دیاگرام لاستیکی

چهارشنبه 30 شهريور 1401
19:54
خبرنویس

دیافراگم چیست و چه کاربردی در صنایع دارد؟

دیافراگم های لاستیکی در کاربردهای مختلف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. در مکانیک، انواع دیافراگم لاستیکی محصولی ساخته شده از مواد نیمه انعطاف پذیر است که معمولاً از لاستیک ساخته می شود و اغلب به شکل گرد است. ورق دیافراگم به طور کلی با لاستیک طبیعی یا ترکیبات لاستیک مصنوعی تولید می شود. همچنین یک ورق دیافراگم برای کاربردهای مختلف وجود دارد. دیافراگم‌ها معمولاً حاوی یک یا چند لایه لاستیکی مقاوم برای استحکام بیشتر هستند و استحکام این محصول با مقاومت آن در برابر ترکیدن اندازه‌گیری می‌شود.

شناخت و درک ویژگی های انواع دیافراگم لاستیکی، موجب می شود که بهتر با این محصول آشنا شوید و بتوانید نمونه های درجه یک و باکیفیتی را برای خود خریداری کنید. برای همین توصیه می کنیم ادامه این مقاله را به طور کامل مطالعه کنید و پس از آشنایی با اصلی ترین ویژگی های این محصول، نسبت به خرید بهترین انواع آن اقدام کنید. توصیه می شود قبل از خرید به خوبی از میزان سابقه فروشنده مطلع شوید و با دانش کامل در خصوص آن، خرید خود را انجام دهید. در مقالات آینده دربارهی نحوه ی ساخت دیافراگم از جمله دیافراگم موتور سیکلت و دیافراگم Ns توضیحات بیشتری خواهیم داد

مزایای استفاده از انواع دیافراگم لاستیکی

امروزه استفاده از دیافراگم مرغوب در صنایع گوناگون به خوبی مشاهده می شود. در واقع این محصول با کاربردهای وسیع و متنوع خود، برای استفاده های مکرر، خریداری می شود. آنها عمدتا به عنوان اصلی ترین قطعات در صنایع شیمیایی، صنایع دریایی، سایبان های محافظ و واشرهای آب بندی ضد اسید استفاده می شوند. برخی از ویژگی های مختلف، سبب محبوبیت این دیافراگم ها شده است. این ویژگی های عبارتند از:

  • مقاومت مکانیکی بسیار خوب
  • مقاومت بالا در برابر اکسیداسیون خورشیدی، ازن، محیط دریایی، اشعه UV.
  • مقاومت بسیار خوب در برابر عوامل شیمیایی تهاجمی مختلف.
  • استحکام نسبتا بالا در برابر بخار، گازها، فریون ها و بخارهای اسیدی.
  • محدوده دمایی آن از -20 تا +130 درجه سانتیگراد است


دیافراگم لاستیکی

کاربرد اصلی انواع دیافراگم لاستیکی چیست؟

با وجود اینکه بسیاری از صنایع از انواع دیافراگم لاستیکی استفاده می کنند، با این حال این محصول کاربرد ویژه ای دارد که آن را از سایر کاربردها متمایز می کند. معمولا زمانی از انواع دیافراگم لاستیکی استفاده می کنند که می خواهند دو محصول جداگانه، در یک محیط ادغام نشوند. شاید به خوبی این مسئله را درک نکنید. در واقع صنایع نفت و گاز، بسیار حساس هستند و در مراحل تولید، کوچک ترین اشتباهی نباید به وجود بیاید. در این صورت، استفاده از دیافراگم کمک می کند که مواد اولیه مختلف، به خوبی از یکدیگر جدا بمانند و با هم ترکیب نشوند. این مزیت، سبب شده است که استفاده از دیافراگم در صنایعی نظیر نفت و گاز افزایش یابد.

آشنایی با بهترین فروشنده دیافراگم

معیار شما برای خرید دیافراگم مرغوب چیست؟ فکر می کنید کدام مراکز بهترین دیافراگم را به شما عرضه می کنند؟ مناسب ترین قیمت برای خرید این دیافراگم ها چقدر است؟ جواب این سوالات، همه و همه در مقاله آمده است. کافی است با دقت و حوصله بالا، این مطالب را مطالعه کنید. اصولا یک محصول زمانی با کیفیت بالا تولید شده و به دست مشتری می رسد که فروش دیافراگم و تولیدکننده ای حرفه ای و کاربلد داشته باشد. تولیدکنندگانی که با تجربه و تخصص در حوزه تولید دیافراگم فعالیت می کنند، محصولات خود را با قیمت های مناسب تر و همچنین کیفیت بالاتر در اختیار مشتریان قرار می دهند.


دیافراگم لاستیکی

http://kar-andish.ir/i-17395/%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D9%81%D8%B1%D8%A7%DA%AF%D9%85-%D9%84%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%DA%A9%DB%8C


[ بازدید : 131 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آجر نمای قرمز

دوشنبه 28 شهريور 1401
15:02
خبرنویس


یکی از رایج ترین نوع آجر نما برای استفاده در ساخت و ساز آجر قرمز است. از این نوع آجر برای نمای بیرونی و نمای داخلی ساختمان استفاده می شود. آجر قرمز دارای طیف های رنگی بالایی است. رنگ آجر از لحاظ تیرگی یا روشنی بستگی به نوع خاک معدن و نوع پخت و حرارت کوره دارد. قیمت آجر نما قرمز به شکل متری حساب می شود. استفاده از آجر قرمز باعث می شود نور خورشید به طور مستقیم به خانه نتابد و دمای هوای داخل معتدل باشد.

