پارچه استیل چیست و چه انواعی دارد؟

جمعه 31 شهريور 1402
11:48
خبرنویس


امروزه شاهد هزاران محصول فولادی موجود در بازار هستیم که هر کدام دارای عملکرد، ویژگی ها و کاربردهای خاص خود هستند، اما یکی از پرکاربردترین محصولات فولادی، پرکاربرد، تولید و عرضه در انواع ورق های فولادی استیل یا ضد زنگ می باشد. ورق فولادی امروزه در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، در این راستا قصد داریم در این مطلب به این سوال پاسخ دهیم که ورق فولادی چیست و چه انواعی دارد. با ما بمان.

ورق فولادی چیست؟

همانطور که گفته شد ورق فولادی یکی از هزاران محصول تولید شده فولادی مهفا است که دارای ویژگی آلیاژی متفاوتی است که باعث شده است این محصول از نظر مکانیکی در مقایسه با سایر محصولات فولادی از مزیت های مکانیکی ویژه ای برخوردار باشد و همین ویژگی در ورق های فولادی باعث شده است که این محصول در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که می توان گفت یکی از پرکاربردترین ها در این خانواده می باشد.

مواد ورق فولادی از یکی از صدها آلیاژ فولادی به دست می آید که بیشتر آنها آهن و نیمی از کربن است. این ترکیب در تولید و تولید ورق فولادی خواص بی نظیر و کاربردهای متفاوتی را به شما می دهد که در ادامه این مطلب به شما توضیح خواهیم داد.

ویژگی های صفحات فولادی

ویژگی های صفحه یا ورق فولادی ضد زنگ که باعث استفاده گسترده از این محصول شده است به شرح زیر است:

ظاهر زیبایی دارد

مقاومت حرارتی بالا

خاصیت ضد زنگ دارد

سطح مقاومت در برابر خوردگی

عمر طولانی و مفیدی دارد.

امکان جوش روی آن وجود دارد

می توان آن را بازیافت کرد

همانطور که در بالا ذکر شد یکی از ویژگی های ورق های فولادی قابل بازیافت بودن آنهاست، بنابراین می توان گفت که بیش از 70 درصد مواد فولادی از صنعت بازیافت فلزات به دست می آید که بیشترین سهم را در صنعت فلز و محصولات فولادی دارد.

کاربرد ورق فلز

به طور کلی در صنعت ساخت و ساز بیشترین استفاده از صفحات فولادی است، اما بر خلاف تصور شما، این نوع از محصولات فلزی کاربردهای گسترده تری دارد، مانند:

کاربرد در صنعت سیمان

در تولید کاغذ استفاده می شود

استفاده در تولید مواد شیمیایی

در صنعت نفت استفاده می شود

استفاده در صنعت قند

و... علاوه بر موارد فوق، ورق فولادی مصارف مختلفی نیز دارد که از مصارف متداول این نوع محصولات می باشد، برای درک بیشتر شما در زیر به شرح سایر موارد استفاده از ورق فولادی می پردازیم:

برای ساخت لوازم خانگی مفید است

مناسب برای ساخت سقف ساختمان.

مناسب برای پوشش بدنه، سقف و درب آسانسور

مناسب برای ساخت بدنه خودرو، هواپیما و کامیون

مناسب برای استفاده در ساخت قطعات بزرگ در کشتی سازی

مناسب برای استفاده در تولید پمپ

مناسب برای ساخت تانکرهای شیمیایی

مناسب و کاربردی برای تولید تجهیزات الکتریکی مانند مبدل

تفاوت بین قلع و سایر محصولات

قبلاً ورق فولادی و مواد آن را توضیح دادیم، همانطور که در بالا ذکر شد از ترکیب آهن و کربن تولید می شود و با توجه به این مشکل می توان گفت که این نوع ورق و مواد آن در بالاترین سطح قرار دارند. سایر ورق های تولید شده و موجود در بازار ممکن است نوع آلیاژ و ترکیب آنها را مشخص کند. با این تفاوت که عناصری مانند کروم و نیکل وجود دارد که در سایر ورق ها بسیار کم است یا گاهی از این عناصر در ترکیب آلیاژ استفاده نمی شود، در واقع این عناصر وجود دارند. ترکیب ورق فولادی سطح مقاومت در برابر خوردگی را افزایش می دهد.

علاوه بر موارد ذکر شده، وجود مولیبدن از دیگر تفاوت های این فلز نسبت به سایر محصولات است که باعث افزایش سطح مقاومت به خوردگی ورق فولادی تا کاهش اسید معین می شود. همچنین سطح مولیبدن و کروم در ترکیب ورق فولادی یکی از عوامل تعیین کننده استفاده از ورق فولادی است، در واقع می توان گفت که استفاده از ورق فولادی بستگی به میزان مولیبدن و مقدار آن دارد. کروم که استفاده شده است. و تولید ورق فلز.

انواع ورق فولادی در آلیاژهای مختلف

به طور کلی ورق های فولادی بر اساس نوع آلیاژ تقسیم بندی می شوند که هر کدام خواص متفاوتی دارند و نوع آلیاژ عامل دیگری است که کاربرد آنها را تعیین می کند. در زیر انواع صفحات فولادی با توجه به نوع آلیاژ آورده شده است. اشاره خواهیم کرد:

1. 304 غیر مات (epolishiwe) ورق فولاد نورد ebandayo

2. ورق فولادی 304 غیر مات (توصیه شده) نورد گرم

3. ورق فولاد ضد زنگ 304L

4. صفحه داغ بدون فولاد مات 304L

5. کاموشکی فولاد ضد زنگ 304

6. ورق استیل ضد زنگ 309S

7. صفحه فولادی 316L ضد اسید

8. ورق استیل 321 ضد سایش

9. به صفحه 430 بروید

10. ورق فولاد ضد زنگ 430 (روکش شده)

11. ورق استیل 410 بخرید

12. 4841 نسوز irin dì


[ بازدید : 229 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

پایتخت قبرس کجاست؟

جمعه 31 شهريور 1402
11:22
خبرنویس


پایتخت قبرس با یورومای بدون نیروی نظامی توسط مرز بازار محلی به نام بازار بندابولیا به دو قسمت تقسیم می شود: شمال ترکیه (لفکوشا) و جنوب یونان (نیکوزیا).

در ابتدا جزیره قبرس توسط کمربندی به نام خط سبز به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می شد. علت نامگذاری این منطقه مرزی به مرز سبز این است که پس از جنگ داخلی قبرس در سال 1960، سازمان ملل متحد نقشه قبرس را با قلم سبز به دو قسمت تقسیم کرد.

از آن زمان به بعد، جبهه خالی از سکنه شد و توسط ماموران سازمان ملل متحد شد. منطقه صورتی در نقشه زیر کشور قبرس شمالی است. منطقه مرزی سبز توسط سازمان ملل متحد حمایت می شود. و منطقه ارغوانی بخشی از پایگاه بریتانیا است. منطقه سفید قبرس جنوبی است.

