معمولا این شیرها به صورتی هستند که ضمن داشتن خروجی آب خودشان حلقه اتصال شیلنگ را هم دارند

شنبه 1 خرداد 1400
12:06
خبرنویس


معمولا این شیرها به صورتی هستند که ضمن داشتن خروجی آب خودشان حلقه اتصال شیلنگ را هم دارند. معمولا پیچ ها نیاز به آچار آلن دارند. بعد از آن باید اتصال پولکی مانند را روی کروم تا دیوار اتصال دهید و سری یا نازل اهرمی شیر را در جایگاه خود قرار داده و پیچ زیر آن را با آچار آلن مناسب سفت کنید. اگر قصد تهیه آچار آلن را دارید، قبل از هر اقدامی مطلب راهنمای خرید بهترین آچار آلن را مطالعه نمایید. فراموش نکنید که پولک دیواری شیر را قبل از اتصال شیر نصب کنید. یک یا دو مغزی پلاستیکی بسته به نوع شیر توکار در حال نصب در بسته بندی قرار داده شده است. حالا باید لوله های آب سرد و گرم را مطابق توضیح یعنی سرد به سمت راست و گرم به سمت چپ اتصال داده شوند. شاید زمانی تنها کارایی این محصولات یک اهرم ساده بود که از طریق آن جریان آب را قطع و وصل میکرد؛ اما حالا با توجه به تنوع تولیدات نه تنها کاراییها متنوع شده بلکه بر روی زیبایی و نوع دکوراسیون منازل نیز تاثیر مستقیم میگذارد. البته در کنار زیبایی از عواملی چون کیفیت ساخت، قیمت و هزینه های جانبی نیز نباید غافل بود.

اتصال برنجی شیر روشویی یا ظرفشویی را در داخل روپیچ تو پیچ اتصال دهید و شیر روشویی و یا ظرفشویی را درون این اتصال قرار داده و با استفاده از پیچ های مخصوص زیر شیر آن را محکم کنید. در هنگام کاشی کاری باید دقیقا به اندازه درپوش کاشی برش داده شود تا درپوش ها بیرون قرار بگیرند. بعدا باید کاشی کاری دیوار انجام شود. بعدا باید یک مغزی پلیمری نیز از یک سمت تفلون و در زیر مغزی شیر اتصال دهید. برند شیرآلات شیبه یکی از قدیمی ترین شرکت های تولیدکننده شیرآلات بهداشتی ساختمان می باشد. تولیدکننده های شیرآلات بهداشتی که به کیفیت محصولات خود اطمینان دارند، قطعاً در کنار محصولات خود، گارانتی معتبری نیز ارائه می دهند. عدم اطمینان کافی از نصب صحیح این قطعات با مشکلاتی مثل قطعی و ضعف آب روشویی در آینده همراه است. اطمینان یابید که شیر به درستی کار می کند. شما می باشد. از مهمترین ویژگی این محصول می توان به پمپ روان اشاره کرد.حجم مخرن در حدود 400 سی سی بوده که از هر گونه نشت مواد شوینده اعم از مایع دستشویی و یا مایع ظرف شویی جلوگیری می کند. شیر اهرمی ظرفشویی چگونه کار می کند؟

به این نکته توجه کنید که مکانیزم شیرآلات ظرفشویی نیز در تعیین قیمت شیر ظرفشویی نقش تعیین کننده ای دارد. همچنین در بسته بندی آن یک بروشور یا راهنمای تعویض شیر نیز وجود دارد . مخزن مایع دستشویی اتوماتیک یا همان مایع ریز هوشمند ، این امکان را فراهم می آورد که بتوان از انتقال آلودگی ها و باکتری ها جلوگیری و همچنین در مصرف مایع صرفه جویی کرد. ؛ در آشپزخانه برای استفاده از مایع ظرفشویی و دستشویی و در سرویس بهداشتی پخش دینا در نظر دارد قطعات و لوازم جانبی با کیفیت شیرالات را تهیه و توزیع نماید. به این صورت که برای استفاده از آن دست را در مقابل سنسور گرفته و دستگاه وجود دست را تشخیص داده و مایع را روی دستان ما می ریزد. لینک https://arianfarazparsam.com/شیرآلات-بهداشتی-و-ساختمانی/ را با دقت بررسی کنید. البته باید دقت کرد که موارد مهمی نیز از جمله قیمت، نحوه طراحی، رنگ و البته نوع شیرآلات در انتخاب ما دخیل هستند. لیست قیمت شیرآلات کسری مارک پرفروش است که آنها را ما برای انتخاب شما پیشنهاد می دهیم. این مغزی برای عدم آسیب دیدن مغزی شیر و عدم بر هم خوردن حالت تراز آن کاربرد دارد.

روشویی توکار مغزی متفاوتی نسبت به انواع توالت دارد. برای نصب شیرتوکار روشویی نیز باید مطابق با استاندارد تعریف شده باید مغزی شیر در ارتفاع 85 سانتی متری از کف تمام شده باشد. شرکت گلزار اتصال از سال 1389 اقدام به واردات شیرالات بهداشتی با برند اختصاصی الپس نمود. البته در سرویس های بهداشتی شیرهای دیگری نیز استفاده می شود. شیر روشویی شودر مدل بیزانس یکی از محصولات بسیار با کیفیت است که در سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد و جلوه ای خاص به سرویس بهداشتی شما می دهد. فراموش نکنید که قبل از آن باید پولک دور مغزی را بسته باشید. برای سفت شدن این مغزی ها فشار زیادی وارد نکنید زیرا جنس برنجی دارد و ممکن است مغزی ترک بردارد. در بعضی از سرویس های بهداشتی که تنها یک شیر (معمولا آب سرد) دارد از شیرهایی که در سمت چپ تصویر بالا مشاهده می کنید استفاده می شود. اتصال شیر سینک شلنگدار ( شاوری ) زدرا شیرآلات قهرمان از نوع آسان نصب شو می باشد که به دلیل برنجی بودن تا حد خوبی بر روی محل نصب محکم می شود.


[ بازدید : 210 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنویس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]