بهترین شیرآلات خارجی است که عملکرد مناسب را در کنار قیمت خوب محصولات خود ارائه میدهد. برای این کار می توان از یک گروه تاسیساتی کمک گرفت و شرایط مناسب برای لوله کشی را فراهم نمود. اغلب اوقات شیر کارتریجی دو اهرمی را با شیرهای دو اهرمی فشاری اشتباه تشخیص می دهند، چرا که این دو نوع شیر بسیار به یکدیگر شبیه هستند، ولی تفاوت اصلی آنها این است که شیرهای کارتریجی واشر ندارند ولی شیرهای فشاری باید با واشر کار کنند. برخی از این شیرالات دارای لامپ ال ای دی نیز می باشد که در هنگام باز کردن شیر آب، تصویری زیبا و خیره کننده را نشان می دهد. استفاده از یک دسته برای مخلوط کردن آب گرم و سرد فضای کمتری اشغال می نماید. برای مثال تنظیم شدت جریان آب برای آب گرمکن به منظور استفاده بهینه امری ضروری است. شیرآلات ساختمانی توکار یکی از محبوب ترین ترندهای انواع شیرآلات است که معمولاً برای دکوراسیون خانه های لوکس جذابیت دارد. یکی از انواع شیرآلات ساختمانی دو اهرمی شیرآلات کارتریجی هستند که دارای ظاهری شبیه به شیرآلات فشاری دو اهرمی دارند. از جمله مدرن ترین شیر آلات ، شیر های دیسکی سرامیکی می باشند.این گونه شیرها به صورت تک اهرمی هستند و اهرم آن ها به روی یک بدنه استوانه ای عریض سوار شده است.

برای انتخاب شیر آب مورد نیاز برای آشپزخانه باید انتخاب کنیم که می خواهیم شیر آب شاوری بوده یا تنها علم ساده داشته باشد. دوش حمام نیاز به سه راهی یا چهار راهی دارد و علمک دوش معمولا بر خلاف سایر دوش های قدیمی بسته می شود. دوش حمام نیز از انواع شیرآلات محسوب می شود که تاثیر بسیار زیادی در نمای داخلی حمام می گذارد. به این صورت که زیبایی این بخش ها برای هر فرد اهمیت زیادی دارد. قبل از اینکه به اجزا تشکیل دهنده و ساختار کلی شیرآلات بهداشتی و ساختمانی بپردازیم، ذکر این نکته حایز اهمیت است که با پیشرفت ماشین آلات مخصوص در تولیدات شیرآلات ساختمانی، ضمن تنوع بسیار زیاد در این محضول، بحث کیفیت بیشترین و موثرترین عامل برای انتخاب و خرید شیرآلات ساختمانی شده که با توجه به اجزا و کیفیت قطعات شیرلات تولید شده، خریدار وسواس بیشتری روی این موضوع نشان داده است. البته اهمیت نوع شیرآلات در سالهای اخیر بیشتر از گذشته است. شیرآلات کی دبلیو سی دارای استاندارد های بالا و طراحی مدرن می باشد که تولیدات این کارخانه تحت لیسانس شرکت کی دبلیو سی در سوئیس است و این امر باعث ارتقای کیفی محصولات تولید ایران شده است. شرکت گلزار اتصال از سال 1389 اقدام به واردات شیرالات بهداشتی با برند اختصاصی الپس نمود.

قبل از اقدام به خرید و نصب شیرآلات در قسمت های مختلف ساختمان ابتدا باید میزان بودجه را تخمین زد و وضعیت پروژه را بررسی نمود. قبل از هر چیزی تاکید می گردد به هیچ عنوان از پاک کننده های اسیدی و شیمیایی نظیر جوهر نمک، وایتکس و سیم های ظرفشویی استفاده ننمایید که باعث از بین رفتن پوشش نیکل شده و شیرآلات را از شرایط ضمانت خارج می نماید. باز هم مطابق روش قبل باید شیر آب گرم و سرد را مشخص کنیم. شیرآلات سنسوردار نوع جدید شیر آلات میباشد . با نصب این نوع شیرآلات به میزان قابل توجه می توان در مصرف آب صرفه جویی نمود. در مورد شیرآلات نمی توان با اطمینان گفت جنس خارجی بهتر است یا ایرانی. در مقابل شیرآلاتی که تنها علم ساده دارند ثابت بوده و نمی توان زاویه نزول آب را تغییر داد. پس از بررسی لوله کشی ساختمان و اطمینان از آن شیرآلاتی که از ورودی مستقل برای آب گرم و سرد برخوردارند را نصب می کنیم. شیرآلات هوشمند: این شیرآلات مجهز به سنسورهای حرکتی هستند و هنگامی که دست در مقابل آن ها قرار می گیرد به صورت خودکار و بدون استفاده از هیچ نوع دستگیره، آب آن ها باز می شود و هنگام دور شدن دست آب بسته می شود.

منبع: شیرآلات بهفر (https://behfarfaucets.com/fa/خانه/)


[ بازدید : 285 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

جزئیات بخشودگی جرایم مالیات‌های مستقیم

شنبه 19 تير 1400
12:21
خبرنویس

امیدعلی پارسا با صدور یک دستورالعمل جدید، از بخشودگی جرائم قابل بخشش موضوع قانون مالیات‌های مستقیم و قانون مالیات بر ارزش افزوده تا سقف شش میلیارد تومان برای هر دوره یا سال مالیاتی خبر داد.

در متن دستورالعمل رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور آمده است: در اجرای جزء (۵ الف) بند (۱) مصوبه شماره (۲) هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ موضوع ابلاغیه شماره ۲۸۵۳ مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۱۲ رئیس دفتر محترم رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری که مقرر می‌دارد: سازمان امورمالیاتی کشور مجاز است تمام یا قسمتی از جرائم مقرر در قوانین مالیات‌های مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده را مطابق دستورالعملی که به تأیید وزیر امور اقتصادی و دارایی می‌رسد، در سال ۱۴۰۰ مورد بخشودگی قرار دهد و همچنین مفاد ماده ۱۹۱ قانون مالیات‌های مستقیم، بدین وسیله بخشودگی جرائم قابل بخشش موضوع قوانین مالیات‌های مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده در هر منبع برای هر دوره / سال مالیاتی، حسب مورد در سال ۱۴۰۰ در صورت پرداخت مانده بدهی قطعی (اصل بدهی، جرائم غیرقابل بخشش و آن بخش از جرائمی که با بخشودگی آن موافقت نشده‌است) به شرح ذیل تعیین می‌شود:

ماده ۱- بخشودگی جرائم موضوع این دستورالعمل برای هر دوره / سال مالیاتی در هر منبع حسب مورد حداکثر تا مبلغ ۰۰۰’۰۰۰’۰۰۰’۶۰ ریال به شرح زیر است:

الف) پرداخت مانده بدهی قطعی (طبق برگ قطعی ابلاغ شده از تاریخ ۱۳۹۹/۰۴/۰۱) حداکثر ظرف مدت یک ماه پس از ابلاغ برگ قطعی، به میزان صد درصد (۱۰۰%).

ب) پرداخت مانده بدهی قطعی (طبق برگ قطعی ابلاغ شده تا پایان خرداد ماه سال ۱۳۹۹) حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ برای کلیه فعالان اقتصادی هفتاد درصد (۷۰%).

تبصره ۱) در صورت پرداخت مانده بدهی قطعی پس از مهلت‌های تعیین‌شده به شرح بند‌های فوق به ازای هر ماه دو واحد درصد (۲%) از بخشودگی جرائم موضوع این ماده تا پایان سال جاری کسر می‌گردد.

تبصره ۲) مهلت پرداخت آن بخش از جرائمی که با بخشودگی آن موافقت نشده‌است حداکثر تا یک ماه پس از مهلت‌های مزبور خواهد بود. در غیر این صورت کاهش درصد اعلام شده در تبصره (۱) این ماده از تاریخ‌های مزبور اعمال می‌شود.

تبصره ۳) ملاک تاریخ تعیین قطعیت بدهی برای مؤدیان در خصوص بدهی ابرازی، تاریخ سررسید پرداخت مقرر در قوانین موضوعه است.

ماده ۲ - مؤدیان موظفند درخواست بخشودگی جرائم را به اداره امورمالیاتی ذی‌ربط تسلیم نمایند. ادارات مذکور تا میزان مندرج در ماده (۱) این دستورالعمل ضرورتی به تهیه و تنظیم فرم بخشودگی جرائم ندارند و صرفاً با دستور مسئول حوزۀ کاری حسابداری مؤدیان / مسئول ذی‌ربط نسبت به اعمال بخشودگی جرائم اقدام نمایند.