نکته جالب در تفاوت نام دو قسمت پایتخت این است که کلمه Lefkosha از کلمه یونانی Lefkotin به معنی شهر خدایان سفید آمده است و نیکوزیا کلمه ای است که بیشتر در اسناد عثمانی استفاده می شود. اصالتا ترکی است اما در حال حاضر یونانی ها از نام ترکی شهر نیکوزیا و ترک ها از نام یونانی شهر Lefkosha استفاده می کنند.

اولین سکونت این شهر به قرن سوم قبل از میلاد یعنی به دوره نوسنگی باز می گردد. از آن زمان، کتیبه و معبدی متعلق به آفرودیت کشف شد. در آن زمان به این شهر لدرا می گفتند.

لفکوشا، پایتخت قبرس

در قرن هفتم پس از حمله اعراب. لفکوشا پایتخت قبرس شد و دیوارهای بلندی در اطراف شهر ساخته شد. در قرن 11 و 12 برج هایی برای حفاظت به این دیوارها اضافه شد.

در قرن سیزدهم زلزله و سیل این دیوارها را ویران کرد و در قرن چهاردهم که قبرس تحت سلطه ونیز بود، دیوارهای اطراف شهر بازسازی شد و این دیوارهای مستحکم به قبرسی ها اجازه داد در برابر تهاجم عثمانی ها مقاومت کنند. به مدت چندین ماه. در واقع آنها در نهایت تسلیم امپراتوری عثمانی شدند.

در زمان حکومت عثمانی ها بر این جزیره، کلیساها به مسجد تبدیل شدند و راه ها و دروازه های اصلی پایتخت قبرس در این دوره ساخته شد. در اواخر قرن هجدهم، انگلستان کنترل قبرس را به دست گرفت. در این مدت، بیشتر دیوارهای اطراف لفکوشا تخریب شد. قطار - تعلیم دادن؛ برق شهری؛ در این دوره بود که فاضلاب و استانداردهای جاده ساخته شد.

لفکوشا گرم ترین مکان قبرس در تابستان است. اگرچه این شهر ساحلی نیست، اما رودخانه ها و دریاچه هایی دارد که محل زندگی لاک پشت ها و سایر حیوانات بومی قبرس است.

لفکوشا به دو قسمت تقسیم می شود: لفکوشا قدیمی (در داخل دیوارهای قدیمی) و لفکوشا جدید (فراتر از دیوار). Lefkosha قدیم دارای خیابان های باریک و بافت قدیمی است، در حالی که Lefkosha جدید دارای خیابان های بزرگ، مراکز تفریحی و برج های مدرن است.

ارامنه قرن هاست که در محله کیشکو چیفتلیک شهر لفکوشا زندگی می کنند. معماری خاص و زیبای این منطقه با سنگ های تراشیده شده و پنجره های خلیجی آن را از دیگر مناطق لفکوشا متمایز می کند.

لفکوشا چندین کاروانسرای قدیمی دارد که به عنوان رستوران یا مکان برگزاری کنسرت یا عروسی استفاده می شود. از جمله کاروانسرای بویوک خان که در سال 1570 در دوران عثمانی ساخته شد.

مورخان ساخت آن را به مظفر پاشا، فرماندار عثمانی قبرس نسبت می دهند که از هر قبرسی 2 واحد پول گرفت و آن را بالای ساختمان قدیمی ساخت. قبرس در آن زمان به دلیل موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در بین سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا مرکز تجارت جهانی بود و وجود کاروانسراها در این جزیره رایج بود.

این ساختمان قدیمی در زمان حکومت بریتانیا به عنوان زندان مورد استفاده قرار می گرفت. پس از آن مدت کوتاهی به عنوان مهمانسرای رایگان مورد استفاده قرار گرفت. مرمت این کاروانسرا قدیمی در سال 1361 آغاز و در سال 1381 به پایان رسید.

این ساختمان اکنون دارای مغازه های فروش صنایع دستی و محصولات محلی است و میزبان جشنواره ها و رویدادها است. کنسرت و رقص در محوطه برگزار می شود.

گورو تاج مسجد سلیمیا در قبرس

این بنای تاریخی که به نام مسجد ایاصوفیه یا کلیسای جامع ایا صوفیه نیز شناخته می شود، یک مسجد و کلیسای جامع کاتولیک است که در قسمت شمالی نیکوزیا واقع شده است. این کلیسا بزرگترین و قدیمی ترین کلیسای گوتیک باقی مانده در قبرس و بزرگترین کلیسای مدیترانه شرقی است که در هزاره بین ظهور اسلام و پایان دوره عثمانی ساخته شده است. همچنین این مکان کلیسای تاجگذاری پادشاه لوسینیان قبرس بوده است.

موزه مولوی در نیکوزیا، پایتخت قبرس شمالی

این بنای باستانی در قرن هفدهم محل ملاقات شاگردان مولانا بود. در اتاق های ساختمان صحنه هایی از زندگی یک بی خانمان دیده می شود و در حیاط بنا مقبره هایی وجود دارد که شانزده شیخ صوفی در آن دفن شده اند.

اطلاعات کامل در مورد پایتخت قبرس شمالی یورومای

مساحت لفکوشا 111 کیلومتر مربع است.

جمعیت لفکوشا 352 هزار نفر است.

بناهای تاریخی لفکوشا، مسجد سلیمی - کاروانسرای بیوک هان - کلیسا و صومعه ارامنه - محله احمد عرب - مسجد حیدر پاشا - موزه تاکی مولوی - محله سامان بهچه - کلیسای بستان - عمارت درویش پاشا - موزه بربریت - موزه هانپری ب گریار - موزه استعمار بریتانیا دادگاه های دوران

جاذبه گردشگری لفکوشا، موزه قوم نگاری قبرس - موزه دکتر. فاضل کوچوک - موزه فرش

معروف ترین رستوران های رستوران هندی لفکوشا زشان - رستوران ایتالیایی کوچولو - کافه سدیرهان - رستوران لدرهان - رستوران سنتی آناما - استیک هاوس - ایجیچ - شهرک های برگر غذای خراب - بوته مرغ غذای خراب - کالیفرین

برترین هتل های Lefkosha Merit - Sky Roof - Royal Place - Gate 22 - Map Boutique - Concorde - Grand Pasha - Eagle Eye Boutique - Urban Habitat - Durba - Sun - Nagash - Ankia

دانشگاه لفکوشا دانشگاه آمریکایی قبرس - دانشگاه بین المللی قبرس - دانشگاه خاور نزدیک - دانشگاه علوم اجتماعی - دانشگاه تربیت معلم آتاتورک - دانشگاه علوم و تحقیقات نت کنت - دانشگاه مدیترانه کارپاز


[ بازدید : 179 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

کانکس جز کدام دارایی است؟

چهارشنبه 22 شهريور 1402
16:06
خبرنویس

کانکس یا کانتینرهای حمل و نقل تجاری که به صورت دائمی یا موقت به عنوان کانکس مسکونی ، کانکس اداری ، کانکس ویلایی ، کانکس فروشگاه و ... استفاده می‌ شوند ، جزو دارایی‌ های ثابت یک شرکت یا فرد محسوب می ‌شوند . این دارایی‌ ها به دلیل هزینه کمتر ساخت و نگهداری نسبت به ساختمان ‌های سنتی ، محبوبیت بیشتری در بین کسب و کارها و افراد دارند . همچنین ، کانکس‌ ها به دلیل قابلیت حمل و نقل آسان و سرعت بالا در نصب و راه‌ اندازی ، برای پروژه‌ های موقتی و سریع الزوم استفاده می ‌شوند . در این مقاله می‌ توان به مزایا و معایب استفاده از کانکس ، در صنایع مختلف پرداخت .