آجر قرمز به خاطر داشتن اکسید آهن در مواد اولیه ساخت آن، رنگ طبیعی دارد. آجرهای قرمز به شکل پلاک، ال، حصیری، لفتون و … تولید و عرضه می شوند. یکی از روشهای درست کردن آجر قرمز استفاده از خاک شیل است. روش دیگر برای درست کردن این آجرها ترکیب خاک با رنگ است. خاک شیل مقاومت آجرها را زیاد می کند. رنگ آجر قرمز با استفاده از خاک شیل روشن می شود.

انواع آجر قرمز نمای ساختمان

انواع آجر قرمز نمای ساختمان در کارخانه ها تولید و در بازار عرضه می شوند.

پلاک ۷ انگلیسی تیره

آجر قزاقی پلاک رستیک

آجر پرسی کف سمیرم شش ضلعی نسوز

آجر تزئینی

آجر لفتون قرمز

ویژگی های انواع آجر قرمز نمای ساختمان

بسیاری از ویژگی های انواع آجر قرمز نمای ساختمان در این قسمت به صورت جداگانه بیان شده اند.

پلاک ۷ انگلیسی تیره:

از این نوع آجر قرمز برای نمای داخلی و بیرونی ساختمان استفاده می شود. این آجر استحکام و ثبات حجم بالایی دارد. میزان تخلخل در این نوع آجر پایین است و در برابر ضربه بسیار مقاوم است. این نوع آجر جزو آجرهای نسوز است. این آجرها در برابر حرارت و فشار بسیار مقاوم است. قیمت آجر نسوز برای نما چندین برابر سایر آجرهای نسوز است. آجرهای نسوز همچنین دارای استاندارد ثبات رنگ و ضد شوره بودن هستند.

آجر قزاقی پلاک رستیک:

آجر قزاقی پلاک رستیک یکی از بهترین انواع آجر قرمز نمای ساختمان می باشد. این آجر از خاک رس طبیعی بدون شن تولید می شود. نزدیک به ۱۲ ساعت در کوره قرار دارد تا خوب پخته شود. از این آجرها برای دادن نمای سنتی به ساختمانها استفاده می شود.

آجر تزئینی:

این آجرها هارمونی و هماهنگی فراوانی در فضا می سازند. از این آجر قرمز برای ساخت دیوارهای داخل خانه، دیوارها و تزیینات داخل آشپزخانه، تزیین اتاق خواب، ساختن شومینه و آلاچیق استفاده می کنند. از این آجرها برای نمای ویلاها و قسمت هایی از ساختمان که زیبایی آنها خیلی مهم است استفاده می شود.

آجر پرسی کف سمیرم شش ضلعی نسوز:

آجر قرمز می تواند با شکل های هندسی نیز مورد استفاده قرار گیرد. آجر شش ضلعی به خاطر اشکال هندسی که دارد باعث می شود، نمای ساختمان سنتی و کلاسیک نشان داده شود. آجر هایی که می توان از آنها هم در کف و هم در نمای ساختمان استفاده کرد دارای دو ضخامت ۲ و ۴ سانتی متری می باشند. این نوع آجر دو رنگ قرمز اخرایی و قرمز متمایل به نارنجی دارد. این نوع آجر استحکام و کیفیت بالایی دارد. همچنین میتوان همزمان در کف و نمای ساختمان از آن استفاده کرد.

آجر لفتون قرمز:

این نوع آجر قرمز دارای ۱۰ سوراخ می باشند. آجر لفتون قرمز از خاک شیل ساخته می شود. خاک شیل هنگام تولید زیر پرس زیادی قرار می گیرد. آجر لفتون قرمز دارای مقاومت بالایی است. در طول سالها استفاده این آجرها همچنان شکل خود را حفظ می کنند. این آجرها به صورت کامل پخته می شوند و دارای کیفیت خوب و رنگ های بسیار زیبا و مناسبی هستند.

مزایای استفاده از آجر قرمز

استفاده از آجر قرمز مزایای زیادی دارد که عبارتند از:

1. بهترین گزینه برای به کارگیری در مناطق سردسیری هستند. چون در مقابل سرما مقاوم می باشند.

2. در مناطق شرجی هم به خاطر مقاومت بالا در برابر رطوبت قابل استفاده هستند.

3. قابل استفاده در شهرهای پر جمعیت با درصد آلودگی هوای بالا، چون آلودگی را جذب نمی کنند.

4. دارای مقاومت فشاری بالا و همچنین طول عمر و استحکام بالا می باشد.

5. دارای مقاومت در برابر سایش و لب پر شدن.

6. بالا بردن جلوه و زیبایی نمای ساختمان و تغییر نکردن رنگ و شکل آنها با گذشت زمان از امتیازات مثبت این آجرها هستند.

7. آجر قرمز یک نوع عایق حرارتی قوی است که از هدر رفتن دمای داخل جلوگیری می کند.

https://alborznama.ir/i-16349/%D8%A2%D8%AC%D8%B1-%D9%86%D9%85%D8%A7-%D9%86%D8%B3%D9%88%D8%B2-rak1


