آموزش پاکسازی پوست در آرایشگاه

شنبه 20 آذر 1400
15:07
خبرنویس

در حقیقت بسیاری از آلودگی ها و ذرات ریز مواد آرایشی بدون آنکه متوجه شوید در منافذ باز پوست جای می گیرند و با گذشت زمان به لک پوستی یا آکنه تبدیل و یا در بهترین حالت باعث ایجاد حالتی کدر بر صورت می شوند. قبل استفاده از Xiaomi Facial Scrubber ابتدا باید پوست رو به آرامی ماساژ داد که منافذ پوستی باز شوند تا بهترین نتایج را از این روش درمانی دریافت کنید. عملکرد اسکین کر در این است که به جوانسازی و زیباسازی پوست صورت، پیشگیری از پیری زودرس ناشی از سن و ارتقای کیفیت و بهبودی چهره می باشد. در این فرآیند دکتر پوست تمام ویتامین ها، مواد معدنی، مغذی، کوآنزیم ها را زیر پوست تزریق می کند. طراحی ارگونومیک و زیبای این دستگاه باعث میشود هنگام استفاده از آن احساس راحتی و آرامش داشته و برای پاکسازی های طولانی مدت دست کاربر را دچار آسیب و یا خستگی نکند.

در این روش با استفاده امواج صوتی افقی و عمودی 25 کیلوهرتز، پاکسازی و جوان سازی انجام گرفته و نفوذ پذیری مولکول های اتمیزه شده آب افزایش داشته تا از بسته شدن منافذ پوستی جلوگیری شود. پیلینگ یا لایه برداری بسته به نوع و عمق آن بین یک تا چهارده روز طول خواهد کشید، در این مدت بعد از پوسته ریزی، پوست جدید جایگزین شده و عمق این پاکسازی به نوع داروهای شیمیایی و مدت زمان استفاده آنها روی پوست بستگی دارد. دستگاه پاکسازی صورت شیائومی WX-CJ101 یکی از محصولاتی است که به شما کمک میکند پوستی جوان و شاداب داشته باشید. این ترکیب را به مدت ۱۰ دقیقه روی صورت خود بمالید تا خشک شود و سپس با آب ولرم بشوئید. با استفاده از کاردک ، اسکراپ مخصوص نوع پوست بر روی صورت پخش می شود ،به کمک حرکات دورانی دست در حدود سه دقیقه این مواد بر تمام نواحی صورت ماساژ داده می شود .

این اسکراپ را روی پوست می زینم وقتی کاملا” خشک شد از چانه رو به بالا می کشیم .مواد اسکراپ فتیله می شود سپس باقمانده ها را تمیز میکنیم. انجام تمام مراحل فیشال پوست تقریبا یک ساعت طول میشکه و در طول این مدت پاکسازی عمیقی از پوست انجام میشه و ممکنه برخی از مشکلات پوستی که باعث ایجاد جوش و آکنه یا خشکی پوست میشن، به طور کامل برطرف بشن. پاکسازی باعث میشود آلودگیهای سطحی و لایه اضافی که بر اثر نشستن گرد وغبار بر روی پوست به وجود آمده است از بین برود، دانههای سر سیاه از سطح پوست برداشته شود و مواد معدنی و اکسیژن دار به لایه درم پوست (لایهای درونی که زیر سطح پوست قرار دارد و حاوی کلاژن است) برسد. آلودگیهای سطحی، دانههای سرسیاه را از سطح پوست برمیدارد. پاکسازی پوست عبارت است از هر گونه مراقبت های اساسی پوست از تمام آلودگی های سطحی، محو دانه های سرسیاه به گونه ای که پوست کلاژن والاستین لازم را ایجاد نماید و پوست شادابی و جوانی خود را حفظ کند.

دکمه روی بدنه نیز برای روشن کردن دستگاه و تغییر حالت پاکسازی کاربرد دارد. از آنجایی که عمل پولیش کردن کریستال و برداشتن سلولهای پوست میتواند موجب بدتر شدن آکنه شود باید با یک متخصص یا جراح پوست برای انجام میکرودرم ابریژن مشاوره کنید تا مطمئن شوید که با این روش آکنه یا اثرات آکنه درمان میشوند یا خیر. همه اینها بدون هیچ عوارض جانبی صورت میپذیرد و از آنجایی که میکرودرم ابریژن از کریستالهای غیر آلرژیک برای درمان پوست استفاده میکند، درمانی عالی برای پوستهایی محسوب میشود که نسبت به داروهای شیمیایی حساسیت دارند. حتی همان شیر پاک کن طبیعی نیز می تواند به پاکسازی پوست صورت شما کمک کند. شما می توانید درمان پیلینگ با داروهای شیمیایی را در مطب پزشک انجام دهید. محصول آموزش پاکسازی پوست در آرایشگاه مذکور از دو نوع روش درمانی ویژه برای زیبا و شاداب شازی پوست استفاده کرده که در ادامه به برسی آن ها میپردازیم. این محصول یک دستگاه حرفه ای برای زیبا سازی پوست صورت بوده و استفاده از آن بسیار راحت می باشد که به ابعاد 24 × 49 × 165 میلی متر به تولید میرسد. این مراقبت حرفه ای پوست را برای مراقبت های خاص زیبایی مانند آبرسانی پوست یا ضد چروک آماده می کند و برای همه افرادی که پوست چرب دارند و خواهان تنظیم و متعادل سازی ترشح سبوم پوست خود می باشند مناسب است.

با ما در خبر نویس همراه باشید.


موضوعات: اجتماعی,
[ بازدید : 6944 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنویس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]