تبصره) در صورت پرداخت بدهی قطعی، برای درخواست اعمال بخشودگی تا سقف تعیین شده در ماده (۱) این دستورالعمل محدودیت زمانی وجود ندارد و تاریخ پرداخت، ملاک اعمال درصد‌های مذکور است.

ماده ۳ - اعمال بخشودگی جرائم برای هر یک از دوره‌ها / سال‌های مالیاتی در هر منبع با پرداخت بدهی قطعی آن دوره / سال مالیاتی امکان‌پذیر است.

ماده ۴ - در صورتی که فارغ از سال تعلق جریمه، دریافت خسارت تأخیر موضوع ماده (۲۴۲) قانون مالیات‌های مستقیم و تبصره (۶) ماده (۱۷) قانون مالیات بر ارزش افزوده برای مؤدیان احراز شده‌است، مبالغ خسارت مذکور از جرائم قابل بخشش مربوط به دوره‌ها / سال‌های مالیاتی مورد درخواست، حسب مورد کسر و سپس نسبت به بخشودگی جرائم اقدام گردد.

ماده ۵- اشخاصی که مشمول پرداخت مالیات نبوده و یا طبق مقررات مشمول معافیت بودند لیکن مشمول جرائم عدم انجام تکالیف قانونی شده‌اند (به استثنای جرائم موضوع ماده ۱۶۹ و همچنین جریمه موضوع ماده ۱۶۹ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم قبل و پس از اصلاحیه ۱۳۹۴/۰۴/۳۱)، حسب مورد از بخشودگی صد در صدی (۱۰۰%) جرائم برخوردار خواهند شد.

ماده ۶- محدودیت موضوع بند (۵۲) قانون بودجه سال ۱۳۹۲ و بند (۲) تبصره (۹) قانون بودجه سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ مانع از بخشودگی جرائم نخواهد بود.

ماده ۷- در راستای بند (ل) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و بند (م) تبصره (۶) قانون بودجه سال ۱۳۹۹ و بند (ز) تبصره (۸) قانون بودجه سال ۱۳۹۸ و قانون استفاده از حداکثر توان تخصصی، تولیدی و خدماتی در تأمین نیاز‌های کشور و تقویت آن‌ها در امر صادرات و اصلاح ماده (۱۰۴) قانون مالیات‌های مستقیم و قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی، آن بخش از جرائم دیر پرداخت مالیات و عوارض ارزش افزوده پیمانکاران که به واسطه عدم دریافت از کارفرمایان ایجاد شده‌است، به صورت صد در صد (۱۰۰%) بخشوده می‌شود.

ماده ۸- جرائم موضوع ماده (۱۶۹) مکرر قانون مالیات‌های

مستقیم برای عملکرد سال‌های ۱۳۹۱ لغایت ۱۳۹۴ مشروط به پرداخت بدهی قطعی آن سال فارغ از مهلت‌های موضوع ماده (۱) این دستورالعمل، به میزان صد در صد (۱۰۰%) بخشوده می‌شود؛ لیکن جرائم موضوع ماده (۱۶۹) قانون مالیات‌های مستقیم برای عملکرد سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۹ مشروط به پرداخت بدهی قطعی آن سال فارغ از مهلت‌های موضوع ماده (۱) این دستورالعمل و ارسال فهرست معاملات، به میزان صد در صد (۱۰۰%) بخشوده می‌شود. در صورتی که تمام یا بخشی از فهرست معاملات در سنوات اخیرالذکر بنا به دلایل خارج از اختیار مؤدی (با تشخیص مدیران کل امور مالیاتی) ارائه نگردیده باشد، اختیار بخشودگی جرائم یادشده به شرط پرداخت مانده بدهی قطعی عملکرد سال مربوطه به مدیران کل امور مالیاتی تفویض می‌گردد؛ همچنین جرائم موضوع تبصره (۲) ماده (۱۶۹) اصلاحی قانون مالیات‌های مستقیم در خصوص مشمولان موضوع تبصره ماده (۱۰۰) قانون اخیرالذکر مشروط به پرداخت بدهی قطعی سال مربوطه، به صورت صد در صد (۱۰۰%) بخشوده می‌شود.

تبصره) بخشودگی جرائم مؤدیان بابت عدم ارسال فهرست موضوع ماده (۱۶۹) مکرر در هر یک از سال‌های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۴، پس از قطعیت بدهی عملکرد همان سال و پرداخت آن امکان‌پذیر خواهد بود.

ماده ۹- مفاد این دستورالعمل مانع از اعمال بخشودگی جریمۀ عدم تسلیم اظهارنامه مالیاتی و جریمۀ تأخیر موضوع قانون مالیات بر ارزش افزوده نسبت به مهلت‌های اعلامی به موجب بخشنامه‌های صادره نخواهدبود.

ماده ۱۰- مفاد این دستورالعمل مانع از اختیار اجرای ماده (۱۹۱) قانون مالیات‌های مستقیم توسط سازمان امورمالیاتی کشور نخواهد بود.

ماده ۱۱- میزان بخشودگی جرائم آن دسته از مؤدیانی که بدهی خود (اعم از مالیات و عوارض و جرائم غیرقابل بخشش و جرائمی که با بخشودگی آن موافقت نشده‌است) را پرداخت یا تسویه نموده‌اند لیکن پرداختی یا تسویه مؤدی توسط اداره کل امور مالیاتی ذی‌ربط بابت دوره یا عملکرد مربوطه یا ردیف درآمدی مربوطه منظور نشده‌است ضمن تاکید بر اصلاح اشتباهات انجام شده و دقت در موارد آتی، تابع شرایط مقرر در زمان پرداخت بدهی خواهد بود.

با عنایت به مفاد ماده (۱۰) این دستورالعمل، بخشودگی جرائم قابل بخشش مازاد بر مبلغ مندرج در ماده (۱) حداکثر تا درصد‌های تعیین‌شده در ماده مذکور و با رعایت مقررات ماده (۱۹۱) قانون مالیات‌های مستقیم، به مدیران کل امور مالیاتی تفویض می‌شود.


[ بازدید : 254 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهترین مشاور کسب و کار و طرح های توجیهی

شنبه 19 تير 1400
12:21
خبرنویس

چنین حکایاتی تایید می کنند که من در حال ارائه ایده ها و شیوه هایی هستم که در شرکت هایی که یاد می گیرند چگونه کار کنند، منجر به کسب نتایج بهتر می شود. شما با تولید محتوا و نوشتن ، می توانید بازدید وبلاگ خود را بالا ببرید و تبلیغات از شرکت ها و اشخاص دریافت کنید.این شیوه در گذشته بسیار بیشتر از حالا رایج بوده است. تولید محتوای متنی بهصورت فریلنسری نیاز به هیچ سرمایه اولیهای ندارد. در این قسمت وظیفه ما این است که نشان دهیم شما چگونه باید به مشتریان اصلی خود در بازار هدف تان دسترسی پیدا کنید. به عنوان مثال یکی از مدیران شرکت­کننده در مصاحبه در ارتباط با این ویژگی­ها اینگونه بیان کرده است: « یک چیز مهم این است که مدیر مدرسه باید ریسک­پذیر باشد. اما در ارتباط با اینکه این ویژگی­ها آموختنی است یا باید به طور ذاتی در یک شخص وجود داشته باشد تا حائز شایستگی برای احراز پست مدیریت مدرسه باشد یا نه، نظرات مختلفی ارائه شد. امکان سنجی فنی و اقتصادی در قالب یک سند به عنوان طرح توجیهی، مکتوب میشود که این سند علاوه بر کاربردی که برای مالکین طرح و سهام داران دارد برای ارایه به سازمان های متفاوت بخصوص بانک ها برای اقدام به دریافت وام، ضروری است.

