آنچه گوگل می تواند در مورد برج العرب به شما بیاموزد

دوشنبه 17 مهر 1402
21:29
خبرنویس


امروزه اوت لت استورها به بخش جدایی ناپذیر از فرهنگ خرید مردم تبدیل شده اند. پارک مشرف با مساحتی حدود ۱۳ هکتار در بخش شرقی دبی قرار دارد که فضای سرسبز و با نشاط این پارک محبوبیت ویژه ای بین مردم دارد. این یکی از اولین پروژه های گردشگری بزرگ در امارات متحده عربی بوده که در حال حاضر برخی از مقاصد گردشگری برتر دبی مانند آتلانتیس، پالم، پارک آبی و آکواریوم را در خود جای داده است. با این حال، از آنجا که این ماهها اوج فصل گردشگری است، قیمت هتلها، از جمله آتلانتیس پالم، در این ماهها سر به فلک میکشد. در این روستا میتوانید حیوانات باشکوه را از نزدیک در صحرا ببینید. نقشه دریاچه و پارک روی تخته چوبی نزدیک ورودی حک شده است. این موزه جذاب نشان دهنده میراث فرهنگی غنی دبی است و روند تبدیل شدن دبی از یک دهکده ماهیگیری ساده به یک کلان شهر شلوغ را به نمایش میگذارد. شما فرار است در این سفر به همراه یک راهنمای انسانی و یک آواتار مجازی به ایستگاه فضایی هوپ (Hope) رفته و آینده دبی را در سال 2070 مشاهده کنید. حتماً برای داشته باشید که به حیوانات غذا ندهید، زیرا این کار ممنوعیت دارد و با جریمه همراه خواهد شد. از دریاچه عشق دبی به هر سمتی نگاه می کنید، تا جایی که چشم کار می کند، فقط شن است و شما سکون آرامش را می بینید.

آبشار ویسادار گیلان شرایط و مدارک مورد نیاز برای ویزای دبی را می توانید در سفریتو بررسی کنید. در این صورت، توصیه میکنیم حتما به سایت فلای تودی که یکی از بهترین مرجعهای خرید ارزان بلیط هواپیما و رزرو هتل است سر بزنید و لذت سفر به شهر هزار رنگ و مجلل دبی را حتی با بودجه اندک بچشید. شما می توانید برای رزرو هتل به سایت سفرمارکت مراجعه کنید. مهم نیست خرید می کنید یا نه، حتما سری به بهترین مراکز خرید دبی بزنید. بعد از خرید و صدور بلیط امکان لغو و یا تغییر در تاریخ مقدور نیست. شما در این مقاله بادریاچه عشق در دبی آشنا شدید.همچنین از ویژگی ها و مکانهای نزیک به آن آگاه شدید. برج خلیفه، یکی از نمادهای شهر دبی و یکی از برجهای بلند و مشهور جهان است.برج خلیفه از مهم ترین جاهای دیدنی دبی است و افتتاح آن در سال ۲۰۱۰ صورت گرفت. اسکی دبی یکی از بزرگترین جاذبه های توریستی در امارات متحده عربی به شمار می رود که بازدید کنندگان می توانند در آن به انجام فعالیت هایی چون اسکی ، اسنوبورد ، سورتمه و یا پرتاب توپ های برفی در پارک برف بپردازند. به همین دلیل این امر برای کسانی که از مناطق خنک به دبی سفر می کنند، بسیار دشوار و سخت خواهد بود. اگر فکر میکنید که میتوانید همه بازارها و فروشگاههای دبی را در یک سفر بگردید و از آنها سوغاتیهای رنگارنگ بخرید، سخت در اشتباهید. این هتل دارای یک آکواریوم زیر آب است و دسترسی رایگان به پارک آبی آکواونچر (Aquaventure) و آکواریوم لاست چمبرز (Lost Chambers) را فراهم می کند. همین قضیه باعث شد که نام اصلی پروژه که قرار بود در ابتدا برج دبی (بدون پسوند خلیفه) باشد، به Burj Khalifa تغییر پیدا کند.

