انواع ترانسمیتر فشار

سه شنبه 9 اسفند 1401
8:38
خبرنویس


فرستنده‌های فشار در کاربردهای گاز و مایع برای انتقال فشار به دستگاه‌ها یا نمایشگرها از طریق سیگنال‌های الکتریکی استفاده می‌شوند. نوع فشاری که تفسیر می شود (یعنی گیج، مطلق یا دیفرانسیل) بسته به کاربرد و تجهیزات متفاوت است. در ادامه به بررسی چند مدل ترانسمیتر فشار می پردازیم.



ترانسمیتر فشار Rosemount

ترانسمیتر فشار Rosemont 3051 سهولت استفاده، قابلیت‌های بصری و تشخیصی را اضافه کرده است. طراحی بهبود یافته جدیدترین فناوری توزیع فشار Rosemond برای انجام کارهای تعمیر و نگهداری سریع و عیب یابی به شما ارائه شده است. ویژگی‌های فرستنده فشار قدرتمند Rosemount مانند نمایشگرهای گرافیکی با نور پس‌زمینه، اتصال بلوتوث، رابط کاربری ساده، کالیبراسیون سطح و جریان و قابلیت‌های تشخیصی به شما این امکان را می‌دهد تا کارهای راه‌اندازی، تعمیر و نگهداری و عیب‌یابی را سریع‌تر از همیشه انجام دهید.

با ترانسمیتر فشار Rosemount 3051 توانایی و قابلیت اطمینان پیشرو در صنعت را تجربه کنید. با بیش از 10 میلیون دستگاه نصب شده، خانواده فرستنده فشار Rosemond راه حلی همه کاره برای اندازه گیری فشار، سطح و جریان ارائه می دهد.

http://www.aftabir.com/reportages/view/4433/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%85%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1


مبدل فشار همسطح Rosemount™ 3051

سنسور فشار Rosemount 3051 درجه صنعتی با فناوری ثبت اختراع Coplanar امکان استفاده در چندین برنامه اندازه گیری را فراهم می کند. پایداری 10 ساله و محدوده اندازه گیری 150:1 قابلیت اطمینان دستگاه و انعطاف پذیری کاربردی سنسور فشار Rosemond را نشان می دهد. Rosemount سنسور فشار Rosemount دارای نمایشگر، نور پس‌زمینه، اتصال بلوتوث، پیکربندی جریان و سطح منحصربه‌فرد و ویژگی‌های نرم‌افزاری پیشرفته است که امکان دسترسی سریع به داده‌های مورد نیاز را فراهم می‌کند.



ویژگی های ترانسمیتر فشار Rosemount

• فناوری سنسور فشار همسطح رزموند ثبت شده عملکرد برتر را هنگام اندازه گیری فشار، جریان فشار متغیر یا سطح فشار متغیر ارائه می دهد.

• برنامه نویسی ویژه برنامه امکان تبدیل یک فرستنده فشار را به یک فلومتر از طریق یک منیفولد یا یک فرستنده سطح با محاسبه حجم را فراهم می کند.

• مجموعه های فشار، سطح یا جریان کامل برای کاهش نقاط جریان تا 70% طراحی و نصب شده اند. ترانسمیترهای فشار Rosemond دارای اندازه گیری آسان و تست جریان هستند.

• پایداری داخلی 10 ساله و محدوده 150:1 اندازه قابل اعتماد و انعطاف پذیری بالا را برای مبدل های فشار Rosemond فراهم می کند.

• اتصال بی سیم بلوتوث فرآیند آسانی را برای انجام کارهای تعمیر و نگهداری و خدمات بدون نیاز به اتصالات فیزیکی یا ابزارهای پیکربندی جداگانه فراهم می کند.

• نمایشگر گرافیکی روشن مبدل فشار Rosemond امکان کار آسان به 8 زبان مختلف را در تمامی شرایط نوری فراهم می کند.

• فرستنده فشار Rosemond حلقه های الکتریکی و مشکلات مربوط به لوله تخلیه را قبل از اینکه بر کیفیت فرآیند تأثیر بگذارد، شناسایی می کند تا ایمنی را بهبود بخشد و زمان خرابی را کاهش دهد.