مزایای استفاده از کانکس

استفاده از کانکس ، مزایای بسیاری دارد که در زیر به برخی از آن ‌ها اشاره می ‌کنیم :

هزینه کمتر

یکی از مزایای اصلی استفاده از کانکس ، هزینه کمتر ساخت و نگهداری نسبت به ساختمان‌ های سنتی است . ساخت یک کانکس به دلیل استفاده از مواد اولیه ارزان ‌تر و نیروی کار کمتر ، هزینه کمتری نسبت به ساخت یک ساختمان سنتی دارد . همچنین ، هزینه نگهداری و تعمیرات کانکس ‌ها نیز کمتر از ساختمان‌ های سنتی است .

سرعت بالا در نصب و راه‌ اندازی

کانکس‌ ها به دلیل قابلیت حمل و نقل آسان و سرعت بالا در نصب و راه ‌اندازی ، برای پروژه ‌های موقتی و سریع استفاده می ‌شوند . در مقایسه با ساختمان ‌های سنتی که نیاز به زمان و هزینه بیشتری برای ساخت و نصب دارند ، کانکس‌ ها در کمترین زمان ممکن نصب و راه‌ اندازی می‌ شوند .

قابل حمل و نقل

کانکس‌ ها به دلیل طراحی مناسب و وزن کم ، قابلیت حمل و نقل آسان را دارند . این ویژگی باعث می‌ شود که کانکس ‌ها به راحتی قابل انتقال و جابجایی باشند و در مکان‌ های مختلف قابل استفاده باشند .

طراحی متنوع

کانکس ‌ها در طراحی ‌های مختلفی مانند کانکس‌ های مسکونی ، کانکس ‌های اداری ، کانکس‌ های فروشگاهی و ... ساخته می‌ شوند . این ویژگی باعث می‌ شود که کانکس‌ ها برای مصارف مختلفی قابل استفاده باشند .

دوام بالا

کانکس‌ ها به دلیل ساختار ساده و مقاوم ، دوام بالایی دارند و در برابر شرایط آب و هوایی و شوک ‌های مختلف مقاومت خوبی دارند .

معایب استفاده از کانکس

نیاز به تجهیزات و امکانات

کانکس ‌ها به دلیل ساختار ساده ، نیاز به تجهیزات و امکانات بیشتری دارند و این موضوع ممکن است هزینه بیشتری را برای کسب و کارها به همراه داشته باشد .

نتیجه گیری

به طور کلی ، خرید کانکس‌ به دلیل مزایای بسیاری که دارد ، در بسیاری از صنایع و کسب و کارها مورد استفاده قرار می‌ گیرد . با این حال ، برای استفاده بهینه از کانکس ‌ها ، باید مزایا و معایب آن‌ ها را به دقت مورد بررسی قرار داد و با توجه به نیازهای خاص هر کسب و کار و محیط ، تصمیم به استفاده از کانکس یا ساختمان سنتی باید با دقت و بررسی‌ های لازم اتخاذ شود .

در شرکت های کانکس سازی از جمله شرکت مدرن کانتین ،نمای داخلی و خارجی کانکس ها به درخواست و سفارش مشتری طراحی شده و به دست مشتری می رسد.

مواد اولیه و رنگ هایی که برای رنگ آمیزی استفاده می شود کیفیت بالایی دارند و در برابر زنگ زدگی و خوردگی پایدار می مانند و کم رنگ نمی شوند. شما می توانید کانکس سفارشی خود را با رنگ دلخواه سفارش داده و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

کافیست با شماره تلفن 09128898507 و 021-66824315 اطلاعات بیشتری کسب کنید و کانکس رنگی دلخواه خود را درخواست کنید. مشاوران مدرن کانتین در این زمینه راهنمایی های لازم را برای انتخاب رنگ مورد نظر و خرید کانکس به شما خواهند داد.


[ بازدید : 177 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

آشنایی با بشقاب و نکات ارائه آن

سه شنبه 21 شهريور 1402
15:31
خبرنویس


تنبک یکی از مهمترین اجزای موسیقی سنتی ایرانی است. تنبک به دو صورت تکنوازی و همراهی در کنار سایر سازهای کوبه ای ایرانی نواخته می شود و امروزه اساتید این ساز بیشتر به تکنوازی و تکنیک نواختن تنبک می پردازند. آموزش تنبک در موسیقی ایرانی اساس ریتمولوژی است و نقش بسیار مهمی در آن دارد. در واقع تنبک نقش عمده ای در ریتم و ریتم قطعات موسیقی سنتی دارد. تقریباً همه نوازندگان سازهای ایرانی نیاز به دوره ریتمولوژی و سازهای کوبه ای در ساز تنبک دارند که به درک ریتم و تسریع در روند آموزش موسیقی کمک می کند. این ساز به دو صورت تنبک و دمبک تلفظ می شود که شکل مدرن تر آن تنبک است. این کلمه از دو قسمت لحن و پشت تشکیل شده است که دو حرکت اصلی در نواختن این ساز هستند که در ادامه توضیحات بیشتری در مورد این حرکات داده خواهد شد.

اجزای تنبک

تنه اصلی این کیسه از چوب، سفال و فلز ساخته شده است که رایج ترین آن ها کیسه چوبی است، در حالی که از پوست گوساله، شتر و بز نیز برای تهیه چرم تون کیسه استفاده می شود. چرم شتر کم صداترین در بین این سه است. پوست بز کمترین رنگ را دارد و اکثر دباغ‌ها توصیه می‌کنند با پوست بره که بهترین تن را دارد، برنزه‌ای تهیه کنید.

همانطور که در تصویر می بینیم ساز تنبک از پنج قسمت چرمی تشکیل شده است که سوراخ بزرگ، ساقه اصلی، ناپیر و سوراخ کوچک در تمامی تنبک ها یکسان است.

برای بازی Tanback، علائم روی سه ناحیه اصلی ایجاد می شود: پوست، دهانه بزرگ، و قسمت اصلی بدنه و قسمت ورودی با مرکز پوست.

قبل از شروع به شناسایی نت ها، سبک ها و نشانه ها، نواحی پوست شامل سه قسمت مرکزی (سر)، وسط، پهلو (پشت) را شناسایی می کنیم.

نمادهایی که با ˄ نشان داده می شوند مربوط به دست راست و نمادهایی که با ˅ نشان داده می شوند مربوط به دست چپ هستند. همچنین چینش انگشتان به صورت شکل زیر می باشد.

موسیقی تنبک

نت های موسیقی تنبک از چهار قسمت زیر تشکیل شده است.

امضا کردن

بازی یک نفره

guceceka

اصطلاحات و تئوری رایج موسیقی

یک نشانه

تنبک تقریباً 250 شخصیت مختلف دارد که هر کدام صدا و شیوه نواختن منحصر به فردی دارند. در این مقاله پنج حرکت مهم را توضیح می دهیم.

