اتاق فرار در شهرهای ایران

چهارشنبه 29 تير 1401
10:35
خبرنویس

اتاق فرار در شهرهای ایران

اتاق فرار یا همون Escape room ( اسکیپ روم ) برگرفته از بازی های کامپیوتری و فیلم ها هستند که داستان آنها در دنیای واقعی نمود پیدا خواهند کرد ! ما پس از وارد شدن به محیط بازی ( که در فضای واقعی هست ) به همراه هم گروهی های خودمون سعی میکنیم معما های بازی رو حل کنیم تا بتونیم در مدت زمان مشخص شده از بازی ( اتاق ها و فضاهای مختلف بازی ) خارج بشیم !

دکور ها و همچنین معما های بازی ها متناسب با داستان ( سناریو ) بازی که انتخاب میکنیم چیده میشوند و در حین بازی بنا به سبک بازی انتخابی با چالش ها و گاهاً ترس های زیادی روبرو میشویم !

مای اسکیپ، اولین و تنها اپلیکیشن رزرو آنلاین اتاق فرار، با معرفی و برقراری امکان رزرو بهترین اتاق فرارهای ایران برای پلیر های عزیز و همچنین ارائه امکانات متعدد در جهت توسعه این صنعت، به یکی از بزرگترین پرتال های معرفی و رزرو آنلاین اتاق فرار تبدیل شده است.

مای اسکیپ، تحول عظیمی در صنعت اتاق فرار کشور ایجاد کرده است که همین امر باعث شد مجموعه های اتاق فرار بسیاری علاقه مند به همکاری با پرتال مای اسکیپ شوند .

شما میتوانید بهترین اتاق فرار های ایران را از طریق پرتال و یا اپلیکیشن مای اسکیپ، به صورت آنلاین و با تخفیف رزرو کنید ...


[ بازدید : 16188 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خدمات اپلیکیشن قرعه کشی اینستاگرام اوجاسافت

يکشنبه 26 تير 1401
11:25
خبرنویس

بنابراین وقتی یک سایت روی هاست قرار میگیرد، از همه جا قابل دسترسی است. علاوه براین در هنگام طراحی پورتال میتوان به کاربران دسترسی های متفاوت اعطا کرد به عنوان مثال فقط گروه سنی خاصی بتوانند عملیات رزرواسیون را به صورت کامل انجام دهند یا کارمندان دارای سمت “مدیریت” بتوانند از امکانات ویژه شرکت استفاده کنند و… برای مثال اگر کسی لباس فروشی را برای شغل خود انتخاب میکرد، باید یک مغازه به صورت اجاره در اختیار میگرفت تا بتواند لباسهای خریداری شده را در آن مغازه به فروش برساند. توجه کنید برای استفاده از این سایت ها جهت قرعه کشی در اینستاگرام، حتماً بایستی اکانت اینستاگرام تان را از قبل به فیس بوک لینک کنید. این فرایند هرچند در ابتدا مقداری پیچیده به نظر میآید، اما یکی از اهداف تاسیس پارسکدرز عبارت است از مدیریت انجام پروژه طراحی سایت به صورت دورکاری. پس اگر شما هم در شهر کرج ساکن هستید و پروژه های بزرگ یا کوچکی دارید,بهترین مورد همکاری با شرکت حاظر در کرج می باشد.دقت داشته باشید که کیفیت کار یک شرکت به دفتر و تبلیغاتش نیست و باید از موارد بالا برای کیفیت سنجی آنها استفاده کنید.

اپلیکیشن قرعه کشی اینستاگرام

شما برای فعالیت در صفحات رسانه های اجتماعی به دلیل قالب های از پیش تعیین شده، نیاز به سازگاری با آن ها دارید، در صورتی که در طراحی وبسایت شما می توانید بر روی جزییات سایت خود نظارت کامل داشته باشید و تمام موارد مورد نیاز خود را طبق سلیقه و نظر شخصی خود طراحی کنید. علاوهبر مواردی که در بالا به آنها اشاره شده، شرایط طراحی وب سایت، نیز از موارد حائز اهمیتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. در حقیقت، مسابقات ساده تر عموما مشارکت بیشتری را جلب می کنند. یا تمام نظرات را در یک فایل اکسل (CSV) استخراج کنید یا یکی از نظرات را به عنوان برنده انتخاب کنید. این مورد شاید در وب فارسی به قدرت وب انگلیسی نباشد اما یکی از ترندهای مهم طراحی سایت و سئو میباشد که هر روز در حال مشاهده استقبال کاربران از آن هستیم. نرم افزار طراحی سایت KompoZer، یکی از زیباترین و سادهترین نرم افزارهای طراحی وب سایت است. قبل از هر چیز لازم است بدانیم، فرآیند طراحی وب سایت به 2 صورت انجام میشود. با فعال کردن این گزینه، در انجام قرعه کشی ریپلای کامنت های پست نیز در نظر گرفته می شود.


