هاست ایمیل و قابلیت‌های آن

دوشنبه 24 آبان 1400
9:23
خبرنویس

در بسیاری از موارد افرادی که دامنه‌ای در اختیار دارند نیاز دارند که از آن دامنه ایمیل ارسال کنند. میزبانی ایمیل یا هاست ایمیل در حقیقت سرویسی است که به شما امکان ارسال، دریافت و ذخیره‌سازی ایمیل در سرور را می‌دهد. معمولا ویژگی‌های متفاوتی مثل ایجاد پوشه و انتقال فایل ‌ها نیز در این نوع سرویس امکان پذیر است. با استفاده از هاست ایمیل میتوانید مطمئن شوید که شرکت‌های هاستینگ سرویس، ایمیل شما را مدیریت می‌کنند. اکثرشرکتهایی که سرویس هاست ایمیل ارائه میکنند، از ویژگی‌هایی مانند فوروارد نامحدود ، پیوست‌های حجم بالا، حفاظت در برابر ویروس و اسپم ، تقویم، mail rules ، online storage ،mailing lists ،whitelists, blacklists ، بکاپ‌گیری، آرشیو ، مدیریت پوشه، مدیریت مخاطبین و پشتیبانی می‌کنند. همچنین میتوانید از هر مکانی با استفاده از تلفن همراه و یا نرم افزار‌ها به سرویس‌های ایمیل مانند Outlook و یا وب میل دسترسی داشته باشید.

سرویس های هاست ایمیل حرفه ای

سرویس‌های هاست ایمیل حرفه‌ای، خیلی مقرون به صرفه است، چرا که نیازی به خرید لایسنس‌ها و نصب نرم افزار بر روی سرور داخل شرکت و داشتن نیروی متخصص برای پشتیبانی و مدیریت سرورهای ایمیل ندارد. شرکت‌هایی نیز موجود هستند که هاست ایمیل رایگان ارائه می‌دهند. اما این سرویس‌ها آدرس ایمیل شما را غیرحرفه ای نشان می‌دهند، چرا که بعد از حرف @ آدرس دامنه آن شرکتی که فضای میل رایگان را از آنها تهیه کرده‌اید قرار میگیرد و البته فضای محدودی نیز در این سرویس‌ها ارائه می‌شود.

سرویس میزبانی email

از آنجایی که یکی از جنبه‌های اصلی یک شرکت قدرتمند، توانایی شناخته شدن آن است خرید هاست ایمیل و قرارگیری نام دامنه شرکت در آدرس ایمیل، باعث میشود نام و کلاس کاری و ثبات برند بهبود یابد. باید به این مورد توجه داشت که اگر مصرف‌کنندگان بتوانند محصولات یا خدمات شرکتی را با نام برند مخصوص به خودش بشناسند، بر اعتبار شرکت افزوده میشود. این برای ایمیل نیز صادق است. به علاوه‌، داشتن یک هویت تجاری ثابت موجب ایجاد تعامل بیشتر با مشتریان خواهد شد. اگر مشتریان نتوانند به راحتی با شرکت ارتباط بگیرند به زودی مشتریان از دست خواهند رفت.

محدودیت در تعداد ارسال ایمیل

هاست ایمیل محدود است ولی می‌تواند با سایت شما رشد کند. با خرید هاست ایمیل وابسته به نوع هاست و نرم افزار ، امکان ایجاد نامحدود آدرس ایمیل وجود دارد و اگر شرکتی در حال توسعه باشد و کارمندان بیشتری اضافه کند میتواند به راحتی برای آنها ایمیل تهیه کند. استفاده از این سرویس‌ها همچنین امنیت Inbox را افزایش میدهد. با توجه به رشد هکرها ، امنیت یک اولویت مهم است. همچنینUptime در هاست ایمیل بالاتر است. زمان عنصر بسیار مهمی برای یک تجارت در زمینه خدمات به مشتری و همچنین ارتباطات تیمی است.

جمع بندی

از دیگر ویژگی‌هایی که میزبانی ایمیل دارد استفاده از دو پروتکل IMAP و POP3 است که می‌توان با استفاده از نرم‌افزارهایی مانند Outlook به ایمیل سرور متصل و به واسطه آن ایمیل ارسال و دریافت کرد.IMAP در واقع مخفف عبارت Internet Message Access است. با این پروتکل یک نسخه از ایمیل در ایمیل سرور اصلی و یک نسخه در نرم افزار اوت لوک ذخیره میشود. همچنینPOP3 مخفف Post Office است و با استفاده از این پروتکل همه‌ی ایمیلهای دریافتی یا ارسالی فقط در یک نسخه در OUTLOOK کامپیوتر ذخیره می شوند.

با توجه به موارد گفته شده می‌توانید بر اساس نیازهایتان بین هاست ایمیل رایگان و پولی گزینه ای را انتخاب کنید که کارایی لازم را برای شما به همراه داشته باشد.


موضوعات: عمومی,
[ بازدید : 1738 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنویس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]