کلاه کاسکت AGV سری Fluid مدل Tartaruga

جمعه 19 اسفند 1401
11:49
خبرنویس



توضیحات محصول: https://kolahkasket.com

مواد لایه بیرونی ترموپلاستیک با مقاومت بسیار بالا

دارای آستر راحتی خشک با کیفیت بسیار بالایی است.

کابل های اتصال و تنظیمات میکرومتریک

با دید وسیع

پوست آفتابی داشته باشید

وزن 1670 گرم



اطلاعات برند AGV:

در حال حاضر برند ایتالیایی AGV یکی از معروف ترین برندهای جعبه در دنیا می باشد. این شرکت که در سال 1947 توسط Amisano Gino Valenza تأسیس شد، بیش از نیم قرن است که به تولید جعبه های باکیفیت و باکیفیت مشهور است. کلاه ایمنی بهترین فروش را در بین موتورسواران حرفه ای، رانندگان فرمول یک، اسکی بازان و حتی خلبانان جنگنده دارد.

در سال 1967، AGV اولین کلاهک تابوت تمام صورت را در جهان تولید کرد که انقلابی در طراحی و ساخت کلاهک های کاسکت ایجاد کرد. https://motormaan.ir/

محصولات AGV بر اساس ایمنی، آیرودینامیک و زیبایی ساخته می شوند.کلاه ایمنی Pista GP این شرکت در سال 2013 موفق به کسب پنج ستاره در تست ایمنی شارپ شد و عنوان ایمن ترین کلاه ایمنی جهان را از آن خود کرد.کلاه ایمنی Pista GP در مدل های مختلف موجود است. .


[ بازدید : 19240 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

کفسابی پارکینگ چیست؟

دوشنبه 15 اسفند 1401
10:14
خبرنویس


چقدر با خدمات کفسابی ساختمانی آشنایی دارید؟ در مورد کفپوش های سنگی ساختمان، روکش سنگ و شستشوی نما چه می دانید؟ در این مقاله به طور کامل این نوع سرویس گروهی با خانواده سنگ سابی و کافی سابی را برای شما عزیزان توضیح خواهیم داد
:
کفسابی به معنای صیقل دادن لایه بالایی سنگ است. در نتیجه سنگ ها صاف، صاف و براق هستند. همچنین می توانیم درزهای سنگ، ترک ها و شکستگی ها را با رزین پر کنیم. سپس با لقمه های کاملا ایتالیایی پرداخت می کنیم. این به معنی آسیاب کردن سنگ با دستگاه است. این روش سنگ را صاف تر و براق تر می کند. سنگفرش در هر قسمتی که کف آن از سنگ باشد مورد نیاز است
.
دیوارهای کف ساختمان پله ها و پله ها را می توان روی سنگ فرش کرد
.
سنگ سابی را می توان برای انواع سنگ ها مانند گرانیت، مرمر، تراورتن و غیره استفاده کرد
.


دلایل اصلی کف سابی پارکینگ
:
لحظه اصلی که نیاز به پایه است، زمانی است که موزاییک ها یا سنگ ها در یک سطح نباشند و لبه های آنها کاملاً در یک سطح صاف نباشد.
کفسابی موزاییک زمانی استفاده می شود که به دلیل نصب موزاییک و سنگ، ملات، سیمان، چسب یا سایر مواد خارجی روی زمین قرار می گیرد.
زمانی که رنگ سنگ یا موزاییک در اثر کار ساختمانی تغییر کرده و لکه هایی روی آن دیده می شود. اگرچه سنگ ها کدر می شوند و درخشندگی خود را از دست می دهند، اما می توانند فرش بسازند.


انواع روش های کف سابی ساختمان
:
چهار روش اساسی برای کف سازی در سنگ طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد که عبارتند از
:
سنگ زنی ساینده الماس: این روش سنگ زنی با یک ساینده الماس انجام می شود که معمولاً از پدها یا دیسک هایی به قطر سه تا چهار اینچ استفاده می کند. سه تا شش دیسک زیر دیسک درایو دستگاه باعث سایش سطح سنگ می شود. برای سنگ زنی سطح سنگ با الماس از دستگاه کف سازی با سرعت پایین (175 دور در دقیقه) استفاده می شود. این فرآیند زمانی انجام می شود که درخشندگی مطلوب حاصل شود.
پولیش با پودر و ترکیبات پولیش: آلومینیوم ساینده ریز یا پودر اکسید قلع روی سطح سنگ اعمال می شود تا درخشندگی مطلوب ایجاد شود. این فرآیند در اصل مانند آسیاب الماس است. با تفاوت استفاده از پودر ساینده.
این فرآیند اغلب با افزودن اکسید کننده یا اسید اگزالیک برای ایجاد واکنشی مشابه کریستالیزاسیون تقویت می شود. این پودر لایه لایه شده و رقیق می شود تا محصولی غیر چسبنده تولید شود. سپس با سرعت 175 دور در دقیقه ماشین کاری می شود
.
کریستالیزاسیون: این روش شامل پاشیدن سنگ با ماده شیمیایی به نام فلوروسیلیکات و تعبیه لنت های پشم فولادی در آن برای تشکیل کریستال های شیشه مانند در سطح آب است. یک دستگاه استاندارد 175 دور در دقیقه با صفحه محرک مخصوص برای ایجاد گرما و اصطکاک مورد نیاز برای شکل دادن و صیقل دادن کریستال ها استفاده می شود.
هنگام ساخت کفپوش ساختمان، هتل، ادارات و ... مانند کفپوش ساختمان می توان هرگونه آلودگی و کثیفی را با کمک کف پوش زدود و سنگ کفپوش را براق و آینه ای کرد. برای آسودگی خیالتان می توانید مانند ماشین با رزین و مواد مخصوص کف را درست کنید و ده سال نیازی به سمباده زدن ندارید. مهمترین سرویس زمینی در تهران جلب رضایت شماست و بس
.