5: به این می گویند اشاره به سمت راست. در این حالت پنج انگشت دست راست با حرکت مچ ناحیه میانی را لمس می کند.

4: به این ژست دست چپ می گویند و در این حالت چهار انگشت دست چپ با تکان دادن مچ و از بالا قسمت میانی را لمس می کند.

˅2: این حرکت پلنگ دو نام دارد. در این حالت با دست چپ به ناحیه کناری با دست چپ ضربه می زنیم که عدد بالایی حرکت انگشت ضربه را مشخص می کند.

˄: به این حرکت هشت یا پشت می گویند، در این حالت با حرکت مچ با اولین مفصل انگشت دوم دست راست به پهلوی طبل ضربه می زنیم. آموزش تنبک در کرج
Ɋ: به این حرکت تم می گویند در این حالت دست راست خمیده (مانند قاشق) است و با حرکت مچ به ناحیه وسط برخورد می کند.

نمادهای این حرکات به سبک مدرن نوشته شده اند و در سبک سنتی فقط شکل نماد تغییر می کند.

گسترش می یابد

برای درک مفهوم استرس، نت 4/4 را به عنوان مثال در نظر می گیریم.

یک سبد با چهار سوراخ خالی برای قرار دادن دانه ها (تخته خرده چوب) تصور کنید. از نماد دایره در این طرح می توان استفاده کرد، روند کار تا انتها یکسان است، به عنوان مثال می توان از یک کاغذ سفید با دو کاغذ سیاه یا چهار رشته کمان استفاده کرد.

سکوت

سکوت در سازهای کوبه ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زمانی که علامت مربوط به سکوت را می بینیم، همانطور که سکوت است، سکوت خواهیم کرد. این نشانه ها همان نشانه های استرس است، فرقش این است که نباید یک عمل انجام داد، در نگاه اول خیلی راحت است.. اینطور به نظر می رسد، اما در کنار هم نشان دهنده سختی در قسمت های دیگر است.

تکنیک های عمومی و تئوری موسیقی

تئوری موسیقی زبان مشترکی در بین همه سازهاست و تنبک نیز از این قاعده مستثنی نیست. سبک های موسیقی خوانی تنبک شامل دو سبک یک خطی و سه خطی می باشد که در ادامه به شرح آنها می پردازیم. یک خط در سبک های بالا یک خط خرسی است. خط خرسی خطی است که نت ها در آن حرکت می کنند.

قضایا و اصطلاحات کلی

تئوری موسیقی زبان رایج در همه سازهاست و تنبک نیز از این قاعده مستثنی نیست. سبک های موسیقی خوانی تنبک شامل دو سبک تک خطی و سه خطی می باشد که در ادامه به شرح آنها می پردازیم. آموزش موسیقی ویولا در کرج یک خط در سبک های بالا یک خط حامل است. خط نقاله خطی است که اسکناس ها در امتداد آن حرکت می کنند.

الگوی سه راه راه

در سبک سه خط خط، هر خط مربوط به هر قسمت از پوست است. خط اول مربوط به ارائه نت در قسمت مرکزی (به عنوان مثال، حرکت تم)، خط دوم مربوط به ارائه نت در قسمت میانی درام است (به عنوان مثال، حرکت حرکت دست راست)، و خط سوم مربوط به عملکرد نت در پهلو (مانند حرکت پشت) است.



[ بازدید : 8997 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

????? ?? ????? ???? ???? ?????? ???? ?? ?? ???? ????

يکشنبه 19 شهريور 1402
17:46
خبرنویس


عینک آفتابی یکی از اکسسوری های مورد علاقه مردم است که نه تنها به محافظت از چشم در برابر اشعه های مضر خورشید کمک می کند، بلکه به عنوان یک اکسسوری جذاب برای افزایش زیبایی و استایل شخصی استفاده می شود. با وجود طیف گسترده ای از طرح ها، رنگ ها و برندها، خرید عینک آفتابی دغدغه اصلی بسیاری از افراد این روزها است. با این حال، قبل از خرید عینک آفتابی، آگاهی از انواع عینک، مواد استفاده شده در ساخت آنها و ویژگی های متفاوت آن بسیار مفید است. همچنین باید به نکاتی مانند اندازه و فرم صورت خود توجه کنید تا عینک هایی را انتخاب کنید که متناسب با فرم و صورت و با سلیقه شما باشد. ما به بررسی این سوالات ادامه خواهیم داد. برای خرید عینک آفتابی نیز می توانید به فروشگاه اینترنتی ساپتیک به نشانی https://sapticstore.ir/sunglasses/ مراجعه کنید و به راحتی محصول مورد نظر خود را در آنجا سفارش دهید.

اهمیت UV هنگام خرید عینک آفتابی

نور ماوراء بنفش یکی از مهمترین فاکتورها هنگام خرید عینک آفتابی است. اشعه ماوراء بنفش برای چشم ما مضر است و می تواند باعث مشکلاتی مانند قرمزی چشم، افزایش خطر بیماری های چشمی مانند آب مروارید و ماکولوپاتی مرتبط با افزایش سن و حتی بیماری های خطرناکی مانند سرطان پوست شود. بنابراین هنگام خرید عینک آفتابی باید از محافظت کافی عینک در برابر اشعه ماوراء بنفش اطمینان حاصل کنید. چند نکته مهم در این زمینه:

استانداردهای محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش: به دنبال عینک آفتابی باشید که دارای برچسب 100% حفاظت UV یا یکی از استانداردهای بین المللی مانند ANSI (موسسه استاندارد ملی آمریکا) Z80.3 یا EN (استاندارد اروپایی) 1836:2005 است. این برچسب ها نشان می دهد که شیشه ها دارای فیلترهای UV مناسب هستند و اشعه های UV را به خوبی مسدود می کنند.

نوع فیلتر UV: برخی از عینک های آفتابی از فیلترهای شیشه ای یا پلیمری استفاده می کنند. هر دو نوع می توانند اشعه های UV را محدود کنند، اما بهتر است از عینک هایی با فیلتر UV400 استفاده کنید که تمام اشعه های UVA و UVB را مسدود می کند.

پوشش ضد انعکاس: توجه داشته باشید که عینک آفتابی دارای پوشش ضد انعکاس است که انعکاس اشعه ماوراء بنفش را در پشت لنز کاهش می دهد و به طور کلی به شما کمک می کند که بهتر ببینید.

علاوه بر محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش، عوامل دیگری مانند نوع عدسی (مانند پلاریزه یا آینه ای) و جنس آن نیز در انتخاب عینک آفتابی موثر است. مهم است که یکی را انتخاب کنید که دارای محافظت مناسب در برابر اشعه ماوراء بنفش باشد و متناسب با سبک و سلیقه شما باشد.

با توجه به فرم صورت خود عینک آفتابی بخرید.