روشهای قرعهکشی در اینستاگرام را نام ببرید؟ راهاندازی یک سایت نیز درست همانند راهاندازی یک فروشگاه است و باید برای آن مکان، نام مناسب، مدیر و… در این مسابقه مدیر صفحه اینستاگرامی از دنبال کنندگان خود می خواهد تا زیر پست مسابقه یا چند پست آخر صفحه اینستاگرامی ، نظرات خود را درج نمایند . در برنامه قرعه کشی اینستاگرام «سایت مارکتینگ 98» متوجه خواهید شد که هر کاربر چقدر تگ کرده و حتی چند مورد را تکراری تگ کرده است. با توجه به رشد و گسترش تکنولوژی در عرصه جهانی، تقریباً نمیتوان قسمتی از زندگی روزمره خود را ببینیم که با آن درگیر نشده باشد. اکانتهایی که مسابقات اینستاگرامی را برگزار میکنند؛ 70 درصد رشد سریعتری در تعداد فالوئران نسبت به بقیه اکانتها دارند. در این گزارش سعی شده تا در مورد صفر تا صد رشد در اینستاگرام با برگزاری مسابقه، اطلاعات قابل توجهی به کاربران عزیز ارائه شود.

قرعه کشی لایک اینستاگرام

سایت و اپلیکیشن اوجا سافت به شما قابلیت برگزاری قرعه کشی با قوانین مختلف و ترکیبی را میدهند و شما میتوانید بر اساس لایک، کامنت، فالوور، تعداد کامنت یا تگ و یا ترکیبی از این موارد، قرعه کشی خود را به راحتی برگزار نمایید. این برنامه بومی را میتوانید روی رایانه شخصی خود نیز نصب کنید. به موضوع رنگبندی و انتخاب فونت نیز دقت کنید. بله، اما در صورتی که ما با این موضوع مشکلی نداشته باشیم که دیگران هر روز پیشرفت خواهند کرد و ما بر عکس. این امر باعث می شود با اعمال تغییر در قسمت های خاصی از برنامه، نیاز به اعمال تغییر در سایر قسمت های برنامه داشته باشیم. این ارور زمانی که محدودیت زمانی داشته باشیم مشکل ساز است. قبل از ورود به این بخش لازم است بدانیم سیستم مدیریت محتوا یا cms چیست و سپس تعدادی از این Cms ها را مورد بررسی قرار میدهیم. در این بخش مواردی که برای داشتن یک سایت حرفهای میتواند هزینه در بر داشته باشد، بررسی خواهیم کرد.


[ بازدید : 8026 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

عقیم سازی گربه چگونه انجام می شود؟

دوشنبه 20 تير 1401
18:16
خبرنویس

از سوی دیگر باید توجه داشته باشید به علت اینکه پس از انجام جراحی عقیم سازی حیوانات، هنوز دارو در بدن حیوان شماست و حیوان تحت تاثیر دارو قرار دارد ممکن است بر حرکات خود کنترل نداشته و رفتارهای تهاجمی از خود نشان دهد. توجه کنید که حتما به منظور پرت کردن حواس سگ پس از عمل به آن اسباب بازی بدهید. گربه هایی که به دنبال فرار از خانه هستند نیز می توانند در اثر پرت شدن از پنجره های بلند، گیر کردن در شکاف های کوچک دچار آسیب شوند. بعد از عقیم سازی نیازهای تغذیه بچه گربه تغییر می کند . برای مراقبت بعد از عمل هم داروهای آنتی بیوتیک تجویز میشه تا از عفونت زخم جلوگیری بشه. ، پسیلیوم و پری بیوتیک ها (از جمله FOS) به تعادل در فلور روده و کیفیت خوب مدفوع کمک می کند (عقیم سازی گربه).


پروتئین هایی که به گربه شما در حفظ حجم عضلات و همچنین تقویت هضم و فلور روده کمک می کنند. اگر گربه شما دچار اضافه وزن شد ، باید حجم روزانه آن کاهش یابد. هورمون های موجود در بدن پس از خنثی سازی باعث تغییرات متابولیکی می شوند،بنابراین گربه ها اغلب پس از عقیم سازی بسیار آرام ترند.با این حال هنوز اشتهای خوبی دارند و می توانند دچار چاقی و عوارض بعد از آن مثل دیابت یا سنگ ادرار بشوند.در نتیجه کیفیت زندگی و حتی امید به زندگی گربه بسیار کاهش می یابد.برای جلوگیری از اضافه وزن و عواقب آن،یک رژیم غذایی خوش طعم با فیبر بالا و محتوای چربی متوسط توصیه می شود.


