روش های باز کردن گرفتگی لوله حیاط

يکشنبه 29 آبان 1401
11:00
خبرنویس

روش های باز کردن گرفتگی لوله حیاط

مسدود شدن لوله های آب و فاضلاب مشکلی است که هر فرد در طول سال حداقل یک بار با آن مواجه می شود؛ این مشکلات به دلیل ورود مواد روغنی و چرب به لوله ها و انباشته شدن آن ها رخ می دهند و در نهایت منجر به گرفتگی لوله فاضلاب حیاط می شود. در این زمینه روش ها و راهکارهای خانگی بسیاری وجود دارند که به شما کمک می کنند، این گرفتگی ها را برطرف کنید. برخی از روش های سطحی که به صورت موقتی مشکل شما را رفع می کنند، در این گزارش ارائه می شوند. توصیه می کنیم، برای بازکردن و رفع گرفتگی لوله فاضلاب حیاط، از متخصصین این عرصه کمک بگیرید. شما می توانید با شماره تلفن اتحادیه لوله بازکنی اصفهان در تماس باشید.

باز کردن لوله های حیاط با روش فنر زدن

در برخی مواقع، مشکل گرفتگی لوله ها با یک فنر دستی ساده نیز برطرف می شود. برای این منظور سر فنر را وارد لوله های فاضلاب کنید و آن را تا قسمت انسداد لوله هل بدهید. سپس باید فنر را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید و با این کار عامل انسداد را خورد کرده و یا از لوله بکنید. در پایان، باید مقداری آب با فشار قوی وارد لوله کنید تا از باز شدن راه آن اطمینان حاصل نمایید.

استفاده از آب گرم جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب حیاط

یکی از روش های رفع گرفتگی لوله های فاضلاب حیاط، استفاده از آب گرم است که این مشکلات را به سادگی در کمترین زمان ممکن برطرف می کند. آب گرم گرفتگی های لوله را نرم می کند و پس از چند دقیقه آن ها را به کلی از بین می برد. برای این منظور به چند کتری آب داغ احتیاج داریم که پیش از شروع عملیات فراهم می شود. آب داغ را درون لوله ها بریزید و در صورت بالا زدن چاه، کمی صبر کنید تا پایین برود و سپس دوباره آب گرم بریزید. این روش را تا جایی ادامه دهید تا به نتیجه مطلوب برسید.

استفاده از تلمبه های مخصوص لوله کفشور

تلمبه های چاه، مدل های مختلفی دارند و بر اساس نوع و مدل لوله دسته بندی می شوند. به طور مثال تلمبه های مخصوص به توالت فرنگی با تلمبه هایی که برای سینک ظرفشویی و یا کفشور حیاط به کار می روند، تفاوت های اساسی دارند. برای رفع گرفتگی لوله های حیاط با استفاده از تلمبه، آن را بر روی دهانه لوله قرار دهید و با بالا و پایین کردن تلمبه، فشار آب را وارد کنید تا لوله ها باز شوند. با تکرار این روش برای همیشه از شر گرفتگی لوله فاضلاب حیاط خلاص می شوید!

خدمات جدید لوله باز کنی در اصفهان

در صورتی که این روش های ساده و خانگی برای باز کردن لوله های حیاط شما موثر واقع نشدند، باید ناچارا از روش های جدیدی که در شرکت لوله بازکنی اصفهان مورد استفاده قرار می گیرند، بهره ببرید. برخی از این روش ها شامل چربی زدایی، رسوب زدایی، تمیز کردن کامل لوله ها و… هستند که هر یک با استفاده از جدیدترین دستگاه های صنعتی انجام می شوند. در این روش ها از فنرهای منعطف و مناسبی استفاده می شود که کوچکترین آسیبی به لوله ها نمی رسانند.


[ بازدید : 111 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنویس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]