من می گویم نه.» با توجه به تحلیل محتوای مصاحبه­ ها، 13 نشانگر و 5 زیرمقوله برای ابعاد شخصیتی مدیران بینش­مند با عناوین ذکاوت و هوشیاری. با توجه به توضیحات فوق مشاوره یک فرایند رشدی است که از طریق آن به اشخاص کمک میشود تا اهداف خود را مشخص کنند ، تصمیمگیری مناسب داشته باشند و مسائل فردی اقتصادی و کاری خود را حل کنند. در نظام آموزش و پرورش نیز نقش نیروی انسانی بسیار مهم و حیاتی است. ما تو این آموزش ها صفر تا صد نقشه راه و مدل کسب و کار برای راه اندازی بیزینس گل فروشی اینترنتی همراه با یه عالمه ایده ناب که تا به حال اجرا نشده به شما یاد دادیم که به سادگی و با کمترین هزینه می تونید اونارو پیاده سازی کنید. اولین مرکزی که در دنیا ، دورة آموزش ویژه کار آفرینی درون سازمانی را برگزار کرد؛ مؤسسة کار آفرینی در هند است. در بعضی موارد، به عنوان گزینه های تامین مالی شما را بررسی می کنید، ممکن است از شما بخواهید یک “نمودار ارگانی” بخواند، بنابراین خوب است که آن را داشته باشید. مثلاً می­گوییم ارتباط مؤثر را می­خواهیم به آدم­ها یاد بدهیم. آیا شما ارتباط مؤثر در یک سطح مشخصی را می­توانید به همۀ آدم­ها یکسان یاد بدهید؟

همۀ رهبری آموختنی نیست. ولی داشتن مثلا فرض کنید روح جوشیدن با آدم­ها، روح احساس اعتماد داشتن به آدم­ها؛ در واقع اگر خمیرمایه­اش را نداشته باشی، آموختنش خیلی آموختنی­های ممکنی به این مفهوم نیست. بعد از دو سال این دو شعار به همان یک شعار تربیت دینی تبدیل شد. یعنی همان دین به ما حکم می­کند که استعدادها شکوفا شود. در حقیقت کیفیت برتر آموزشی در دل همان باید دیده شود. البته اکثر مصاحبه شوندگان معتقد بودند که مدیران آموزشی که برای این سمت گزینش می­شوند باید افرادی باشند که تا حدود زیادی واجد خصوصیات شخصیتی مرتبط با این حوزه باشند. این مسئله ضرورت توجه به فرایند گزینش مدیران آموزشی را نشان می­دهد. در کشور ما نیز باتوجه­به رشد جمعیت تحصیل­کرده در رشته­های مختلف، ظرفیت چشمگیری برای رشد نوآوری فراهم شده است؛ از طرفی باتوجه­به رشد کاربران شبکه­های اجتماعی و ابزارهای تعاملی آنلاین در چندسال گذشته در ایران، توجه به این موضوع بستر مناسبی فراهم میکند تا شرکتها با بهره­گیری از مشارکت الکترونیک و پتانسیل شهروندان، کسب­وکار موفقی را شکل دهند و در توسعة محصولات خود موفقتر باشند و در کنار آن از استعداد، توان فنی، تخصّصی و تجربی افراد در این زمینه استفاده شود.

در زمینۀ این ارزشها یکی از اساتید مصاحبه شونده اظهار می­دارد: « با توجه به بینش اسلامی ما، یک رهبر بینش­مند تا پیوند خود را با خدا محکم نکند یقین بداند که منحرف می­شود. به عنوان مثال Kouzes & Posner (1997) با توجه به مطالعات خود استدلال می­کنند که شخصیت به طور مطلق یک ویژگی ضروری برای رهبران بینش­مند می­باشد. ما با تکیه بر اصول اعتقادی و مبانی دینی خود معتقد هستیم که انسان علارغم تمامی شایستگی­ها، دانش، اطلاعات، قدرت و منابعی که در اختیار داشته یا کسب می­کند، به دلیل محدودیت­های انسانی، نمی­تواند با قطعیت اقدامی را صورت داده، یا تصمیمی را با یقین به نتیجۀ آن، اتخاذ کند. کارکنان مایلند نسبت به صداقت و درستی رهبران خود اطمینان کامل داشته باشند و نتیجۀ آن را مشاهده کنند. فروش فوق العاده عالی و بی نظیری دارن و بازاریابان زیادی را به سمت خود جهت افزایش فروش جذب کرده اند. مشاوره جهت راهاندازی کسبوکار شامل چه حوزههایی میشود؟ مدیریت همواره باید در جهت تعالی انسان قدم بردارد نه در جهت تخریب انسانیت. یکی از مواردی که باید بخاطر بسپارید این است که لازم نیست فقط به یکی از این فرصت های تجارت الکترونیکی محدود شوید.

اطلاعات بیشتر:

https://planetofbusiness.com/امکان-سنجی-طرح-توجیهی/



[ بازدید : 249 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهترین مشاور کسب و کار و طرح های توجیهی

شنبه 19 تير 1400
12:20
خبرنویس

چنین حکایاتی تایید می کنند که من در حال ارائه ایده ها و شیوه هایی هستم که در شرکت هایی که یاد می گیرند چگونه کار کنند، منجر به کسب نتایج بهتر می شود. شما با تولید محتوا و نوشتن ، می توانید بازدید وبلاگ خود را بالا ببرید و تبلیغات از شرکت ها و اشخاص دریافت کنید.این شیوه در گذشته بسیار بیشتر از حالا رایج بوده است. تولید محتوای متنی بهصورت فریلنسری نیاز به هیچ سرمایه اولیهای ندارد. در این قسمت وظیفه ما این است که نشان دهیم شما چگونه باید به مشتریان اصلی خود در بازار هدف تان دسترسی پیدا کنید. به عنوان مثال یکی از مدیران شرکت­کننده در مصاحبه در ارتباط با این ویژگی­ها اینگونه بیان کرده است: « یک چیز مهم این است که مدیر مدرسه باید ریسک­پذیر باشد. اما در ارتباط با اینکه این ویژگی­ها آموختنی است یا باید به طور ذاتی در یک شخص وجود داشته باشد تا حائز شایستگی برای احراز پست مدیریت مدرسه باشد یا نه، نظرات مختلفی ارائه شد. امکان سنجی فنی و اقتصادی در قالب یک سند به عنوان طرح توجیهی، مکتوب میشود که این سند علاوه بر کاربردی که برای مالکین طرح و سهام داران دارد برای ارایه به سازمان های متفاوت بخصوص بانک ها برای اقدام به دریافت وام، ضروری است.

من می گویم نه.» با توجه به تحلیل محتوای مصاحبه­ ها، 13 نشانگر و 5 زیرمقوله برای ابعاد شخصیتی مدیران بینش­مند با عناوین ذکاوت و هوشیاری. با توجه به توضیحات فوق مشاوره یک فرایند رشدی است که از طریق آن به اشخاص کمک میشود تا اهداف خود را مشخص کنند ، تصمیمگیری مناسب داشته باشند و مسائل فردی اقتصادی و کاری خود را حل کنند. در نظام آموزش و پرورش نیز نقش نیروی انسانی بسیار مهم و حیاتی است. ما تو این آموزش ها صفر تا صد نقشه راه و مدل کسب و کار برای راه اندازی بیزینس گل فروشی اینترنتی همراه با یه عالمه ایده ناب که تا به حال اجرا نشده به شما یاد دادیم که به سادگی و با کمترین هزینه می تونید اونارو پیاده سازی کنید. اولین مرکزی که در دنیا ، دورة آموزش ویژه کار آفرینی درون سازمانی را برگزار کرد؛ مؤسسة کار آفرینی در هند است. در بعضی موارد، به عنوان گزینه های تامین مالی شما را بررسی می کنید، ممکن است از شما بخواهید یک “نمودار ارگانی” بخواند، بنابراین خوب است که آن را داشته باشید. مثلاً می­گوییم ارتباط مؤثر را می­خواهیم به آدم­ها یاد بدهیم. آیا شما ارتباط مؤثر در یک سطح مشخصی را می­توانید به همۀ آدم­ها یکسان یاد بدهید؟

همۀ رهبری آموختنی نیست. ولی داشتن مثلا فرض کنید روح جوشیدن با آدم­ها، روح احساس اعتماد داشتن به آدم­ها؛ در واقع اگر خمیرمایه­اش را نداشته باشی، آموختنش خیلی آموختنی­های ممکنی به این مفهوم نیست. بعد از دو سال این دو شعار به همان یک شعار تربیت دینی تبدیل شد. یعنی همان دین به ما حکم می­کند که استعدادها شکوفا شود. در حقیقت کیفیت برتر آموزشی در دل همان باید دیده شود. البته اکثر مصاحبه شوندگان معتقد بودند که مدیران آموزشی که برای این سمت گزینش می­شوند باید افرادی باشند که تا حدود زیادی واجد خصوصیات شخصیتی مرتبط با این حوزه باشند. این مسئله ضرورت توجه به فرایند گزینش مدیران آموزشی را نشان می­دهد. در کشور ما نیز باتوجه­به رشد جمعیت تحصیل­کرده در رشته­های مختلف، ظرفیت چشمگیری برای رشد نوآوری فراهم شده است؛ از طرفی باتوجه­به رشد کاربران شبکه­های اجتماعی و ابزارهای تعاملی آنلاین در چندسال گذشته در ایران، توجه به این موضوع بستر مناسبی فراهم میکند تا شرکتها با بهره­گیری از مشارکت الکترونیک و پتانسیل شهروندان، کسب­وکار موفقی را شکل دهند و در توسعة محصولات خود موفقتر باشند و در کنار آن از استعداد، توان فنی، تخصّصی و تجربی افراد در این زمینه استفاده شود.