[ بازدید : 115 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آموزش پاکسازی پوست در بوشهر

يکشنبه 14 اسفند 1401
19:24
خبرنویس


پاکسازی پوست یکی از مهم ترین عناصر مراقبت و مراقبت از پوست است که پزشکان و متخصصان زیبایی هر روز توصیه می کنند. در واقع پاکسازی پوست نوعی تکنیک و روش آزمایش شده برای درمان مشکلات پوستی است که به هر فردی پوستی زیبا، سالم و شفاف خواهد داد. اما خوب است بدانید که مراقبت اولیه و صحیح از پوست بسیار مهم است و این نوع درمان را نباید در کلینیک یا بدون آگاهی انجام داد. دوره فیشیال پوست در اراک

اگر بدون آموزش سعی کنید خدمات پاکسازی پوست را ارائه دهید، بدون شک عواقب ناخوشایندی برای پوست مشتریان خود به همراه خواهید داشت و شهرت خود را به خطر خواهید انداخت. بنابراین اگر ساکن بوشهر هستید و می خواهید برای پاکسازی پوست حرفه ای در بهترین دوره آموزشی پاکسازی پوست در بوشهر ثبت نام کنید، پیشنهاد می کنم از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با من تماس بگیرید تا بتوانم شما را در این زمینه بیشتر راهنمایی کنم. . شما می توانید به سرعت وارد بازار کار شوید.


پاک کننده صورت چیست؟

پاکسازی صورت یعنی پاکسازی سطح پوست از چربی اضافی و انواع آلودگی ها. با توجه به توضیحات بالا می توان گفت راز سلامت و شادابی پوست در مراقبت و مراقبت مداوم از آن نهفته است. می دانیم که پوست بدن انسان به دلایل متعددی مانند آلودگی هوا، رژیم غذایی ناسالم و استرس دائماً در معرض آسیب و آلودگی است. با گذشت زمان، این آلاینده ها به راحتی می توانند شادابی و شادابی پوست را کاهش دهند. بنابراین، دو روش را می توان بهترین راه برای پیشگیری یا بهبود این نوع مشکلات پوستی دانست:



از بهترین کلینیک ها و مراکز پوست صورت برای صورت و صورت دیدن کنید.

بهترین دوره آموزشی پوست را در بوشهر بگذرانید و آموزش های تخصصی را دریافت کنید و از سلامت، شفافیت و تمیزی پوست خود مطمئن شوید.


اهداف پاکسازی پوست چیست؟

به آرامی تمام سلول های مرده را از سطح پوست پاک کنید

از بین بردن چربی اضافی و هر نوع خاک روی سطح پوست

به بهبود جریان خون، مرطوب کردن پوست خشک و تامین مواد مغذی مورد نیاز پوست کمک می کند.

توجه: پوست تمیز و شاداب صورت می تواند کمک زیادی به حفظ ظاهر زیبا و اعتماد به نفس کند. بنابراین در مراقبت و نگهداری آن باید زمان تمیز کردن کامل آن را در نظر گرفت. بله، به یاد داشته باشید که این نوع درمان ها باید با دقت انجام شود تا آسیبی به پوست وارد نشود. پس اگر می خواهید پاکسازی پوست را به صورت حرفه ای یاد بگیرید و از اطلاعات و مشاوره های او برای مدت طولانی لذت ببرید، پیشنهاد می کنم برای ثبت نام و شرکت در بهترین دوره های پاکسازی صورت در بوشهر با من تماس بگیرید.

آموزش پاکسازی پوست در سمنان



مراحل پاکسازی پوست

پوست را با شوینده های حرفه ای به طور کامل بشویید و تمیز کنید

پاکسازی و حذف سلول های مرده روی سطح پوست

ماساژ صورت برای بهبود و افزایش گردش خون

استفاده از کرم ها و ماسک های مرطوب کننده مناسب برای پوستی نرم و درخشان


فواید پاکسازی پوست

روند پیری پوست صورت را کاهش می دهد

پوست صورت را کاملا تمیز می کند.

جوش های سر سیاه و سر سفید را از بین می برد

به لیفت و سفت شدن بافت پوست صورت کمک می کند.

به جوانسازی، سم زدایی و رفع چین و چروک پوست کمک می کند

تیرگی و کدر شدن پوست (ناشی از اشعه خورشید و مواد آرایشی) تا حد امکان برطرف می شود.

در نظافت از ماسک های صورت استفاده می کنند که پوست را نرم، براق و صاف می کند.

مرطوب کننده و تغذیه کننده پوست خشک از ایجاد چین و چروک و پیری زودرس جلوگیری می کند.

پاکسازی پوست و صورت فواید زیادی دارد که در این قسمت به مهمترین آنها اشاره می شود. اگر می خواهید در مورد فواید پاکسازی بیشتر بدانید و اطلاعات کاربردی بیشتری در این زمینه کسب کنید، از شما دعوت می کنم در دوره کامل پاکسازی صورت در بوشهر شرکت کنید.



آیا شستشوی صورت عوارضی دارد؟

اگر پوست در کلینیک ها و مراکز معتبر توسط متخصصین این حوزه تمیز شود، عوارضی برای پوست ایجاد نمی کند در غیر این صورت عوارض جبران ناپذیری از جمله التهاب، قرمزی، حساسیت، عفونت و ... بر روی پوست به جای می گذارد. شما کاملا بنابراین بهتر است به بهترین مرکز پاکسازی پوست مراجعه کنید و یا در بوشهر دوره صورت را بگذرانید و با کمک توضیحات دوره پوستی صاف و درخشان داشته باشید.



آیا بعد از اتمام آموزش پاکسازی پوست در بوشهر امکان پاکسازی پوست وجود دارد؟

بله، با شرکت در کامل ترین دوره پاکسازی پوست بوشهر می توانید حداقل هر سه ماه یکبار پوست خود و دیگران را به صورت تخصصی و به درستی تمیز کنید.

در نظر بگیرید که در هیچ دوره ای شرکت نکنید. این به این دلیل است که پوست بسیار حساس است، بنابراین نباید هیچ تمرین و تکنیکی روی آن انجام دهید، زیرا این امر می تواند منجر به اثرات منفی و ناخوشایندی شود که هیچ کس نمی خواهد. بنابراین برای ثبت نام در جامع ترین آموزشگاه پاکسازی پوست در بوچر با من تماس بگیرید تا بتوانم شما را بیشتر برای عضویت در دوره های آموزشی پاکسازی پوست در بوچر یاری کنم.



