معرفی کانال های پیش عایق شده به مهندسان ساختمان

جمعه 27 آبان 1401
11:45
خبرنویس

معرفی کانال های پیش عایق شده به مهندسان ساختمان

معرفی کانال های پیش عایق شده به صنعتگران کمک می کند تا در این سازه ها عملکرد بهتر و بهینه تری داشته باشند. Noxa از پیش عایق شده نسل جدیدی از کانال های هوای یکپارچه تولید شده است. وزن کم این کانال ها یکی از مهمترین ویژگی های این محصولات است که به ساختار آنها نسبت به محصولات رقیب برتری می بخشد. سهولت نصب و اجرا نیز مزیت مهم و اساسی این سازه ها می باشد.

معرفی روش های پیش عایق

این کانال ها از مواد پلی اورتان ساخته شده اند. این محصولات دارای دسته بندی های متمایزی هستند و هر یک از مدل های آنها شامل مواد اولیه جداگانه ای می باشد. بنابراین ماهیت هر یک از این عناصر متفاوت است. این مشکل باعث می شود که ویژگی های مدل های مختلف این کانال ها با یکدیگر متفاوت باشد. نمایش انواع عایق به مشتریان در هنگام خرید کمک می کند تا مدل های مختلف را تشخیص دهند. در بازارهای فروش، انواع لوله های پیش عایق با قیمت بالاتری نسبت به لوله های فلزی عرضه می شود و همین مشکل باعث شده تا استفاده از این سازه ها با محدودیت مواجه شود. به همین دلیل برخی از سازندگان پروژه های صنعتی و کارفرمایان ترجیح می دهند از کانال های صاف برای صرفه جویی در هزینه های پروژه استفاده کنند. این مواد صنعتی قابل استفاده در پروژه های مسکونی و صنعتی بوده و تاثیر بسزایی در فرآیند عایق کاری محیطی دارند. نشتی کم این سازه ها نیز مزایای استفاده از آنها را افزایش داده و حساسیت را در پروژه های صنعتی به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. از انواع آنها در پروژه های مختلف با طول عمر بالا استفاده می شود و به همین دلیل در این زمینه محبوبیت زیادی پیدا کرده اند.

آشنایی با کانال های پیش عایق شده

برای خرید بهتر این محصولات باید با انواع آن ها بیشتر آشنا شوید. برخی از دسته بندی های مهم این محصولات عبارتند از:

کانال پیش عایق فنلی

یکی از مهم ترین دسته بندی های این محصولات با نام فنل خرید و فروش می شود. هسته مرکزی این کانال ها از لایه های فنلی تشکیل شده است و این موضوع از وجه تمایز مهم این محصولات به شمار می رود. روکش های آلومینیومی به کار رفته در این مدل کانال، هسته فنلی آن را احاطه کرده و دو طرف آن را می پوشانند. مقاومت بالای سازه این کانال ها نیز از نقاط قوت مهم آن برای صنعتگران این رشته است. این سازه ها در برابر آتش و حرارت زیاد مقاومت بالایی دارند و به راحتی آسیب نمی بینند. استفاده از آن در محیط های صنعتی هر روز در حال افزایش است.

کانال پیش عایق انعطاف پذیر

در ساخت و ساخت این مدل کانالی از ماده پلیمری خاصی استفاده شده است. این مواد در هسته مرکزی این کانال ها قرار می گیرند. هر کدام از این کانال ها با ضخامت خاصی تولید می شوند و عملکرد منحصر به فردی دارند. استفاده از آن در شرایط سخت و پروژه های پیچیده بسیار رایج است. انعطاف پذیری قابل توجهی در گونه آنها وجود دارد و همین ویژگی دلیل نامگذاری آنها است. برای استفاده از آنها در فرآیند مسیریابی، قوانینی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. از جمله آنها می توان به ایجاد انحنا در چارچوب کانال های کاربردی اشاره کرد. به این ترتیب تهویه مطبوع به راحتی ایجاد می شود.

کانال های پیش عایق شده پی پال

ضمن معرفی انواع کانال های پیش عایق، انواع کانال پی پال یکی از مدل های قدیمی این محصولات است که سال هاست در صنعت تاسیسات خرید و فروش می شود. به همین دلیل صنعتگران با تجربه این نوع کانال ها را مدیریت می کنند. اندازه متغیر این کانال های پیش عایق شده یکی از مهمترین مزیت های استفاده از آنهاست که استفاده از آنها را در زمینه های مختلف تسهیل می کند. وجود صحیح این کانال ها امکان استفاده حضوری از آنها را فراهم می کند. در مقایسه با محصولات رقیب، این مدل ها لرزش کمتری تولید می کنند و در برابر این عوامل مقاومت بیشتری دارند. اما جدای از این مزیت مهم، معایبی نیز در مصارف صنعتی دارند. این سازه ها در برابر فشار و ضربه های مکانیکی مقاومت چندانی ندارند و این مشکل محدودیت هایی را برای استفاده از آنها ایجاد می کند. از این رو در سال های اخیر انواع ایستگاه های ایزوله جایگزین این سازه ها شده است. یکی از مهم ترین لوله ها و کانال های پیش چسب، مدل پلی اورتان ساخته شده با استفاده از این پلیمرهای صنعتی است. لایه فوم سرد به کار رفته در هسته مرکزی این لوله ها یکی از مهمترین ویژگی های فنی است که ساختار آنها را از سایر مدل های کانالی پیش عایق متمایز می کند. این لایه های فوم سرد در ساختار این کانال ها قرار می گیرند. هسته های آلومینیومی به کار رفته در این کانال ها نیز از ویژگی های مهمی است که ساختار آنها را قوی می کند. این کانال ها از نظر طراحی و ساخت شبیه به مدل های فنلی هستند. تفاوت آنها عمدتا به هسته مورد استفاده در هر یک از این کانال ها مربوط می شود. هر یک از این محصولات در ضخامت ها و ابعاد مختلف در بازارهای فروش عرضه می شوند و از این رو مشتریان عزیز حق انتخاب زیادی دارند.

مزایای استفاده از لوله های پیش چسب

کاهش هزینه های عملیاتی در اجرای پروژه های صنعتی و عمرانی در زمان پروژه صرفه جویی کنید افزایش کارایی و اثربخشی عایق های محیطی اجازه ندهید گرما و صدا وارد محیط شود جلوگیری از لرزش در محیط تنوع زیاد در بین کانال ها در این گزارش، انواع کانال های عایق بندی شده را معرفی کرده ایم که به فرآیند خرید هر یک از این مواد کمک می کند. با توجه به هر مدل محصول و ویژگی ها و ویژگی های آن ها، انتخاب بهتری بین آن ها خواهید داشت. هر یک از این مواد برای استفاده خاص خود شناخته شده است. به همین دلیل در خرید هر پروژه باید الزامات مورد توجه قرار گیرد. در فرآیند خرید، قیمت و ارزش محصول انتخابی نیز در نظر گرفته می شود. در این فرآیند بررسی اصالت کالا نیز بسیار مهم است و ریسک خرید اقلام تقلبی را کاهش می دهد.


[ بازدید : 171 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنویس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]