[ بازدید : 121 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

برای بالابر خانگی سه طبقه مشهد درخواست مشاوره دارید؟

دوشنبه 28 شهريور 1401
12:30
خبرنویس

توان بالابری این گونه بالابر به درخواست مشتری تعیین می گردد اما نباید از این نکته غافل شد که حداکثر توان بالابری این بالابر ها 300 کیلوگرم است. انتخاب و خرید یک صندلی پله پیما یا پله رو برای افرادی که دارای مفاصل مصنوعی, مشکلات دیسک کمر و زانو و کلا هر گونه مشکل حرکتی دارند به منظور پیمودن پله ها در یک خانه چند طبقه بسیار سودمند است. در صورت اجبار حداکثر ارتفاع آستانه 2 سانتیمتر باشد. تکیه گاه، زیرپایی و ارتفاع نشیمنگاه قابل تنظیم است. همچنین رنگ و طراحی صفحه چوبی یا MDF کاملا متغیر بوده و بنا به خواست و سلیقه مشتری قابل انتخاب می باشد. ۶ ـ استقرار هر نوع تأسیسات و تجهیزات از قبیل آبخوری، جالباسی و غیره چه به صورت ثابت و چه قابل انتقال در راهروهای دسترسی خروج به شرطی مجاز خواهد بود که عرض مفید راه به کمتر از ۱۸۳ سانتیمتر کاهش نیابد. اجرای جک معلول: جک معلول یابد در محل به صورت ثابت باشد و محل آن در محدوده­ 60 درصد به علاوه 2 متر اجرا شود. البته در بعضی مناطق شیب رَمپ تا 9 درصد را در کمیسیون داخلی رفع تعرض می­دهند.در صورتی که رمپ خودرو دارای شیب مناسب باشد و امکان دسترسی به آسانسور فراهم شود با رعایت الزامات طراحی میتوان از این رمپ در پروژه های مسکونی کوچک و متوسط مقیاس به عنوان دسترسی معلول استفاده کرد.


ساختمان باید طوری طراحی شود که یک معلول بتواند از گذر به آسانسور ساختمان دسترسی پیدا کند. تیم ملی فوتبال عربستان در امارات 3 دیدار دوستانه برگزار می کند تیم ملی فوتبال عربستان که خود را آماده جام جهانی ۲۰۲۲ می کند سه دیدار دوستانه را در اردوی امارات برگزار خواهد کرد. گل گهرسیرجان هم این فصل تاکنون به لطف گل به خودی های حریفان هنوز شکست نخورده اما سه مساوی پیاپی داشته و هفته گذشته هم تیم ملوان را شکست داد تا به رده دوم جدول لیگ صعود کند. کلیه درها و پنجرهها که تا کف دارای شیشه هستند در مقابل ضربه صندلی چرخدار محافظت و از شیشه مقاوم ساخته شوند. نصب دست انداز در طرفین پله الزامی است. در ضمن قیمت بالابر بیمار پله رو بر اساس تعداد پلکان و وزن فرد متفاوت است. در صندلی های نوع حرکت پیچشی یا بصورت منحنی به گونه ای طراحی شده که شما نیازی به استفاده از چند صندلی و سوار و پیاده شدن در ایستگاه های دیگر را با توجه به کهولت سن افراد یا دیگر موارد نداشته باشید معمولا این نمونه از صندلی در ساختمان های چند طبقه استفاده میگردند به شکلی که در ایستگاه اول سوار و در ایستگاه آخر بسته به انتخاب شخص پیاده می شوند.


در کلیه فضاهای عمومی مانند سینماها، مراکز تجاری و برای ساختمان های مسکونی که طبقه همکف بیش از سطح خیابان بالاتر است میبایست ضوابط طراحی برای معلولین مد نظر طراحان قرار گیرد. در ادامه نحوه عملکرد ویلچر های برقی پله رو را توضیح خواهیم داد. بالابر پله رو چیست؟ بالابرهای پله رو نفربر به دو نوع مدل صندلی دار و ایستاده موجود میباشند. عرض کف پله 30 سانتیمتر و حداکثر ارتفاع آن 17 سانتیمتر باشد. اجرای رمپ معلول: رمپ معلول نیز با عرض 20/1 متر و حداکثر شیب 8 درصد می­تواند اجرا شود. از مزایای پله رو کنترل مخصوصی است که به­وسیله آن می­توانید اشیاء را نیز جابهجا کنید. علت هم این است که ویلچر پله رو و اصولا هر وسیله دیگری در حال به روز شدن است و عمدتا با وجود تکنولوژی و با استفاده از نیروی برق قرار است کارها آسان تر شوند به همین علت کمتر به محصولات دستی و مکانیکی خصوصا در چنین مواردی پرداخته می شود. ضوابط طراحی برای معلولین اعم از معلولین حرکتی، جسمی و حسی با توجه به برآوردن نیازهای دسترسی و حرکتی در ساختمان برای آنها ضروری است. بالابرها در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند که هر کدام برای حمل وزن معین و نصب در مکان های مشخصی طراحی شده اند.


در صورت استفاده از درهای چرخان، گردشی، کشویی، پیش بینی یک در معمولی به عرض مفید حداقل 80 سانتیمتر در جوار آنها برای استفاده معلولان الزامی است. ورودی اصلی باید برای استفاده معلولان نیز در نظر گرفته شود، و به سواره رو یا پارکینگ ساختمان دسترسی مناسب داشته باشد. کلیه هوم لیفت ها دارای سه نوع سیستم درایو می باشند که غالبا دارای سرعت های مشابه بوده و نوع کابین ها نیز همانند است. کف راهروها باید غیر لغزنده باشد و از نصب کفپوشها با پرز بلند نیز خودداری شود. آرایش و موقعیت راهروها و صندلی در هر حال باید به گونهای باشد که بین هر صندلی و راه حداکثر ۶ صندلی وجود داشته باشد. دستگیره درها باید از نوع اهرمی بوده و فاصله داخلی بین آن و سطح در 5/3 تا 7 سانتیمتر باشد. بی شک عمر بنای یک آمفی تئاتر یا سالن همایش از چهل سال بیشتر است و قطعا مسئولان هر سازمان یا بخش اداری به فکر بازسازی و نو کردن تجهیزات این سالن ها می افتند تا با گذشت زمان بتوانند بهترین استفاده را از آنها ببرند. در بالارهای وینچی معمولا از کابل و زنجیر استفاده می شود و این بالابرها در مقایسه با بالابر هیدرولیکی از امنیت کمتری برخوردارند.