بعد از دوره درمان صورت در بوشهر چه کارهایی می توان انجام داد؟

پس از گذراندن بهترین آموزش پاکسازی صورت در بوشهر، می توانید طبق دستورات داده شده، پوست خود و اطرافیانتان را تمرین و پاکسازی کنید.

پس از گذراندن دوره در بهترین آموزشگاه پاکسازی صورت در بوشهر می توانید با بهترین مراکز پاکسازی صورت در بوشهر همکاری کرده و کسب درآمد کنید.

اگر می خواهید در حرفه ای ترین آموزش مراقبت از پوست در بوشهر ثبت نام کنید می توانید با من تماس بگیرید.


[ بازدید : 114 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

20 بهترین زبان های برنامه نویسی برای یادگیری در سال 2023

پنجشنبه 11 اسفند 1401
11:21
خبرنویس

روزی روزگاری دنیای برنامه نویسی کامپیوتر مکانی اسرارآمیز و انحصاری بود. تنها تعداد معدودی از افراد برنامه نویس کامپیوتری با مهارت های کدنویسی پیشرفته در نظر گرفته می شدند. امروزه، بسیاری از مشاغل فناوری اطلاعات نیازمند درک کاملی از برترین زبان های برنامه نویسی هستند، و بله، منظور ما بیش از یک زبان است.

اگر برنامه های شما برای پیشرفت شغلی یا تغییر حرفه به طور کامل مستلزم تسلط بر یک زبان برنامه نویسی است، ممکن است تعجب کنید که کدام یک را یاد بگیرید. به هر حال، یادگیری این زبان به زمان و هزینه نیاز دارد، بنابراین شما می خواهید انتخاب درستی داشته باشید

هنگام تصمیم گیری، باید چندین ملاحظات را در نظر داشته باشید، مانند سطح دشواری که مایل به مقابله با آن هستید، دانش زبان برنامه نویسی که قبلاً دارید و با مهارت های کدنویسی موجود شما مطابقت دارد، یا دلایل شما برای یادگیری یک زبان برنامه نویسی برتر.

چه بخواهید یک اپلیکیشن موبایل توسعه دهید، چه برای دانش برنامه نویسی گواهینامه بگیرید یا مهارت های جدید بیاموزید، باید زبان برنامه نویسی مناسب را یاد بگیرید. در زیر با بهترین زبان های برنامه نویسی برای یادگیری در سال جدید آشنا خواهید شد. در مورد جزئیات هر زبان، پیچیدگی آن و نحوه استفاده از آن توضیح داده می شود.

زبان برنامه نویسی چیست؟

زبان برنامه نویسی راهی برای برنامه نویسان (توسعه دهندگان) برای برقراری ارتباط با رایانه است. زبان‌های برنامه‌نویسی شامل مجموعه‌ای از قوانین هستند که اجازه می‌دهند مقادیر رشته‌ای به روش‌های مختلف تولید کد ماشین یا در مورد زبان‌های برنامه‌نویسی بصری، عناصر گرافیکی تبدیل شوند. به طور کلی، یک برنامه مجموعه‌ای از دستورالعمل‌هایی است که در یک زبان خاص (C، C++، جاوا، پایتون) برای دستیابی به یک کار خاص نوشته شده‌اند.

بهترین زبان های برنامه نویسی برای یادگیری در سال 2023 کدامند؟

چه زبان برنامه نویسی و کدنویسی را باید یاد بگیرم؟ جاوا اسکریپت و پایتون، دو زبان محبوب در صنعت استارتاپ، تقاضای زیادی دارند. اکثر استارت آپ ها از فریم ورک های بک اند مبتنی بر پایتون مانند جنگو (پایتون)، فلاسک (پایتون) و نود جی اس (جاوا اسکریپت) استفاده می کنند. همچنین این زبان ها بهترین زبان های برنامه نویسی برای یادگیری برای مبتدیان محسوب می شوند.

در ادامه لیستی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی که در سال 2023 مورد تقاضا خواهند بود را مشاهده می کنید.

1. جاوا اسکریپت

2. پایتون

3. برو

4. جاوا

5. کاتلین

6. PHP

7. سی شارپ

8. سویفت

9. آر

10. یاقوت سرخ

11. C و C++

12. Matlab

13. TypeScript

14. اسکالا

15. SQL

16. HTML

17. CSS

18. NoSQL

19. زنگ

20. پرل

1. جاوا اسکریپت (Javascript)

جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی سطح بالا است که یکی از فناوری های اصلی شبکه جهانی وب است. 97.8 درصد از تمام وب سایت ها از این زبان برنامه نویسی سمت کلاینت استفاده می کنند. جاوا اسکریپت در ابتدا فقط برای توسعه مرورگرهای وب مورد استفاده قرار می گرفت، اما اکنون از آنها برای استقرار وب سایت سمت سرور و برنامه های غیر مرورگر وب نیز استفاده می شود.

2. پایتون (Python)

Python یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی امروزی است و یادگیری آن برای مبتدیان به دلیل خوانایی آن آسان است. این یک زبان برنامه نویسی رایگان و منبع باز با ماژول های پشتیبانی گسترده و توسعه جامعه، ادغام آسان با خدمات وب، ساختارهای داده کاربر پسند و برنامه های دسکتاپ مبتنی بر رابط کاربری گرافیکی است. این یک زبان برنامه نویسی محبوب برای یادگیری ماشین و برنامه های یادگیری عمیق است.

3. گو (Go)

Go توسط گوگل در سال 2007 برای API ها و برنامه های کاربردی وب توسعه داده شد. Go اخیراً به دلیل سادگی و همچنین توانایی آن در مدیریت سیستم های چند هسته ای و شبکه ای و پایگاه های کد عظیم به یکی از سریع ترین زبان های برنامه نویسی در حال رشد تبدیل شده است.

4. جاوا (Java)

جاوا یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. این زبان برنامه نویسی همه منظوره که متعلق به شرکت Oracle است، با ساختار شی گرا خود به استانداردی برای برنامه هایی تبدیل شده است که می توانند بدون توجه به پلتفرم (مانند مک، ویندوز، اندروید، iOS و غیره) به دلیل Write Once استفاده شوند. قابلیت Run Anywhere (WORA). در نتیجه، جاوا به دلیل قابلیت حمل آن در پلتفرم‌ها، از مراکز داده مرکزی گرفته تا گوشی‌های هوشمند شناخته شده است. امروزه بیش از 3 میلیارد دستگاه در حال اجرا برنامه های کاربردی با جاوا هستند.