معمولاً در پناهگاه های حیوانات، جراحی عقیم سازی اغلب در این زمان انجام می شود. این عمل اغلب در حدود شش تا هشت ماهگی انجام میشود، اما اگر سگ سالمتری را به فرزندی قبول کرده باشید، میتواند در هر زمانی از زندگی او این کار را انجام دهید. غذای خشک بچه گربه عقیم شده رویال کنین (Royal Canin Sterilised Kitten)، یک رژیم غذایی متعادل برای بچه گربه های ۶ تا ۱۲ ماهه عقیم شده که که نیازمند رژیمی، جهت کمک به شرایط عقیم سازی انهاست. از جمله این معایب اضافه وزن و چاقی می باشد که می توان با استفاده از یک رژیم غذایی مناسب از این اتفاق پیشگیری کرد. اگر خرگوش بعد از عمل بی تابی کند ، بی حوصله باشد ، بی اشتها باشد ،حالتهایی از درد با حرکات خود نشان دهد باید از دارو های مناسب مسکن استفاده کنید . دقت کنید که چنانچه 48 ساعت بعد از عمل جراحی سگ شما دچار بی اشتهایی است و غذا نمی خورد به دامپزشک تماس بگیرید. مطالب زیادی در این باره خواندهاید یا شنیدهاید به دامپزشکان اعتماد کنید از آنها نظر بخواهید و به توصیه افراد غیر متخصص بسنده نکنید و در نهایت خودتان تصمیم بگیرید.


احتمال ابتلاء به سرطان پستان در سگ یا گربه ماده ای که قبل از شروع اولین سیکل فحلی خود عقیم شود تقریبا صفر است. یک کیسه تکه ای حاوی 100 گرم غذای مرطوب حاوی نیمی از مایعات توصیه شده روزانه گربه شما است! پس از اولین فحلی این احتمال به 7% و بعد از دومین فحلی خطر بروز سرطان به 25% خواهد رسید (یک مورد از هر چهار مورد). خیلی از کسانی که گربه دارند، مطمئن هستند که رفتار گربه بعد از عمل، کاملا تغییر کرده ولی این تغییر بلافاصله بعد از عمل نیست. حال سوال این است که آیا جراحی عقیم کردن در سگ و گربه هاییکه بیش از دو سیکل فحلی را پشت سر گذاشته اند خیلی دیر است؟ میزان پروتئین این محصول بیش از 37% می باشد و فرمولاسیون آن توسط ال کارنتین غنی سازی شده است. غذای گربه عقیم شده سلبن مدل استرلایزد Sterilised با فرمولاسیون و مواد اولیه اروپایی مناسب همه نژادهای گربه تولید شده است.


صاحبان حیوانات خانگی برای تعیین سن مناسب عقیم سازی برای سگها باید با دامپزشک خود مشورت کنند. این به این علت است که حیواناتی که عقیم می شوند دوره درمان پس از عمل جراحی را باید طی کنند و با توجه به اینکه پس از این جراحی درخیابان رها می گردند از سرنوشتشان هیچ اطلاعی در دست نیست. برای تخمین زدن هزينه عقيم كردن سگ ماده باید به موارد زیر توجه کنید. نگران نباشید ، دستورالعمل های تغذیه ما را دنبال کنید تا اطمینان حاصل کنید که گربه شما برای سلامتی مقادیر ایده آل غذای خشک و مرطوب را دریافت می کند. بنابراین، برای اطمینان از جلوگیری از مشکلات فوق، بهتر است بچه گربههای نر را زود عقیم کنید. Royal Canin Sterilized 37 Cat شامل یک انرژی مناسب و مقادیر دقیق چربی متعادل است تا اطمینان حاصل شود که گربه شما انرژی مورد نیاز را دریافت می کند. عقیم سازی را میتوان یک سرمایه گذاری در نظر گرفت زیرا حیوانات خانگی عقیم شده کمتر مستعد ابتلا به برخی بیماریها میشوند. این تغییر نیازمند مواد غذایی برای تامین ایمنی بدن و کنترل وزن، در کنار رشد صحیح این حیوان خانگی در این سن حساس میباشد.


https://nikpetclinic.com/sterilization-of-male-and-female-dogs/


[ بازدید : 1719 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خرید آینه و میز کنسول از تانیل چوب با بهترین قیمت