https://kooshagroups.ir/stairclimber/



[ بازدید : 5977 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

هریک از ردیاب ها دارای قابلیت های خاصی هستند

جمعه 25 شهريور 1401
9:17
خبرنویس

اگر ماشین تو محدوده بدون آنتن بره دیگه نمی تونیم ببینیم اطلاعات ردیابی رو؟ هریک از ردیاب ها دارای قابلیت های خاصی هستند و برای مثال می توانند از راه دور خودرو را به دستور شما خاموش کنند و تا زمانی که مجددا دستور فعال شدن را ارسال نکنید خودرویتان روشن نمی شود. همچنین به دلیل مشخص نبودن شرکت ارائه دهنده ، امکان سوء استفاده از اطلاعات شخصی شما وجود دارد. از این نوع ردیاب ها در شرکت های باربری، استفاده در ماشین به عنوان ردیاب کمکی و حفاظت از اموال می توان استفاده کرد. اگر سارق متوجه ردیاب ساعتی شکل شود به راحتی می تواند آن را از کودک جدا کرده و از آن مکان فاصله بگیرد. اگر خودرو شما سرقت شود، می توانید به وسیله ردیاب موقعیت دقیق خودرو خود را پیدا کرده و ماشین خود را از طریق قانون از سارق پس بگیرید. قیمت مناسب هم یکی از ویژگی های این ردیاب است و به عنوان یک ردیاب خودرو ارزان قیمت در بازار شناخته می شود. بهترین مزیت ضد سرقت خودرو IR69 قیمت ارزان و مناسبی است که در مقایسه با دیگر انواع ردیاب ها دارد.


هر دو ردیاب IR59 و IR69 نیز از جمله بهترین ردیاب های ما هستند.انتخاب هریک از آنها بستگی به هزینه مورد نظر و انتخاب شما دارد. در صورتی که ردیاب از محدوده آنتن دهی خارج شود، اطلاعات ذخیره می شود و در اولین فرصت ممکن، برای شما ارسال می شود. علاقه مندان می توانند از سایت اقدام به خرید ردیاب خودرو ارزان قیمت IR69 کنند. بهعنوانمثال در ردیاب بهیاب، در صورت قطع شدن اینترنت تمامی اطلاعات در سرورهای آرشین ذخیره میمانند و به محض برقراری دوباره اتصال اینترنتی، کلیهی دادهها از سرور به سمت کاربر فرستاده میشوند. با اینکه این مدل ردیاب نیازمند اتصال به برق خودروست اما دارای یک باتری داخلی نیز هست تا در صورت جداشدن باتری خودرو همچنان قابلیت عملکرد داشته باشد. سیم کارت ردیاب باید دارای شارژ و اینترنت فعال باشد.مصرف شارژ سیم کارت ماهانه بین ۱۰۰۰-۱۵۰۰ تومان می باشد. ویژگیهایی مانند پشتیبانی از بلوتوث یا دو سیم کارت همزمان هم در برخی ردیابها یافت میشود که چندان اساسی نیست اما بر حسب نیاز شما میتواند مهم و قابل توجه باشد. پیشتر از این ردیابها به دو دسته آنلاین و آفلاین تقسیم میشدند که ردیابهای آفلاین معمولا از سیم کارت پشتیبانی نمیکردند و اطلاعات را در فضای کارت حافظه ذخیره میکردند که شما برای رسیدن به اطلاعات و بررسی آنها نیاز به اتصال ردیاب یا کارت حافظه به کامپیوتر داشتید اما ردیابهای آنلاین اینطور نیست.


تنوع در مدلهای ردیاب خودرو، حاکی از بهتر یا بدتر بودن این محصولات در مقایسه با یکدیگر نیست. آیا واقعا میتونم محل دقیق ماشینو پیدا کنم یا یه محدوده بزرگترو بهم نشون میده؟ سلام.من میتونم ردیاب ir59 روی موتور سیکلت نصب کنم؟ همچنین برای موتور سیکلت خاموش کن توصیه نمیشود. هشدار شروع کار درجا : اگر موتور خودرو مدام روشن بماند منجر به مصرف بی رویه بنزین میشود، شما میتوانید با تنظیم این پارامتر از در جا روشن ماندن خودرو جلوگیری کنید و همچنین میزان روشن بودن درجای خودرو را مورد بررسی قرار دهید. برای ارتباط با ما و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دریافت نمایندگی یا عامل نصب بودن در شهرهای کشور عزیزمان، میتوانید از شمارههای تماس موجود در وب سایت و همچنین واتس اپ استفاده کنید. یا از ردیاب نفر باید اسفاده کرد؟ ردیاب ST30 استیلاک،یکی از جدیدترین ردیاب های سیمی است که دارای دقت عالی و پشتیبانی قوی می باشد.یکی از نکاتی که هنگام خرید جی پی اس سیمی باید به آن دقت کرد باتری داخلی می باشد.اگرد ردیاب از نوع سیمی دارای باتری داخلی نباشد با قطع شدن برق خودرو،جی پی اس از کار می افتد و قابلیت های خود را از دست می دهد.