در زمینۀ این ارزشها یکی از اساتید مصاحبه شونده اظهار می­دارد: « با توجه به بینش اسلامی ما، یک رهبر بینش­مند تا پیوند خود را با خدا محکم نکند یقین بداند که منحرف می­شود. به عنوان مثال Kouzes & Posner (1997) با توجه به مطالعات خود استدلال می­کنند که شخصیت به طور مطلق یک ویژگی ضروری برای رهبران بینش­مند می­باشد. ما با تکیه بر اصول اعتقادی و مبانی دینی خود معتقد هستیم که انسان علارغم تمامی شایستگی­ها، دانش، اطلاعات، قدرت و منابعی که در اختیار داشته یا کسب می­کند، به دلیل محدودیت­های انسانی، نمی­تواند با قطعیت اقدامی را صورت داده، یا تصمیمی را با یقین به نتیجۀ آن، اتخاذ کند. کارکنان مایلند نسبت به صداقت و درستی رهبران خود اطمینان کامل داشته باشند و نتیجۀ آن را مشاهده کنند. فروش فوق العاده عالی و بی نظیری دارن و بازاریابان زیادی را به سمت خود جهت افزایش فروش جذب کرده اند. مشاوره جهت راهاندازی کسبوکار شامل چه حوزههایی میشود؟ مدیریت همواره باید در جهت تعالی انسان قدم بردارد نه در جهت تخریب انسانیت. یکی از مواردی که باید بخاطر بسپارید این است که لازم نیست فقط به یکی از این فرصت های تجارت الکترونیکی محدود شوید.

اطلاعات بیشتر:

https://planetofbusiness.com/امکان-سنجی-طرح-توجیهی/



[ بازدید : 230 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تدریس اثربخش در آموزش عالی

شنبه 19 تير 1400
12:18
خبرنویس

میتوان اذعان داشت تدریس اثربخش در آموزش عالی به طور گستردهای معطوف به دانشجویان و یادگیری آنهاست. یافته های این پژوهش نیز نشان دهنده اختلاف معنی دار دانشجویان با مدرک دیپلم انسانی در اضطراب آمار با دیپلم های ریاضی، تجربی و فنی حرفه ای بود. بعد از ثبت نام در آزمون تا چند روز قبل از آزمون کارت ورود به جلسه در پورتال سازمان فنی حرفه ای قابل دریافت هست. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام دوره های فنی حرفه ای می تونین مقاله زیر رو بخونین. دوره آموزش شینیون مو یا (آرایشگر موی زنانه) بعنوان زیر مجموعه ای از خدمات آموزشی آرایشی مو محسوب می شود که توسط مدرس فنی حرفه ای در کلبه آرزو تدریس می شود. 2004) اشاره میکنند که استادان میتوانند با استفاده از مدلهای مختلف تدریس، مهارتهای کاری خود را افزایش داده و به فنون مؤثر و مفیدی در خصوص تدریس و کلاس داری دست یابند. افرادی که قصد شرکت در آزمون های مختلف فنی حرفه ای رو دارن باید برای ثبت نام آزمون فنی حرفه ای به پورتال سازمان فنی حرفه ای وارد بشن و با پرداخت کردن مبلغی به عنوان کارت اعتباری، هزینه آزمون رو پرداخت کنن و بعد از اون به قسمت ثبت نام آزمون برن و با وارد کردن اطلاعات خودشون در این سایت ثبت نام کنن.

نکته: ثبت نام آزمون های ادواری به صورت هماهنگ در سایت سازمان فنی و حرفه ای انجام میشه، اما آزمون های دیگه سازمان فنی حرفه ای مثل آزمون هماهنگ و آزمون آنلاین روش ثبت نام متفاوتی داره. برای شرکت در دوره های فنی حرفه ای هم یک سری شرایطی وجود داره که افراد باید قبل از ثبت نام در هر دوره ای، از اون ها مطلع باشن. همچنین، نتایج مربوط به آزمون های هماهنگ، ادواری و آنلاین در پورتال سازمان فنی حرفه ای منتشر میشه. شما بعد از گذراندن این دوره، در آموزشگاه کامپیوتر عصرنخبگان می توانید با توجه به علاقه خود، دیگر دوره های کامپیوتر فنی حرفه ای را آموزش ببینید. افراد باید مدرک تحصیلی مرتبطی با دوره مهارت آموزی فنی حرفه ای داشته باشن. در واقع شما با شرکت در این دوره تسلط خود را بر امور کامپیوتری افزایش داده و در کنار آن، به این تسلط رسمیت خواهید بخشید.

میتوان اذعان داشت که برنامههای درسی موتور محرکه هر نظام آموزشیای است و از اهمیت چشمگیری برخوردار هستند و بر اساس آنهاست که میتوان در خصوص کم و کیف یک سیستم آموزشی در هر دوره و پایهای اظهارنظر نمود و به ارزشیابی آن پرداخت. وجود مدیران شایسته، شرط کافی برای نظام آموزشی اثربخش است» که راهکاری در جهت توسعه تمرکز زدایی در مدرسه است (Adli, 2016). لذا، بر اساس یافته های این پژوهش برای تغییر وضعیت موجود مدیریت مدرسه پیشنهاد می شود: 1. «شرایط انتخاب» مدیران مدارس بررسی و تدوین شود.2. همونطور که می دونین شرکت و ثبت نام دوره های آموزشی آزمون فنی حرفه ای برای ثبت نام آزمون فنی حرفه ای مورد نیازه. ثبت نام آزمون های فنی حرفه ای طریق سامانه یا همون پورتال سازمان فنی حرفه ای انجام میشه. گستردگی دوره های فنی و حرفه ای به طوری است که اغلب متقاضیان می توانند رشته مورد علاقه خود را به راحتی پیدا کرده و پس از شرکت در کلاس های آموزشی مربوطه ، در آزمون فنی و حرفه ای ثبت نام کنند . پژوهش حاضر از نوع کمی و از حیث جمعآوری دادهها توصیفی- همبستگی بوده است و از زمره پژوهشهای کاربردی به شمار میرود. همانطور که گفته شد ، نام این دوره ها در دفترچه راهنمای مربوط به هر شهر منتشر شده که در راهنمای تصویری زیر نیز قابل مشاهده است .

مدارک آشپزی آکادمی سرآشپزان آسیا با اعطای گواهینامه های مهارتی آشپزی سازمان فنی و حرفه ای کشور و گواهینامه های بین المللی آشپزی از کشور انگلستان که دارای کد رهگیری و معتبر نیز می باشند سعی نموده علاوه بر آموزش این مهارت به صورت آکادمیک مدارک اعطا نماید که همه جای در همه جای دنیا معتبر و قابل استفاده باشد هر کارآموزی حتی با داشتن مدرک سازمان فنی و حرفهای چنانچه بخواهد در هر جای دنیا مشغول به کار گردد علاوه بر مدرک باید مهارت های شغلی و حرفهای این حرفه را نیز به خوبی مسلط باشد به همین دلیل علاقمندان به این رشته باید با گذراندن دوره های فنی آشپزی ابتدا در کلاسها و با گذراندن دوره های آشپزی و شیرینی پزی و کافی شاپ بصورت حضوری این مهارتها را آموزش ببینند و سپس با گذراندن آزمون سازمان فنی و حرفهای در سازمان و آموزشگاه برگزار می گردد موفق به دریافت گواهینامه سازمان فنی و حرفهای گردند. اگر می خواهید کامپیوتر را از ابتدا آموزش ببینید و بعد از آن یک مدرک icdl فنی حرفه ای جهت مهاجرت و یا استخدام دریافت کنید، باید عرض کنیم که دوره آموزشی خود را به درستی انتخاب کرده اید.

https://www.fan-app.ir



[ بازدید : 260 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

پیشنهادات صادقی به رییس جمهور منتخب

سه شنبه 15 تير 1400
15:16
خبرنویس

با توجه به درخواست جنابعالی مبنی بر اعلام نظرات و پیشنهادات و در ادامه پیشنهادهای قبلی، ذیلا اصول و اهداف عملیاتی برای تغییر الگوی توسعه اقتصادی و بهبود وضعیت مردم و محیط زیست کشور را، که با بهره‌گیری از نظرات تخصصی کارشناسان ذیربط در برنامه انتخاباتی خود با عنوان «دولت پاسخگو» گنجانده بودم، عینا تقدیم می‌کنم.
امید است مورد توجه و استفاده قرار گیرد.