جمعه 17 تير 1401
20:08
خبرنویس

آیا تا به حال به تاثیر آینه و میز کنسول در تغییر دکوراسیون و زیباسازی منزل خود توجه کرده اید؟ اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید فضای خانه انرژی خوب خود را به همه منعکس کند، فروشگاه چوب تانیل خرید آینه و کنسول را توصیه می کند. در این قسمت هر آنچه را که باید در مورد این دسته بندی محصولات پرکاربرد بدانید را برای شما توضیح می دهیم تا با مشاهده تصاویر آن بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

نحوه خرید آینه و میز کنسول

همانطور که می دانید به دلیل کمبود وقت و ترافیک، مردم تمایلی به خرید حضوری ندارند. اما چگونه می توان برای خرید آنلاین آینه و میز کنسول مشاوره دریافت کرد؟ یا به کدام وب سایت ها اعتماد کنیم؟ چه نوع آینه و میز کنسول برای خانه شما مناسب است؟ در این بخش به تمام سوالات شما پاسخ خواهیم داد. در خرید آینه و میز کنسول از همان ابتدا فقط روی ظاهر آن تمرکز نکنید، بلکه مشخصات و موارد دیگری را نیز در نظر بگیرید که در این قسمت با جزئیات آشنا خواهید شد.

نکات مهم برای خرید آینه و میز کنسول

همانطور که می دانید برای اینکه دکوراسیون منزلتان بسیار زیبا به نظر برسد و همچنین همه وسایل به خوبی مرتب و هماهنگ باشند، باید میز و کنسول شیشه ای جدید و مدرن را وارد خانه خود کنید. هنگام خرید آنلاین میز کنسول و آینه حتما این نکات را به دقت بخوانید، زیرا اگر انتخاب اشتباهی داشته باشید، می تواند بر زیبایی خانه شما تأثیر منفی بگذارد.

اندازه کنسول و آینه

اولین قدم برای خرید آینه میز کنسول این است که بتوانید سایز مناسب را انتخاب کنید. اگر فضای خانه شما بزرگ است، می توانید یک آینه بزرگ روی میز فرمان انتخاب کنید. اما مراقب باشید، اگر فضای شما کوچک است، از قسمت های کوچکتر استفاده کنید. برای راهنمایی بیشتر می توانید با شماره های درج شده در این سایت تماس بگیرید تا کارشناسان تانیل چوب راهنمایی های خاصی در این زمینه به شما ارائه دهند.

نقاشی آینه و میز کنسول

قبل از اینکه به رنگ آینه و میز کنسول توجه کنید، باید جایگاه آن را در دکوراسیون منزل خود مشخص کنید. در این صورت می توانید رنگ مورد نظر را برای اجسام اطراف آن انتخاب کنید. توجه داشته باشید که همه اشیاء در چیدمان شما نباید یک رنگ باشند، بلکه این رنگ ها می توانند مکمل یکدیگر باشند و انرژی بیشتری را حمل کنند. اگر رنگ خانه شما عموما روشن است می توانید بین آینه سفید و میز کنسول یکی را انتخاب کنید که جلوه ای بسیار زیبا و مدرن به محیط می دهد. اما مراقب باشید، اگر خانه شما به رنگ های تیره و مشکی تزئین شده است، هرگز از رنگ سفید استفاده نکنید.

به محل قرارگیری آینه و میز کنسول دقت کنید

اگرچه میز کنسول شباهت زیادی به میز آرایش دارد اما باید بدانید که میز کنسول دکوراسیون شما را زیباتر می کند. جالب است بدانید که میزهای کنسول بدون کشو نیز موجود است و قرار دادن آن ها در راهرو جلوه ای خاص و منحصر به فرد به فضای داخلی منزل شما می بخشد. ذکر این نکته ضروری است که باید این نوع دستگاه را در جای مناسب قرار دهید. پس در هنگام خرید آینه و رومیزی به محل قرارگیری آن دقت کنید تا زیبایی فضای داخلی شما بیشتر شود. البته، درست مانند انتخاب رنگ مورد علاقه خود، باید نسبت به جایی که آن را قرار می دهید نیز حساس باشید. در این صورت می توانید بر اساس آن نقطه انتخاب دقیق تری انجام دهید. عزیزان نباید کنسول رومیزی و آینه ای خود را لوکس بدانید اما اینگونه لوازم جانبی می توانند بسیار مفید باشند. حتی می توانید وسایل خود را روی میز قرار دهید و از آینه خود استفاده کنید.

