اهمیت استفاده از کرم ضدآفتاب

جمعه 15 مرداد 1400
11:10
خبرنویس

بهترین کرم ضدآفتاب چه مدل کرمی می باشد؟ آیا ما می توانیم به راحتی بهترین کرم ضدآفتاب را تشخیص دهیم؟ در اینجا می خواهیم اهمیت استفاده از کرم ضدآفتاب و همچنین راه های تشخیص بهترین آن ها را به شما توضیح دهیم. پس با ما همراه باشید.

اهمیت استفاده از کرم ضدآفتاب

آفتاب و نور مستقیم خورشید خطرهایی را برای پوست دارد که به مرور زمان می‌توانید آن ها را روی پوست خود حس کنید. چند نمونه از این خطرها در ادامه آمده است:

- ایجاد لکه های تیره و قهوه ای روی پوست. این لکه ها ممکن است به مرور زمان بیشتر و بیشتر شود. به اصطلاح دیگر به آن ها کک و مک هم گفته می‌شود.

- تیرگی و سیاهی پوست. نور مستقیم خورشید به پوست صورت و بدن باعث تیره تر شدن رنگ پوست می‌شود. این تیرگی گاهی یکنواخت نیست پس آن را با برونزه اشتباه نگیرید! ممکن است مثلا فقط پیشانی شما دچار تیرگی شود.

- ایجاد چین و چروک روی پوست. وقتی در معرض مستقیم نور خورشید قرار می‌گیرید به صورت ناخودآگاه صورت خود را جمع می‌کنید. یعنی برای اینکه بتوانید چشم خود را باز نگه دارید قطعا اخم می‌کنید و حتی صورتتان را جمع می‌کنید. این موضوع باعث می‌شود که کم کم چین و چروک روی پوست شما ظاهر شود و دچار پیری زودرس شوید.

- سرطان های پوستی. بسیار دیده شده است که کسانی که کارشان به نحوی در فضای باز است و کاملا در معرض نور خورشید قرار دارند دچار سرطان ها و بیماری های پوستی شده اند! این موضوع را کاملا جدی بگیرید و از پوست خود مراقبت کنید. امروزه به دلیل آلودگی های زیاد در سطح شهرها و صنعتی شدن شهرها اشعه های مضر آفتاب به طور مستقیم به پوست می‌تابند.

- خشکی بیش از اندازه پوست. وقتی مدت زمان زیادی را در مقابل نور مستقیم خورشید قرار میگیرید آب زیر پوست شما خشک می‌شود. این خشکی یکی از مهم ترین علت ها و در واقع شروع پیری پوست می‌باشد! خشکی پوست علاوه بر کمک به چین و چروک شدن پوست به شل شدن آن و از دست دادن درخشندگی هم کمک می کند! هیچگاه نگذارید پوستتان خشک شود. در طول روز آب هم فراوان مصرف کنید.

موارد ذکر شده ی بالا از دلایل کلی اهمیت استفاده از کرم ضدآفتاب بود. اما موضوع فقط به زدن کرم ضدآفتاب ختم نمی‌شود!

شما در واقع اگر یک کرم ضد آفتاب خوب را برای پوست خود انتخاب نکنید و آن را به صورت خود بزنید نه تنها هیچ فایده ای در آن نخواهید دید بلکه پوست صورتتان بدتر هم می‌شود و در مقابل نورخورشید محافظت نمی‌شود.

برای آشنایی با کرم ضدآفتاب خوب و بهترین کرم ضدآفتاب حتما لازم نیست از محصول استفاده کنید. گاهی اگر به یکسری نکات و ويژگی ها دقت کنید متوجه خواهید شد که این کرم اورجینال است یا خیر.

ویژگی های بهترین کرم ضدآفتاب

همانطور که در بالا هم گفته شد در اصل باید یک کرم را تست کنید تا ببینید بهترین کرم ضدآفتاب مناسب پوست شما کدام کرم است. اما تا حدودی قبل از‌ استفاده می‌توانید متوجه شوید که بهترین کرم ضدآفتاب کدام کرم است؟ در ادامه به این ویژگی های کلی می پردازیم:

- اورجینال و اصل. بهترین کرم ضدآفتاب کرمی است که اورجینال باشد. هیچگاه برای پوست خود از کرم های فیک استفاده نکنید زیرا چیزی جز ضرر برای شما نخواهد داشت. وقتی کرمی را از نمایندگی اصلی آن خریداری می‌کنید می توانید از اورجینال بودن آن هم خاطرجمع باشید. زیرا نمایندگی ها این کرم را با لوگوی مخصوص خود به شما عرضه می‌کنند از طرفی برای شما کاملا ضمانت درنظر گرفته می‌شود. پس به پوست خود اهمیت دهید و کرم های خود را از نمایندگی های رسمی آن ها در شهر خود خریداری کنید.