مقدمه
خشکیدن رودها ‌و تالاب‌های کشور، افت شدید آب زیرزمینی، بیابان زایی، کاهش تنوع زیستی، آلودگی هوا و خاک، مدیریت پسماند، فرسایش خاک، تخریب مراتع و جنگل‌ها، توفان های گرد و غبار از جمله مشکلات جدی محیط زیستی در کشورند که علاوه بر هزینه‌های جدی اقتصادی و اجتماعی، حیات و سلامت ایران را تهدید می‌کنند.

این مشکلات حاصل انباشت معضلات نادیده گرفته شده توسط دولت‌ها و سیستم حکمرانی آب و محیط زیست کشور در چند دهه گذشته اند. بنابراین حل آنها به صورت آنی و یک شبه و با دادن وعده‌های هیجانی و هدف گذاری های غیرواقعی ممکن نیست.

تجربه نشان می‌دهد که رؤسای دولت‌ و مسئولین کشور در دوره‌های مختلف وعده‌های مختلفی را برای برطرف کردن مشکلات محیط زیستی کشور با اتکا بر مبانی توسعه پایدار و آمایش سرزمین داده‌اند، اما هیچ‌گاه این وعده‌ها عملیاتی نشده‌اند. ریشه اصلی این مسأله، تمرکز دست اندرکاران بر اهداف به ظاهر جذاب محیط زیستی بدون تلاش برای یافتن نقشه راه عملیاتی بوده است.

«دولت پاسخگو» با اشراف جامع علمی و عملی به ابعاد مختلف توسعه پایدار و رابطه بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و محیط زیست، نجات سرزمین و مردم ایران از معضلات روزافزون محیط زیستی را در گروی تغییر الگوی توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور می‌داند و از اصول و اهداف عملیاتی زیر برای بهبود وضعیت مردم و محیط زیست کشور، در راستای اصل پنجاهم قانون اساسی برای حفاظت از محیط زیست، اسناد بالادستی و سیاست‌های توسعه‌ای کشور و سیاست‌های ابلاغی رهبر جمهوری اسلامی ایران در راستای اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی استفاده خواهد کرد:

۱- افزایش تنوع اقتصادی و سهم اقتصاد سبز و کاهش بار توسعه اقتصادی و اشتغالزایی بر محیط زیست و منابع طبیعی؛
در حال حاضر اقتصاد متکی به خام فروشی نفت و گاز علاوه بر فرصت سوزی‌های اقتصادی، آثار جبران ناپذیری بر محیط زیست کشور و سلامت مردم وارد می‌کند. افزایش تنوع اقتصادی با کاهش خام فروشی و سرمایه گذاری در بخش‌های تولیدی و خدمات سبز و غیر مخرب محیط زیستی از جمله سیاست‌های دولت پاسخگو خواهد بود.
فقدان تنوع اقتصادی و مدیریت ضعیف اقتصاد باعث شده که اشتغال زایی با اتکا بر سهل الوصول ‌ترین راهکارها (مثلا در حوزه معادن و استخراج منابع طبیعی، کشاورزی و ساخت و ساز) صورت بگیرد که نتیجه آن تخریب رو به افزایش و جبران ناپذیر محیط زیست و تهدید امنیت شغلی و اقتصادی شاغلین در بخش‌های اقتصادی بیش از حد متکی به منابع طبیعی‌ است.

«دولت پاسخگو» با اتکا بر اصول توسعه پایدار، با توسعه راهبردی اشتغال زایی در بخش‌های کم فشار بر محیط زیست، علاوه بر افزایش امنیت اقتصادی ‌و شغلی در کشور، مسیر نجات محیط زیست ایران و حفاظت از عدالت محیط زیستی و حقوق نسل‌های بعدی را هموار می‌سازد.

۲- تمرکز زدایی و بهبود معیشت کشاورزان و جوامع روستایی؛
سیاست‌های اشتباه اقتصادی و مدیریتی در بخش کشاورزی و آب، شرایطی را رقم زده است که معیشت کشاورزان و جوامع روستایی را به شدت تهدید می‌کند. مهاجرت به شهرها، حاشیه نشینی نابرابری‌های اقتصادی در کنار از بین رفتن منابع آبی کشور و ناکارآمدی اقتصادی بخش کشاورزی از جمله نتایج اجرای این سیاست‌ها در سال‌های گذشته است.

«دولت پاسخگو» عمیقا بر این باور است که نجات آب و محیط زیست کشور تنها با تمرکز بر بهبود معیشت کشاورزان و جوامع روستایی میسر است. در این راستا، تمرکز زدایی، مبارزه با توسعه ناهمگون در کشور، ایجاد فرصت‌های شغلی و و توسعه الگوهای معیشت جایگزین، سبز و غیر مخرب از لحاظ محیط زیستی و به روز رسانی و پشتیبانی فنی و علمی (نرم افزاری و سخت افزاری) بخش کشاورزی به صورت جدی دنبال خواهد شد.

۳- افزایش خوداتکایی غذایی کشور با آب کمتر؛
فقدان زیرساخت‌های مناسب فنی و سیاستی، بهره وری پایین در بخش کشاورزی و الگوی نامناسب کشت در کشور عملا ایران را در تحقق آرمان خودکفایی غذایی ناموفق کرده است.
«دولت پاسخگو» با اشراف به ظرفیت زیست بوم کشور و شرایط آب و هوایی بر این باور است که ایران می‌تواند با آب کمتر و سطح زیر کشت کمتر، حجم تولید محصولات غذایی راهبردی را در جهت تأمین امنیت غذایی بالا ببرد.
«دولت پاسخگو» با افزایش تنوع اقتصادی و فرصت‌های اشتغال و معیشت جایگزین برای کشاورزان و جوامع روستایی و تمرکز بر بهبود معیشت کشاورزان مسیر تغییر الگوی کشت و کاربری اراضی و افزایش خوداتکایی غذایی را به همراه کاهش بار بخش کشاورزی و اشتغال زایی بر منابع آبی و محیط رییس کشور هموار می‌سازد.

۴- افزایش شفافیت، عدالت محیط زیستی و مشارکت مردم و جوامع محلی در مدیریت و حفاظت از منابع طبیعی کشور؛
فقدان شفافیت در مورد موجودی و سیستم حسابرسی و تخصیص منابع طبیعی (به عنوان مثال منابع آبی) به همراه مدیریت سلسله مراتبی و دستوری آب و محیط زیست در کشور که متکی بر تصمیم سازان مرکز نشین است، هم کارآمدی مدیریت آب و محیط زیست در کشور را پایین آورده و هم از جمله عوامل اصلی تبعیض‌ها و بی‌عدالتی‌های محیط زیستی و افزایش نارضایتی مردم و دامن زدن به اختلافات و تنش‌های آبی و محیط زیستی (مثلا تنش‌های بین استانی) در کشور است.

«دولت پاسخگو» افزایش شفافیت در حسابرسی و تخصیص منابع طبیعی و افزایش مشارکت ذینفعان و جوامع محلی در مدیریت منابع طبیعی کشور را در راستای تحقق عدالت محیط زیستی و حفاظت از محیط زیست یک ضرورت می‌داند و به آن پایبند است.