شفافیت و باز بودن آینه

هنگام خرید آینه و میز کنسول دقت کنید که هیچ گونه موجی روی شیشه وجود نداشته باشد، زیرا انرژی منفی به داخل خانه ساطع می کند. تصاویر روی صفحه باید واضح و متمایز و بدون هیچ موجی باشند. در این بخش از فروشگاه اینترنتی تانیل چوب تلاش می کنیم تا بر اساس نظرات و سلیقه مشتریان، میز و آینه با بالاترین کیفیت را ارائه دهیم. همچنین برای خرید آینه کنسول بلند، به این نکته توجه کنید که این نوع آینه ها نمی توانند روی میز قرار بگیرند و پایه داشته باشند. به همین دلیل باید فضای بیشتری را در خانه در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید: تانیل چوب


[ بازدید : 29700 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خرید عمده لوازم جانبی موبایل

يکشنبه 12 تير 1401
14:58
خبرنویس


مهم این است که کدام محصول را برای چه موقعیتی انتخاب نمایید؛ اگر بررسی های به عمل آمده توسط شما درست باشد و بتوان گفت برای مصرف مدنظرِ خود گزینه درستی را انتخاب کردهاید، به هیچ وجه نیازی نیست نگران کیفیت صدای خروجی اسپیکر جی بی ال خریداری شده خود باشید. گاهی بلندگوهای به کار رفته گران هستند و تعویض آمپلی فایر کمی خطرناک است و باید مراقب باشید که تعمیرکار بدون آسیب زدن به جعبه آمپلی فایر را عوض کند. به این معنی که شما هر موقع دلتان بخواهد که انرژی و قدرت بیشتری از باندها دریافت کنید، فقط کافی است که یک آمپلی فایر با قدرت بیشتر تهیه کنید و سپس آن را به بلندگوهای جدید خود متصل میکنید. همچنین از بابت تعداد باندها هیچ نگرانی وجود ندارد، چون با سیستم زون بندی میتوانید باندها را در هر جایی که باشند، کنترل کنید. زیرا بیشتر این باندها به گونه ای طراحی شده اند که بهترین نتیجه و کاربرد خود را ارائه دهند.


همین اصل باعث می شود اسپیکر ها صدای بیس دار را از صدای معمولی آهنگ ها تشخیص بدهند و آن را پخش کنند. اسپیکرهای اکتیو نیاز به منبع تغذیه جداگانه ندارند و در داخل خود به یک آمپلی فایر مجهز هستند اما اسپیکرهای پسیو نیروی خود را از یک آمپلی فایر خارجی که از طریق سیم به آن وصل شده است می گیرد. محصولات تسکو در دسته (اسپیکر بلوتوث و با سیم)، (پایه نگه دارنده گوشی)، (کامپیوتر و تجهیزات جانبی)، (موس)، (کابل و مبدل) و سایر دسته های زیر مجموعه کالای دیجیتال در فروشگاه عصرتولز می باشد. تنها نکته ای که بعد از خرید بلندگوهای پسیو وجود دارد و باید نگران آن باشید این است که باید اتصال سیم بلندگو را بررسی کنید و مطمئن شوید که به اندازه کافی به پریز برق نزدیک است! البته معمولا بلندگوهای پسیو دارای سیم های بلندی هستند و استفاده از بلندگو را ساده تر میکند. این نکته به صورت کلی برای تمام وسایلی که از باتری استفاده می کنند صادق است و در هنگام خرید این وسایل بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید. اما نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که اگر برای استفاده از سینمای خانگی از بلندگوی مجهز به سیستم برق استفاده میکنید، به یک کابل دیگر هم برای اتصال پری امپ و پردازنده به بلندگوها نیاز دارید.


در صورتی که به دنبال خرید یک اسپیکر پرتابل (قابل حمل) هستید، مهمترین نکته این است که به ظرفیت باتری خیلی توجه کنید. برای اینکه بتوانید سیستم سینمای خانگی مناسب برای خانه خود را خریداری کنید، باید معیارهای بسیاری مانند اسپیکر سینمای خانگی را مورد ارزیابی و آزمایش قرار دهید، که جزو مهمترین اجزای سینمای خانگی است. این اسپیکرها معمولا قیمت مناسبی دارند و در آنها یکی از کانالها برای خروجی صدای بم طراحی شده و کیفیت صدای نهایی را افزایش میدهد. در ادامه قصد داریم مهم ترین لوازم جانبی گوشی های موبایل را معرفی کنیم تا از قابلیت های آنها بهره مند شوید. مطمئنا بهسختی میتوان یک اسپیکر چند کیلویی را برای مدت طولانی در کوله خود حمل کنید یا از یک بلندگوی قدرتمند و حجیم در فضای کوچک اتاقخواب خود استفاده کنید! ما به شما پیشنهاد می کنیم که با توجه به متراژ اتاق یا خانه یک اسپیکر با حجم مناسب و متعادل را تهیه کنید. یکی از انواع پرکاربرد اسپیکرها در زندگی روزمره ما اسپیکرهای خانگی هستند. دلیل دوم هم این است که این اسپیکرها مناسب استفاده در یک مکان نباشند. در این بازه، به صداهای پایین تر از 1000 هرتز (بین 20 هرتز الی 1000 هرتز) صداهای بیس دار گفته می شود.