شما می توانید با توجه به فرم صورت خود عینک آفتابی مناسب خود را انتخاب کنید. در زیر به برخی از فرم های رایج صورت و نکاتی که در انتخاب عینک آفتابی باید در نظر بگیرید اشاره کرده ایم:

· صورت مستطیلی: اگر صورت مستطیلی دارید، بهتر است عینک آفتابی با فریم گرد یا یکدست انتخاب کنید. این سبک از فریم ها به صورت شما تعادل می بخشد.

· صورت مثلثی: در این صورت عینک های طرح دار با فریم های پهن و جذاب می توانند انتخاب خوبی باشند. فریم هایی که در بالا ضخیم تر و به سمت پایین مخروطی هستند برای این نوع صورت مناسب تر هستند.

· صورت گرد: اگر صورت گرد دارید، بهتر است فریم های مربع یا کشیده را انتخاب کنید. این نوع فریم ها می توانند صورت شما را قوی تر و بلندتر نشان دهند.

· صورت بیضی: اگر صورت شما بیضی شکل است، می توانید از هر نوع فریمی استفاده کنید. البته به یاد داشته باشید که عرض فریم باید از عرض صورت شما کمتر باشد تا تعادل خوبی بین اندازه صورت و عینک وجود داشته باشد.

· صورت مربعی: در این حالت عینک آفتابی با فریم گرد است. این فریم ها باعث می شوند صورت شما کمتر زاویه دار و گردتر به نظر برسد.

انتخاب فریم عینک آفتابی مناسب

انتخاب فریم مناسب برای عینک آفتابی نیز بسیار مهم است زیرا فریم می تواند شکل صورت شما را متعادل و تنظیم کند و سبک شخصیت شما را تکمیل کند. در اینجا چند نکته برای انتخاب فریم عینک آفتابی مناسب آورده شده است:

1- شکل صورت: هر شکل صورت نیاز به بلوک های همسان دارد.

2- سایز: حجم و اندازه فریم باید با سایز صورت شما مطابقت داشته باشد. فریم های بزرگتر می توانند قسمت بیشتری از صورت را بپوشانند. در حالی که قاب کوچکتر باعث می شود صورت کوچکتر به نظر برسد. اندازه قاب باید با قطر چشم و پهنای صورت شما تنظیم شود.

3- استایل و سلیقه شخصی: عینک یک اکسسوری مد است و باید با سلیقه و استایل شما مطابقت داشته باشد. قابی را انتخاب کنید که با سبک شما مطابقت داشته باشد و به شما اعتماد به نفس بیشتری بدهد.

4- جنس و رنگ قاب. جنس و رنگ قاب نیز نقش مهمی در انتخاب قاب مناسب دارد. فریم‌های فلزی شیک‌تر و شیک‌تر به نظر می‌رسند، در حالی که فریم‌های پلاستیکی سبک‌تر و رنگارنگ‌تر هستند. همچنین انتخاب رنگ فریمی که با رنگ پوست و موی شما مطابقت داشته باشد به ظاهر کلی شما کمک می کند.

5- فعالیت های خاص: اگر برای فعالیت های خاص مانند ورزش یا ورزش های آبی به عینک آفتابی نیاز دارید، به جنس و طراحی فریم آن توجه کنید.

اهمیت شیشه هنگام خرید عینک آفتابی

جنس لنز یکی دیگر از فاکتورهای مهم هنگام خرید عینک آفتابی است. نوع و جنس لنز تاثیر زیادی بر کیفیت بینایی، محافظت از چشم و راحتی استفاده از عینک آفتابی دارد. در زیر به چند نوع عینک آفتابی و اهمیت آن ها اشاره کرده ایم:

عینک مسدود کننده اشعه ماوراء بنفش: عینک هایی هستند که از رسیدن اشعه ماوراء بنفش به چشم جلوگیری می کنند.

شیشه های پلاریزه: عینک های پلاریزه توانایی کاهش تابش خیره کننده و بازتاب را دارند. این شیشه ها دارای فیلتری هستند که نور را در جهت عمودی فیلتر می کند و به شما کمک می کند تا از تاری ناشی از نور شدید در سطوح معمولی مانند آب، برف یا شیشه جلوگیری کنید. این عینک برای فعالیت هایی مانند رانندگی، ماهیگیری و ورزش هایی که به حداقل حرکت نور نیاز دارند ایده آل است.

شیشه های ضد خش: شیشه های ضد خش با مواد خاصی پوشانده می شوند که در برابر خط و خش های روزمره مقاوم است. این نوع برای استفاده روزانه مناسب بوده و از خراشیدگی سطحی جلوگیری می کند.

عینک مسدود کننده نور آبی: با افزایش استفاده از وسایل الکترونیکی، قرار گرفتن در معرض نور آبی مضر صفحه نمایش مانند تلفن همراه، تبلت و کامپیوتر هر روز افزایش می یابد. عینک های نور آبی علاوه بر محافظت از چشمان شما در برابر اشعه UV، نور آبی را نیز جذب می کنند. استفاده از این عینک می تواند خستگی چشم، خشکی و اختلالات خواب را کاهش دهد.

شیشه های ضد مه: عینک های ضد مه از لایه ای ساخته شده اند که در برابر تراکم هوا و تشعشعات بخار آب مقاومت می کند. این شیشه ها از تشکیل بخار آب روی سطح شیشه جلوگیری می کنند و از مشکل مه شدن شیشه در شرایط مرطوب جلوگیری می کنند. این شیشه مخصوصا برای کاربرانی که در حین فعالیت هایی مانند ورزش، دوچرخه سواری یا دویدن به دید واضح نیاز دارند مناسب است.

هنگام خرید عینک آفتابی بهتر است از عینک آفتابی باکیفیت استفاده کنید. همچنین، اگر نیاز خاصی مانند محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش، کاهش سوسو زدن یا محافظت در برابر آب برای شما مهم است، باید عینک مناسب را انتخاب کنید. در نهایت برای کسب بهترین تجربه و راحتی در استفاده از عینک می توانید با مشاورین فروشگاه ساپتیک شاپ تماس گرفته و راهنمایی های مناسب را دریافت کنید.

از Septic عینک آفتابی بخرید

فروشگاه ساپتیک یک فروشگاه اینترنتی معتبر برای خرید عینک می باشد این فروشگاه مجموعه ای از برندهای معروف و محبوب عینک را ارائه می دهد و گزینه ها و سبک های متنوعی را به مشتریان خود ارائه می دهد. فروشگاه ساپتیک کیفیت و اصالت محصولات را تضمین می کند و همچنین خدمات پس از فروش حرفه ای را به مشتریان خود ارائه می دهد. در این فروشگاه انواع فریم و لیوان های با کیفیت و استانداردهای بین المللی را خواهید یافت

علاوه بر این، فروشگاه Saptic دارای یک سیستم جستجوی پیشرفته است که به شما کمک می کند با استفاده از فیلترها و گزینه های مختلف، عینک آفتابی مورد نظر خود را به سرعت پیدا کنید. همچنین در فروشگاه سپتیک امکان مشاهده نظرات و نقدهای مشتریان قبلی و امتیاز دهی به محصولات وجود دارد که به شما در تصمیم گیری کمک می کند. با فروشگاه Saptic می توانید عینک آفتابی مورد نظر خود را با خیال راحت و با اطمینان انتخاب کنید. به علاوه، فروشگاه Saptic ارسال سریع و مطمئن سفارشات را تضمین می کند، بنابراین می توانید به سرعت از عینک آفتابی جدید خود لذت ببرید.