- مواد اولیه خوب. کرمی بهترین محسوب می‌شود که از مواد اولیه ی خوب ساخته شده باشد. وقتی شما کرمی را به پوست خود بزنید که حاوی مواد شیمیایی مضر برای پوست باشد در واقع به زودتر خراب شدن پوست خود کمک میکنید! مواد اولیه معمولا در پشت محصول قید شده است. می‌توانید این مواد را بخوانید و در مورد آن ها تحقیق کنید تا مطمئن شوید در آن از مواد شیمیایی و مضر برای پوست استفاده نشده است.

- ضد آلرژی و حساسیت. بهترین کرم ضدآفتاب باید طوری طراحی شود که برای تمامی پوست ها خوب باشد. یعنی هیچگونه خطر و حساسیتی برای انواع مدل های پوستی نداشته باشد. کرمی این ویژگی ها را دارد که مواد اولیه آن کاملا گیاهی باشد و از مواد شیمیایی مضر در آن استفاده نشده باشد. وقتی کاملا مواد گیاهی باشد برای هیچ پوستی ضرر ندارد. به همین دلیل کرم هایی که مخصوص یک همه ی پوست ها می باشد را در اولویت انتخاب خود قرار دهید.

- قیمت مقرون به صرفه. هیچ ارزانی بی حکمت و هیچ گرانی بی دلیل نیست! برای پوست خود خرج کنید و به دنبال هزینه های بسیار پایین نباشید. با زدن کرم های فیک فقط صورت خود را خراب می‌کنید و مجبور می‌شوید چند برابر هزینه ای که برای خرید یک کرم ضدآفتاب اصل باید می‌کردید برای خوب شدن پوست خود کنید. به همین دلیل همیشه به پوستتان اهمیت دهید. اگر می‌بینید کرمی با قیمت خیلی ارزان ولی مارک! به شما پیشنهاد می‌شود شک نکنید این کرم فیک است و در داخل آن مواد خوبی استفاده نشده است. بعد از مدتی استفاده از کرم های فیک برای صورت ممکن است دچار بیماری های پوستی و حتی سرطان ها شوید! پس به این موضوع دقت کنید. نکته ی مهم این است که گران بودن یک محصول هم دلیل بر اصل بودن آن نیست. یعنی حتما نباید یک محصول گران باشد تا اصل باشد!

- مقاوم در برابر آفتاب و تعرق. کرمی که از مواد اولیه ی خوبی ساخته شده باشد به راحتی از روی پوست پاک نمی‌شود. در تابستان و هوای گرم تعرق زیاد کاملا طبیعی است. کرمی که فیک باشد بلافاصله با تعرق زیاد از روی پوست دفع می‌شود و روی آن جمع می‌شود. اما کرم اصل در همان ابتدا روی پوست شما جذب شده و کاملا به بافت پوستی شما نفوذ می‌کند.

- دارای SPF بالا. هیچگاه کرمی که spf آن پایین است خریداری نکنید. زیرا این عدد تعیین کننده ی این است که چقدر می‌تواند از پوست شما در برابر اشعه های مضر محافظت کند. اگر این عدد زیر ۵۰ باشد یعنی این کرم قدرت محافظت بالایی ندارد بنابراین با نزدن کرم ضدآفتاب فرق چندانی ندارد! این عدد روی تمامی کرم های ضدآفتاب نوشته شده است. هنگام خرید به آن دقت کنید.

- خاصیت ضد چروک. کرم ضدآفتابی به عنوان بهترین شناخته می‌شود که خاصیت های دیگری هم علاوه بر مخافظت در مقابل نورخورشید داشته باشد. اگر در طول روز زیاد بیرون می‌روید باید از کرم ضدآفتابی استفاده کنید که خاصیت ضدچروکی و سفت کننده ی عضلات پوستی را هم داشته باشد. این ویژگی هم در صورت وجود داشتن حتما در پشت محصول نوشته شده است.

کرم ضدآفتاب اورلین را می‌توان به عنوان یکی از بهترین کرم های موجود در بازار نام برد.

زیرا این کرم کاملا از موادگیاهی و محصولات اورگانیک ساخته شده است. ازطرفی با خرید این محصول از نمایندگی های رسمی آن می توانید اصل بودن جنس را به قید ضمانت داشته باشید. قدرت نفوذ این محصول بسیار بالا است و در آن علاوه بر محافظت پوست در برابر اشعه های مضر آفتاب خاصیت ضدچروکی هم وجود دارد. کاملا ضدحساسیت است و با مصرف آن پوست شما دچار جوش و آکنه نمی شود.

استفاده از کرم ضدآفتاب اورلین را به عنوان یکی از روتین های پوستی خود انتخاب کنید. روتین های پوستی به شما کمک می‌کند که همیشه پوستی شاداب و جوان داشته باشید و از لک و جوش و چین و چروک در امان باشید. اما این روتین پوستی را باید به صورت روزانه در برنامه‌ی خود قرار دهید. یکی از مهم ترین مراقبت های روتین پوستی، استفاده از کرم ضدآفتاب می باشد.

شما می توانید کرم ضدآفتاب اصل را از سایت رسمی اورلین خریداری کنید.


[ بازدید : 13923 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنویس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]