مبل راحتی ترکی چیست و چه عواملی در خرید مبل مهم است؟

سه شنبه 6 تير 1402
18:24
خبرنویس


امروزه مبلمان یکی از نیازهای هر خانه ایرانی است و به جرات می توان گفت که همه برای خرید راحت ترین مبل ترکی تلاش می کنند. مبلمان علاوه بر اینکه می‌توانند دکوراسیون کلی خانه شما را تغییر دهند، اغلب برای استراحت و نشستن نیز استفاده می‌شوند. اما اگر همچنان می خواهید مبل بخرید و نمی دانید کدام نوع مبل برای شما مناسب است، خرید مبل راحتی ترکی را به شما توصیه می کنیم. پس تا پایان این مطلب کوتاه با ما همراه باشید تا بتوانیم بیشتر از همیشه در مورد این موضوع صحبت کنیم.

مبل ترکی چیست؟

مبل ها را می توان یکی از وسایلی دانست که در ادارات و منازل بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و می توان گفت یکی از کاربردی ترین وسایل خانه به حساب می آید. هنگام خرید مبل راحتی متوجه می شوید که این مبل ها در آموزشگاه های تولیدی مانند نانو وود به صورت 2نفره، 3نفره یا هر طرحی که بخواهید تولید می شوند.

امروزه معمولاً از چوب برای مبل ها استفاده نمی شود و این مبل ها اغلب دارای پایه های کوتاه و پهن هستند و اگر به دنبال مبل راحتی برای خرید هستید، خوب است بدانید مبل های ترکی نه تنها راحت، بلکه راحت نیز هستند. مناسب برای نشستن، قیمت بسیار بهتر در مقایسه با مبل های دیگر.

چه نوع مبل راحتی؟

امروزه طیف گسترده ای از مبل ها در بازار وجود دارد و با خرید مبل، تنوع محصول را مشاهده خواهید کرد. مبل های ترکی شامل LU، Shanu، El و Und می باشد که این تقسیم بندی و تنوع این امکان را به مشتری می دهد که با توجه به متراژ مبل و سلیقه خود آزادانه انتخاب کند.

فاکتورهای مهم در خرید مبل ترکی

خرید مبل را نباید آسان بگیرید زیرا اکثر افراد فقط به ظاهر مبل اهمیت می دهند و همین عامل باعث می شود در آینده از خرید خود ناراضی باشند. برای خرید مبل راحتی جدید مانند ترک بهتر است تمام مواردی که در زیر به آنها اشاره می کنیم را در نظر بگیرید تا خرید خوبی برای خود داشته باشید.

• به شکل فوم مبل دقت کنید

فوم مبل به دو دسته گرم و سرد تقسیم می شود که این متریال مبل یکی از مهم ترین مواردی است که هنگام خرید مبل باید به آن توجه کرد. اما تفاوت این فوم ها در این است که فوم سرد با فشرده شدن خیلی سریع به حالت اولیه برمی گردد، اما فوم داغ زمان بیشتری را می طلبد تا به حالت اولیه برگردد.

• بازوها و پاهای مبل را بررسی کنید.

برخی از افراد تمایل به خرید ست مبل با پایه فلزی دارند و علاقه بیشتری به این نوع پایه ها نشان می دهند. بنابراین هنگام خرید مبل راحتی بدون توجه به سلیقه خود باید به استحکام پایه ها و دسته های مبل توجه زیادی داشته باشید تا بدون تسلیم شدن برای مدت طولانی به شما خدمت کنند.

• یک مبل چوبی بخرید

کاناپه ای که قصد خرید آن را دارید اگر بدنه چوبی داشته باشد کیفیت بهتری دارد پس گردو را امتحان کنید. خرید مبل پایه گردویی انتخاب بسیار خوب و مطلوبی است چرا که اگر مبل دارای بدنه گردویی باشد سبکتر نیز هست و علاوه بر آن چوب گردو استحکام و دوام مبل را افزایش می دهد.

از کجا می توانم یک مبل ارزان بخرم؟

اگر به دنبال مبل ارزانی هستید و علاوه بر ارزان بودن، کیفیت و زیبایی کار برایتان مهم است، بهتر است مبل راحتی را از شرکت سازنده خریداری کنید. مبل های تولید شده در کارخانجات بر اساس نظر و سلیقه مشتریان طراحی و تولید می شوند و این امکان را به مشتری می دهد تا مبل راحتی متناسب با نیاز خود داشته باشد.

مزایای مبل ترکی

هنگام خرید مبل ترکی دقیقاً به یاد داشته باشید که این مبل چه شکلی است و اگر به خاطر ندارید مشکلی نیست زیرا در ادامه تمامی ویژگی های چنین مبل را توضیح خواهیم داد.

• استفاده از پارچه های مرغوب: هرگز پارچه های بی کیفیت را در ساخت مبل های ترکی نخواهید یافت زیرا امروزه در طراحی مبل های ترکی از پارچه های ساده و بدون طرح استفاده می شود که پارچه مخمل یکی از آنهاست. پارچه ای که امروزه استفاده می شود رایج ترین پارچه ای که برای ساخت مبل های ترکی استفاده می شود.

• استفاده از چوب گردو و راش: استحکام مبل های ترک بر هیچکس پوشیده نیست. استحکام و دوام بالای مبل به این دلیل است که برای این کار از بهترین نوع چوب یعنی چوب گردو و راش استفاده شده است. در طراحی و ساخت مبل های ترکی بر خلاف برخی از مدل های مبل فقط از این چوب در ظاهر استفاده می شود اما از چوب گردو و راش به دلیل ماندگاری بسیار زیاد در چارچوب و مبل استفاده می شود.

• مراقب دوخت مبلمان باشید: دوخت مبلمان باید به گونه ای انجام شود که تحت فشار پاره و شل نشوند و پس از مدتی از هم جدا نشوند.

• صاف بودن پایه های مبل را چک کنید: فرقی نمی کند مبل پایه فلزی بخرید یا پایه چوبی، اما مهم ترین نکته صاف بودن پایه مبل است. این مشکل را نباید بیهوده تلقی کرد زیرا اگر پاها صاف نباشند آسیب های دردناکی به پاها وارد می شود و باعث درد افراد می شود.

مشاهده ادامه: https://farazandefurniture.com/مبل-ال-ترک/


[ بازدید : 10564 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنویس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]