با مراجعه به فروشگاه ساپتیک می توانید از خدمات متنوع، با کیفیت و حرفه ای در هنگام خرید عینک آفتابی بهره مند شوید و در هر فصلی از سال با خیال راحت و مطمئن از آفتاب لذت ببرید.

مرجع مقاله: https://virgool.io/@imshahbazi/نکاتی-که-برای-خرید-عینک-آفتابی-نباید-فراموش-کنید-ublzydiz5npv


[ بازدید : 185 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

???? ??????? ??????

چهارشنبه 15 شهريور 1402
18:48
خبرنویس


Baudoin یک تولید کننده معروف موتورهای دیزل در فرانسه است. این شرکت در زمینه طراحی و ساخت موتورهای دیزلی برای کاربردهای صنعتی، دریایی، نیروگاهی، خودروهای سنگین و بسیاری کاربردهای دیگر فعال است. Baudouin بخشی از گروه Société Internationale des Motières Baudouin (SIMB) است که سابقه طولانی در صنعت موتورهای دیزلی دارد. موتورهای دیزل Bowdoin به دلیل راندمان بالا، مصرف سوخت پایین و استحکام شناخته شده اند. این موتورها به طور گسترده در کشتی های تجاری و نظامی، نیروگاه ها، تولید برق دریایی، صنعت نفت و گاز، معدن، کشاورزی و سایر بخش های صنعتی استفاده می شود.

سالها تجربه و تخصص بودوین در موتورهای دیزلی و ساخت آنها، این شرکت را به یکی از شناخته شده ترین و قابل اعتمادترین نام ها در صنعت تبدیل کرده است. همچنین، ارتباط نزدیک آن با صنایع دریایی و تولید برق از طریق موتورهای دیزلی، نام بادوین را به گزینه ای مناسب در این زمینه ها تبدیل کرده است.

دیزل ژنراتور چیست؟

دیزل ژنراتور یا موتور دیزل دستگاهی است که با استفاده از موتور دیزلی به عنوان منبع اصلی انرژی و الکتریسیته به عنوان وسیله ای که انرژی موتور را به برق تبدیل می کند، برق تولید می کند. این دستگاه ها در مواقعی که نیاز به منبع تغذیه مستقل باشد به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. https://www.aryanews.com/News/20230905173001435/
عملکرد دیزل ژنراتور به شرح زیر است:

1. موتور دیزل: در موتور دیزل، موتور دیزل به عنوان منبع اصلی قدرت عمل می کند. موتورهای دیزلی با سوزاندن سوخت دیزل انرژی مکانیکی تولید می کنند.

2. ژنراتور الکتریکی: این انرژی مکانیکی توسط ژنراتور الکتریکی به انرژی الکتریکی تبدیل می شود. در ژنراتور الکتریکی، اصطلاحاً "ژنراتور" به موتوری اطلاق می شود که با چرخاندن آن انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند.

3. الکتریسیته: الکتریسیته برق متصل به شبکه برق را تامین می کند یا در مواقع اضطراری و نصب نشدن کابل، برق را مستقیماً در اختیار کاربر قرار می دهد.

4. نظارت و کنترل: دیزل ژنراتورها معمولاً با سیستم های کنترل پیشرفته ای همراه هستند که توان خروجی، وضعیت سوخت، حفاظت از تصادف و سایر پارامترهای مربوطه را تنظیم می کنند.

دیزل ژنراتورها به دلیل مزایایی مانند پایداری، قدرت اضطراری، راندمان بالا و عملکرد قابل اعتماد در مکان ها و صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال، دیزل ژنراتورها در نیروگاه‌ها، بیمارستان‌ها، ساختمان‌ها، کارگاه‌های ساختمانی، کشتی‌ها، معادن، مغازه‌ها و سایر مکان‌هایی که نیاز به منبع تغذیه پایدار دارند استفاده می‌شوند.

در ادامه، به جزئیات بیشتری در مورد موتورهای دیزل خواهیم پرداخت:

1. کارکرد در شرایط اضطراری: یکی از وظایف اصلی دیزل ژنراتورها تامین برق در مواقع اضطراری است. در صورت قطع برق به دلیل قطعی شبکه برق یا خرابی منبع تغذیه اصلی، دیزل ژنراتورها به طور خودکار کار می کنند و برق را برای پشتیبان گیری از تجهیزات تامین می کنند. موارد مهمی مانند بیمارستان ها یا سیستم های امنیتی در حال کار هستند.

2. کاربردهای صنعتی: دیزل ژنراتورها در صنایع مختلف نیز کاربرد دارند. به عنوان مثال معادن، ایستگاه های پمپاژ آب، کارخانه ها و واحدهای تولیدی، کارخانه های تولید فیلم پلی اتیلن، دیزل ژنراتورها به عنوان منبع انرژی پشتیبان تجهیزات و دستگاه های مختلف استفاده می شوند.

3. مسافرت و کمپینگ: در مواقعی که برق از شبکه وجود ندارد، مانند تورهای طبیعت گردی، کمپینگ یا تجهیزات از راه دور، از دیزل ژنراتورها به عنوان منبع انرژی مستقل استفاده می شود.

4. کشتی ها و کشاورزی: ​​در کشتی ها از موتورهای دیزلی به عنوان وسیله ای برای تولید برق برای کشتی ها و تجهیزات آنها استفاده می شود. همچنین می توان از آنها در صنعت کشاورزی برای تامین انرژی ماشین آلات و تجهیزات کشاورزی استفاده کرد. https://www.aryanews.com/News/20230905173414951/

5. عملکرد مخابراتی: در برخی موارد از دیزل ژنراتورها به عنوان منبع تغذیه پشتیبانی تجهیزات مخابراتی مانند ارتباطات رادیویی، تجهیزات ارتباطی و زیرساخت شبکه ارتباطی استفاده می شود.

6. استفاده در مناطق کمتر ترجیحی: در مناطق توسعه نیافته یا مناطق دورافتاده بدون دسترسی به شبکه برق عمومی، ژنراتورهای دیزلی می توانند منبع اصلی تامین برق باشند. دیزل ژنراتورها به دلیل عملکرد پایدار طولانی مدت، عملکرد پایدار در شرایط اضطراری، مصرف سوخت پایین و عملکرد قابل اعتماد به عنوان یک راه حل مهم منبع تغذیه در انواع مکان ها و صنایع استفاده می شوند.

7. مدل ها و ظرفیت های مختلف: دیزل ژنراتور با ظرفیت ها و مدل های مختلف وجود دارد. از دیزل ژنراتورهای کوچک با توان کم تا دیزل ژنراتورهای بزرگ با توان بالا می توان در انواع کاربردها و نیازهای انرژی استفاده کرد.

8. سیستم توزیع: در برخی موارد، دو یا چند دیزل ژنراتور ممکن است به عنوان یک سیستم توزیع عمل کنند. به لطف تجهیزات کنترلی، این سیستم ها هماهنگ با یکدیگر کار می کنند و پایداری و پشتیبانی الکتریکی را فراهم می کنند.