همانطور که قبلا گفته شد گوش انسان تنها می تواند صداهای تولید شده در فرکانس 20 هرتز الی 20 هزار هرتز را بشنود. وسایل خانگی، فرش، گل و گیاه و هر چیزی که سطوح صاف و بزرگ را بشکنند، به بهتر شدن صدای اسپیکر کمک میکنند. اسپیکرهای چمدانی به خاطر اندازه بزرگ ساب ووفر نمونه ای ایده آل برای تولید بیس (باس) محسوب می شوند. سیستم صوتی خانگی حرفه ای سونی مدل MHC-V02 از مدلهای جدید این برند بزرگ است که صدا را با توان عالی پخش میکند. از طرف دیگر اگر باند اکتیو شما قدیمی باشد و خیلی سال باشد که آمپلی فایر آن خراب شده، احتمالا قطعات مناسب دستگاه را برای تعویض پیدا نکنید. فروشگاه اینترنتی آسارایان تمام تلاش خود را کرده است تا شما بتوانید اسپیکر مناسب را در کمترین زمان و با معیارهای ایده آل خود تهیه کنید.شما با مراجعه به بخش خرید اسپیکر می توانید انواع اسپیکرها را از نظر قیمت و کیفیت با یکدیگر مقایسه کنید و آنچه را که مد نظر دارید با قیمت مناسب تهیه بفرمایید.


https://khademitech.com/product-category/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84/


[ بازدید : 8534 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خرید مکمل اصل از بهترین مرکز فروش مکمل ورزشی

جمعه 3 تير 1401
19:38
خبرنویس

بسیاری از افراد به دنبال بهترین آمینو اسید برای چربی سوزی هستند. از همین رو نیاز است با خرید محصولات اورجینال بدنسازی از داروخانه دغدغه های فکری شما کم رنگ تر از هر زمان دیگری دنبال شود. اگر مکمل یا پودر بدنسازی که تهیه می کنید به صورت اورجینال نباشد به تدریج باید با سلامت کلیه ها و کبد خود خداحافظی کنید. به طور خاص، برای عضله سازی، شما باید پروتئین بیشتری از آنچه بدن شما از طریق فرآیندهای طبیعی تجزیه میکند، مصرف کنید. بر اساس آخرین تحقیقات به عمل آمده از سمت سازمان نظارت و برنامه ریزی سازمان غذا و دارو باید مکمل ها و پودرهای بدنسازی در صورت نیاز ورزشکار از داروخانه های مجاز تهیه شود؛ زیرا مواد اولیه ای که در حین تولید مکمل بدنسازی داروخانه ای مورد استفاده قرار می گیرد از طبیعی ترین مواد است که برای سلامت بدنسازان هیچ خطری را به همراه ندارد. مکمل بدنسازی اورجینال مهم ترین فاکتوری است که سبب می شود شما به سمت خرید از داروخانه های معتبر تشویق شوید. مکمل بدنسازی یا پودر بدنسازی هیچ تفاوتی نمی کند اگر اصل و اورجینال نباشد به سلامت ورزشکار آسیب وارد می کند.

