اجرای برنامه های CRM چگونه است؟

شنبه 29 آذر 1399
9:16
خبرنویس

موفقیت اجرای برنامه های CRM فراتر از نصب برنامه های CRM و آموزش این کارکنان است. در این زمینه باید بدانیم CRM چه چیزی است و توجه داشته باشید که هر سیستم جدیدی بر نحوه کار مستقیم کارکنان با مشتریان تأثیر می گذارد. به خاطر داشته باشید که CRM یک استراتژی کسب و کار است که تکنولوژی کمک کرده است و قادر به حرکت به جلو با این استراتژی است.

تحلیلگرانی مانند گارتنر، AMR، Forrester Research بیش از ۱۰ سال است که به طور جدی در مورد پروژه های پیاده سازی CRM تحقیق می کنند که هر دو آمار شکست هشدار دهنده تبلیغاتی در زمان های مختلف هستند. نمونه هایی از این آمار عبارتند از:

مفصل ترین تحلیل پیچیده ترین شرایط را نشان می دهد. بسیاری از مطالعات نشان می دهند که نرخ شکست اجرای برنامه های CRM در شرکت های بزرگ بسیار بیشتر از smEs است که از برنامه های CRM راحت تر استفاده می کنند. نرخ بازده سرمایه می تواند میزان موفقیت را نشان دهد. با این حال، تعاریف دیگری از موفقیت مانند رشد فروش یا بهبود تجربه مشتری می تواند مناسب باشد.

در طول 10 سال گذشته تحلیلگران و مشاوران صنعت مطالعات زیادی در مورد پروژه های پیاده سازی CRM انجام داده اند. نتایج این تحقیق تحت عنوان مهم ترین عوامل موفقیت و اشتباهات رایج در طول اجرای برنامه های CRM منتشر شده است. شرکت های بزرگی مانند Salesforce، Microsoft و SgarCRM سعی کرده اند با پیروی از این اصول به برندهای موفق و قابل اعتماد در نرم افزار CRM تبدیل شوند. در زیر می توانید تحقیقات را به طور خلاصه بخوانید.


موضوعات: عمومی,
[ بازدید : 2343 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنویس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]