برای بالابر خانگی سه طبقه مشهد درخواست مشاوره دارید؟

دوشنبه 28 شهريور 1401
12:30
خبرنویس

توان بالابری این گونه بالابر به درخواست مشتری تعیین می گردد اما نباید از این نکته غافل شد که حداکثر توان بالابری این بالابر ها 300 کیلوگرم است. انتخاب و خرید یک صندلی پله پیما یا پله رو برای افرادی که دارای مفاصل مصنوعی, مشکلات دیسک کمر و زانو و کلا هر گونه مشکل حرکتی دارند به منظور پیمودن پله ها در یک خانه چند طبقه بسیار سودمند است. در صورت اجبار حداکثر ارتفاع آستانه 2 سانتیمتر باشد. تکیه گاه، زیرپایی و ارتفاع نشیمنگاه قابل تنظیم است. همچنین رنگ و طراحی صفحه چوبی یا MDF کاملا متغیر بوده و بنا به خواست و سلیقه مشتری قابل انتخاب می باشد. ۶ ـ استقرار هر نوع تأسیسات و تجهیزات از قبیل آبخوری، جالباسی و غیره چه به صورت ثابت و چه قابل انتقال در راهروهای دسترسی خروج به شرطی مجاز خواهد بود که عرض مفید راه به کمتر از ۱۸۳ سانتیمتر کاهش نیابد. اجرای جک معلول: جک معلول یابد در محل به صورت ثابت باشد و محل آن در محدوده­ 60 درصد به علاوه 2 متر اجرا شود. البته در بعضی مناطق شیب رَمپ تا 9 درصد را در کمیسیون داخلی رفع تعرض می­دهند.در صورتی که رمپ خودرو دارای شیب مناسب باشد و امکان دسترسی به آسانسور فراهم شود با رعایت الزامات طراحی میتوان از این رمپ در پروژه های مسکونی کوچک و متوسط مقیاس به عنوان دسترسی معلول استفاده کرد.


ساختمان باید طوری طراحی شود که یک معلول بتواند از گذر به آسانسور ساختمان دسترسی پیدا کند. تیم ملی فوتبال عربستان در امارات 3 دیدار دوستانه برگزار می کند تیم ملی فوتبال عربستان که خود را آماده جام جهانی ۲۰۲۲ می کند سه دیدار دوستانه را در اردوی امارات برگزار خواهد کرد. گل گهرسیرجان هم این فصل تاکنون به لطف گل به خودی های حریفان هنوز شکست نخورده اما سه مساوی پیاپی داشته و هفته گذشته هم تیم ملوان را شکست داد تا به رده دوم جدول لیگ صعود کند. کلیه درها و پنجرهها که تا کف دارای شیشه هستند در مقابل ضربه صندلی چرخدار محافظت و از شیشه مقاوم ساخته شوند. نصب دست انداز در طرفین پله الزامی است. در ضمن قیمت بالابر بیمار پله رو بر اساس تعداد پلکان و وزن فرد متفاوت است. در صندلی های نوع حرکت پیچشی یا بصورت منحنی به گونه ای طراحی شده که شما نیازی به استفاده از چند صندلی و سوار و پیاده شدن در ایستگاه های دیگر را با توجه به کهولت سن افراد یا دیگر موارد نداشته باشید معمولا این نمونه از صندلی در ساختمان های چند طبقه استفاده میگردند به شکلی که در ایستگاه اول سوار و در ایستگاه آخر بسته به انتخاب شخص پیاده می شوند.


در کلیه فضاهای عمومی مانند سینماها، مراکز تجاری و برای ساختمان های مسکونی که طبقه همکف بیش از سطح خیابان بالاتر است میبایست ضوابط طراحی برای معلولین مد نظر طراحان قرار گیرد. در ادامه نحوه عملکرد ویلچر های برقی پله رو را توضیح خواهیم داد. بالابر پله رو چیست؟ بالابرهای پله رو نفربر به دو نوع مدل صندلی دار و ایستاده موجود میباشند. عرض کف پله 30 سانتیمتر و حداکثر ارتفاع آن 17 سانتیمتر باشد. اجرای رمپ معلول: رمپ معلول نیز با عرض 20/1 متر و حداکثر شیب 8 درصد می­تواند اجرا شود. از مزایای پله رو کنترل مخصوصی است که به­وسیله آن می­توانید اشیاء را نیز جابهجا کنید. علت هم این است که ویلچر پله رو و اصولا هر وسیله دیگری در حال به روز شدن است و عمدتا با وجود تکنولوژی و با استفاده از نیروی برق قرار است کارها آسان تر شوند به همین علت کمتر به محصولات دستی و مکانیکی خصوصا در چنین مواردی پرداخته می شود. ضوابط طراحی برای معلولین اعم از معلولین حرکتی، جسمی و حسی با توجه به برآوردن نیازهای دسترسی و حرکتی در ساختمان برای آنها ضروری است. بالابرها در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند که هر کدام برای حمل وزن معین و نصب در مکان های مشخصی طراحی شده اند.


در صورت استفاده از درهای چرخان، گردشی، کشویی، پیش بینی یک در معمولی به عرض مفید حداقل 80 سانتیمتر در جوار آنها برای استفاده معلولان الزامی است. ورودی اصلی باید برای استفاده معلولان نیز در نظر گرفته شود، و به سواره رو یا پارکینگ ساختمان دسترسی مناسب داشته باشد. کلیه هوم لیفت ها دارای سه نوع سیستم درایو می باشند که غالبا دارای سرعت های مشابه بوده و نوع کابین ها نیز همانند است. کف راهروها باید غیر لغزنده باشد و از نصب کفپوشها با پرز بلند نیز خودداری شود. آرایش و موقعیت راهروها و صندلی در هر حال باید به گونهای باشد که بین هر صندلی و راه حداکثر ۶ صندلی وجود داشته باشد. دستگیره درها باید از نوع اهرمی بوده و فاصله داخلی بین آن و سطح در 5/3 تا 7 سانتیمتر باشد. بی شک عمر بنای یک آمفی تئاتر یا سالن همایش از چهل سال بیشتر است و قطعا مسئولان هر سازمان یا بخش اداری به فکر بازسازی و نو کردن تجهیزات این سالن ها می افتند تا با گذشت زمان بتوانند بهترین استفاده را از آنها ببرند. در بالارهای وینچی معمولا از کابل و زنجیر استفاده می شود و این بالابرها در مقایسه با بالابر هیدرولیکی از امنیت کمتری برخوردارند.


https://kooshagroups.ir/stairclimber/



[ بازدید : 5946 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنویس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]