9. پایداری و مصرف سوخت: دیزل ژنراتورها به طور کلی به عنوان یک راه حل پایدار با مصرف سوخت کم شناخته می شوند. این موتورها از سوخت دیزل استفاده می کنند که عملکرد و کارایی بهتری نسبت به سایر سوخت ها دارد.

10. مدیریت و کنترل خودکار: دیزل ژنراتورها معمولاً با سیستم های کنترل خودکار مرتبط هستند که در شرایطی که نیاز به منبع برق خودکار دارند استفاده می شوند. این سیستم ها شامل استارت اتوماتیک و اتوماتیک موتور، تنظیم مصرف سوخت، تشخیص عیب و روش های اضطراری می باشد.

11. مراقبت و نگهداری: دیزل ژنراتورها نیاز به مراقبت و نگهداری دارند تا به خوبی کار کنند. تعویض منظم روغن و فیلتر، بازرسی های منظم و عیب یابی منظم به افزایش عمر و کارایی تجهیزات کمک می کند.

12. جایگزینی برای منبع تغذیه اضطراری: ژنراتورهای دیزلی را می توان به عنوان جایگزینی برای منبع تغذیه اضطراری در شرایطی که برق شبکه عمومی ناپایدار است یا به برق پشتیبان نیاز است، استفاده کرد.

دیزل ژنراتورها به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود مانند پایداری، قدرت اضطراری، عملکرد پایدار طولانی مدت و سازگاری با نیازهای مختلف به عنوان یکی از مهم ترین منابع برق در مکان ها و صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.


[ بازدید : 10252 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

????? ???? ????? ???? ????? ?????? ??? ? ??????

جمعه 10 شهريور 1402
22:28
خبرنویس


خودروی سهند سایپا در سال 1400 معرفی شد و از جهات مختلف جزء دومین تولیدات بزرگ خودروسازان محسوب می شود. اگر می خواهید در مورد این خودرو بیشتر بدانید، این مقاله را در وب سایت کارمادیو ببینید.

نقد و بررسی خودرو سهند

مانند بسیاری دیگر از خودروهای سایپا، ماشین سهند نیز در واقع یک نوع پیشرفته از پراید است. از تفاوت های این خودرو با پراید می توان به افزایش حجم موتور به 200 سی سی اشاره کرد که این خودرو را قدرتمندتر می کند.

عده ای خودروی سهند را پراید پلاس می نامند و عده ای نیز ظاهر جدید ساینا را می دانند. در کل می توان سهند را نسل سوم خودروی تیبا دانست که کارآمدتر و زیباتر است.

طراحی بیرونی و داخلی سهند خیره کننده است و برخی آن را نسخه جدیدی از کویک می دانند.

طراحی داخلی زیبا

کابین داخلی سهند گزینه اقتصادی به روزتری نسبت به کابین اطلس در ساینا و کویک است. در طراحی داخلی این خودرو از مواد و رنگ های بهتری استفاده شده است و آپشن کامل فرمان خودرو مشابه آپشن های تیپ کویک و ساینا دیکوت است.

در خودروی سهند، سدان وسط نسبت به ساینا کمی متفاوت است و بین دسته تعویض دنده و صندلی فاصله دارد. فاصله بین دو محور سهند 2.4 متر است که آن را به یکی از جمع و جورترین خودروهای فضای داخلی تبدیل می کند. سیستم نمایشگر سرگرمی کمی رو به جلو است و ابعاد آن نسبت به مدل های دیگر کوچکتر است، البته برای مسافران در دسترس است. هنگام رانندگی برای راننده راحت تر و سخت تر است.

استفاده از پلاستیک نرم در قطعات نزدیک به سرنشین و کیفیت بالای مواد داخلی نسبت به سایر محصولات قبلی سایپا از دیگر ویژگی های داخلی این خودرو است.

اما نکته مهم این است که این خودرو در چندین نسخه موجود است و این آپشن ها به مدل های ارزان تر و جدیدتر قابل تغییر هستند.

طراحی و ظاهر بیرونی سهند

ظاهر سایپا سهند حاصل به روز رسانی خودرو مدل ساینا است. دماغه سهند بلندتر است و به جای لامپ های چند وجهی از لامپ های نوک تیز استفاده می شود.

چراغ های مه شکن در قسمت پایینی خودرو نصب شده است. و پریز برق جلوی پنجره ساینا اس است. نمای جانبی این خودرو شبیه مدل های ساینا و ساینا است که تنها تفاوت این خودروها در استفاده از رینگ های آلیاژی است.

اگر بخواهیم پیشینه خودروی سهند را بررسی کنیم، می توان گفت که چراغ های عقب خودرو بیشترین تغییرات را نسبت به نمونه های دیگر خودروهای سهند داشته است.

چراغ های عقب از دو قسمت تشکیل شده است که یکی از آنها در صندوق عقب قرار دارد. چراغ های عقب این خودرو در واقع شبیه به چراغ های سدان فولکس واگن هستند و به همین دلیل است که برخی از این چراغ ها بزرگ به نظر می رسند.

از دیگر ویژگی های بیرونی می توان به نام هک سهند و نشان پارس خودرو روی درب جعبه اشاره کرد.

مشخصات فنی خودرو سهند

موتور سایپا سهند یک موتور M15 نصب شده در زیر کاپوت است که نسبت به موتور معمولی M15 تغییرات فنی متعددی دارد. این تغییرات شامل سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ، تغییرات سیستم شمع، افزایش سایز سر و تغییرات در سیستم تزریق سوخت خودرو می شود.

حداکثر بازده خودروی سهند 137 نیوتن متر گشتاور و 90 اسب بخار قدرت است که نسبت به نمونه های اولیه قدرتمندتر است.

وزن محدود سهند 1220 کیلوگرم و گیربکس به کار رفته در این خودرو گیربکس 5 سرعته دستی است که در سایر مدل های سایپا نیز دیده می شود. البته این سدان با 6 سرعته نیز در بازار عرضه خواهد شد سال های گیربکس اتوماتیک CVT

باک سهند 41 لیتر ظرفیت دارد و مشابه خودروی ساینا است. مصرف سوخت ترکیبی خودروی سهند 7 لیتر در صد کیلومتر است که در شرایط عادی بیشتر است.

استفاده از موتوری بر اساس استاندارد علمی یورو 5 آلایندگی صفر باعث می شود که برای پر کردن باک بنزین به سوخت باکیفیت نیاز داشته باشیم.

ساخت و ساز ماشین و تجهیزات

به گفته کارمادف، خودروی سهند احتمالاً در چند نسخه روانه بازار خواهد شد که نوع پایه دارای حداقل تجهیزات و امکانات خواهد بود، در حالی که نوع بالاتر دارای ویژگی های قابل توجهی خواهد بود.

از جمله امکانات سهند می توان به سیستم ترمز برقی و ترمز ضد قفل، دو کیسه هوا، ترمز فنجانی در چراغ های عقب، مجهز به سیستم کنترل پایداری و سنسور تشخیص نقطه کور اشاره کرد.

