خرید عمده لوازم جانبی موبایل

يکشنبه 12 تير 1401
14:58
خبرنویس


مهم این است که کدام محصول را برای چه موقعیتی انتخاب نمایید؛ اگر بررسی های به عمل آمده توسط شما درست باشد و بتوان گفت برای مصرف مدنظرِ خود گزینه درستی را انتخاب کردهاید، به هیچ وجه نیازی نیست نگران کیفیت صدای خروجی اسپیکر جی بی ال خریداری شده خود باشید. گاهی بلندگوهای به کار رفته گران هستند و تعویض آمپلی فایر کمی خطرناک است و باید مراقب باشید که تعمیرکار بدون آسیب زدن به جعبه آمپلی فایر را عوض کند. به این معنی که شما هر موقع دلتان بخواهد که انرژی و قدرت بیشتری از باندها دریافت کنید، فقط کافی است که یک آمپلی فایر با قدرت بیشتر تهیه کنید و سپس آن را به بلندگوهای جدید خود متصل میکنید. همچنین از بابت تعداد باندها هیچ نگرانی وجود ندارد، چون با سیستم زون بندی میتوانید باندها را در هر جایی که باشند، کنترل کنید. زیرا بیشتر این باندها به گونه ای طراحی شده اند که بهترین نتیجه و کاربرد خود را ارائه دهند.


همین اصل باعث می شود اسپیکر ها صدای بیس دار را از صدای معمولی آهنگ ها تشخیص بدهند و آن را پخش کنند. اسپیکرهای اکتیو نیاز به منبع تغذیه جداگانه ندارند و در داخل خود به یک آمپلی فایر مجهز هستند اما اسپیکرهای پسیو نیروی خود را از یک آمپلی فایر خارجی که از طریق سیم به آن وصل شده است می گیرد. محصولات تسکو در دسته (اسپیکر بلوتوث و با سیم)، (پایه نگه دارنده گوشی)، (کامپیوتر و تجهیزات جانبی)، (موس)، (کابل و مبدل) و سایر دسته های زیر مجموعه کالای دیجیتال در فروشگاه عصرتولز می باشد. تنها نکته ای که بعد از خرید بلندگوهای پسیو وجود دارد و باید نگران آن باشید این است که باید اتصال سیم بلندگو را بررسی کنید و مطمئن شوید که به اندازه کافی به پریز برق نزدیک است! البته معمولا بلندگوهای پسیو دارای سیم های بلندی هستند و استفاده از بلندگو را ساده تر میکند. این نکته به صورت کلی برای تمام وسایلی که از باتری استفاده می کنند صادق است و در هنگام خرید این وسایل بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید. اما نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که اگر برای استفاده از سینمای خانگی از بلندگوی مجهز به سیستم برق استفاده میکنید، به یک کابل دیگر هم برای اتصال پری امپ و پردازنده به بلندگوها نیاز دارید.


در صورتی که به دنبال خرید یک اسپیکر پرتابل (قابل حمل) هستید، مهمترین نکته این است که به ظرفیت باتری خیلی توجه کنید. برای اینکه بتوانید سیستم سینمای خانگی مناسب برای خانه خود را خریداری کنید، باید معیارهای بسیاری مانند اسپیکر سینمای خانگی را مورد ارزیابی و آزمایش قرار دهید، که جزو مهمترین اجزای سینمای خانگی است. این اسپیکرها معمولا قیمت مناسبی دارند و در آنها یکی از کانالها برای خروجی صدای بم طراحی شده و کیفیت صدای نهایی را افزایش میدهد. در ادامه قصد داریم مهم ترین لوازم جانبی گوشی های موبایل را معرفی کنیم تا از قابلیت های آنها بهره مند شوید. مطمئنا بهسختی میتوان یک اسپیکر چند کیلویی را برای مدت طولانی در کوله خود حمل کنید یا از یک بلندگوی قدرتمند و حجیم در فضای کوچک اتاقخواب خود استفاده کنید! ما به شما پیشنهاد می کنیم که با توجه به متراژ اتاق یا خانه یک اسپیکر با حجم مناسب و متعادل را تهیه کنید. یکی از انواع پرکاربرد اسپیکرها در زندگی روزمره ما اسپیکرهای خانگی هستند. دلیل دوم هم این است که این اسپیکرها مناسب استفاده در یک مکان نباشند. در این بازه، به صداهای پایین تر از 1000 هرتز (بین 20 هرتز الی 1000 هرتز) صداهای بیس دار گفته می شود.


همانطور که قبلا گفته شد گوش انسان تنها می تواند صداهای تولید شده در فرکانس 20 هرتز الی 20 هزار هرتز را بشنود. وسایل خانگی، فرش، گل و گیاه و هر چیزی که سطوح صاف و بزرگ را بشکنند، به بهتر شدن صدای اسپیکر کمک میکنند. اسپیکرهای چمدانی به خاطر اندازه بزرگ ساب ووفر نمونه ای ایده آل برای تولید بیس (باس) محسوب می شوند. سیستم صوتی خانگی حرفه ای سونی مدل MHC-V02 از مدلهای جدید این برند بزرگ است که صدا را با توان عالی پخش میکند. از طرف دیگر اگر باند اکتیو شما قدیمی باشد و خیلی سال باشد که آمپلی فایر آن خراب شده، احتمالا قطعات مناسب دستگاه را برای تعویض پیدا نکنید. فروشگاه اینترنتی آسارایان تمام تلاش خود را کرده است تا شما بتوانید اسپیکر مناسب را در کمترین زمان و با معیارهای ایده آل خود تهیه کنید.شما با مراجعه به بخش خرید اسپیکر می توانید انواع اسپیکرها را از نظر قیمت و کیفیت با یکدیگر مقایسه کنید و آنچه را که مد نظر دارید با قیمت مناسب تهیه بفرمایید.


https://khademitech.com/product-category/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA/%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84/


[ بازدید : 8576 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنویس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]