بنابراین اگر قصد ردیابی و اطمینان از ایمنی فرزند خود در طول رانندگی را دارید و یا حتی در مواردی می خواهید کارمندان خود را در طول ساعات اداری رصد کنید، مجاز به استفاده از ردیاب هستید. لذا با استفاده از پتانسیل های این تکنولوژی و به کارگیری آن در قالب ردیاب من می توان از حداکثر توان آن استفاده کرد. با قرار گرفتن خودرو در محدوده پوشش دهی و دریافت مجدد سینگال های لازم، تمام اطلاعات ثبت شده برای مالک ارسال می گردد. آنتن های مکان یابی و مخابراتی دستگاه به گونه ای تولید شده اند که در صورت مختل شدن پوشش دهی و قرار گرفتن خودرو در نقاط کور، فرایند ثبت اطلاعات مکانی و حرکتی همچنان ادامه دارد. ما در گروه مهندسی همگام طیف گسترده ای از دستگاه های ردیاب را در اختیار داریم و انتخاب شما به این بستگی دارد که شما از دستگاه ردیاب خود چه ویژگی هایی را بخواهید داشته باشد ! همچنین پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از سایر محصولات ایران رهیاب با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. ما در این مقاله قصد داریم درباره جی پی اس خودرو و تاریخچه آن و همچنین ویژگی ها و عملکرد ردیاب خودرو صحبت کنیم.


[ بازدید : 13063 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مدیریت توسعه کسب و کار

يکشنبه 20 شهريور 1401
13:52
خبرنویس

بنابراین لازم است برای شناسایی تمایلات بازار و همچنین حیطه فناوری، روشهای مطالعاتی پخته و مناسبی مورد استفاده قرار گیرد تا طراحی و توسعه محصول با نگاهی اصولی شکل گیرد. این طرح، راهنمایی در تعیین امکان وقوع و تعیین میزان مرغوبیت شروع یک کسب و کار جدید است.همچنین طرح کار، مسیری را در پیش روی ما قرار می دهد که در طول مراحل بحرانی اولیه باید از آن پیروی کرد . بستر سازی برندینگ و معرفی کسب و کار به مخاتبین جهت ایجاد تقاضا در بازار . نمونهای از این تغییرات غیرقابل پیشبینی که در فضای کسب و کار کشور در سالهای گذشته اتفاق افتاده، ورود بسیاری از مردم به صنعت غذا بوده است. ماهیت موضوع خلق کسب و کار از جنس آیندهنگاری است؛ به عبارت دیگر، خالق کسب و کار، باید توان آن را داشته باشد که نیروها یا متغیرهای تأثیرگذار در فضای کسب و کار مورد نظر را بشناسد؛ سپس تغییر رفتار این متغیرها را در آینده؛ و نیز، تعامل بین این نیروها و متغیرها و تأثیر آنها را بر فضای کسب و کار مورد نظر، شناسایی و پیشبینی کند.

https://www.narbonbd.com/what-is-business-plan/

بسیاری از این موارد، پیچیده یا غیر قابل پیشبینی است. در بسیاری موارد، خدمات دریافت شده از شرکت مشاوره یکی از عوامل کلیدی در پس زمینه فروش موفق یک کسب و کار بوده است. تأثیر عوامل فرهنگی و اجتماعی در اجرا به حدی پیچیده است که رسیدن به تمایزات را بسیار دشوار -یا در مواقعی، غیرممکن- میسازد. به طور کلی غلبه بر نیروهای مخالف تغییر، امر بسیار سخت و پیچیدهای است و این مهم در ایران با دشواریهای بیشتری نیز روبروست؛ بنابراین برای غلبه بر نیروهای مقاوم، انرژی زیادی مورد نیاز است که محاسبه آن در افراد مختلف، کار ساده ای نیست. این رویکرد، زمانی به یک فاجعه تبدیل میشود که شخصی از این مسیر نادرستِ بهینهکاوی، به خلق یک کسب و کار بپردازد. چه زمانی از خدمات مشاوره استفاده کنیم؟ کمبود مطالعه باعث می شود که عمق درک کارآفرینان و سرمایهگذاران از پیچیدگیها و مسائل کسب و کار مورد نظرشان کم باشد؛ لذا در برخی مواقع که پیچیدگی کسب و کار، زیاد یا بازه زمانی مورد نیاز برای رشد و بلوغ کسب و کار، طولانی باشد، درک نمیشود. شاید این امر هم ناشی از همان مطالعه محدود و نیز کمحوصلگی در فکر کردن یا در گرفتن نتیجه باشد. برای بهتر نتیجه دادن تحقیق و توسعه در شرکتتان توصیه میکنیم زمانهای مشخصی را برای بررسی این واحد اختصاص دهید و تارگتهای بعدی را مشخص کنید.


فصول اول این کتاب به مباحث کلی مربوط به شناخت ماهیت کسبوکارها و همچنین مراحل عارضهیابی اختصاص دارد و فصول بعدی که بدنه و حجم اصلی این کتاب را تشکیل میدهد، به عارضهیابی بنگاههای اقتصادی از طریق طرح سوالات و ردیابی نشانهها جهت کشف عارضه اختصاص دارد. به عنوان مثال، یک طرح برای ایجاد یک محصول جدید یک برنامه رشد است. این نگاه موجب درک ساده انگارانه از راهاندازی یک کسب و کار و باعث ایجاد انگیزهها و توقعات نادرست برای این دسته از افراد می شود. در توسعه کسب و کار، ایجاد این مهارت ها شامل تحقیق در مورد نیازهای کسب و کار و رقبای آن برای به دست آوردن دید وسیع تری از بازار هدف است. اکثر کارهایی که از آن به عنوان بهینه کاوی یاد میشود، به نوعی کپی برداری از نمونههای خارجی بوده، مسیر توسعه محصول و متناسبسازی آن با بازار هدف انجام نگرفته است. شناخت صحیح و کافی از بازار در این مرحله منجر به تعیین استراتژیهای درستی برای شروع کسب و کار در حوزه صنعت و همچنین اتخاذ رویکردی مناسب برای تعامل با بازار میشود که در مقابل الگوی سعی و خطا، هزینههای سازمان را به طور حتم کاهش میدهد.

