هریک از ردیاب ها دارای قابلیت های خاصی هستند

جمعه 25 شهريور 1401
9:17
خبرنویس

اگر ماشین تو محدوده بدون آنتن بره دیگه نمی تونیم ببینیم اطلاعات ردیابی رو؟ هریک از ردیاب ها دارای قابلیت های خاصی هستند و برای مثال می توانند از راه دور خودرو را به دستور شما خاموش کنند و تا زمانی که مجددا دستور فعال شدن را ارسال نکنید خودرویتان روشن نمی شود. همچنین به دلیل مشخص نبودن شرکت ارائه دهنده ، امکان سوء استفاده از اطلاعات شخصی شما وجود دارد. از این نوع ردیاب ها در شرکت های باربری، استفاده در ماشین به عنوان ردیاب کمکی و حفاظت از اموال می توان استفاده کرد. اگر سارق متوجه ردیاب ساعتی شکل شود به راحتی می تواند آن را از کودک جدا کرده و از آن مکان فاصله بگیرد. اگر خودرو شما سرقت شود، می توانید به وسیله ردیاب موقعیت دقیق خودرو خود را پیدا کرده و ماشین خود را از طریق قانون از سارق پس بگیرید. قیمت مناسب هم یکی از ویژگی های این ردیاب است و به عنوان یک ردیاب خودرو ارزان قیمت در بازار شناخته می شود. بهترین مزیت ضد سرقت خودرو IR69 قیمت ارزان و مناسبی است که در مقایسه با دیگر انواع ردیاب ها دارد.


هر دو ردیاب IR59 و IR69 نیز از جمله بهترین ردیاب های ما هستند.انتخاب هریک از آنها بستگی به هزینه مورد نظر و انتخاب شما دارد. در صورتی که ردیاب از محدوده آنتن دهی خارج شود، اطلاعات ذخیره می شود و در اولین فرصت ممکن، برای شما ارسال می شود. علاقه مندان می توانند از سایت اقدام به خرید ردیاب خودرو ارزان قیمت IR69 کنند. بهعنوانمثال در ردیاب بهیاب، در صورت قطع شدن اینترنت تمامی اطلاعات در سرورهای آرشین ذخیره میمانند و به محض برقراری دوباره اتصال اینترنتی، کلیهی دادهها از سرور به سمت کاربر فرستاده میشوند. با اینکه این مدل ردیاب نیازمند اتصال به برق خودروست اما دارای یک باتری داخلی نیز هست تا در صورت جداشدن باتری خودرو همچنان قابلیت عملکرد داشته باشد. سیم کارت ردیاب باید دارای شارژ و اینترنت فعال باشد.مصرف شارژ سیم کارت ماهانه بین ۱۰۰۰-۱۵۰۰ تومان می باشد. ویژگیهایی مانند پشتیبانی از بلوتوث یا دو سیم کارت همزمان هم در برخی ردیابها یافت میشود که چندان اساسی نیست اما بر حسب نیاز شما میتواند مهم و قابل توجه باشد. پیشتر از این ردیابها به دو دسته آنلاین و آفلاین تقسیم میشدند که ردیابهای آفلاین معمولا از سیم کارت پشتیبانی نمیکردند و اطلاعات را در فضای کارت حافظه ذخیره میکردند که شما برای رسیدن به اطلاعات و بررسی آنها نیاز به اتصال ردیاب یا کارت حافظه به کامپیوتر داشتید اما ردیابهای آنلاین اینطور نیست.


تنوع در مدلهای ردیاب خودرو، حاکی از بهتر یا بدتر بودن این محصولات در مقایسه با یکدیگر نیست. آیا واقعا میتونم محل دقیق ماشینو پیدا کنم یا یه محدوده بزرگترو بهم نشون میده؟ سلام.من میتونم ردیاب ir59 روی موتور سیکلت نصب کنم؟ همچنین برای موتور سیکلت خاموش کن توصیه نمیشود. هشدار شروع کار درجا : اگر موتور خودرو مدام روشن بماند منجر به مصرف بی رویه بنزین میشود، شما میتوانید با تنظیم این پارامتر از در جا روشن ماندن خودرو جلوگیری کنید و همچنین میزان روشن بودن درجای خودرو را مورد بررسی قرار دهید. برای ارتباط با ما و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دریافت نمایندگی یا عامل نصب بودن در شهرهای کشور عزیزمان، میتوانید از شمارههای تماس موجود در وب سایت و همچنین واتس اپ استفاده کنید. یا از ردیاب نفر باید اسفاده کرد؟ ردیاب ST30 استیلاک،یکی از جدیدترین ردیاب های سیمی است که دارای دقت عالی و پشتیبانی قوی می باشد.یکی از نکاتی که هنگام خرید جی پی اس سیمی باید به آن دقت کرد باتری داخلی می باشد.اگرد ردیاب از نوع سیمی دارای باتری داخلی نباشد با قطع شدن برق خودرو،جی پی اس از کار می افتد و قابلیت های خود را از دست می دهد.


بنابراین اگر قصد ردیابی و اطمینان از ایمنی فرزند خود در طول رانندگی را دارید و یا حتی در مواردی می خواهید کارمندان خود را در طول ساعات اداری رصد کنید، مجاز به استفاده از ردیاب هستید. لذا با استفاده از پتانسیل های این تکنولوژی و به کارگیری آن در قالب ردیاب من می توان از حداکثر توان آن استفاده کرد. با قرار گرفتن خودرو در محدوده پوشش دهی و دریافت مجدد سینگال های لازم، تمام اطلاعات ثبت شده برای مالک ارسال می گردد. آنتن های مکان یابی و مخابراتی دستگاه به گونه ای تولید شده اند که در صورت مختل شدن پوشش دهی و قرار گرفتن خودرو در نقاط کور، فرایند ثبت اطلاعات مکانی و حرکتی همچنان ادامه دارد. ما در گروه مهندسی همگام طیف گسترده ای از دستگاه های ردیاب را در اختیار داریم و انتخاب شما به این بستگی دارد که شما از دستگاه ردیاب خود چه ویژگی هایی را بخواهید داشته باشد ! همچنین پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از سایر محصولات ایران رهیاب با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. ما در این مقاله قصد داریم درباره جی پی اس خودرو و تاریخچه آن و همچنین ویژگی ها و عملکرد ردیاب خودرو صحبت کنیم.


[ بازدید : 13048 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنویس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]