محمود صادقی
۱۵ تیر ۱۴۰۰


[ بازدید : 204 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اپلیکیشن های سام سرویس

سه شنبه 15 تير 1400
15:16
خبرنویس

به واسطه ی پیشرفت سریع تکنولوژی کاربرد اپلیکیشن های اینترنتی هر روز بیشتر از روز قبل می شود. استفاده ی افراد از اپلیکیشن ها در هر زمینه ای رو به رشد است و تقریبا نیازی وجود ندارد که اپلیکیشن مخصوص آن طراحی نشده باشد شرکت سامسونگ که از خدمات پس از فروش سام سرویس استفاده می کند هم از این قائله عقب نمانده و دو اپلیکیشن برای محصولات خود طراحی کرده است.

دو اپلیکیشن همسام و آخرین خبر که اپلیکیشن های مورد استفاده در تلویزیون های هوشمند شرکت سامسونگ هستند. هر دوی این اپلیکیشن ها کارایی مناسب دارند و در ادامه به ویژگی های برجسته ی آن ها که باعث جذب مخاطبان و رفع نیاز های آن ها می شود خواهیم پرداخت.

اپلیکیشن آخرین خبر

نام این اپلیکیشن همه چیز را به اختصار درباره ی آن توضیح می دهد. با استفاده از اپلیکیشن آخرین خبر می توانید از جدید ترین روزداد های پیش امده و آخرین اخبار روز آگاه شوید. از آن جه که این اپلیکیشن خبر های جدید در تمامی حوزه ها را پوشش می دهد، می تواند سلیقه و نظر همه ی استفاده کنندگان از محصولات سامسونگ را تامین کند. در طراحی این برنامه از گرافیک جذابی استفاده شده که از خستگی افراد جلوگیری به عمل می آورد. این اپلیکیشن با اپلیکیشن همسام که در ادامه به توضیح درباره ی آن خواهیم پرداخت یک همگاری جذاب نیز دارند. گزیده ی اخبار و رویداد های هر روز در صفحه ی اول اپلیکیشن همسام نشان داده می شود. بنابراین دنبال کنندگان اخبار می توانند از همان اپلیکیشن تیتر مهم ترین اخبار را مشاهده کنند. حتی اگر علاقه به خواندن کامل هر تیتری داشته باشند با استفاده از گرینه ی "بیشتر ببینید " وارد برنامه ی آخرین خبر بشنود و مشروح اخبار را مطالعه کنند.
البته لازم است برای استفاده از این امکانات، ابتدا هر دوی این اپلیکیشن ها را روی دستگاه خود نصب کنید.

اپلیکیشن هم سام

اپلیکیشن هم سام یک برنامه ی اختصاصی در تلویزیون های هوشمند سامسونگ است. این اپلیکیشن جذاب دقیقا مانند یک شبکه ی اجتماعی عمل می کند. مشتریان سامسونگ در هر کجا که زندگی کنند و با هر اندازه فاصله ای که از یکدیگر داشته باشند می توانند در این اپلیکیشن دور هم جمع بشوند.

کاربران سامسونگ می توانند پروفایل شخصی خود را در این اپلیکیشن بسازند، مطالب خود را در غالب پست در این برنامه منشتر کنند، مطالب دیگر کتربران را بخوانند و در صورت پسندیدن آن ها ، مطالب را لایک کنند. همچنین در این اپلیکیشن می توان از بازی ها و سرگرمی های موجود در آن نیز استفاده کرد.

برای تعمیرات احتمالی تلویزیون های هوشمند سامسونگ که از خدمات پس از فروش سام سرویس استفاده می کنند می توان به تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در تهران و نمایندگی تلویزیون سامسونگ غرب تهران استفاده کرد. نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ در سراسر ایران در دسترس مشتریان گرامی قرار دارد.


بیشتر بخوانید:

https://www.ilna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7-206/1093176-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF


[ بازدید : 255 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

پایتخت شلوغ در وضعیت قرمز

دوشنبه 14 تير 1400
11:54
خبرنویس

روزنامه ایران درباره تغییر وضعیت مجدد کرونایی در تهران به ارایه گزارشی پرداخت و نوشت: از دیروز همزمان با قرمز شدن ۹۲ شهر کشور تصمیمات جدیدی برای کنترل اوضاع وخیم شیوع ویروس هندی در کشور گرفته شد. این تصمیمات اما در سیستان و بلوچستان کمی متفاوت‌تر از دیگر استان‌ها بود.

بانک‌ها و اغلب ادارات هم جز آن ۳۰ درصد کاملاً ضروری به صف تعطیلی‌های همگانی پیوستند تا بلکه در روزها و هفته‌های آینده که البته قول واکسیناسیون گسترده و بالای ۵۰ سال سن در این استان داده شده کمی از درد و رنج مردم کاسته شود! و این درحالی است که در استان‌های جنوبی دیگر از جمله هرمزگان هم وضعیت بشدت نگران‌کننده و بی‌سابقه توصیف شده و مسئولان محلی از افزایش تعداد فوتی‌های کرونایی خبر می‌دهند.

با وجود اینکه هشدارها از آمدن ویروس هندی از مدت‌ها پیش آغاز شده بود اما ظاهراً ورود غیرقانونی از مرزهای شرقی دلیل این وضعیت شکننده است. تاکنون ۶ میلیون و ۴۵۱ هزار و ۹۴۵ دوز واکسن در کشور تزریق شده و با وعده مسئولان طی روزهای اخیر انتطار می‌رود تا روند کند واکسیناسیون که صدای اعتراض‌ها را بلند کرده است تندتر شود. اگرچه برخی منابع رسمی و غیر رسمی از رونق گرفتن تورهای خارجی از جمله سفر به ارمنستان برای تزریق واکسن خبر داده‌اند. اما هزینه بالای این تورها و از طرفی مشخص نبودن شرایط تزریق و نوع واکسن همچنان برخی را برای منتظر ماندن در صف واکسیناسیون داخلی راضی به ماندن کرده است.

شهری شلوغ در وضعیت قرمز

در تهران نیز با تعطیلی بازار و مشاغل غیر ضروری دیگر (اگرچه انتظار می‌رفت پایتخت به روزهای اول قرنطینه در سال گذشته برگردد) چهره شهر بیش از آنکه نشان‌دهنده ترس و نگرانی برای افزایش تعداد فوتی‌ها و مبتلایان به کرونا باشد؛ تصویر یک شهر شلوغ و پرازدحام را در سیزدهم تیرماه نشان می‌داد. هواشناسی اعلام کرده است بزودی دمای هوا به ۴۰ درجه می‌رسد و قطعی برق و خاموشی دستگاه‌های خنک‌کننده هم موجب شده تا بسیاری از شهروندان قید استفاده از ماسک را در اماکن عمومی بزنند.

تهران در کنار ۹۱ شهر دیگر از روز شنبه وارد وضعیت قرمز شد و از دیروز نیز تعطیلی اصناف به عنوان یک راهکار پرتکرار به اجرا درآمد. این درحالی است که مسئولان همچنان تأکید دارند با وجود شدت گرفتن روند واکسیناسیون در هفته‌های پیش رو؛ مردم همچنان از ماسک استفاده کرده و فاصله فیزیکی را رعایت کنند. با این همه رعایت پروتکل‌ها همچنان زیر ۷۰ درصد است و علی‌رغم همه هشدارها و تعطیلی گروه‌های شغلی۲، ۳ و ۴ برخی غرض‌ورزانه به ادامه کسب و کارهای خود مشغولند!

در تماس با چند آرایشگاه زنانه متوجه می‌شوم که روند به شکل سابق ادامه دارد! خانم آرایشگر با صدای ضعیفی ابتدا مطمئن می‌شود که مشتری‌شان هستم و بعد می‌گوید در زمان نوبتم از واحد تجاری کنار آرایشگاه وارد سالن اصلی شوم. یک مرکز لیزر و زیبایی هم برای دو روز آینده نوبت من را تعیین اما تأکید می‌کند که حتماً ماسک بزنم و کسی را به عنوان همراه با خود نیاورم. شرکت‌های خصوصی هم علی‌رغم اینکه دورکاری ۷۰ درصدی کارمندان تصویب شده اما کماکان به اجبار همه کارمندان‌شان را احضار می‌کنند.

خانم برقی، یکی از همین کارمندانی‌ است که می‌گوید از ترس تعدیل؛ قید دورکاری را زده و جالب اینکه مدیرعامل شرکت خودش را در یک طبقه مجزا و دور از کارمندان قرار داده و تمامی جلسات کاری را هم به معاونانش سپرده است! در آن سوی ماجرا البته همان گلایه‌های همیشگی از سوی اصناف وجود دارد. اغلب بازاریان از تعطیلی دو هفتگی بازار نه تنها استقبال نکرده که گلایه هم دارند و می‌گویند که چرا باید ادارات و بانک‌ها را باز بگذارند و تنها زورشان به ما می‌رسد.


