بهترین پلتفرم فروش رپورتاژ آگهی در ایران

يکشنبه 24 مرداد 1400
14:18
خبرنویس

از سایتهایی که کلیدواژهها را به صورت مکرر و بیش از حد مجاز استفاده میکنند، بک لینک با کیفیت دریافت نخواهید کرد؛ پس دور آنها را خط بکشید. هرچقدر تعداد سایت هایی که در یک صفحه یا در کل یک دامنه لینک شده اند بیشتر باشد ارزش و اعتباری که به هریک از آنها میرسد کاهش خواهد یافت. در نتیجه برای استفاده از بک لینک و رپورتاژ آگهی علاوه بر آنکه به سئوکاران و متخصصین در این زمینه نیاز دارید، لازم است برای انتشار بک لینک و رپورتاژ آگهی خود در سایت های دیگر کمی هزینه کنید. عمر دامنه بعضی از این سایتها بیش از ۱۰ سال است و انتشار رپورتاژ در آنها، در کسب و کار شما تاثیر چشمگیری دارد. انتشار در شبکه های اجتماعی را بطور کامل به رباط ها واگذار نکنید و خودتان هم گاها برای انجام آن دست به کار شوید و متن لینک دهی ها را هم بصورت یونیک بنویسید. یکی دیگر از بک لینک هایی که توسط سایت ها به فروش می رسد، بک لینک متنی است که با عنوان تبلیغات متنی در تعرفه تبلیغات آن ها میتوانید بیابید.

از طرفی نیز با این پاک شدن های مکرر بک لینک در سایت های پولی، گوگل ممکن است به هدف اصلی شما که درج لینک پولی است پی ببرد و طبق سیاست های خود در این باره، سایت شما را با جریمه و افت رتبه شدید مواجه کند. گوگل در راهنمایی ها و ویدیوهایی که گاها منتشر میکند، بارها به این موضوع اشاره کرده که سایت شما نباید برای خرید لینک اقدام کند و لینک های دریافتی باید به صورت طبیعی و از طرف وبمستران خود سایت ها به شما داده شود. نسبت لینک های خریداری شده به کل لینک های طبیعی سایت کمتر از 10 درصد باشد. بنابراین پیش از پرداخت هزینه برای خدمات رپورتاژ آگهی، از اعتبار سایت ارائهدهنده پکیج، مطمئن شوید. بنابراین بهتر است در این مورد هم بیخیال صحبت ها و نکات گفته شده از طرف گوگل شویم و طبق روال قبلی سئو سایت را جلو ببریم. بک لینک چه میزان بر سئو سایت تاثیر می گذارد؟ بک لینک هایی که از دیگر وب سایت ها دریافت می کنید دو نوع اند.

همینقدر که بک لینک بعد مثبت دارد، از جهت منفی هم میتواند یک سایت را نابود کند و یکی از عوامل بسیار مهم که میتواند از این اتفاق جلو گیری کند، لینگ گرفتن تنها از سایت های معتبر است. بنده خودم چند بار اقدام به خرید بک لینک برای برخی از سایت های مشتریانم کرده ام که نتیجه مطلوبی دریافت نکردم. این مورد بارها و بارها در سایت های مختلف تست شده است و سئوکاران بسیاری این کار را همه ساله انجام میدهند. البته نکاتی هم هست که باید در مورد رپورتاژ اجرا کنیم تا مبادا باعث مشکوک شدن گوگل به سایتمان شویم. برای خرید بک لینک مفید باید به سراغ سایت هایی مرتبط با حوزه کاری خودتان بروید. مورد دیگری که در کیفیت بک لینک تاثیر گذار است، زمینه کاری فرد معرفی کننده ( لینک دهنده ) است. سعی کنید اگر قصد لینک سازی دارید از سایت هایی بک لینک بگیرید که در حوزه کاری سایت شما باشند یا حداقل حوزه کاری آن ها به سایت شما نزدیک باشد. خرید بک لینک بطور کلی از نظر گوگل بزرگ ترین نوع تخلف محسوب می شود و بنده هم در اکثر سایت ها این روش را پیشنهاد نمیکنم ولی موضوعی که وجود دارد در بعضی رقابت ها اگر بک لینکی برای سایت تولید نشود پیشرفت کردن خیلی کند و زمان بر خواهد بود.

هر چقدر زمینه کار این فرد با فروشگاه به هم نزدیک تر باشد، بازخورد بک لینک بیشتر خواهد بود. این نوع بک لینک ها با کلمه کلیدی داده می شود، حتما باید فالو باشد تا تاثیر خوبی داشته باشد، هزینه آن از تبلیغات بنری کمتر است و مثل تبلیغات بنری می بایست بصورت ماهانه تمدید شود. اگر میخواهید در سایتهای مختلف اقدام به ثبت لینک سازی (در وبلاگها، فرومها، شبکه های اجتماعی و غیره) نمایید یا رپورتاژ در سایتهای ایرانی انجام دهید، حتما توجه داشته باشید که متنی که برای هر سایت استفاده میکنید اختصاصی و مجزا باشد. از این جهت به شما هم پیشنهاد می کنم اگر لینک سازی سایتتان برایتان مهم است، حتما در مورد روش های مختلف آن مطالعه کنید تا هنگام خرید آن هم بدانید چه بک لینکی را بخرید. اگر سوالی در مورد این مطلب داشتید، آن را در بخش نظرات مطرح کنید. رپورتاژ آگهی های منتشر شده در رادزاد که جز ده سایت اول سئو ایران است، همیشه در سایت ما باقی می مانند و این مورد تفاوت اصلی رپورتاژ آگهی با بک لینک است. این دقیقا تاثیر گذاری و اهمیت بک لینک در فضای اینترنت است.

لینک خرید رپورتاژ:

https://www.tesmino.com/reportage/



[ بازدید : 243 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنویس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]