برای اطلاعات بیشتر پیرامون تاریخچه، مکانهای دیدنی و دیگر موضوعات پیرامون موزه دبی، در ادامه مطلب با ما همراه باشید. با ساوش مگ همراه شوید تا در این جاذبه ها قدم زده و آنها را با یکدیگر تماشا کنیم. ماهی کوی کپور ممکن است شما را با پروانه غول پیکر خود بترساند، اما یادتان باشد این ماهی ها برای لمس کاملا بی خطر هستند و گاز نمی گیرند. یادتان باشد مزرعه شتر فقط در ماه های زمستان اجاره ماشین در دبی پذیرای گردشگران است. وقتی از ساحل به دریاچه نگاه می کنید، شکل قلب را نمی بینید، بلکه فقط یک دریاچه منحنی را خواهید دید. مرکز خرید امارات دارای یک مرکز تفریحی خانوادگی باشکوه با یک پیست اسکی سرپوشیده و پارک برفی است که اولین در نوع خود در خاورمیانه است. در این پارک قسمت وسیعی به دلفین ها اختصاص داده شده و با نام دلفین بای ( Dolphin Bay ) شناخته می شود شما در این بخش می توانید به تماشای دلفین های زیبا بپردازید و یا این که با آن ها بازی و شنا کنید . این موزه در نزدیکی مترو برج امارات واقع شده است و اتصال آن به مترو، یک پل می باشد. داخل برج خلیفه مکان های مختلف تجاری و گردشگری از جمله هتلها، آپارتمانها، دفاتر تجاری، فضاهای تفریحی و خرید، رستورانها و مراکز هنری وجود دارد.برج خلیفه بهعنوان یک مقصد گردشگری نیز شناخته میشود. خیلی از افرادی که به سراغ خاورمیانه میآیند انتظار دیدن سایتهای بزرگ تاریخی و رسوم فرهنگی مختلف را دارند؛ اما دبی با پیشرفتهای هر روزه خودش نشان داده که این منطقه برای افرادی که به خوشگذرانی و لذت بردن از امکانات خاص و لوکس سفر میکنند هم حرفی برای گفتن دارد، به خصوص حالا که هر روز یک قدم جدید در صنعت خوشگذرانی بر میدارد، از پارکهای موضوعی خاص گرفته تا مجموعههای آموزشی که همهشان به نوعی جزو تفریحات دبی برای کودکان هستند.

این مکان برای بزرگسالان طراحی شده و برای کودکان امکانات و محیط سرگرمی ندارد. هزینه بلیط برای بزرگسالان، 80 درهم و برای کودکان زیر 5 سال، رایگان است. دریاچه القدرا همچنین برای کمپینگها خیلی محبوب است و یکی از خوبترین مکانهای باربیکیو در دبی محسوب میشود. مسجد جامع دبی، از دیگر مکانهای دیدنی و زیبایی است که شما را با بخشهایی از تاریخ و فرهنگ این شهر آشنا میکند. این مکان به عنوان یکی از خوبترین مکانهای رمانتیک در دبی شناخته میشود. این منطقه میزبان بیش از ۱۷۰ گونه از پرندگان و حیوانات بومی است که در صحرای آل مرموم زندگی میکنند. دریاچه القدره دبی یک واحه صحرایی ساخته دست بشر در منطقه حفاظت شده ی صحرای آل مرموم است که برای ترویج اکوتوریسم در دبی ساخته شده است. تراس قبل از ارسال در یک کشتی کروز و تاسیسات تولید قایق در فنلاند ساخته شد و سپس در شش قطعه به دبی فرستاده شد. شاهد چراغ ها و نمایش های موسیقی، قایق های شناور و متحرک و کشتی ها باشید تا بتوانید نگاهی اجمالی به دبی قدیمی در زمان تجارت داشته باشید. پر از نمایش های زنده سواری های جذاب، فیلم ها و گزینه های غذایی فوق العاده است. موزه آینده، در بزرگراه شیخ زاید و در کنار آسمان خراش های این شهر واقع شده است.