https://www.narbonbd.com/

از متخصصان تحقیقات بازار استفاده کنید یا از مشاوره خبره و حرفه ای که در حوزه کاری شما، می توانند راهنمای امین باشند. اما اگر می خواهید کسب و کاری راه اندازی کنید و یا آن را ارتقا دهید باید مهارت های مدیریت فضای مجازی را هم یاد بگیرید و سپس تبلیغ و معرفی محصولاتتان و یا کسب کاری که دارید را شروع کنید شغل خودتان را گسترش دهید و پیشرفت چشم گیری داشته باشید همه این ها با رفتن به مشاوره ی کسب و کار عملی می شود. بنا بر این خلق یک کسب و کار با کپیبرداری نادرست، به از بین رفتن سرمایه زیادی میانجامد که ما درکی از میزان و تعداد آنها -به دلیل ناموفق بودنشان- نداریم. از جمله دلایلی است که موجب جدایی پرسنل از سازمان و به دنبال آن، بی نظمی در سازمان و از بین رفتن مهارت ها و روشهای ساختاریافته در آن میشود. آیا رشد میکند، پایدار یا رو به زوال است؟ در بسیاری از مواقع صاحب سرمایه یا مدیرعاملی که به خارج از کشور رفته، با مشاهده محصولی خاص و جذب آن شدن، عیناً همان را وارد بازار ایران می کند یا مشابه آن را میسازد و از نگاه خود، بهینهکاوی درستی انجام داده است؛ در حالی که اصول بهینه کاوی چنین نیست و این امر، قواعد و روشهای استانداردی دارد که در ایران کمتر به آن توجه شده است.


[ بازدید : 4845 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

سرویس باسکول در کوتاهترین زمان خدمات تعمیرات باسکول در سراسر ایران را انجام می‌دهد

يکشنبه 13 شهريور 1401
9:31
خبرنویس

شرکت سرویس باسکول در زمینه تولید، نصب، راه اندازی و خدمات انواع باسکول جاده ای فعال می‌باشد. این شرکت با بهره‌گیری از بروزترین تجهیزات دنیا و مجرب‌ترین متخصصین بعنوان برترین تولیدکننده باسکول و ارائه دهنده خدمات باسکول در ایران شناخته می‌شود.

«سرویس باسکول» بعنوان جزئی از باسکول پند ارائه دهنده خدمات تعمیرات باسکول نظیر کالیبراسیون، نگهداری، لوازم جانبی و سرویس‌های مختلف باسکول می‌باشد و در کوتاهترین زمان به سراسر ایران خدمات باسکول را ارائه می‌نماید.

سرویس باسکول بعنوان بخشی از باسکول پند واردکننده و تولیدکننده تمامی اجزاء باسکول می‌باشد و به همین دلیل آگاهی کامل نسبت به جزئیات فنی و ابعاد تخصصی کار دارد. همچنین این اطمینان برای مشتریان حاصل می‌شود که تمام قطعات اصل و اوریجینال می‌باشد.

شبکه گسترده نمایندگی‌های مجاز باسکول پند امکان ارائه خدمات باسکول در کمترین زمان در هر نقطه از کشور را مهیا کرده است. جهت تعمیرات باسکول تنها با یک تماس در هر نقطه‌ای که باشید کارشناسان و متخصصان «سرویس باسکول» جهت ارائه خدمات باسکول به محل شما اعزام می‌گردند.

سرویس باسکول علاوه بر ایران، آمادگی ارائه خدمات در تمام کشورها را دارد؛ تا اکنون در کشورهایی نظیر عراق، ارمنستان، ازبکستان، افغانستان، آذربایجان، ترکمنستان، تاجیکستان، عمان، گرجستان، قزاقستان، کنیا و کلمبیا خدمات و تعمیر باسکول توسط تیم متخصصین سرویس باسکول انجام پذیرفته است.

استاندارد باسکول

جهت صدور قبض باسکول بایستی اقدام به استاندارد سازی باسکول نمود. سرویس باسکول تمامی مراحل استاندارد باسکول را در کوتاه‌ترین زمان و کمترین هزینه انجام می‌دهد. آرامش خاطر شما توسط سرویس باسکول تضمین می‌گردد.


کالیبراسیون باسکول

هر باسکولی در گذر زمان نیاز به کالیبراسیون مجدد دارد. سرویس باسکول در کمترین زمان خدمات کالیبراسیون باسکول را برای شما ارائه می‌دهد. همچنین آمادگی عقد قرارداد دوره‌ای جهت سرویس را دارد.


تعمیرات باسکول

سرویس باسکول در کوتاهترین زمان خدمات تعمیرات باسکول در سراسر ایران را انجام می‌دهد. شبکه گسترده کشوری باعث شده است سرویس باسکول از سایر شرکت‌ها به شما نزدیکتر باشد.


فروش کالاهای مرتبط

سرویس باسکول هم تولیدکننده داخلی و هم تامین کننده کالا می‌باشد و فروش انواع کالاهای مرتبط با باسکول نظیر لودسل، نمایشگر راننده، نوار درزگیر، UPS، باتری، پرینتر و … را انجام می‌دهد.