[ بازدید : 204 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

منظور از انعطاف پذیری در سیستم عامل لینوکس

دوشنبه 14 تير 1400
11:54
خبرنویس

پایداری و عملکرد بهینه در سیستم عامل لینوکس موضوعی است که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم. رسیدن به منظور از انعطاف پذیری در سیستم عامل linux نیاز به ئیش زمینه هایی دارد که در ادامه قصد دارین درباره آن صحبت کنیم.سیستم عامل لینوکس رقیب اصلی ویندوز است و در بیشتر موارد با ویندوز مقایسه میشود.

سیستم عامل ویندوز و لینوکس شباهت ها و تفاوت های بسیاری دارند یکی از این تفاوت ها که میتوان به آن اشاره کرد متن باز بودن سیستم عامل لینوکس است. در کنار متن باز بودن سیستم عامل linux رایگان بودن این سیستم عامل نکته مثبت دیگری است که میتواند باعث انتخاب این سیستم عامل در مقابل ویندوز بشود. همچنین سیستم عامل لینوکس بسیار مود استقبال توسعه دهندگان زبان php برای ایجاد وب سایت نیز قرار گرفته است.

انعطاف پذیری در لینوکس:

انعطاف پذیری در linux یکی از نکاتی است که کاربران در هنگام انتخاب سیستم عامل آن را بررسی میکنند.در مقایسه ویندوز و لینوکس هر کدام که بتواند انعطاف پذیرتر عمل کنند و انعطاف پذیری بیشتری داشته باشند میتوانند شانس خود را در هنگام انتخاب توسط کاربر افزایش دهند.

آزادی و انعطاف در سیستم عامل لینوکس

linux یک سیستم عامل آزاد و متن باز است ،‌به نحوی که این امکان وجود دارد که تنها با در اختیار داشتن کد های منبع آن که متخصصین و خالقین لینوکس در اختیار شما قرار می دهند مطابق میل خود تغییر و گسترش دهید ، تنها کافی است که شما به زبان های C و ++C و اسمبلی آگاه باشید، حالااین قابلیت را دارید که توزیع های خود را داشته انتشار دهید، ‌حتی برای کاربرانی که حرفه ای نیستند و به این زبان ها اشنایی ندارند ابزار ها و توزیع هایی معرفی شده است تا با کمترین دانش برنامه نویسی به انتشار توزیع مخصوص خود بپردازند.

این آزادی در تغییر و توزیع مجدد با دسترسی داشتن به کد های منبع باعث معروف شدن هر چه بیشترلینوکس شده تا حدی که شما این امکان را دارید تا برای هر کاربردی یک لینوکس پیدا کنید. برای مثال لینوکسی فقط برای کار های وب مانند: سرویس های میزبانی لینوکس و سرویسی دیگر فقط برای شبکه وجود دارد .

البته آزاد و متن باز بودن linux باعث پیشرفت این سیستم عامل شده تا جایی است که دولت های بزرگی مانند چین تصمیم گرفته اند تا اقدام به نوشتن توزیع مخصوص به خودشان کنند که کاملا با ویژگی‌های زبان آن‌ها همخوانی و سازگاری دارد در صورتی که این موضوع در سیستم عامل های غیرآزاد (Free) و بازمتن قطعا امکان پذیر نمی‌ شود.

جمع بندی:

منظور از انعطاف پذیری در سیستم عامل لینوکس موضوعی بود که در این مقاله به آن پرداخته شد، در کنار منظور از انعطاف پذیری در سیستم عامل linux که بحث اصلی این مقاله بود مطالبی نیز مانند:انعطاف پذیری لینوکس و... گفته شد تا کاربرانی که از این مقالات استفاده میکنند بتوانند آگاهی و اطلاعات بیشتری درباره منظور از انعطاف پذیری در سیستم عامل لینوکس داشته باشند.


[ بازدید : 237 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

پریود شدن با زعفران +(دمنوش، عوارض)

جمعه 11 تير 1400
20:50
خبرنویس

تاثیر زعفران بر پریود شدن خانم ها چیه؟ موضوع این مقاله است که قراره درباره اش حرف بزنیم. قراره همه همه همه چیز که درباره زعفران و قاعدگی و پریودی هست حرف بزنیم.

از مصرف زیاد زعفران برای پریود شدن گرفته ، طرز تهیه زعفران برای پریود شدن، تاثیر زعفران بر رحم، دمنوش زعفران برای قاعدگی، حتی آیا زعفران در قاعدگی ضرر دارد؟ و گفتن عوارض خوردن زعفران در پریودی ، طرز تهیه چای زعفران برای پریود شدن پس تا انتهای این مقاله همراه زعفروش باش.

ببین کیا آومدن توی سایت زعفروش ، اوووووووووووووووووووو هوووووووووووووراااااااااااا

سلام به شما، ماه رمضون تون مبارک، حالتون چطوره؟ می دونم که از گوگل اومدی اینجا و اولین بارت هست که قدم ات رو گذاشتی توی خونه زعفروش

خوش آومدی، صفا آوردی. ببین می خوام نمک گیرت کنم، سوالت رو جوری بهت جواب بدم که انگشت به دهن بمونی و برای همیشه این سوال توی ذهنت حل بشه.

  1. پریودی ام غقب افتاده چیکار کنم؟
  2. من درد بسیار شدیدی دارم موقع پریودی چیکار کنم دردم کمتر بشه؟
  3. چند روز بعد از خوردن زعفران پریود میشم؟
  4. چقدر زعفران بخوریم تا پریود بشم؟
  5. چگونه زعفران بخوریم تا پریود شویم؟
  6. اگر با زعفران پریود نشدیم چیکار کنیم؟
  7. زعفران پریود را زیاد میکند؟

من فاطمه درویشی اینجام کنار تو که به تک تک این سوال ها جواب بدم، با حوصله هاااااااااااااااااااا، از جون و دلم هم برات وقت می زارم و نتیجه تحقیقات و تجربه های فالور ها و حتی کسایی که ازمون زعفران خرید کردن رو برات میگم.

فقط یک نکته: ببین چون تعداد کسایی که می خواستن با زعفران سقط کنند زیاد بود و سوالات شون هم زیاد بود من یک مقاله جدا برای سقط جنین با زعفران نوشتم که اگه تو هم منظورت و دغدغه ات اون هست برو اون مقاله رو بخون.

آماده ای بریم سراغ اصل موضوع ؟ بزن بریم

من پریود نمیشم، برای همین باید همیشه زعفران بخورم!

چند وقت پیش یکی از مشتری های زعفروش، به نام خانم مرادیان قبل از اینکه بخواد زعفران سفارش بده خیلی تاکید داشت روی خریدش و متوجه شدم ایشون چون عادت ماهیانه نمی شند باید زعفران زیادبخورند و برای همین تاکید داشتن که خرید مستقیم از کشاورز انجام بدن و حساس بودن که کیفیت بسیار خوبی زعفران شون داشته باشه چرا که ایشون مصرف زیادی از زعفران در طول روز داشتن.

بعد متوجه شدم یکسری از خانم ها کلا پریود نمیشه و وقتی به پزشک مراجعه می کنند بر اساس ویژگی ها و هورمون ها و شرایط بیمارشون بهشون یا قرص تجویز می کنند یا اینکه گاهی با داروهای گیاهی مثل زعفران و آوردن اش در رژیم غذایی کمک می کنند که یک خانم پریود بشه.

پس بسته به تشخیص پزشک تون، ممکنه زعفران رو به عنوان یک داروی گیاهی قاعده آور بیاره توی رژیم غذایی تون، و بگه در رژیم غذایی تون باید حتما از زعفران حتی کم اش هم که شده استفاده کنید، مثل همون خانم مرادیان مشتری عزیز زعفروشی ما.

من درد بسیار شدیدی دارم موقع پریودی چیکار کنم دردم کمتر بشه؟

درد مشترک همه ما خانم ها، قبول دارید؟ همه مون در یک بازه ای دچار درد شدید پریودی شدیم. یک عده مون کلا از همون سن بلوغ همیشه عادت ماهیانه مون با درد های شدید همراه بوده یک عده دیگه از ما نه همیشه ولی برامون پیش می یاد که موقع پریودی دچار درد یا گرفتگی عضلات یا زود عصبانی شدن، بی حوصله بودن، کسل بودن و جوش زدن و لکه پوستی حتی افسردگی روبرو میشیم.