خرید مکمل بدنسازی اصل، همانقدر اهمیت دارد که بدانید خریدن مکمل تقلبی و غیر اصل به بدن آسیب جدی و جبران ناپذیر میرساند. امروزه خرید مکمل های بدنسازی مورد توجه طیف وسیعی از جوانان و بخصوص آقایان هستند علت محکومیت مصرف مکمل های بدنسازی کمک به رشد و شکل گیری عضلات است و در واقع باعث ظاهری زیبا و جذاب می گردد منطق حکم میکند زیبایی را فدای سلامتی نکنیم .ماً میدانید که مصرف نابجای بسیاری از مکمل های بدنسازی تقلبی جوانان را متحمل آسیبهای جبران ناپذیری نموده است از آنجا که بسیاری از عزیزانی که تمایل به استفاده از انواع مکمل های بدنسازی را دارند افراد آموزش دیده و آکادمیک نیستند و قالب ان به شنیده های شان از دوستان یا کارشناسان این حیطه بسنده میکنند نقش ما به عنوان مسئولین سلامت جهت شفاف سازی مکمل های بدنسازی موجود در ایران پررنگ تر ،شود. این سایت مشاوره رایگان و تخصصی را برای مشتریانش در نظر گرفته است و به آنها کمک می کند با توجه به بودجه ای که دارند بهترین مکمل را سفارش دهند. کسانی که استفاده از پروتئین آنها پایین است، باید مصرف مکمل های BCAA را مد نظر قرار دهند. داروباما مجموعه به وسعت ۳۰۰ متر مربع بزرگترین مجموعه مکمل های بدنسازی اورجینال در شرق تهران به شمار می آید از مزایای این مجموعه بی نظیر دسترسی راحت آن آن از طریق بزرگراه زین الدین و بابایی می باشد همچنین این مجموعه همه روزه خدمات آنلاین جهت ارسال رایگان دارد از دیگر مزایای این مجموعه مشاوره تخصصی رایگان جهت انتخاب صحیح مکمل بدنسازی مقدار درست مصرف بهترین زمان مصرف بر اساس خصوصیات فیزیکی برنامه ورزشی هر فرد می باشد.

قرص موبیفلکس سوپرابیون ۳۰ عددی

درصورتیکه شناسه اصالت مربوط به دارویی باشد که تاریخ انقضای آن گذشته باشد یا در زمان قابل پیشبینی برای سیستم جهت دوره درمان تاریخ انقضای آن سر برسد، سیستم در مواجهه با شناسه اصالت مربوطه پاسخ انقضای تاریخمصرف را ارائه خواهد داد. امیدواریم اطلاعات ارائه شده در این مقاله به شما برای تصمیمگیری بهتر در مورد خرید مکمل ورزشی و غذایی از داروخانه آنلاین کمک کند. در این صورت مصرف مکملهایی که آهن بالا دارند، سلامتی شما را به خطر میاندازند. عملکرد اول آرام کردن دردهایی است که در نتیجهی اختلال در مفصلها و یا سایر بافتهای متصلکنندهی بدن بوجود میآیند. پس در ادامه در اول پرداخت برای شما لیستی از محبوبترین فروشگاههایی را که مشتریان برای خرید مکمل استفاده میکنند، آماده کردهایم. تاکید می شود بلافاصله بعد از آماده کردن استفاده شود تا مقدار دوز آن افزایش نیابد. بعد از مصرف شیک پروتئینی صبگاهی خود، فعالیت خود را آغاز می نمایید و بعد از نیم ساعت صبحانه مقوی را میل نمودن و بعد از نیم ساعت مکمل های مذکور را مصرف می نمایید. ورزشکاران می توانند از هر دو مکمل استفاده کنند، زیرا مکمل های پروتئین و آمینو اسید تکمیل کننده اثرات یکدیگر هستند.

مکمل های بدنسازی خود را بدون اینکه دغدغه تقلبی بودن آن را داشته باشید می توانید از داروخانه های مجاز تهیه کنید؛ اما اگر می خواهید با باید و نبایدهای که در راستای اصل بودن و تقلبی بودن این محصول لحاظ می شود بیشتر آشنا شوید در ابتدا توصیه می کنیم به وزن محصول توجه کنید. همانطور که ممکن است حدس زده باشید، بین این دو محصول، وی ایزوله گزینهی بهتری است، اما ضرورتی وجود ندارد که محصول بهتر را بخرید. دکتر علیمرادیان ادامه داد: ناظران و بازرسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی به صورت مداوم از داروخانه ها بازدید می کنند و موارد غیر مجاز را مورد برخورد جدی قرار می دهند از همین رو میزان تخلفات و کشفیات مکمل های ورزشی غیر مجاز در داروخانه ها بسیار کم بوده به طوری که طبق آمار موجود میزان این تخلفات کمتر از یک درصد است. آنها به این وسیله خونرسانی و به زبان سادهتر پمپاژ خون را به عضلات حین تمرینات سخت تسهیل میکنند. همچنین، کلسیم، زینک و منیزیم برای سلامت استخوان ها مهم هستند و با نفوذ به بافت استخوان به ارتقا سلامتی آنها کمک می کنند.

منبع:

https://mokamelplus.ir/


[ بازدید : 957 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

صاحبان املاک چگونه باید از پست ملک استفاده کند؟!

چهارشنبه 1 تير 1401
19:46
خبرنویس

تامین مسکن جزو نیاز های اساسی هر فرد می باشد به همین دلیل خرید، رهن یا اجاره خانه اهمیت زیادی برای ما دارد. وب سایت پست ملک با مشاوره آنلاین توسط متخصصین این حوزه به شما برای پیدا کردن خانه مد نظرتان کمک می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر کافی است ادامه مقاله را مطالعه فرمائید.

