5 طراحی مدرن اتاق کنفرانس

پنجشنبه 14 دی 1402
10:10
خبرنویس


در حالی که بسیاری از کارمندان به سمت یک دفتر کار یا دفتر خانگی آرام جذب می‌شوند، اتاق‌های کنفرانس و میزها و صندلی‌های کنفرانس مدرن بخشی ضروری از محل کار امروزی هستند. این نوع طراحی ها فضایی خصوصی برای گردهمایی های بزرگ فراهم می کند و امکان بحث در مورد مسائل محرمانه و حرفه ای و سازماندهی جلسات رسمی را فراهم می کند. اتاق های کنفرانس جزء کلیدی دفتر شما هستند. فضای جلسه برای ارائه مکالمات خانگی و تجاری طراحی شده است. در اینجا پنج ایده طراحی سالن کنفرانس وجود دارد که بسیاری از طراحان دوست دارند و مطمئن هستم که شما هم دوست خواهید داشت.

1- اتاق کنفرانس مدرن

صندلی های اتاق هیئت مدیره شیک که در اطراف یک میز کنفرانس بلند چیده شده اند، یک اتاق هیئت مدیره یا اتاق جلسه مدرن ایجاد می کنند. این فضاها برای تیم های بزرگ تجهیز شده اند و زمانی که شرکت کنندگان یا اعضای تیم شما در جلسه دور میز جمع می شوند، به تمامی امکانات میز کنفرانس یا صندلی های کنفرانس یا قطعات مربوط به صفحه نمایش دسترسی یکسان و برابر دارند. یا بلندگوها آنها به همه پاسخ می دهند. اتاق کنفرانس مدرن که امکان به اشتراک گذاری ایده های تازه برای محیط کار را فراهم می کند و اتاق فکر یا اتاق ایده، به شکلی بسیار خاص از همکاران خلاق امروزی حمایت می کند.

2- اتاق کنفرانس ساکت

فضای آرام در اتاق هیئت مدیره یا اتاق طوفان فکری واقعاً باعث می شود که تمایلات و ایده های خلاقانه شما جریان یابد. صندلی های کنفرانس و میزهای کنفرانس راحتی را برای جلسات طولانی فراهم می کنند، در حالی که میزهای کنفرانس و تخته های معمولی راحتی را برای کارکنان و همکاران فراهم می کنند.

3 - استودیو

جلسات اغلب خارج از اتاق های کنفرانس سنتی برگزار می شود. امروزه خلاقیت مستلزم اهدافی است که مشارکت فعال و فرصت های برابر برای مشارکت را ارتقا دهد. یک فضای استودیویی، اغلب با میز ایستاده و فضای دیواری برای اشتراک‌گذاری و تمرین، می‌تواند فرآیند خلاقیت را منسجم‌تر کند.

4- قهوه

تأثیر طراحی داخلی به دلیل محبوبیت بی‌پایان طرح‌های کلاسیک و قدیمی و همچنین روند طولانی مدت فروشگاه‌های قدیمی و عتیقه‌فروشی‌های آنلاین است که همیشه به دهه هفتاد نگاه می‌کنند، مانند فروشگاه‌هایی با محصولات دکوراسیون داخلی برای منازل و ادارات. و محل کار همیشه دارای میز کنفرانس دهه هفتادی یا محصولاتی مانند صندلی کنفرانس یا ناشنوایان هفتادی می باشد. از میزهای اداری استفاده می شود.

بن وایت، کارشناس طراحی نیکان و تجارت می‌گوید: «مفهوم وینتیج هرگز به این مد روز یا محبوب نبوده است. گرایش‌های طراحی داخلی یا طراحی داخلی برای خانه یا محل کار شما، مانند مد، ثابت و چرخه‌ای هستند و دهه 1970 کلید طراحی داخلی 2023 خواهد بود. به عنوان یک تأثیرگذار تسلط داشته باشید. قهوه ای، طلایی و قرمزهای گرم مانند خاکی، عسلی یا پاپریکا می توانند به عنوان پایه ای برای فضای داخلی خانه و محل کار شما استفاده شوند و با رنگ ها و اشکال سرگرم کننده لایه بندی شوند تا جذابیت خانه شما را افزایش دهند.


5- مرکز ایده

در حالی که همکاران نیاز به ایجاد یک رابطه کاری و مشارکتی به شیوه ای بسیار حرفه ای دارند، آنها فضایی می خواهند که در آن به ایده هایی به روشی ساده و صمیمی نیاز داشته باشند و فناوری های جدید و نوآورانه ای مانند ویدئو پروژکتور، مانیتور و غیره داشته باشند. صندلی های قابل تنظیم ارتفاع و ارتفاع به افراد فرصت های برابر برای ایجاد، اصلاح و به اشتراک گذاری ایده می دهد. این تنظیمات توسط جلسات مدیریتی و طوفان فکری بین افراد، ایده ها، ابزارها و فناوری پشتیبانی می شود. در این زمینه می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از محصولات مدرن در فروشگاه وب سایت لذت ببرید.


[ بازدید : 3267 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنویس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]