اسم علمی که بهش میگن PMS هست، تغییرات احساسی و فیزیکی قبل از عادت ماهیانه در خانم ها رو بهش PMS می گند.

حالا شاید سوال برات پیش بیاد که خوب چرا باید این تغییرات رو داشته باشیم؟ یعنی دلیل PMS و این سندرومی که گفتی چی می تونه باشه؟

سروتونین، یک انتقال دهنده عصبی یه انگار، که همین تغییرات احساسی و فیزیکی قبل از پریودی خانم ها نقش مهمی داره، وقتی سروتونین کم بشه ما دچار این مشکلات احساسی و فیزیکی میشیم. و وقتی زعفران بخوریم یا حتی به مدت 20 دقیقه بوی زعفران بهمون بخوره سروتونین توی مغز تحریک میشه و اینجوری اون علایم قبل از پریودی(PMS) رو بهبود می ده خوردن زعفران.

تا قبل از این خود من هم نمی دونستم که زعفران برای پریود شدن و عادت ماهیانه خانم ها خیلی خوبه ، بعد گفتم شاید خیلی ها مثل من ندونن این موضوع رو برای همین توی استوری های زعفروش گذاشتم، و دیدم اتفاقا خانم های پیج اینستاگرام زعفروش دانش بسیار خوبی در این حوزه داشتن و توی دایرکت اومدن و اطلاعات بیشتری رو درباره اثر زعفران بر پریودی باهام به اشتراک گذاشتن

شبنم یکی از فالور های پیج زعفروش هست که الان توی آفریقا زندگی می کنه و خودش به سبک زندگی سالم بسیار بها می ده. برام یک ویدیو از دکتر گرگر فرستاد، دکتر گرگر یکی از معروف ترین ادم ها هستن و تقریبا تمام گیاه خوار های دنیا ایشون رو میشناسند. (برای دیدن این ویدیو باید فیلتر شکن داشته باشید)

بعد از اینکه ویدیو رو دیدم رفتم داخل سایت دکتر گرگر و دیدم که چه مطالب فوق العاده ای رو در حوزه زعفران و اثرات اش بر پریودی نوشتن.

توی این ویدیو دکتر گرگر میگه از دید علمی ثابت شده که PMS یا همون سندروم قاعدگی در خانم ها با زعفران درد اش کاهش پیدا می کنه.

برای همین هست که زعفران رو به خانم هایی که در دوره قاعدگی شون درد دارن توصیه می کنند. طرز استفاده از زعفران رو برای کاهش درد در قاعدگی بهتون در ادامه میگم، یکم صبور باشید:))

طرز استفاده از زعفران برای کاهش درد پریودی

اینجا شیوه ای که مادرم و مادربزرگم همیشه استفاده می کنند رو می خوام بهت بگم و تا الان برای خود ما که فوق العاده بوده

تو هم اگر از این شیوه استفاده کردی حتما برام بنویس که چطور بود؟ باعث کاهش درد ات شد یا نه ؟

همون موقع که می فهمی می خوای پریود بشی، یا حتی زمانی که دردت شروع میشه. می یان و یک چای نبات غلیط برات درست می کنند.

و بعد زعفران رو می سابند (حدودا 1 گرم برای یک نفر ) رو اول با قند می سابند بعد می ریزند توی چای نبات اش ( چایی اش داغ داغ هست) یکم می زارن روی سماور یا حتی روی بخاری بعد 3-4 دقیقه می گند کل لیوان رو سر بکش.

ببین خوردن همین یک دونه لیوان همانا و 45 دقیقه بعد اش زیاد شدن خونریزی ات همانا و درد هم دیگه خیلی خیلی کم شده یا اینکه درد نداری. برای ما که خیلی جواب بوده ولی بهت میگم ببین میزان خونریزی ات رو زیاد می کنه. و بعدش هم یک خواب درست و حسابی که بکنی دیگه زهی خیال باطل کی مریض بود؟

راستی اگه دم کرده زعفران داشتی توی خونه می تونی دم کرده زعفران هم توی چای نبات ات بزنی هاااااااااااا

بهترین روش رنگ دهی زعفران، این هست که اون رو بسابی و بعد با یخ دم اش کنی، اینجوری زعفران ات رنگ بیشتری می ده و تو هم اقتصادی تر می تونی ازش استفاده کنی و کمتر از 1 گرم زعفران رو توی یک لیوان بریزی.

( چگونه زعفران رو بسابیم؟ و بهترین روش دم کردن زعفران رو من توی دو مقاله توضیح دادم نیاز داشتی برو بهشون یه نگاهی بنداز)

حتما این روش رو امتحان کن بعد بهم بگو چطور بود؟

زعفران پریود را زیاد میکند؟

آره دیگه، بهت که گفتم اصلا عجیب میزان خونریزی ات رو زیاد می کنه، بعد روز اول شاید کلافه بشی از بس که حس منزجر کننده ای بهت می ده. و لخته های خون که ازت می یاد هم بیشتر هست.

البته این موضوع شاید از یک خانم به خانم دیگه متفاوت باشه ولی چیزی که بقیه هم تصدیق اش می کنند و بر اساس تجربه بوده این هست که خوردن زعفران باعث بیشتر شدن میزان خونریزی و حتی لخته های خونی میشه.

چقدر زعفران بخورم تا پریود بشم؟

ای ای ای ای اول از همه بزار یک نکته رو رک بهت بگم من و تو که رو دربایستی نداریم دیگه !

اگه دغدغه بارداری و حامله بودن نداری که غصه هیچی رو نخور بهت میگم داستان پریود نشدن ات چیه؟ ولی ولی ولی اگه احتمال حاملگی و بارداری به خودت می دی ، و رابطه پر خطری داشتی که دیگه هیچی. حرف هایی که در ادامه می خوام بهت بگم خیلی به کارت نمی یاد، اما حرف هایی که توی مقاله اثر زعفران بر سقط جنین گفتم شاید به دردت بخوره.

بیا اول بفهمیم که دلیل پریود نشدن و عقب افتادن پریودی تو می تونه چی باشه؟

ببین گاهی تغییرات هورمونی ، استرس داشتن، هیجانات، و حتی تغییر سبک زندگی مثل زمان خوابیدن یا ورزش کردن و نکرددن یا غذاهایی که می خوری و حتی حتی تغییر فصل و آب و هوا منجر به این میشه که پریودی ات نامنظم بشه و شاید پریود نشی و بعد از گذشت 10 روز یا حتی 3 هفته پریود بشی.

که اصلا نگران اش نباش! و بی خودی به دلت بد راه نده فقط کافیه توی رژیم غذایی ات زعفران رو اگه استفاده نمی کردی از این به بعد هر روز بیاری توی غذاهات

مثلا می تونی شربت زعفرانی درست کنی، یا حتی چای زعفرانی ، یا دسر زعفرانی یا برنج و جوجه و ماهی و خورشت زعفرانی همین اندازه کم اش زعفران رو بیار توی غذات اوکی میشی. ( همه آموزش های لازم برای درست کردن غذاهای زعفرانی و دسر ها و دمنوش های زعفرانی رو توی سایت زعفروش کامل آموزش دادیم نگران هیچی نباش)

چند روز بعد از خوردن زعفران پریود میشم؟

یعنی یکی از سوال های بسیار مهم خانم هاست این سوال، و از سر استرس و دغدغه می یاد و من کامل درک اش می کنم.

از 3 روز گرفته تا 10 روز بستگی به سیستم بدنت داره و میزان مصرف زعفران که داشتی، اگه زعفران رو غلیط مصرف کرده باشی خیلی سریع اگه به مقدار عادی مصرف روزانه بوده یکم زمان می خواد ولی اغلب زیر یک هفته پریود میشن.

اگر با زعفران پریود نشدیم چیکار کنیم؟

ببین من بهت گفتم، اگه دغدغه بارداری نداری، فدای سرت که پریود نشدی. هیچ کاری نمی خواد بکنی. فقط بهش فکر نکن و استرس نداشته باش، برای اغلب ما خانم ها خیلی پیش اومده که به خاطر تغییرات محیطی یا تعییرات بدنی و فیزیکی خودمون عادت ماهیانه مون کامل بهم ریخته پس جای نگرانی نداره، اما اگه به خاطر ترس از حاملگی ات نگرانی و استرس داری اون راه های خاص خودش رو داره.


[ بازدید : 230 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنویس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]