5. کاتلین (Kotlin)

Kotlin یک زبان برنامه نویسی همه منظوره است که در ابتدا با نام Project Kotlin توسط JetBrains در سال 2011 توسعه یافته و رونمایی شد. اولین نسخه به طور رسمی در سال 2016 منتشر شد. این زبان با جاوا سازگار است و از زبان های برنامه نویسی کاربردی پشتیبانی می کند.

6. PHP

PHP یک زبان برنامه نویسی منبع باز است که در سال 1990 ایجاد شد. بسیاری از توسعه دهندگان وب یادگیری PHP را ضروری می دانند، زیرا این زبان برای ساخت بیش از 80 درصد وب سایت ها در اینترنت، از جمله سایت های برجسته مانند فیس بوک و یاهو استفاده می شود.

7. سی شارپ (C#)

سی شارپ که توسط مایکروسافت توسعه یافت، در دهه 2000 به دلیل پشتیبانی از مفاهیم برنامه نویسی شی گرا به شهرت رسید. این یکی از پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی برای فریم ورک دات نت است. آندرس هیلسبرگ، خالق سی شارپ، می گوید این زبان بیشتر شبیه C++ است تا جاوا.

8. سویفت (Swift)

چند سال پیش، سوئیفت در رتبه بندی ماهانه TIOBE Index زبان های برنامه نویسی محبوب، به 10 برتر تبدیل شد. اپل در سال 2014 سوئیفت را برای برنامه های لینوکس و مک توسعه داد.

9. آر(R)

R یک زبان منبع باز است که در اصل نسخه متفاوتی از زبان S است. بسیاری از کدهایی که توسعه دهندگان برای S می نویسند بدون تغییر روی R اجرا می شود. برنامه های ساخته شده در R برای پردازش آمار، از جمله مدل سازی خطی و غیرخطی، محاسبه، آزمایش، تجسم و تجزیه و تحلیل استفاده می شود. برنامه های کدگذاری شده با استفاده از R می توانند با تعدادی پایگاه داده ارتباط برقرار کنند و داده های ساختاریافته و بدون ساختار را پردازش کنند.

10. روبی (Ruby)

اگر می خواهید با زبانی شروع کنید که برای یادگیری نسبتاً ساده شناخته شده است، Ruby را در نظر بگیرید. این سیستم که در دهه 1990 توسعه یافت، به گونه ای طراحی شد که نحوی انسان پسندتر داشته باشد، در حالی که هنوز از نقطه نظر معماری شی گرا که از نمادهای برنامه نویسی رویه ای و عملکردی پشتیبانی می کند، انعطاف پذیر است. یک چارچوب برنامه وب که در Ruby پیاده سازی شده است Ruby on Rails ("RoR") است. توسعه دهندگان روبی آن را به دلیل زبانی آسان برای نوشتن و همچنین برای زمان نسبتاً کوتاه مورد نیاز برای یادگیری تبلیغ می کنند. این ویژگی ها منجر به ایجاد جامعه بزرگی از توسعه دهندگان Ruby و علاقه روزافزون به این زبان در میان توسعه دهندگان مبتدی شده است. میانگین حقوق یک توسعه دهنده روبی حدود 121000 دلار در سال است.

11. C و C++

C احتمالاً قدیمی ترین و محبوب ترین زبان برنامه نویسی است و ریشه زبان های برنامه نویسی دیگر مانند C#، Java و JavaScript است. C++ یک نسخه پیشرفته از C است. امروزه بسیاری از توسعه دهندگان از یادگیری C خود به خود صرف نظر می کنند، در حالی که دیگران فکر می کنند یادگیری C ابتدا پایه ای ارزشمند برای توسعه C++ فراهم می کند. هر دو زبان به طور گسترده در علوم کامپیوتر و برنامه نویسی استفاده می شوند.

12. متلب (Matlab)

Matlab یک زبان برنامه نویسی اختصاصی است که متعلق به MathWorks است و در ابتدا در اواسط دهه 1980 منتشر شد. این به طور خاص برای استفاده توسط دانشمندان و مهندسان ساخته شده است.

13. تایپ اسکریپت TypeScrip)t)

TypeScript یک تازه وارد در لیست های برتر زبان های برنامه نویسی است، اما در حال پیشرفت است. این در سال 2012 توسط مایکروسافت توسعه یافت و یک نسخه تایپ شده جاوا اسکریپت است که برای پایه های کد بزرگ مناسب است. TypeScript برای ایجاد پروژه‌های مبتنی بر جاوا اسکریپت با تایپ در توسعه سمت کلاینت و سمت سرور استفاده می‌شود که برای کشف خطاها و جلوگیری از مشکلات سیستمیک مفید است.

14. اسکالا (Scala)

اسکالا یک زبان ماشین مجازی جاوا همه منظوره و ایمن است که بهترین زبان های برنامه نویسی oop و کاربردی را در یک زبان خاص با کیفیت ترکیب می کند. اسکالا برای کاهش و حذف اشکالات در برنامه های بزرگ و پیچیده ایده آل است. هم از برنامه نویسی شی گرا و هم از برنامه نویسی کاربردی پشتیبانی می کند.

15. SQL

SQL یک زبان پرس و جوی پایگاه داده استاندارد است. برای دسترسی و دستکاری داده ها در پایگاه های داده استفاده می شود. SQL یک زبان اعلامی است که نتایج مورد نظر را مشخص می کند، اما مراحل دستیابی به آن نتایج را مشخص نمی کند. SQL ابزاری قدرتمند برای دسترسی و دستکاری داده ها است و پرکاربردترین زبان جستجوی پایگاه داده در جهان است.

16. HTML

HTML (HyperText Markup Language) زبان استاندارد برای ایجاد صفحات وب و برنامه های کاربردی است. HTML برای ایجاد صفحات وب استفاده می شود. می توانید از HTML برای افزودن تصاویر، پیوندها و انواع دیگر محتوا به صفحه وب خود استفاده کنید. HTML یک زبان برنامه نویسی ساده است. برای ایجاد یک صفحه وب اولیه نیازی به دانستن چیزهای زیادی در مورد آن ندارید.

