دستگاه سانترال چیست و چگونه کار می کند؟

شنبه 8 آذر 1399
11:04
خبرنویس

دستگاه سانترال چیست و چگونه کار می کند؟ PBKS چیزی شبیه به یک مرکز ارتباط از راه دور است ، این PBKS در شرکت ها ، دفاتر و سازمان ها برای مدیریت خطوط تلفن استفاده می شود و می تواند با توجه به نیازهای شرکت ، به گونه ای برنامه ریزی شود که از همه کارآیی بیشتری برخوردار باشد.

فرض کنید در یک اداره سه کارمند وجود دارد که مسئول بخشهای مختلف هستند. معمولاً علاوه بر عدم امکان استفاده از دستگاه پاسخگویی ، اگر به هر کارمند شماره تلفنی جداگانه بدهید ، اگر نیاز به مکالمه با کارمند دیگری باشد ، باید شماره تلفن را به کاربر بدهند یا با فرد مورد نظر تماس بگیرند که این منطقی نیست.

در نتیجه ، با تلفن PBX ، هر کاربر یک کد و یک خط از طریق تلفن دریافت می کند. در صورت نیاز به انتقال تماس ، می توانید با آن شخص تماس گرفته و تماس را منحرف کنید. آنها همچنین می توانند از این تلفن برای مکالمات داخلی رایگان استفاده کنند.

استفاده از اپراتور تلفن گویا در سیستم PBKS هدایت تماس گیرنده به پسوند مورد نظر را آسان می کند. سرعت در روند برقراری تماس مشتری با کارمندان و خط داخلی مورد نظر باعث می شود که خطوط شرکت زمان کمتری داشته باشد.

در واقع ، اگر دفتر دارید ، روی میز هر کارمند تلفنی با سیستم مرکزی نصب شده است و چندین خط شهری و خانگی را می توان با شماره کامپیوتر بررسی کرد.

اگر 10 تلفن همراه در شرکت خود دارید ، معمولاً به 10 گوشی نیاز دارید که نمی توانند همه چیز را روی میز بگذارند. برای حل این مشکل ، شرکت های سنتی معمولاً از تلفن های همراه استفاده می کنند.


موضوعات: عمومی,
[ بازدید : 240 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنویس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]