[ بازدید : 157 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

عقیم سازی “اسپای” یا تخمدان، یک عمل جراحی دامپزشکی است که تحت بیهوشی عمومی انجام می شود

شنبه 12 شهريور 1401
16:01
خبرنویس

این روش نیز تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. در این قسمت از مقاله، سه دلیل مهم برای عقیم سازی یا خنثی سازی یک سگ خانگی ذکر شده است. قابل ذکر است عقیم سازی گربه های نر, ماده خیابانی گام مهمی در جلوگیری از انتقال بیماری های ژنتیکی, کنترل نسل ها و جمعیت, جلوگیری از بیماری های منتقله از طریق جنس می باشد. عقیم سازی سگ نر از بروز سرطان بیضه جلوگیری کرده و خطر ابتلا به مشکلات دیگری مانند بیماری پروستات را کاهش می دهد. این بدین معناست که احتمال خونریزی، جذب جنس نر شدن و تغییرات رفتاری بعد از انجام عمل جراحی همچنان وجود دارد. سالها، اکثر دامپزشکان توصیه می کردند که بهتر است برای عقیم سازی تا رسیدن بلوغ (در شش ماهگی) صبر کرد و برخی هنوز هم این توصیه را قبول دارند.

کاهش قدرت یادگیری، تغییرات در چرخه خواب و بیداری، پیشرفت اختلالات شناختی، افزایش بی-اختیاری ادرار در هر دو جنس (در صورت عقیم سازی پیش از سه ماهگی)، کم کاری غده تیروئید، افزایش میزان خشونت در سگ های ماده به دنبال عقیم سازی ناموفق (باقی ماندن تخمدان ها و یا حتی بخشی از آنها)، افزایش ترس در سگ های نری که در سنین خیلی پایین عقیم شده اند. یک حیوان خانگی نر که عقیم نشده است، تقریباً هر کاری را برای یافتن جفت انجام می دهد. حتی ممکن است حیوان خانگی شما برای رفتن به دنبال جفت در زمین زیر حصار یک تونل بلند حفر کند. این جذابیت طبیعی ممکن است باعث شود سگ های نر بیگانه با سگ ماده تان جفت گیری کنند. هر بار که این اتفاق می افتد، او برای سگ های نر بسیار جذاب می شود. نگهداری از تعداد زیادی حیوان خانگی در فضای کوچک آپارتمان ها بسیار دشوار است. در غیر این صورت باید تو کوچه و خیابون دنبالش بگردید تا شاید بتونید پیداش کنید. جالب است بدانید سگهای نر ای که عقیم نشده باشند رفتارهایی مثل لیسیدن آلت تناسلی خود را دارند ،سوار شدن بر روی سگهای دیگر و سوار شدن روی بالش یا پاهای افراد را دارند و در نتیجه عقیم سازی سگ ها باعث کاهش این نوع از رفتارها و حتی باعث می شود توجه بیشتری به والدین خود کنند.

عقیم سازی در خرگوش و هر آنچه که باید بدانید. 2. رعایت رژیم غذایی که دامپزشک توصیه می کند معمولا توصیه می شود قبل از عمل عقیم کردن سگ، 8 ساعت سگ باید پرهیز غذایی داشته باشد. انتخاب طبیعی از ژنهایی حمایت می کند که مربوط به اندازه بزرگتر حیوان و قابلیت مبارزه کردن هستند. از مزایای عقیم سازی حیوانات می توان به خطر کمتر بیهوشی و تغییر رفتار و مشکلات سلامتی اشاره کرد. عقیم سازی یا خنثی سازی می تواند منجر به کاهش خطرات خاص سلامتی سگ های ماده و نر شود. در کل این عمل یه عمل ساده محسوب میشه و فوایدش از مضراتش خیلی بیشتره؛ اما با توجه به سلامتی خود سگ، سن و نژادش میزان ریسک و خطراتش متغیره. عقیم سازی نه تنها به حفظ سلامت حیوانات کمک می کند بلکه باعث پیشگیری از مرگ این حیوانات بی پناه می شود. شروع دوره فحلی در سگ های ماده می تواند سگ های نر را به خانه شما جذب کند. به عنوان مثال گربه سانان ماده معمولاً در طول فصل تولید مثل هر سه هفته یکبار چهار تا پنج روز دوره فحلی دارند.

حال آنکه برخی اوقات سگ همان روز ترخیص می شود. با انجام جراحی عقیم سازی، در صورت عدم وجود عوارض یا سایر مشکلات بهداشتی، سگ های نر معمولاً می توانند در همان روز انجام عمل به خانه بروند. شما به هر حال برای اخته یا عقیم کردن حیوان خانگی خود باید هزینه پرداخت کنید. این یک تصور غلط رایج است که فرد باید اجازه بدهد که گربه اش بچه داشته باشد. برای برخی از افراد به علت اینکه صحبت از اعتقادات، دین و مذهب به میان میآید، از این کار خودداری میکنند و بعضی دیگر نیز به سبب اینکه حیوان بعد از عمل، حالت شخصیتی و شخصیت واقعی خود را از دست میدهد، این کار را انجام نمیدهند. همچنین گربه های خانگی عقیم شده نیز کمتر از خانه دور میشوند و کمتر با گربههای نر دیگر دعوا میکنند. از سوی دیگر، سگها و گربههای عقیم نشده ممکن است برای نشانه گذاری قلمرو، سراسر خانه شما را با ادرار خود بدبو کنند. سگ های نر پس از فرار کردن از خانه در خیابان ها پرسه می زنند. این هزینه در کلینیک عقیم سازی های گوناگون و برای سگ های نر و ماده متفاوت است. بسیاری از این مراکز گزینه های کم هزینه یا بدون هزینه را در دسترس دارند.

https://nikpetclinic.com/sterilization-of-male-and-female-dogs/


[ بازدید : 46525 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

قوانين خريد و فروش بليط هواپيما چارتر

چهارشنبه 2 شهريور 1401
15:41
خبرنویس


يکي از انواع بليط هواپيما که مي توان براي سفرهاي داخلي و يا خارجي رزرو کرد، بليط چارتري است. اين بليط ها نوعي بليط سيستمي با سيستم فروش متفاوت است. بليط هواپيما چارتري داراي قوانين متفاوتي در زمينه رزرو بليط هواپيما و همچنين استرداد مي باشد که در اين صفحه (https://canvas.apu.edu/eportfolios/2946/ja ) توضيح داده شده است.