در این شهر موزه های مختلفی از جمله موزه مادام توسو، موزه اتحاد و موزه ایلوژن وجود دارد که با توجه به سلیقه و علاقه مندی های خود، می توانید از آن ها بازدید نمایید. در تصاویر هوایی اگر ببنید دریاچه از بالا مانند دو قلب به هم پیوسته به نظر می رسد. این پارک برای روزهای گرم دبی و آفتاب شدید آن، راه حلی در نظر گرفته و آن را سرپوشیده میکند تا ازشدت گرما، کم شود. تفریحات آبی به خصوص رفتن به بهترین پارک های آبی دبی در هوای گرم این منطقه همیشه لذت و صفای دیگری دارد. بازدیدکنندگان میتوانند کمپینگ در صحرا را با یک شام خوشمزه عربی و هنرمندان سنتی تجربه کنند. این مزرعه یک شتر سواری طولانی مدت به مدت نیم ساعت تا یک ساعت ارائه می دهد. دبی پایتخت کشور امارات متحده عربی هر روز بر توان گردشگری می افزاید و توریست ها را متعجب زده می کند. مسیرهای این پارک ها در تاریکی می درخشند و این پارک را برای دویدن حتی پس از غروب آفتاب مناسب می کند. دریاچه عشق دبی یکی از جاذبه های دست ساز بشری است که امروزه بازدیدکنندگان زیادی به سوی خود جذب می کند. با مراجعه به فودکورت این مرکز خرید می توانید لحظات خوشمزه ای را برای خود بسازید و یا کودک تان را در محوطه بازی یا شهربازی این مرکز سرگرم کنید. از کباب کردن در نقاطی غیر از مواردی که برای این منظور محدود شده است خودداری کنید.

بهترین پارک آبی ایران کدام است؟ اگر با خودروی شخصی قصد دارید به این پارک بروید میتوانید از طریق جزیره پالم حرکت کنید و پس از گذشتن از هتل آتلانتیس با ورودی پارک آبی مواجه میشوید. در همه اتاقها و سوئیتهای هتل آتلانتیس امکاناتی نظیر مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون، میز کار، لوازم حمام، سشوار، اتو، چایساز، قهوه ساز و میز ناهارخوری برای مسافران فراهم شده است.بیش از هشتاد مدل اتاق و سوئیت مختلف با امکانات و ابعاد متفاوت در هتل آتلانتیس وجود دارد که شما با توجه به بودجه و سلیقهتان میتوانید آنها را رزرو کنید. در این پارک انواع بازی های کامپیوتری، کیوسک های غذا ، اتاق های بازی و امکانات ورزشی در انتظار شماست. بازار مسافی بازاری سنتی بوده و در میانههای جاده فجیره-دبی، در کنار دامنه کوههای هاجر قرار دارد. این پارک با مضمون کارتونی در جاده معروف شیخ محمد بن زائد واقع شده و در کنار دهکده جهانی قرار دارد. حتما برایتان جالب است که تمام نیمکت های پارک تا جعبه های دستمال کاغذی از مواد تجزیه پذیر در طبیعت ساخته شده اند. درخشش نارنجی خورشید، شنهای طلایی و فضای سبز فراتر از آن چیزی است که کلمات بتوانند آن را برایتان توصیف کنند. گاهی اوقات قیمت اقامت یک شب در این هتل به اندازهای گران میشود که بهتر است به گردشگری در آن کفایت کنید و دور اقامت در هتل را خط بکشید.