17. CSS

CSS (Cascading Style Sheets) یک زبان شیوه نامه است که برای توصیف نحوه ارائه صفحه ای که در یک زبان نشانه گذاری تولید شده است استفاده می شود. یک شیوه نامه، که مجموعه ای از قوانین برای مرورگرهای وب است، می تواند یک HTML یا XML را کنترل کند.

18. NoSQL

پایگاه های داده NoSQL پایگاه های داده غیر رابطه ای هستند که برای ارائه عملکرد و مقیاس پذیری بالا طراحی شده اند. و پایگاه های داده NoSQL اغلب در برنامه های کاربردی داده های بزرگ استفاده می شود، جایی که داده ها در بسیاری از گره ها توزیع می شوند.

19. راست (Rust)

Rust یک زبان برنامه نویسی است که برای ایمن، همزمان و کاربردی طراحی شده است. این یک زبان برنامه نویسی سیستمی است که بسیار سریع اجرا می شود، از خطاهای segfault جلوگیری می کند و ایمنی رشته را تضمین می کند. Rust از نظر حافظه نیز کارآمد است: از حداقل حافظه استفاده می کند و برای سیستم های جاسازی شده ایده آل است.

20. پرل (Perl)

پرل یک زبان برنامه نویسی تفسیر شده، سطح بالا و همه منظوره است. اگرچه Perl به طور رسمی مخفف نیست، اما مخفف های مختلفی وجود دارد، از جمله "عملی استخراج و زبان گزارش". Perl در ابتدا توسط لری وال در سال 1987 به عنوان یک زبان برنامه نویسی همه منظوره یونیکس برای تسهیل پردازش گزارش توسعه یافت. از آن زمان تاکنون، دستخوش تغییرات و بازنگری های زیادی شده است.


[ بازدید : 150 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

انواع ترانسمیتر فشار

سه شنبه 9 اسفند 1401
8:38
خبرنویس


فرستنده‌های فشار در کاربردهای گاز و مایع برای انتقال فشار به دستگاه‌ها یا نمایشگرها از طریق سیگنال‌های الکتریکی استفاده می‌شوند. نوع فشاری که تفسیر می شود (یعنی گیج، مطلق یا دیفرانسیل) بسته به کاربرد و تجهیزات متفاوت است. در ادامه به بررسی چند مدل ترانسمیتر فشار می پردازیم.



ترانسمیتر فشار Rosemount

ترانسمیتر فشار Rosemont 3051 سهولت استفاده، قابلیت‌های بصری و تشخیصی را اضافه کرده است. طراحی بهبود یافته جدیدترین فناوری توزیع فشار Rosemond برای انجام کارهای تعمیر و نگهداری سریع و عیب یابی به شما ارائه شده است. ویژگی‌های فرستنده فشار قدرتمند Rosemount مانند نمایشگرهای گرافیکی با نور پس‌زمینه، اتصال بلوتوث، رابط کاربری ساده، کالیبراسیون سطح و جریان و قابلیت‌های تشخیصی به شما این امکان را می‌دهد تا کارهای راه‌اندازی، تعمیر و نگهداری و عیب‌یابی را سریع‌تر از همیشه انجام دهید.

با ترانسمیتر فشار Rosemount 3051 توانایی و قابلیت اطمینان پیشرو در صنعت را تجربه کنید. با بیش از 10 میلیون دستگاه نصب شده، خانواده فرستنده فشار Rosemond راه حلی همه کاره برای اندازه گیری فشار، سطح و جریان ارائه می دهد.

http://www.aftabir.com/reportages/view/4433/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%85%DB%8C%D8%AA%D8%B1-%D9%81%D8%B4%D8%A7%D8%B1


مبدل فشار همسطح Rosemount™ 3051

سنسور فشار Rosemount 3051 درجه صنعتی با فناوری ثبت اختراع Coplanar امکان استفاده در چندین برنامه اندازه گیری را فراهم می کند. پایداری 10 ساله و محدوده اندازه گیری 150:1 قابلیت اطمینان دستگاه و انعطاف پذیری کاربردی سنسور فشار Rosemond را نشان می دهد. Rosemount سنسور فشار Rosemount دارای نمایشگر، نور پس‌زمینه، اتصال بلوتوث، پیکربندی جریان و سطح منحصربه‌فرد و ویژگی‌های نرم‌افزاری پیشرفته است که امکان دسترسی سریع به داده‌های مورد نیاز را فراهم می‌کند.



ویژگی های ترانسمیتر فشار Rosemount

• فناوری سنسور فشار همسطح رزموند ثبت شده عملکرد برتر را هنگام اندازه گیری فشار، جریان فشار متغیر یا سطح فشار متغیر ارائه می دهد.

• برنامه نویسی ویژه برنامه امکان تبدیل یک فرستنده فشار را به یک فلومتر از طریق یک منیفولد یا یک فرستنده سطح با محاسبه حجم را فراهم می کند.

• مجموعه های فشار، سطح یا جریان کامل برای کاهش نقاط جریان تا 70% طراحی و نصب شده اند. ترانسمیترهای فشار Rosemond دارای اندازه گیری آسان و تست جریان هستند.

• پایداری داخلی 10 ساله و محدوده 150:1 اندازه قابل اعتماد و انعطاف پذیری بالا را برای مبدل های فشار Rosemond فراهم می کند.

• اتصال بی سیم بلوتوث فرآیند آسانی را برای انجام کارهای تعمیر و نگهداری و خدمات بدون نیاز به اتصالات فیزیکی یا ابزارهای پیکربندی جداگانه فراهم می کند.

• نمایشگر گرافیکی روشن مبدل فشار Rosemond امکان کار آسان به 8 زبان مختلف را در تمامی شرایط نوری فراهم می کند.

• فرستنده فشار Rosemond حلقه های الکتریکی و مشکلات مربوط به لوله تخلیه را قبل از اینکه بر کیفیت فرآیند تأثیر بگذارد، شناسایی می کند تا ایمنی را بهبود بخشد و زمان خرابی را کاهش دهد.

• Easy Service Keys Rosemond کلیدهای تنظیم را برای نصب آسان ترانسمیترهای فشار فراهم می کند.



