همه چیز در مورد دکوراسیون خانه

شنبه 9 ارديبهشت 1402
10:50
خبرنویس


دکوراسیون منزل هر سال رنگ و بوی خاص خود را می گیرد. دکوراسیون داخلی خانه می تواند از طرح ها و ویژگی های خاصی پیروی کند. در دکوراسیون منزل بایدها و نبایدهای زیادی وجود دارد. مجموعه دکوراسیون داخلی خانه برای سال 2020. هرکسی می تواند بنا به سلیقه و بودجه خود دکوراسیون منزل خود را انتخاب کرده و فضای منزل خود را تغییر دهد.

اما سبک های دکوراسیون خانه 2020 چه مدل هایی هستند؟ ویژگی های منحصر به فرد آن چیست؟ و در نهایت کدام خانه ها در ایران مناسب هستند؟

این مقاله به تمام سوالات فوق پاسخ می دهد و یک نمای کلی از طراحی داخلی در سال 2020 ارائه می دهد. این مقاله موضوعات زیر را پوشش می دهد.

معرفی داغ ترین سبک های دکوراسیون منزل در سال 2020

توضیحی در مورد هر سبک ارائه شده است

شرح هر ژانر معرفی شده



دکوراسیون خانه هنر نوو اواسط قرن

جنبش بین المللی مدرنیسم در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم به وجود آمد و ایده های آن بر همه شاخه های هنر تأثیر گذاشت. معماری مدرن وقتی صحبت از دکوراسیون خانه می شود ویژگی های خاصی دارد.

ترکیب های نامتقارن، استفاده از مکعب یا استوانه، سقف های مستحکم، شیشه های متالیک و زرق و برق اصلی ترین رنگ های سبک مدرن هستند.

اما در طراحی داخلی سبک مدرن اواسط قرن، تغییرات کمی در رابطه با مدرنیسم وجود دارد. درست تر است که بگوییم سبک مدرن اواسط قرن، معماری مدرن قرن بیستم است. به دوران طلایی اواسط قرن اشاره دارد. در این سبک طراحی داخلی، فرآیند تولید همگام با توسعه صنعت است. به این ترتیب زیبایی عناصر بر عملکرد حفظ می شود.

این ایده ها تحقق یافت و ساختار را متحول کرد. نتایج عالی بر روی شیشه، فلز، آهن و انواع مختلف چوب به دست آمده است. مواردی که کیفیت همیشه مهمتر از هنر بوده است. این سبک در کشورهای اسکاندیناوی بسیار توسعه یافته است.



ویژگی های سبک مدرن قرون وسطی:

اشکال ساده و خطی با اشکال یک دست.

حذف جزئیات غیر ضروری؛

شکل و ساختار به وضوح نشان داده شده است و هیچ چیز پنهان نیست.

تاسیسات تولید صنعتی در طراحی هستند.

از طبیعت برای مثال چوب در طراحی داخلی کمک بگیرید و آن را با فضای خانه تطبیق دهید.

هماهنگی و یکپارچگی بین مناطق مختلف خانه.

علاوه بر این، روش های ابتکاری دیگر استفاده از مواد جدید مانند پلاستیک، تخته سه لا و ریخته گری آلومینیوم در طراحی صنعتی. قطعات به دست آمده بسیار متنوع هستند و می توانند انواع سبک های طراحی را تکمیل کنند.



دکوراسیون منزل صنعتی

سبک صنعتی به سبک لفت نیز معروف است. این سبک آراسته از صنعت حمل و نقل قدیمی نیویورک می آید. در سال های بعد این سبک وارد طراحی داخلی خانه شد.

این سبک معماری و دکوراسیون داخلی علاقه مند به نمایش عناصر و سازه ها به صورت خام و بتنی است. این طرح برگرفته از طرح های مهندسی است و وقتی کسی به این نوع طراحی نگاه می کند، او را به یاد کارخانه و صنعت می اندازد.

یکی از جنبه های جالب این سبک، نمایش واضح لوله ها، چوب و آجر است. به گونه ای که بیننده را به این فکر می اندازد که کار معماری و طراحی انجام نشده است. دکوراسیون منزل به سبک صنعتی بسیار ساده و شیک است.