• Easy Service Keys Rosemond کلیدهای تنظیم را برای نصب آسان ترانسمیترهای فشار فراهم می کند.



ترانسمیتر فشار یوکوگاوا

گیج های فشار Yokogawa حمل و نقل، نصب، بهره برداری و نگهداری را در صنعت ساده می کند و در عین حال عملکرد استثنایی را ارائه می دهد. سری DPharp Yokogawa چه در محیط سخت سکوهای دریایی و چه تمیز کردن در گرمای سوزان بیابان، اندازه گیری های دقیق، قابل تکرار و با کیفیت بالا را ارائه می دهد.



Yokogawa بیش از چهار دهه است که فرستنده فشار الکترونیکی Yokogawa را تولید می کند. در سال 1991، یوکوگاوا صنعت را متحول کرد و با معرفی فرستنده فشار دیجیتال DPharp استاندارد جدیدی در اندازه گیری فشار ایجاد کرد. عملکرد عالی فناوری جدید منجر به گسترش تصاعدی بازار شده است. فرستنده فشار دیجیتال Yokogawa تلاش می کند تا با بهبود خانواده DPharp بهترین راه حل ها را برای اندازه گیری فشار ارائه دهد.



• فرستنده فشار یوکوگاوا

مبدل فشار سنج فشار مربوط به اندازه گیری اتمسفر را مقایسه می کند.

• فرستنده فشار دیفرانسیل یوکوگاوا

فشار دیفرانسیل (DP) به عنوان اختلاف بین دو فشار تعریف می شود. فرستنده فشار یوکوگاوا از نقطه مرجع فشار دیفرانسیل پایین استفاده می کند و آن را با فشار بالا مقایسه می کند.

• فرستنده فشار کل یوکوگاوا



فرستنده های فشار مطلق یوکوگاوا فشار را با فشار مطلق مقایسه می کنند.

ترانسمیتر فشار اندرس هاوزر

ترانسمیتر فشار دیفرانسیل Anders Hauser Deltabar PMD75 با سنسور پیزورزیستیو و غشای فولادی جوش داده شده. این غشا در تمام صنایع برای اندازه گیری مایعات، بخارات و گازها استفاده می شود. ترانسمیتر فشار Anders Hauser PMD75 دارای سه عملکرد اصلی است که پیکربندی و عملکرد را آسان و قابل اعتماد می کند.

استفاده از ترانسمیتر فشار Anders Hauser PMD75



• اندازه گیری جریان (جریان حجمی یا جریان جرمی) مرتبط با سنسورهای فشار تفاضلی در گازها، بخارات و مایعات

• قابلیت اندازه گیری ارتفاع، حجم یا فشار با آبگرمکن های اندرس هاوزر

• دمای فرآیند تا 400 درجه سانتیگراد (752 درجه فارنهایت) با پایه مهر و موم دیافراگمی امکان پذیر است.

• پایش فشار دیفرانسیل، به عنوان مثال فیلترها و پمپ ها

فرستنده فشار Anders Hauser E+H Cerabar PMC71 دارای یک سلول اندازه گیری سرامیکی خازنی بدون روغن است و معمولاً در کاربردهای فرآیندی و بهداشتی برای اندازه گیری فشار، سطح، حجم یا جرم مایعات و گازها استفاده می شود. به لطف غشای سرامیکی ضد خلاء با تشخیص ترک یکپارچه، ترانسمیترهای فشار آندرس هاوزر سطح بالایی از محافظت از سیستم را تضمین می کنند.



ویژگی های ترانسمیتر فشار Anders Hauser PMC71

• اندازه گیری فشار گاز، بخار یا مایع

• ورودی گاز قدرتمند برای ترانسمیتر فشار آندرس هاوزر

• راه اندازی آسان با منوهای هدایت شده

• دمای فرآیند 40- تا 257 درجه فارنهایت (40- تا 125 درجه سانتی گراد).

• مدیریت داده های HistoROM

• ترانسمیتر فشار اندرس هاوزر در برابر اضافه بار مقاوم است
[ بازدید : 11785 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنویس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]