ترانسمیتر فشار یوکوگاوا

گیج های فشار Yokogawa حمل و نقل، نصب، بهره برداری و نگهداری را در صنعت ساده می کند و در عین حال عملکرد استثنایی را ارائه می دهد. سری DPharp Yokogawa چه در محیط سخت سکوهای دریایی و چه تمیز کردن در گرمای سوزان بیابان، اندازه گیری های دقیق، قابل تکرار و با کیفیت بالا را ارائه می دهد.



Yokogawa بیش از چهار دهه است که فرستنده فشار الکترونیکی Yokogawa را تولید می کند. در سال 1991، یوکوگاوا صنعت را متحول کرد و با معرفی فرستنده فشار دیجیتال DPharp استاندارد جدیدی در اندازه گیری فشار ایجاد کرد. عملکرد عالی فناوری جدید منجر به گسترش تصاعدی بازار شده است. فرستنده فشار دیجیتال Yokogawa تلاش می کند تا با بهبود خانواده DPharp بهترین راه حل ها را برای اندازه گیری فشار ارائه دهد.



• فرستنده فشار یوکوگاوا

مبدل فشار سنج فشار مربوط به اندازه گیری اتمسفر را مقایسه می کند.

• فرستنده فشار دیفرانسیل یوکوگاوا

فشار دیفرانسیل (DP) به عنوان اختلاف بین دو فشار تعریف می شود. فرستنده فشار یوکوگاوا از نقطه مرجع فشار دیفرانسیل پایین استفاده می کند و آن را با فشار بالا مقایسه می کند.

• فرستنده فشار کل یوکوگاوا



فرستنده های فشار مطلق یوکوگاوا فشار را با فشار مطلق مقایسه می کنند.

ترانسمیتر فشار اندرس هاوزر

ترانسمیتر فشار دیفرانسیل Anders Hauser Deltabar PMD75 با سنسور پیزورزیستیو و غشای فولادی جوش داده شده. این غشا در تمام صنایع برای اندازه گیری مایعات، بخارات و گازها استفاده می شود. ترانسمیتر فشار Anders Hauser PMD75 دارای سه عملکرد اصلی است که پیکربندی و عملکرد را آسان و قابل اعتماد می کند.

استفاده از ترانسمیتر فشار Anders Hauser PMD75



• اندازه گیری جریان (جریان حجمی یا جریان جرمی) مرتبط با سنسورهای فشار تفاضلی در گازها، بخارات و مایعات

• قابلیت اندازه گیری ارتفاع، حجم یا فشار با آبگرمکن های اندرس هاوزر

• دمای فرآیند تا 400 درجه سانتیگراد (752 درجه فارنهایت) با پایه مهر و موم دیافراگمی امکان پذیر است.

• پایش فشار دیفرانسیل، به عنوان مثال فیلترها و پمپ ها

فرستنده فشار Anders Hauser E+H Cerabar PMC71 دارای یک سلول اندازه گیری سرامیکی خازنی بدون روغن است و معمولاً در کاربردهای فرآیندی و بهداشتی برای اندازه گیری فشار، سطح، حجم یا جرم مایعات و گازها استفاده می شود. به لطف غشای سرامیکی ضد خلاء با تشخیص ترک یکپارچه، ترانسمیترهای فشار آندرس هاوزر سطح بالایی از محافظت از سیستم را تضمین می کنند.



ویژگی های ترانسمیتر فشار Anders Hauser PMC71

• اندازه گیری فشار گاز، بخار یا مایع

• ورودی گاز قدرتمند برای ترانسمیتر فشار آندرس هاوزر

• راه اندازی آسان با منوهای هدایت شده

• دمای فرآیند 40- تا 257 درجه فارنهایت (40- تا 125 درجه سانتی گراد).

• مدیریت داده های HistoROM

• ترانسمیتر فشار اندرس هاوزر در برابر اضافه بار مقاوم است
[ بازدید : 11799 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

درب اتوماتیک شیشه ای نمونه‌های باورنکردنی

يکشنبه 7 اسفند 1401
17:15
خبرنویس


درب های اتوماتیک شیشه ای با قاب های جذاب و طراحی های چشم نواز امروزه مهمان ما در هر محیطی می باشند، این درب ها بهترین انتخاب برای ورودی هایی می باشد که تردد بالا ، طراحی های منحصر بفرد ، سهولت در تردد ، میزان حداکثری عبور نور ، بهداشت محیط ، عایق بندی حرارت و صدا و … شرکت درنیک ارائه دهنده انواع درب اتوماتیک شیشه ای ، درب ضد سرقت و انواع کرکره برقی همواره سعی نموده است با ارائه بهترین خدمات و با کیفیت ترین اجناس به مشتریان عزیز و پایبندی به تعهدات ارائه شده ، اعتبار خود را در بازار حفظ نماید و در طی این سالها همواره به عنوان یکی از محبوبترین شرکت ها در بین مشتریان عزیز باقی بماند. در مورد دربهای اتوماتیک شیشه ای نیز انتخاب بین درب های تاشو ،کشویی، گردان و … چرا شیشه کالا را برای نصب درب اتوماتیک انتخاب کنیم؟ زیبادر


مهمترین جزء از این نوع درب های اتوماتیک، اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای می باشد. ولی اگر بخواهیم منصفانه این دو را بررسی کنیم به این نتیجه میرسیم که هر دو دارای قابلیت های خوب همراه و همچنین محدودیت هایی هستند که مصرف کننده می بایست بر اساس نیاز خود آن سیستم را انتخاب کند. به هر حال قیمت و هزینه ای که باید مصرف شود می تواند در تصمیم گیری و انتخاب تاثیر فراوانی داشته باشد، در نتیجه بررسی هزینه می تواند اهمیت بالایی پیدا کند. ظرافت و پرستیژ به کار گرفته شده در درب های شیشه ای این امکان را فراهم میکند که از این درب ها در معماری ساختمان های تجاری نیز استفاده شود. درب اتوماتیک پارکینگ یک لنگه از یک لنگه تشکیل می شوند و در محل هایی که به فضای اضافه زیادی نیاز است استفاده می شوند. باز کردن خودکار درب معمولا برای درهای بزرگ و وسیع در مکان هایی مانند فرودگاه ها، ایستگاه های قطار و بیمارستان ها ، ارگان های دولتی ، مراکز خرید و پاساژها و غیره استفاده می شود زیرا این موسسات به یک درب اتوماتیک بزرگ احتیاج دارند تا تعداد افرادی که در هر دقیقه از روز وارد و خارج می شوند را در خود جای دهد.