ویژگی های سبک صنعتی در معماری و طراحی داخلی

یک پنجره بزرگ

محتوایی که به راحتی قابل مشاهده است. مانند: آجر، سیمان و فولاد

تیرها و ستون های باز

تاسیسات، خطوط لوله و تاسیسات

فضاهای روشن و روشن، فضاهای بزرگ با سقف های بسیار بلند

از دیگر ویژگی های این سبک می توان به تیرهای چوبی قدیمی و وسایل آهنی و فلزی در سقف و مبلمان کم ارتفاع اشاره کرد. ترکیب دکوراسیون منزل با سبک صنعتی به سلیقه و علایق شما بستگی دارد.


دکوراسیون منزل به سبک اسکاندیناوی


یکی از سبک هایی که در سال 2020 بسیار مورد توجه قرار گرفته است سبک اسکاندیناویایی است. این سبک طراحی داخلی پیروان بی شماری در سراسر جهان دارد.

سبک اسکاندیناوی شاخه ای از معماری مدرن است که در اواسط قرن بیستم ظهور کرد. سبک اسکاندیناویایی عنصری پویا و مینیمال در معماری داخلی ایجاد کرده است. همگام سازی و همسان سازی افراد با این سبک در سراسر جهان محبوبیت پیدا کرده است.

سبک اسکاندیناوی با ایجاد فضاهای ساده که نشان دهنده صلح و آرامش است، سبک زندگی مردم را به تصویر می کشد. جستجوی شادی هدف اصلی این دکوراسیون منزل است که سعی دارد از طریق چیزهای کوچک محیطی را ایجاد کند که به فرد اجازه دهد در عین لذت بردن از چیزهای کوچک زندگی در آرامش باشد.


دکوراسیون اتاق نشیمن به سبک فارم هاوس شیک

در این سبک فضای داخلی خانه فضایی روستایی دارد. این سبک سرشار از زندگی و انرژی است. البته لازم به ذکر است که برای دکوراسیون منزل در این سبک از وسایل مدرن با فضای روستیک استفاده می شود.

به گفته برخی از طراحان، این سبک از سبک زندگی مردم ساکن در حومه شهرهای انگلیسی نشات گرفته است. ترکیبی از استایل شیک کهنه و وسایل سنتی. طبق بررسی ها، این سبک دکوراسیون منزل در سال 2020 پرطرفدار است و بسیاری از افراد تمایل دارند خانه خود را به این سبک تزئین کنند.


دکوراسیون داخلی منزل به سبک بوهمی.

دکوراسیون خانه بوهمیایی که با نام های هیپی شیک، بوهو شیک و کولی نیز شناخته می شود، در سال 2020 پذیرفته شده است. این سبک از طراحی داخلی ماجراجویانه نیست و انرژی مفیدی را وارد زندگی شما می کند.

سبک بوهمی نشان دهنده سبک زندگی افرادی است که سادگی را دوست دارند. این روش نیز ارتباط تنگاتنگی با طبیعت دارد. چیزهای قدیمی، تاریخ و لذت بردن از زندگی بدون عظمت از ویژگی های این سبک است.



ویژگی های سبک بوهمی در معماری و دکوراسیون داخلی

سبک بسیار راحت، ساده و کژوال

در مواقعی که نیاز به استفاده از رنگ در محیط باشد، رنگ با جسارت وارد فضا می شود.

در این روش از مواد طبیعی مانند چوب بسیار استفاده می شود

دستگاه های فلزی به ندرت در طراحی استفاده می شوند

استفاده از ویژگی های قومیتی و عشایری در طراحی فضای داخلی

استفاده خلاقانه از رنگ های روشن به خصوص رنگ های بنفش یا قرمز در پارچه، مبلمان و فرش

برای اینکه محیط منزل شما به سبک بوهمیایی دکور شود باید فضای خانه با نکات فوق هماهنگ باشد. در این سبک فضای خانه بسیار گرم و صمیمی است.

ادامه مقاله: https://decoration-and-design.com/دکوراسیون-داخلی/بهترین-دکوراسیون-داخلی-در-شیراز


[ بازدید : 4532 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنویس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]