مغازههایی از منسوجات و پارچههای گرانقیمت روز دنیا در یک ردیف کنار همدیگر در بازارچه پارچه دبی قرار گرفتهاند. این یک نوع موزه کاملا متفاوت است، و یکی از بزرگترین در نوع خود است که بیش از 80 فعالیت و توهم شگفت انگیز را در خود جای داده است. بعضی از پرطرفدارترین وسیلههای بازی این پارک عبارتاند از: استخر موج (بزرگترین استخر موج در خاورمیانه)، جمیرا اسکرا (Jumeirah Sceirah) که یک سرسره آبی با طول 33متر (108فوت) است، برج سورج (Burj Surj) و مستربلستر (MASTER BLASTERS). مسیر دوچرخه سواری دریاچه عشق دبی جایی است که دوچرخه سواران در دبی آرزوی آمدن به آن را دارند. برای هر مسافری که قصد خرید مقرون صرفه ای در دبی دارد، ۴۰ دقیقه رانندگی از مرکز شهر دبی تا مرکز خرید اوت لت دبی، مسیر زیادی نخواهد بود و قطعا طی کردن این مسیر خالی از لطف نخواهد بود. فاصله این مجموعه و هتل تا برج خلیفه در دبی 12 کیلومتر می باشد و در صورتی که بخواهید با تاکسی این مسیر را طی نمایید حدود 20 دقیقه به طول خواهد انجامید. سپس درهای پیست باز می شود و با آغاز روز اسکی بازها وارد پیست می شوند. ساعات کاری: این بازار معمولاً بین 10:00 صبح تا 10:00 شب از شنبه تا پنجشنبه باز است، اگرچه بسیاری از مغازه داران در وسط روز استراحت می کنند. ضمنا در سفر به دبی جالب است بدانید که تونل آکواریوم زاویه ی ۲۷۰ درجه دارد و برای تجربه برخورد نزدیک با حیوانات زیر آب بسیار جذاب و دیدنی است ، روشنایی مخزن بسته به زمان روز تغییر خواهد کرد و اینکه جنگل انبوه ، سواحل صخره ای و موجودات اقیانوس همگی در باغ وحش زیر آب دبی قابل دیدن می باشند و در اینجا خود را در مواجهه با پیرانا های خطرناک ، گربه ماهی های غول پیکر، سمور بازیگوش و پنگوئن ها را خواهید دید .

در منطقه القدرا، حیات وحش به واقعیت تبدیل میشود. هوا در منطقه القدرا تقریباً مثل دبی است، اما شبها کمی خنکتر میشود. در ابتدا مهندسان این کار را بسیار دشوار می دانستند اما با گذشت زمان مشکلات یکی یکی برطرف شد. بیشترین مسافران دبی که به اوت لت مال می روند، دنبال پوشاک های متناسب با سلیقه خودشان هستند؛ پیشنهاد می کنیم تا حتما سری به فروشگاه کلوین کلین، منگو و ورودا بزنید تا هم به لباس و کیف و کفش های متنوع دسترسی داشته باشید و هم شاهد تخفیف های استثنائی از ۳۰ تا ۷۵ درصد باشید. در این فروشگاه اجناس دستساز مانند کیسه پلاستیکی یا کاغذی نیز میتوانید بخرید. چند دوچرخه سوار که در پارک رفت و آمد می کنند، معمولا مشاهده می کنید. این مکان به عنوان دریاچه القدره شناخته می شود. بسیاری این مکان را نقطه برجسته شهر میدانند و حتی بسیاری ادعا میکنند که هیچ سفری به دبی بدون چتربازی در آن تکمیل نمیشود. ساخت جزیرهای که هتل در آن قرار دارد 2 سال و ساخت بقیه ساختمان حدود 3 سال طول کشید. قیمت بلیط چرخ و فلک دبی به زودی در این سایت اعلام خواهد شد. این مکان آثاری از سایت باستانی اخیراً کشف شده ساروق الحدید را در خود جای داده است که قدمت آن به عصر آهن بازمی گردد. برای اطلاعات به روز بلیت و رزرو بازدید خود، به وب سایت رسمی موزه مراجعه کنید. شهری که به خاطر وجود جاهای دیدنی فراوان و متنوع از مراکز مسکونی و تجاری لوکس و سواحل زیبا و تفریحات مختلف و موزه ها و مراکز فرهنگی و هنری و صنعتی در دنیا پیشرو و مشهور است. همچنین در مرکز علوم دبی کارگاهها و برنامههای STEM (علم، فناوری، مهندسی و ریاضیات) برای بچههای گروههای سنی مختلف برگزار میشود.