https://zibadoor.com/about/brands/simaran-co/

در دهه اخیر استفاده از آن بسیار متداول بوده و بیشتر برج های مسکونی، بانک ها، بیمارستان ها و … این موتور در بیرون از دهنه نصب گردیده و نمای آن قابلمشاهده میباشد و در ۲ نوع با باتری و بدون باتری عرضه میگردد. این درب ها به دو صورت دستی و اتوماتیک قابلیت اجرا دارند. این درب ها میتوانند بصورت یک لت بازشو و یک لت ثابت, و یا دو لت بازشو اجرا شوند. نصب و راه اندازی این درب ها نیاز به تخصص و مهارت فنی نیاز دارد. هر بنایی برای حفظ تعادل و تعامل خود با پیرامون نیاز به حریمی دارد این حریم نیز باید توسط متریالی محافظت و پشتیبانی شود. وجود سیستم و سنسورهای ایمن خطی بین این درب ها و حسگرهای هوشمند با قابلیت ضد برخورد، عابرین را در برابر برخورد احتمالی دربها محافظت می کند. کار چشمی مادون قرمز لای درب این است که اگر کسی بین دو لت متحرک قرار گرفت درب ها بسته نشوند. این نوع از درب های اتوماتیک شیشه ای متداول ترین و پر طرفدارترین بین عموم است. درب های اتوماتیک سکشنال (درب زیر سقفی ) از جدیدترین و مدرن ترین دربهای پارکینگی و صنعتی در جهان امروز است .


اغلب دربهای اتوماتیک پارکینگی با ریموت کار میکنند. برای ساختمانها ضروری است تا دربهای پارکینگ آنها اتوماتیک باشد تا امنیت ساختمان چند برابر شود. درب اتومات شیشه ای تلسکوپی در حالت معمول از حداقل 3 تا 6 لت تشکیل می گردد. درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی راهکاری است برای عرض های کم و یا معابری که عرض های بزرگتری برای تردد نیاز دارند.درب اتوماتیک شیشهای تلسکوپی نوع پیشرفتهتر درب شیشهای کشویی است. هر درب شیشهای از اجزای مختلفی تشکیل شده است که برخی از آنها را در این قسمت بررسی کردهایم. شرکت درسان جام بیش از 30 سال است که در زمینه تولید و نصب و اجرای پروژه های شیشه ای فعالیت دارد. درب شیشه ای اتوماتیک شرکت درسان جام دوسال ضمانت تعویض به همراه 20 سال خدمات پس از فروش دارند .قیمت مناسب همراه با خدمات در رفع هرگونه مشکل پس از نصب از افتخارات شرکت ما می باشد. برخی اوقات نیز خود صفحه مقطعی که هنگر روی آن در حرکت است، به مرور زمان تخریب شده و باید با تمیز کردن یا تعویض آن، مشکل رفع گردد. علاوه بر این موارد، برند شرکت درب اتوماتیک می تواند در قیمت آن نیز تاثیر گذار باشد.



[ بازدید : 1018 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

هشت راه‌های مطمئن پنجره دوجداره کسب و کار شما را به سمت زمین سوق خواهد داد

شنبه 6 اسفند 1401
11:22
خبرنویس


معمولاً اکثر افراد برای تعویض پنجره این تصور را دارند که باید همه خانه را بهم بریزند، اطراف پنجره را تخریب کنند، پنجره قدیمی را با ریخت و پاشهای زیاد از جا درآورند و در نهایت بتوانند با سختی زیاد پنجره جدید را نصب کنند. اما حتما باید کارشناسان مربوط به پنجره آن را ببینند تا بتوانند! از آنجا که شرکت توین نمایندگی پنجره دوجداره هافمن در مشهد میباشد قیمت های پنجره دوجداره هافمن دارای پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت میباشد. و یا حتی بعضی از تولید کنندگان برای پایین آوردن هزینه ساخت و بالا بردن سود خود! و بدین ترتیب به حمایت از شبکه نمایندگی فروش خود اقدام نماید. همین تصور غلط باعث میشود که خیلی از افراد برای تعویض پنجره اقدام نکنند و با پنجرههای قدیمی خود کنار بیایند. احتمالا با خواندن تمام مزایای بالا فکر کرده­ اید قیمت پروفیل upvc یک رقم نجومی است! پروفیل های پنجره دوجداره هافمن ، موفق به دریافت گواهینامه های استاندارد کنترل کیفی و کمی در سطح بین المللی شده است که از جمله آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد. اگر هنوز از پنجرههای ساده در منزلتان استفاده میکنید و از عایق نبودن گرما، سرما، رطوبت، صدا و آلودگی آنها شکایت دارید بهتر است هرچه زودتر دست به کار شده و به فکر تعویض دربها و پنجرههای خانه تان باشید تا تفاوت چشمگیر آن را متوجه شوید و طعم آسودگی را بچشید. https://upvcmaster.com/پنجره-وین-تک/


مزایای تعویض پنجره قدیمی را می توان مواردی از قبیل جلوگیری از هدررفت گرما و سرما و همچنین زیبایی و تنوع در رنگ و طرح آنها دانست. اگرچه جلوگیری از این امر ممکن نیست اما می توانید اطمینان حاصل کنید که اگر در هنگام نصب مشکلی برای ملک شما پیش آمد، اقداماتی برای رفع این خسارات در نظر گرفته شده باشد. که ممکن است بتوان پنجره دوجداره را تعمیر کرد! ممکن است که گاز داخل شیشه ها هم به بیرون منتقل کرده باشد! قابل ذکر است که این پنجرهها از ورود گرد و غبار و آلودگی نیز جلوگیری میکنند. پنجرههای قدیمی معایب فراوانی داشته و از نظر ظاهری و عایق مناسب نیستند، برای نوسازی پنجره قدیمی عایق صدا، سرما و گرما خواهید داشت و برای جلوگیری از ورود حشرات هم میتوانید از انواع توری ثابت یا پلیسهای هنگام تعویض استفاده کنید. و از آسیب جلوگیری می کنند! افرادی که به دنبال خرید پنجره برای خانه شان هستند و مشتریان B2B یا سازندگان مجتمع های مسکونی که خریدار عمده در و پنجره هستند را می بایست از روشهایی غیر از پخش آگهی از تلویزیون مجاب کرد تا از وین تک استفاده کنند.