چارتر (charter) به طور کلي به معناي دربست کردن است. عبارت «چارتر کردن» فقط براي پرواز کاربرد ندارد، براي هتل يا باقي وسايل نقليه‌ي مسافرتي مثل قطار و اتوبوس و کشتي و... نيز به‌کار مي‌رود. فعلا ما با بليط چارتر در حمل‌ونقل هوايي سروکار داريم. يعني هروقت يک نفر يا يک شرکت، تمام يا بخشي از صندلي‌هاي يک هواپيما يا يک مسير پروازي را ساليانه يا براي مدت معلومي اجاره کند، مي‌گويند آن پرواز را چارتر کرده است.

چارتر

مثلا شما يک کمپاني بسيار بزرگ و پر رونق داريد که حدود هفتاد نفر از کارکنان شما بايد در طول هفته چندبار، مثلا دوشنبه‌ها وچهارشنبه‌ها به مقاصد معيني سفر کنند، در اين شرايط برايتان باصرفه‌تر خواهد بود که پرواز را در روزهاي دوشنبه و چهارشنبه از يک شرکت هواپيمايي براي کارکنان‌ تان چارتر کنيد. به زبان ساده ‌تر، چارتر کردن شبيه خريدکردن عمده نسبت به خريد هاي خرد است: در خريد عمده شما مبلغ کمتري نسبت به خريد خرد همان کالا مي‌‌ پردازيد، چارتر کردن پرواز هم باعث صرفه ‌جويي در هزينه ‌هاي شرکت ‌ها مي‌شود.

شرکت تنها تامين کننده بليط است و تامين کننده تنها وظيفه ي تامين بليط براي مسافران را دارد و در اصل واسطه اي بين مسافر و آژانس چارتر کننده خواهد بود لذا هيچگونه مسئوليتي در قبال استرداد ، تغيير نام ، جابجايي بليط ، جا ماندن مسافر و موارد ديگر نخواهد داشت. اين بليط ها داراي قوانين متفاوتي مي باشند که در ادامه بررسي شده است.

استرداد بليط هواپيما چارتر
در صورت نياز به استرداد بليط ، تامين کننده به عنوان واسط وارد عمل شده و طبق قوانين چارتر کننده ، بليط را مسترد کرده و پس از دريافت وجه از چارتر کننده مبلغ بليط با کسر خسارات به مسافر عودت داده خواهد شد .
تذکر : در مواري نيز ممکن است تامين کننده اقدام به ارائه شماره حساب مسافر نموده و مسافر را مستقيما به چارتر کننده پيوند داده و عمليات استرداد توسط مسافر راساٌ صورت پذيردو
تمامي چارتر کنندگان ملزم به رعايت قوانين CRCN مي باشند ليکن در بعض از موارد ، برخي از آژانس ها بطور غير قانوني خود را ملزم به رعايت اين قانون ندانسته و قوانين خاص خود را به اجرا در مي آورند ، در اين موارد نيز تامين کننده هيچ مسئوليتي نخواهد داشت .
در اين موارد به درخواست مسافر، مشخصات چارتر کننده اعلام شده و مسافر مي تواند راسا به استرداد بليط و احقاق حقوق خود اقدام نمايد . لازم به ذکر است که مبلغ گرفته شده به عنوان کارمزد توسط تامين کننده بعد از استرداد بليط ، مسترد نمي شود.

چارتري

تغيير نام بليط چارتري

تغيير نام بليط چارتري درصورت امکان، توسط خود مسافر و با همکاري تامين کننده صورت مي گيرد و خسارات آن با مسافر خواهد بود. پس لازم است مشخصات خود را با دقت خريداري کنيد.

جابجايي بليط چارتري

جابجايي بليط تنها با سهميه ي بليط آژانس چارتر کننده ي اوليه امکان پذير مي باشد و پرداخت خسارات احتمالي بر عهده ي مسافر ميباشد .

جاماندن مسافر از پرواز

متاسفانه در پروازهاي چارتر ، جاماندن مسافر به منزله ي خسارت صد درصدي مي باشد و هيچ وجهي برگردانده نمي شود و تمامي مسئوليت آن با مسافر است .

تغيير زمان پرواز توسط آژانس چارتر کننده

در برخي از موارد آژانس چارتر کننده بنا بر دلايلي از جمله کنسل شدن پرواز و ديگر موارد اقدام به تغيير ساعت پرواز ويا حتي تامين کننده هواپيمايي و ... مي نمايد که در اين موارد نيز تامين کننده مسئوليتي نداشته و تنها وظيفه اطلاع رساني را برعهده خواهد داشت.

چارتر

بليط هاي با نرخ بالاتر از نرخ مصوب

در برخي از موارد چارتر کننده اقدام به فروش بليط با نرخي بالاتر از نرخ مصوب مي نمايند که در توجيه خدمات تور و... را براي قانوني شدن اين امر به مسافر تحميل خواهد نمود. (در برخي از موارد نيز بطور غير قانوني اقدام به اين امر مي نمايند).
در چنين مواردي شرکت هيچگونه مسئوليتي نخواهد داشت و کليه مسئوليت ها متوجه چارتر کننده بوده و تامين کننده منصرف از نرخ بليط تنها بابت تامين بليط کارمزد متعارف خود را دريافت مي نمايد. هر گونه خريد از اين سايت به صورت آنلاين ، آفلاين ، تماس تلفني و يا موبايلي به صورت مستقيم و غيرمستقيم به منزله تاييد قوانين مي باشد.


[ بازدید : 177 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنویس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]