شما اگر خوش شانس باشید می توانید اجرای یک عروسی سنتی در این روستا ببینید. همچنین، تجربه کمپینگ در اینجا میتواند یک شب فراموش نشدنی را به شما هدیه دهد. طوقه چرخ و فلک چشم دبی از فولاد باکیفیت و محکمی که در صنایع اتمی به کار رفته تشکیل شده است. اینجا همه چیز آماده است تا شما تجربهی ویژه و به یادماندنی خود را آغاز نمایید. در این هتل هفت ستاره سبک معماری مدرن و سنتی را کنار هم میبینید. گاهی دیدن آکواریوم، تجربه غواصی در عمیقترین بخشهای ممکن یک موزه هم جذاب است. البته بهتر است بگوییم باغ معجزه یک باغ گیاهشناسی است تا پارک. این مکان یکی از مناطق پر عکس در دبی است. مرکز خرید امارات، واقع در منطقه البرشا در غرب دبی، اولین استراحتگاه خرید در جهان است. دریاچه و منطقه سرسبز اطراف آن که در میان یک بیابان خشک قرار گرفته بسیار شگفت انگیز است. کابینهای اجتماعی عین دبی دارای سالنهای «ویآیپی» (VIP) و یک بار در مرکز کابین هستند. هتل آرمانی متعلق به جورجیو آرمانی طراح ایتالیایی با ۳۰۴ اتاق نیز در طبقات پایینی برج واقع شده است. گفته می شود که در سراسر دبی این تنها مسجدی است که تا این اندازه مورد توجه عکاسان در سراسر دنیا قرار گرفته است و به سوژه محبوب آن ها بدل شده است ، البته عکاس ها و گردشگران در این مسجد اجازه عکاسی از داخل این عبادتگاه را ندارند و تنها در صورتی می توانند از درون این ساختمان عکسبرداری کنند که از نمازگزاران و مراجعه کننده ها عکس نگیرند و تنها معماری بنا را مورد توجه عکس خود قرار دهند . در این منطقه از بناهای مصری در دوره فراعنه مانند اهرام، نقاشی ها و حکاکی های مصری، هیروکلیف و عبادتگاه ها ایده گرفته شده و میتوانید اثاری از این مکان ها را دراین منطقه ببینید.

در حال حاضر برج خلیفه دبی دارای فروشگاه ها و مراکز خرید، آبنما، پارک و جاذبه های دیگر می باشد که آن را به یکی از جاذبه های گردشگری دبی در منطقه امیرنشین دبی تبدیل کرده است. در سال 2016 نیز 400 فروشگاه دیگر که از آن 60 فروشگاه به برندهای جدید دنیا اختصاص یافت. بنابراین، چه نامی بهتر از دریاچه عشق می توان آن را گذاشت؟ گل های قرمز در باغ یک قلب قرمز بسیار بزرگ را را تشکیل می دهد. توسط یک فرآیند تخصصی به کمک ربات با مساحت کل 17600 متر مربع تشکیل شده است . توصیه میشود از یک وسیله نقلیه چهار چرخ متحرک مثل یک موتور چهار چرخ استفاده نمایید، زیرا منطقه القدرا یک منطقه بیابانی است. قسمت قدیمی پر از مغازه های لوکس از برندهای درجه یک جهان است. چه زمانی برای بازدید از دریاچه القدره مناسب است؟ چه امکاناتی در دریاچه القدره وجود دارد؟ از آنجایی که این نوشته تمام جزئیاتی را که نیاز دارید برای بازدید از این منطقه فوقالعاده ارائه نموده است، حالا آمادهایم که شما را در سفرتان به دریاچه القدره دبی همراهی کنیم. از آنجایی که دبی آب و هوای گرمی دارد افراد بیشتر در فصول سرد به این شهر سفر می کنند. اگر دوچرخه ندارید، خیالتان راحت باشد می توانید آن را می توانید کرایه کنید. جی بی آر در نزدیکی دبی مارینا، خیابانی زیبا است که دو طرف آن با نخل های در حال چرخش پوشیده شده است و مغازه ها و رستوران های زیادی را به بازدیدکنندگان خود ارائه میدهد؛ تقریبا یک مایل با میدان ها و درهای طاق دار است.