از مواد غیر استاندارد استفاده می کنند و یا از استفاده از بعضی مواد اساسی صرف نظر می کنند! پنجره های دو جداره به راحتی عایق شده و به سهولت در زمان کوتاه نصب و آماده استفاده می شوند. خوب است در زمان سفارش پنجرهی سه جداره به تمامی نکات و شیوهی استفاده از متریال خاص سه جداره توجه کنید و از یاد نبرید که برای کم کردن قیمت نباید از متریال غیر معمول پنجره سه جداره استفاده کرد در این صورت قیمت پایینتر تمام میشود اما کارکرد سه جداره کاهش پیدا خواهد کرد. تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره چقدر هزینه دارد؟ با انواع پنجره دوجداره آشنا شوید. از نصب پنجره های دوجداره می گذرد با مشکلات اساسی مواجه شوید. در این روش فریم قدیمی پنجره ازدیوار با کنده کاری خارج و فریم جدید مطابق با استاندارد های لازم جایگزین قبلی شده و سپس پنجره دوجداره UPVC در جای فریم خود نصب شده و بعد از نصب توسط نصاب پنجره دوجداره شرکت توس وین مشهد ، رگلاژ پنجره دوجداره در محل مشتری در مشهد انجام و پنجره تحویل مشتری میشود . چرا لازم است پنجره دوجداره قدیمی با پنجره دوجداره جدید تعویض شود؟


همکاران ما محاسبات را به صورت كاملاً دقيق با نرم افزار مخصوص صنعت درب و پنجره انجام داده و پيشنهاد قيمت را با جزييات كامل براي شما ارسال مي كنند. بعد از اینکه پنجره های دوجداره جدید ساخته شد و کار برشگاری پنجره های قدیمی نیز انجام شد، پنجره های جدید بر روی فریم قدیمی آهنی و یا چوبی که دارید سوار می شوند. از این فوم به عنوان ماهیچه های انقباض و انبساط پنجره های دوجداره نام برده می شود، به دلیل اینکه در فصل های زمستان و تابستان پنجره های pvc دارای ضریب انبساط بالایی دارند باید کاملا فوم پلی اورتان را تزریق کنیم تا پنجره های جدید بعد از مدتی از رگلاژ خارج نشوند. رگلاژ پنجره دوجداره توسط تیم ما در سه مرحله صورت می پذیرد که عبارتند از : رگلاژ و فیلرگیری پروفیل فریمی که به قاب پنجره قدیمی اتصال پیدا می کند، فیلربندی بین فریم پنجره جدید و بازشو پنجره، فیلرگیری و یا رگلاژ بین شیشه پنجره و بازشو آن. تعویض پنجره های قدیمی بدون تخریت بدون تغییر در رنگ و نما بدون بنایی و نقاشی ، فقط در یک روز کاری توسط پرسنل توانمند و با تجربه گروه صنعتی دراج انجام می پذیرد.

https://upvcmaster.com/لیست-قیمت-در-و-پنجره-دوجداره-یو-پی-وی-سی/


[ بازدید : 31531 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

با سری DL سرور اچ پی آشنا شوید

پنجشنبه 4 اسفند 1401
10:50
خبرنویس


سری سرور DL اچ پی شامل سرورهایی با پردازنده‌های اینتل Xeon Scalable و AMD EPYC است که برای کاربردهایی همچون هوش مصنوعی، یادگیری عمیق، تحلیل داده، و واقعیت مجازی/افزوده طراحی شده‌اند. برخی از سرورهای این سری عبارتند از:

  • سرور HPE DL380 Gen10 :سرور پرفروش با پشتیبانی از 2 پردازنده، تا 3 ترابایت حافظه، و انواع گزینه‌های ذخیره‌سازی.
  • سرور HPE ProLiant DL560 Gen10: سروری با چهار پردازنده، تا 6 ترابایت حافظه، و گزینه‌های شبکه‌بندی پیشرفته برای بارهای کاری شبکه بالا.
  • سرور HPE ProLiant DL325 Gen10 Plus: سروری با پشتیبانی از پردازنده‌های AMD EPYC و تا 4 ترابایت حافظه، با تاکید بر بهره‌وری و عملکرد بالا برای کاربردهایی همچون واقعیت مجازی و محاسبات عمیق.
  • سرور HPE Apollo 6500 Gen10: سروری برای کاربردهایی همچون علوم داده، یادگیری عمیق و هوش مصنوعی با پشتیبانی از تا 8 کارت گرافیکی و 4 پردازنده.

سرورهای رکمونت اچ پی، سرورهایی هستند که به صورت اختصاصی برای استفاده در رک‌های استاندارد طراحی شده‌اند. این سرورها با ابعاد و ارتفاع کوتاه تری نسبت به سرورهای ایستاده (Tower) طراحی شده‌اند تا در فضای محدود رک‌ها جای بگیرند.

سرورهای رکمونت اچ پی شامل مجموعه‌ای از سرورهای مختلف با انواع پردازنده‌های اینتل و AMD هستند. برخی از سرورهای معروف در این دسته شامل سری HPE ProLiant DL و HPE ProLiant MicroServer است.

سری سرورهای HPE ProLiant DL، سرورهایی هستند با پشتیبانی از پردازنده‌های اینتل Xeon و AMD EPYC، که برای بسیاری از کاربردها مناسب هستند، از جمله کاربردهای مرتبط با ذخیره‌سازی، شبکه، و محاسبات عمومی.

سرورهای رکمونت HPE ProLiant MicroServer، سرورهای کوچکی هستند که برای استفاده در کاربردهای کوچک و متوسط طراحی شده‌اند. این سرورها با پشتیبانی از پردازنده‌های AMD Athlon و AMD Opteron و انواع گزینه‌های حافظه و ذخیره‌سازی مناسب برای کاربردهایی همچون کاربران خانگی، کارآفرینان کوچک، و مشاغل محلی و کوچک مناسب هستند.


[ بازدید : 132 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنویس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]