بهترین مشاور کسب و کار و طرح های توجیهی

شنبه 19 تير 1400
12:20
خبرنویس

چنین حکایاتی تایید می کنند که من در حال ارائه ایده ها و شیوه هایی هستم که در شرکت هایی که یاد می گیرند چگونه کار کنند، منجر به کسب نتایج بهتر می شود. شما با تولید محتوا و نوشتن ، می توانید بازدید وبلاگ خود را بالا ببرید و تبلیغات از شرکت ها و اشخاص دریافت کنید.این شیوه در گذشته بسیار بیشتر از حالا رایج بوده است. تولید محتوای متنی بهصورت فریلنسری نیاز به هیچ سرمایه اولیهای ندارد. در این قسمت وظیفه ما این است که نشان دهیم شما چگونه باید به مشتریان اصلی خود در بازار هدف تان دسترسی پیدا کنید. به عنوان مثال یکی از مدیران شرکت­کننده در مصاحبه در ارتباط با این ویژگی­ها اینگونه بیان کرده است: « یک چیز مهم این است که مدیر مدرسه باید ریسک­پذیر باشد. اما در ارتباط با اینکه این ویژگی­ها آموختنی است یا باید به طور ذاتی در یک شخص وجود داشته باشد تا حائز شایستگی برای احراز پست مدیریت مدرسه باشد یا نه، نظرات مختلفی ارائه شد. امکان سنجی فنی و اقتصادی در قالب یک سند به عنوان طرح توجیهی، مکتوب میشود که این سند علاوه بر کاربردی که برای مالکین طرح و سهام داران دارد برای ارایه به سازمان های متفاوت بخصوص بانک ها برای اقدام به دریافت وام، ضروری است.

من می گویم نه.» با توجه به تحلیل محتوای مصاحبه­ ها، 13 نشانگر و 5 زیرمقوله برای ابعاد شخصیتی مدیران بینش­مند با عناوین ذکاوت و هوشیاری. با توجه به توضیحات فوق مشاوره یک فرایند رشدی است که از طریق آن به اشخاص کمک میشود تا اهداف خود را مشخص کنند ، تصمیمگیری مناسب داشته باشند و مسائل فردی اقتصادی و کاری خود را حل کنند. در نظام آموزش و پرورش نیز نقش نیروی انسانی بسیار مهم و حیاتی است. ما تو این آموزش ها صفر تا صد نقشه راه و مدل کسب و کار برای راه اندازی بیزینس گل فروشی اینترنتی همراه با یه عالمه ایده ناب که تا به حال اجرا نشده به شما یاد دادیم که به سادگی و با کمترین هزینه می تونید اونارو پیاده سازی کنید. اولین مرکزی که در دنیا ، دورة آموزش ویژه کار آفرینی درون سازمانی را برگزار کرد؛ مؤسسة کار آفرینی در هند است. در بعضی موارد، به عنوان گزینه های تامین مالی شما را بررسی می کنید، ممکن است از شما بخواهید یک “نمودار ارگانی” بخواند، بنابراین خوب است که آن را داشته باشید. مثلاً می­گوییم ارتباط مؤثر را می­خواهیم به آدم­ها یاد بدهیم. آیا شما ارتباط مؤثر در یک سطح مشخصی را می­توانید به همۀ آدم­ها یکسان یاد بدهید؟

همۀ رهبری آموختنی نیست. ولی داشتن مثلا فرض کنید روح جوشیدن با آدم­ها، روح احساس اعتماد داشتن به آدم­ها؛ در واقع اگر خمیرمایه­اش را نداشته باشی، آموختنش خیلی آموختنی­های ممکنی به این مفهوم نیست. بعد از دو سال این دو شعار به همان یک شعار تربیت دینی تبدیل شد. یعنی همان دین به ما حکم می­کند که استعدادها شکوفا شود. در حقیقت کیفیت برتر آموزشی در دل همان باید دیده شود. البته اکثر مصاحبه شوندگان معتقد بودند که مدیران آموزشی که برای این سمت گزینش می­شوند باید افرادی باشند که تا حدود زیادی واجد خصوصیات شخصیتی مرتبط با این حوزه باشند. این مسئله ضرورت توجه به فرایند گزینش مدیران آموزشی را نشان می­دهد. در کشور ما نیز باتوجه­به رشد جمعیت تحصیل­کرده در رشته­های مختلف، ظرفیت چشمگیری برای رشد نوآوری فراهم شده است؛ از طرفی باتوجه­به رشد کاربران شبکه­های اجتماعی و ابزارهای تعاملی آنلاین در چندسال گذشته در ایران، توجه به این موضوع بستر مناسبی فراهم میکند تا شرکتها با بهره­گیری از مشارکت الکترونیک و پتانسیل شهروندان، کسب­وکار موفقی را شکل دهند و در توسعة محصولات خود موفقتر باشند و در کنار آن از استعداد، توان فنی، تخصّصی و تجربی افراد در این زمینه استفاده شود.

در زمینۀ این ارزشها یکی از اساتید مصاحبه شونده اظهار می­دارد: « با توجه به بینش اسلامی ما، یک رهبر بینش­مند تا پیوند خود را با خدا محکم نکند یقین بداند که منحرف می­شود. به عنوان مثال Kouzes & Posner (1997) با توجه به مطالعات خود استدلال می­کنند که شخصیت به طور مطلق یک ویژگی ضروری برای رهبران بینش­مند می­باشد. ما با تکیه بر اصول اعتقادی و مبانی دینی خود معتقد هستیم که انسان علارغم تمامی شایستگی­ها، دانش، اطلاعات، قدرت و منابعی که در اختیار داشته یا کسب می­کند، به دلیل محدودیت­های انسانی، نمی­تواند با قطعیت اقدامی را صورت داده، یا تصمیمی را با یقین به نتیجۀ آن، اتخاذ کند. کارکنان مایلند نسبت به صداقت و درستی رهبران خود اطمینان کامل داشته باشند و نتیجۀ آن را مشاهده کنند. فروش فوق العاده عالی و بی نظیری دارن و بازاریابان زیادی را به سمت خود جهت افزایش فروش جذب کرده اند. مشاوره جهت راهاندازی کسبوکار شامل چه حوزههایی میشود؟ مدیریت همواره باید در جهت تعالی انسان قدم بردارد نه در جهت تخریب انسانیت. یکی از مواردی که باید بخاطر بسپارید این است که لازم نیست فقط به یکی از این فرصت های تجارت الکترونیکی محدود شوید.

اطلاعات بیشتر:

https://planetofbusiness.com/امکان-سنجی-طرح-توجیهی/



[ بازدید : 231 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنویس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]