معرفی نمایش جذاب ضد واقعیت

شنبه 31 تير 1402
14:46
خبرنویس


Anti-Serial یک برنامه نمایش خانگی جدید است که به عنوان یک نمایش واقعی ساخته شده است. این نمایش یک مسابقه، بازی مسابقه ای با اجرای مجید واشقانی و حضور جمعی از بازیگران سرشناس است. سعید ابوطالب که تجربه ساخت رئالیتی شوهای زیادی را دارد، این بار پس از کار بر روی پلتفرم های مختلف با «زاد» می آید.

بازیگران: مجید واشقانی

نویسنده و کارگردان: سعید ابوطالب

ژانر: نمایش واقعی، نمایش بازی

میزبان در مقابل نرم افزار

مجید واشقانی به عنوان مجری اصلی برنامه انتخاب شد. این یک بازی نقش آفرینی مخفیانه مبتنی بر استدلال و استدلال است. اما تفاوت بازی مافیایی این است که شب و روز وجود ندارد و بر اساس تحلیل فردی و توجه به گفتار و رفتار دیگران است.

ماجرای نمایش ضد واقعیت چیست؟

داستان در سال 1986 در پاریس می گذرد و در این مدت گروهی از گردشگران وارد این شهر می شوند و به طور ناگهانی توسط جاسوسان ربوده می شوند. این سریال نبرد بین جاسوسان و ضد جاسوس ها را به تصویر می کشد. پیشنهاد می شود از فصل دوم برنامه پدرخوانده و ناتو بازدید کنید

چگونه بازی کنیم

در «شجاعت» که شامل مواردی مانند حرف زدن، تیراندازی، درخواست دستگیری، ملاقات، غارت طلبی و به خواب رفتن است. سعید ابوطالب و تیم خلاقش با دقت تمام این جزئیات را طراحی کردند.

مانند اکثر بازی های مافیایی، در این بازی نیز با دو طرف روبرو خواهیم بود. البته یکی از صفحات به چندین زیربخش تقسیم می شود:

سمت سفید: ضد جاسوسان، گروگان ها و گردشگران

Dark Side: Spy

این بازی به سبک رویدادهای روسی ساخته شده است و شبی وجود ندارد. بازیکنان مسئول یافتن هم تیمی های خود در هر سمتی هستند که در طول روز هستند.

II-آنتی اسپیس

Antispies در واقع یک تیم سه نفره است و اعضای آن عبارتند از:

1 سرگرد

2 مامور ضد جاسوسی لی

ماموران مسلح هستند و هر کدام یک اسلحه دارند

خارجی ها گروگان هستند

در محیط بازی دو توریست و دو گروگان داریم. آنها جزئی از سمت سفید بازی محسوب می شوند، اما کاری به ضد جاسوسی ندارند.

کارآگاهان

جاسوسان یک گروه سه نفره را تشکیل می دهند که ترتیب آنها به شرح زیر است:

1 سر

2 محقق

همانطور که گفته شد بازی حالت شب ندارد و جاسوس ها همدیگر را نمی شناسند! 2 جاسوس یک کلمه رمز بسیار مهم دارند و باید در روز معرفی همدیگر را با این کلمه پیدا کنند. از سوی کارآگاهان توجه به این نکات ضروری است:

رهبران جاسوس رمز عبور را نمی دانند و به راحتی رفقای خود را پیدا نمی کنند.

سرگرد شهر رمز عبور را می دانست و توانست جاسوسان را از طریق آن ردیابی کند.

همه افراد طرف سیاه مسلح هستند.

روند بازی

بازیکنان باید به نوبت صحبت کنند و مدارک خود را ارائه دهند. هر یک از بازیکنان می تواند یکی از چهار کار زیر را انجام دهد:

درخواست حکم بازداشت

ملاقات

تبادل

شلیک

نکته بسیار مهم: هر بازیکن برای هر کالای بالا فقط یک کوپن دارد و باید در استفاده از کوپن خود دقت لازم را داشته باشد.

بررسی وضعیت

در این سناریوی بازی، سوال وضعیت فقط یک بار قابل پرسیدن است و آن هم زمانی است که زندان شهر پر است. اپراتور این پرس و جو را انجام خواهد داد.

درخواست حکم بازداشت

هر بازیکن می تواند یکی از بازیکنان بازی را انتخاب کند و برای او حکم صادر کند. این باعث می شود بازیکنان مشکوک از اجماع آگاه شوند و در صورت کسب آرای لازم به زندان فرستاده می شوند.

رویارویی

اگر کسی در زندان باشد، هرکسی می تواند از او بخواهد که او را ببیند. در این بحث مجری به جای زندانی صحبت می کند و دروغ در این جلسه آزاد است.

تبادل

با انتخاب این گزینه بازیکن می تواند یکی از زندانیان را با یکی از بازیکنان بازی جایگزین کند. این مبادله اخطار بسیار مهمی دارد و برای انجام آن باید یکی از این دو نفر به عنوان گروگان گرفته شود.

آتش زدن

اگر فرد مسلح باشد، ممکن است اعلام کند که قصد تیراندازی دارد. پرتاب دو اخطار بسیار مهم دارد:

شوت باید به فردی که در سمت مقابل تیرانداز قرار دارد برخورد کند، در غیر این صورت نتیجه معکوس خواهد داشت و آن شخص باید بازی را ترک کند.


مراجعه به صفحه مقاله: https://tmk.ir/series/102077


[ بازدید : 23390 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنویس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]