مرکز خرید برجمان، تجربه خریدی همهجانبه را فراهم میکند و بهترین برندها را از سراسر جهان در یک مکان واحد گرد هم آورده است. این منطقه دور از ساختمانهای بلند و ترافیک پر رفتوآمد واقع شده است، بر این اساس در زمان غروب خورشید، شما میتوانید مناظری خیرهکننده از طبیعت و آسمان نارنجی شیبدار ببینید. همین مدت زمان کوتاه کافی بود تا مبلغی بالغ بر ۲۱۸ میلیون دلار خرج ساخت و طراحی این مجموعه شود. یک باغ وحش زیر آب منحصر به فرد سطح بالای مخزن را اشغال میکند و مجموعه ای از حیات زیر آب را به نمایش میگذارد که میتوان آنها را در اقیانوس ها، رودخانه ها و دیگر بدنه های آبی در سراسر سیاره یافت. برج خلیفه یکی از جاهای دیدنی پر طرفدار در دبی است که علاوه بر بلندی خارقالعادهاش، بهعنوان یک مرکز فرهنگی، تجاری، و گردشگری مهم در منطقه شناخته میشود و به دلیل طراحی خاص و خدمات متنوعی که ارائه میدهد، از جاذبههای مهم جهان محسوب میشود. در حال حاضر تنها فاز اول موزه تکمیل شده است. در حال حاضر خانههای تفریحی، مرکز درمانی، سالنهای ورزشی، کلوبهای ساحلی و امکانات بسیاری در این جزیره مصنوعی قرار گرفته است. دریاچه القدرا از سال ۲۰۱۵ به علت جذابیت منحصر به فرد هوا و امکانات ارائه شده جای محبوبیت بالایی دارد. بسیاری تصور می کنند که این آسانسور ها از روکش طلا هستند، اما باید گفت که طراحی این تجهیزات تماما از طلا استفاده شده است و همین دلیل محبوبیت این ساختمان است. حتی درختان اینجا کلمه “عشق” را به زبان می آورند. این گرداب حواس کسانی را که پا به محدوده آن می گذارند اسیر کرده و تجربه بی نظیری را به شما خواهد داد. جایی که پرندگان به آواز میخوانند و نسیم ملایمی امواج آبها را تکان می دهد.

وقتی هوا مناسب است، میتوانید ساعتها در پارک صرف تماشای همهچیز اطراف خود کنید و به آواز پرندگان گوش دهید. برای صرف میان وعده هم با مراجعه به کافی شاپ هتل، میتوانید انواع نوشیدنیهای سرد و گرم را سفارش دهید. هتل برج العرب دبی دارای 10 رستوران بین المللی، چند کافه با ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم بین المللی، استخر، باشگاه فوق مجهز بدنسازی، پارک، فضای سبز، تالار کنفرانس، اجرای موسیقی کلاسیک توسط مجرب ترین موزیسین ها، اینترنت بدون سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی و … در هتل برج العرب علاوه با استفاده از پارچههای گرانبها، سنگ مرمر کارارا و همچنین طلای ۲۴ عیار شکوه و قدرت عرب و شهر دبی را به رخ جهانیان کشیده است. سوار بر دوچرخه شوید: اگر دوست دارید دوچرخه سواری را تجربه نمایید، مسیرهای مخصوص دوچرخه در این منطقه وجود دارد. شما میتوانید دوچرخههای خود را بردارید و در مسیرهای جادهای یا مسیرهای طبیعی دوچرخه سواری نمایید. بر این اساس، خوبتر است از یک موتور چهار چرخ متحرک برای تضمین ایمنی در مسیرهای سختتر استفاده نمایید. بهترین زمان برای بازدید از دریاچه عشق یک ساعت قبل از غروب آفتاب است. سوئیت کلاب یک اتاق خواب مشرف به خلیج فارس بسیار دلباز با یک اتاق، تخت دو نفره و میز بیلیارد است.


[ بازدید : 8232 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنویس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]