تامین مسکن جزو ضرورت های زندگی است ولی به آسانی انجام نمی گیرد. خرید خانه نیز حس لذت بخشی دارد اما باید سرمایه زیادی برای این کار کنار بگذاریم. انتخاب خانه ای که تمام اعضای خانواده در آن حس راحتی کنند و با نیاز های آن ها همخوانی داشته باشد، کار سخت و حساسی است. داشتن مشکل بودجه در خرید مسکن هم مقداری کار را سخت تر می کند. وب سایت پست ملک کار شما را در انتخاب خانه مورد نظرتان و خرید، رهن یا اجاره بسیار راحت تر کرده است.

مزیت های سامانه فایلینگ املاک چیست؟!

طراحی سامانه فایلینگ املاک این سایت به گونه‌ای است که تمامی متقاضیان، مشاورین املاک و مدیران آژانس های مسکن بتوانند از آن استفاده کنند. کاربران این سامانه بدون هیچ گونه محدودیت در دسترسی میتوانند از امکانات این سایت استفاده کنند. وجه تمایز این سایت سهولت استفاده از امکانات آن برای همه افراد می باشد.

سایت پست ملک، سیستم فیلترینگ پیشرفته ای دارد که با استفاده از آن در مدت زمان کوتاهی می توانید نتیجه مورد نظر خود را پیدا کنید. پیدا کردن خانه مورد نظر شما با یک جست و جوی ساده در این سایت امکان پذیر می باشد. جست و جوی خانه از روی نقشه نیز جزو امکانات خاص این سایت است. پست ملک مشاوران املاک را دسته بندی کرده و سایت در دو حالت عمومی و مشاوره طراحی شده است. نمایش دادن اطلاعات به صورت عمومی برای همه متقاضیان در صورتی اتفاق می افتد که ابتدا مشاورین فایل را تایید و ثبت کنند. صرفه جویی در انرژی و زمان امروزه اهمیت بسیاری دارد. سایت ما این امکان را فراهم کرده است که در مدت کوتاهی به راحتی پیشنهادات مطابق با نیازتان را در شهر یا منطقه خود بیابید.

خانه مورد نظرتان را می توانید با وارد کردن ویژگی هایی که برایتان اولویت دارند در سیستم فیلترینگ سایت پیدا کنید. اولویت شما ممکن است فقط تعداد اتاق خواب باشد در این صورت شما می توانید صرفا این ویژگی را در بخش جست و جو وارد کنید.

صاحبان املاک چگونه باید از پست ملک استفاده کند؟!

صاحبان املاک هم مثل مشاورین مسکن، می توانند با ثبت اطلاعات ملک خود در سایت برای رهن، اجاره یا فروش آن اقدام کنند. فروش یا اجاره در سایت هنگامی امکان پذیر است که تمام اطلاعات ملک خود را به صورت دقیق و کامل در سایت ثبت کنید.

برای فروش ملک باید اطلاعات کامل آن شامل متراژ خانه، تعداد اتاق ها، بالکن، واحد ها، پارکینگ و انباری ذکر شود. اطلاعات دیگری که مورد نیاز است؛ قیمت کل ملک، قیمت هر متر مربع، سال ساخت و غیره می باشد. اطلاعات ذکر شده همراه چند عکس با کیفیت از خانه در سامانه ثبت می شود. ثبت موقعیت مکانی خانه در نقشه سایت و اضافه کردن اطلاعات تکمیلی گام آخر برای فروش یا اجاره منزل در این سامانه می باشد.

پیدا کردن خانه مورد نظر در پست ملک

با آگاهی از ویژگی های سامانه فایلینگ پست ملک به راحتی می توان فهمید که این سایت جزو بهترین نرم افزارهای فروش املاک می باشد. فیلتر های مخصوصی که برای جست و جو مشخص شده است، نتایج محدود و نزدیک تری به خانه مد نظرتان به شما ارائه می دهد. امکان استفاده از سایت با هر دستگاه و در هر زمان و مکانی به صورت کاملا رایگان، ویژگی مهم این سامانه می باشد.

کلام آخر

این مقاله برای آشنایی بیشتر شما با سامانه فایلینگ املاک پست ملک تهیه شده است. پست ملک یکی از بهترین و پیشرفته ترین سایت ها در زمینه املاک می باشد. پیدا کردن ملک ایده آل خودتان در کمترین زمان و به راحتی در سامانه فیلترینگ ما به آدرس postmelk.ir امکان پذیر می باشد.


[ بازدید : 5448 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنویس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]