پرفروش ترین شیرآلات ایران

سه شنبه 29 تير 1400
8:55
خبرنویس

شیر یکطرفه که بهطور خودکار تنها اجازۀ جریان در یک سو را میدهد، اجزای دسته و فلکه را ندارد. علاوه بر آن می توان دسته شیر را با توجه به دمای مورد نظر تنظیم نموده و دفعه بعدی آب را با همان درجه باز کرد. که در صورت تمام شدن باتری می توان آن را با شارژر مخصوص به برق وصل کرده و دستگاه را شارژ کرد. امیدواریم مطالعه این نوشته شما را با انواع مدل های شیرآب آشنا کرده باشد. پشتکار و تلاش شبانه روزی تیم تولید کننده محصولات راسان سبب شده تا شیرآلات این برند امروزه به یکی از باکیفیت ترین انواع برندهای ایرانی تبدیل شود و حتی بتوان آن ها را با نمونه های خارجی نیز مقایسه نمود. شیرآلات اخوان دارای قطعات و بدنه با آبکاری نیکل می باشد، تراشکاری آن ها با ماشین های باکیفیت استاندارد ریخته گری صورت می پذیرد و دارای بالاترین مقاومت در برابر خوردگی می باشند.

این برند موفق یکی دیگر از شیرآلات باکیفیت در لیست بهترین شیرآلات خارجی است که عملکرد مناسب را در کنار قیمت خوب محصولات خود ارائه میدهد. برای این کار می توان از یک گروه تاسیساتی کمک گرفت و شرایط مناسب برای لوله کشی را فراهم نمود. اغلب اوقات شیر کارتریجی دو اهرمی را با شیرهای دو اهرمی فشاری اشتباه تشخیص می دهند، چرا که این دو نوع شیر بسیار به یکدیگر شبیه هستند، ولی تفاوت اصلی آنها این است که شیرهای کارتریجی واشر ندارند ولی شیرهای فشاری باید با واشر کار کنند. برخی از این شیرالات دارای لامپ ال ای دی نیز می باشد که در هنگام باز کردن شیر آب، تصویری زیبا و خیره کننده را نشان می دهد. استفاده از یک دسته برای مخلوط کردن آب گرم و سرد فضای کمتری اشغال می نماید. برای مثال تنظیم شدت جریان آب برای آب گرمکن به منظور استفاده بهینه امری ضروری است. شیرآلات ساختمانی توکار یکی از محبوب ترین ترندهای انواع شیرآلات است که معمولاً برای دکوراسیون خانه های لوکس جذابیت دارد. یکی از انواع شیرآلات ساختمانی دو اهرمی شیرآلات کارتریجی هستند که دارای ظاهری شبیه به شیرآلات فشاری دو اهرمی دارند. از جمله مدرن ترین شیر آلات ، شیر های دیسکی سرامیکی می باشند.این گونه شیرها به صورت تک اهرمی هستند و اهرم آن ها به روی یک بدنه استوانه ای عریض سوار شده است.

برای انتخاب شیر آب مورد نیاز برای آشپزخانه باید انتخاب کنیم که می خواهیم شیر آب شاوری بوده یا تنها علم ساده داشته باشد. دوش حمام نیاز به سه راهی یا چهار راهی دارد و علمک دوش معمولا بر خلاف سایر دوش های قدیمی بسته می شود. دوش حمام نیز از انواع شیرآلات محسوب می شود که تاثیر بسیار زیادی در نمای داخلی حمام می گذارد. به این صورت که زیبایی این بخش ها برای هر فرد اهمیت زیادی دارد. قبل از اینکه به اجزا تشکیل دهنده و ساختار کلی شیرآلات بهداشتی و ساختمانی بپردازیم، ذکر این نکته حایز اهمیت است که با پیشرفت ماشین آلات مخصوص در تولیدات شیرآلات ساختمانی، ضمن تنوع بسیار زیاد در این محضول، بحث کیفیت بیشترین و موثرترین عامل برای انتخاب و خرید شیرآلات ساختمانی شده که با توجه به اجزا و کیفیت قطعات شیرلات تولید شده، خریدار وسواس بیشتری روی این موضوع نشان داده است. البته اهمیت نوع شیرآلات در سالهای اخیر بیشتر از گذشته است. شیرآلات کی دبلیو سی دارای استاندارد های بالا و طراحی مدرن می باشد که تولیدات این کارخانه تحت لیسانس شرکت کی دبلیو سی در سوئیس است و این امر باعث ارتقای کیفی محصولات تولید ایران شده است. شرکت گلزار اتصال از سال 1389 اقدام به واردات شیرالات بهداشتی با برند اختصاصی الپس نمود.

قبل از اقدام به خرید و نصب شیرآلات در قسمت های مختلف ساختمان ابتدا باید میزان بودجه را تخمین زد و وضعیت پروژه را بررسی نمود. قبل از هر چیزی تاکید می گردد به هیچ عنوان از پاک کننده های اسیدی و شیمیایی نظیر جوهر نمک، وایتکس و سیم های ظرفشویی استفاده ننمایید که باعث از بین رفتن پوشش نیکل شده و شیرآلات را از شرایط ضمانت خارج می نماید. باز هم مطابق روش قبل باید شیر آب گرم و سرد را مشخص کنیم. شیرآلات سنسوردار نوع جدید شیر آلات میباشد . با نصب این نوع شیرآلات به میزان قابل توجه می توان در مصرف آب صرفه جویی نمود. در مورد شیرآلات نمی توان با اطمینان گفت جنس خارجی بهتر است یا ایرانی. در مقابل شیرآلاتی که تنها علم ساده دارند ثابت بوده و نمی توان زاویه نزول آب را تغییر داد. پس از بررسی لوله کشی ساختمان و اطمینان از آن شیرآلاتی که از ورودی مستقل برای آب گرم و سرد برخوردارند را نصب می کنیم. شیرآلات هوشمند: این شیرآلات مجهز به سنسورهای حرکتی هستند و هنگامی که دست در مقابل آن ها قرار می گیرد به صورت خودکار و بدون استفاده از هیچ نوع دستگیره، آب آن ها باز می شود و هنگام دور شدن دست آب بسته می شود.

منبع: شیرآلات بهفر (https://behfarfaucets.com/fa/خانه/)


[ بازدید : 287 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنویس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]