کیت راحتی همچنین شامل سنسور فشار باد لاستیک، کروز کنترل، پریز برق 12 ولت، تنظیم دستی صندلی در شش جهت، سنسور نور، چراغ‌های روشنایی در روز، روکش پارچه‌ای بادوام صندلی، سنسور باران، سنسورهای پارکینگ و سیستم صوتی خوب است. . . 4 بلندگو وجود دارد

در صورت خرید فول آپشن سایپا سهند، امکانات و تجهیزات بیشتری مانند سیستم سرگرمی نمایشگر، صندلی راننده برقی، دوربین عقب، صندلی های چرمی را دریافت خواهید کرد.


[ بازدید : 8382 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

???? ?????? ????: ??????? ???? ???? ???? ???????

شنبه 4 شهريور 1402
17:54
خبرنویس


اگر به دنبال گامی نوین در دنیای کشاورزی هستید، خرید آنلاین نشاء می‌تواند گزینه‌ای جذاب و موثر باشد. نشاء‌ها، گیاهان جوانی هستند که از طریق بذر یا اقلام دیگری مانند گلدان‌های کوچک یا لوازم پیشرفته تر از طریق شبکه‌های آنلاین خریداری می‌شوند. این روش، به کشاورزان امکان می‌دهد تا به راحتی و با دسترسی آسانتر به منابعی عظیم از نشاءها دست پیدا کنند. در این مقاله، با مزایا، مراحل و نکات خرید آنلاین نشاء بیشتر آشنا خواهید شد.

مزایای خرید آنلاین نشاء

خرید آنلاین نشاء سبزی و صیفی با مزایای فراوانی همراه است. به علاوه، این روش برای کشاورزان تازه‌کار و حرفه‌ای امکاناتی را فراهم می‌کند تا بهترین نشاء‌ها را برای کشت انتخاب کنند. مزایای خرید آنلاین نشاء عبارتند از:

انتخاب گسترده‌تر

با خرید آنلاین، دسترسی به انواع گیاهان و نشاءها آسان‌تر می‌شود. از گل‌های زینتی گرفته تا گیاهان میوه‌ای و سبزیجات، همه در یک مکان قرار دارند.

مقایسه و انتخاب بهتر

با امکان مقایسه ویژگی‌ها، نیازها و خواسته‌های خود، می‌توانید بهترین نشاء‌ها را انتخاب کنید. اطلاعات دقیق در دسترس شماست تا تصمیم بهتری بگیرید.

راهنمایی و مشاوره

بسیاری از وب‌سایت‌های خرید آنلاین نشاء، گل های زینتی راهنمایی‌ها و مشاوره‌هایی را ارائه می‌دهند. این اطلاعات به شما کمک می‌کنند تا نشاء مناسبی را انتخاب کرده و به درستی مراقبت کنید.

چگونگی انتخاب نشاء مناسب

برای انتخاب نشاء مناسب، باید به نکات زیر توجه کنید:

نوع گیاه

ابتدا باید نوع گیاهی که قصد دارید بکار ببرید را مشخص کنید. آیا گیاه یکساله است یا چندساله؟ آیا به نور خورشید زیادی نیاز دارد یا کم؟ این اطلاعات مهمی برای انتخاب نشاء دارند.

مناسبت آب و هوا

گیاهان نیازهای مختلف آب و هوایی دارند. حتماً مطالعه کنید که آیا گیاه مورد نظر با شرایط آب و هوایی منطقه شما سازگاری دارد یا خیر.

نکات مهم در خرید نشاء‌ها

کیفیت نشاء: همیشه از منابع معتبر خرید کنید تا نشاءها به کیفیت بالایی برخوردار باشند.

تاریخ برداشت: تاریخ برداشت نشاء مهم است؛ حداقل یکسال باید از تاریخ برداشت گذشته باشد.

شرایط نگهداری: دقیقاً به دستورالعمل‌های نگهداری پایبند باشید تا نشاء‌ها به خوبی رشد کنند.

چگونگی مراقبت از نشاء‌ها

آبیاری منظم: نشاء‌ها به آبیاری منظم و معتدل نیاز دارند.

نور مناسب: مطابق نیازهای گوناگون گیاهان، نور مناسب را فراهم کنید.

خاک مناسب: از خاک بافت مناسب برای هر گیاه استفاده کنید.

پیشنهادات برای کشاورزان تازه‌کار

آموزش مقدماتی: قبل از خرید آنلاین نشاء گیاهان دارویی، با مفاهیم و اصطلاحات کشاورزی آشنا شوید.

شروع با گیاهان ساده: بهتر است با گیاهان ساده و آسان‌تر شروع کنید.

چالش‌ها و راهکارهای احتمالی

مشکلات آب و هوا: در صورت تغییرات شدید آب و هوا، از روش‌های مختلف مراقبت استفاده کنید.

آفات و بیماری‌ها: با مطالعه و مشاوره با کارشناسان، می‌توانید مشکلات را حل کنید.

نکات برای موفقیت در کشاورزی دیجیتال

پیگیری آنلاین: از ابزارهای دیجیتالی برای پیگیری رشد گیاهان استفاده کنید.

اشتراک‌گذاری تجربیات: تجربیات خود را با دیگر کشاورزان در محیط‌های آنلاین به اشتراک بگذارید.

تأثیر فناوری در آینده کشاورزی

تکنولوژی‌های نوین همچون هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء، آینده کشاورزی را تحت تأثیر قرار داده‌اند. کشاورزان می‌توانند از این تکنولوژی‌ها برای بهبود بهره‌وری و کاهش هدررفت‌ها استفاده کنند.

چگونگی انتخاب منبع معتبر برای خرید

بررسی نظرات کاربران: نظرات و تجربیات دیگران می‌توانند به شما در انتخاب منبع مناسب کمک کنند.

بررسی اطلاعات تماس: منبع خرید باید اطلاعات تماس و آدرس دقیق داشته باشد.


[ بازدید : 197 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

???? ?? ??????? ??? ??? ?????? ?? ??????

شنبه 4 شهريور 1402
16:39
خبرنویس


امروزه با وجود اینترنت کسب و کارها و رونق و رشد فروشگاه های آنلاین، بیشتر افراد تشویق می شوند تا نحوه طراحی و ساخت وب سایت برای فروشگاه های آنلاین را بیاموزند. اما سوال اینجاست که چگونه می توان یک فروشگاه اینترنتی ایجاد کرد؟ که کمترین قیمت و بهترین کاربری و امکانات را هم دارد! در این مقاله با قالب های وردپرس آشنا می شوید که به شما در طراحی وب سایت و طراحی زیباتر فروشگاه اینترنتی با قالب های فروشگاهی وردپرس کمک می کند.

همه چیز درباره قالب های وردپرس:

قالب وردپرس ظاهر سایت شما را مشخص می کند. در وردپرس Zhaket شما این امکان را دارید که طراحی و چیدمان عناصر وب سایت خود را تغییر دهید. برای استفاده از این تغییرات و استفاده از این قالب، باید وردپرس و محبوب ترین قالب ها، قالب های فروشگاهی را بشناسید و نحوه کار با این قالب را بدانید. همچنین باید بدانید که اجزای قالب چگونه کار می کنند. .

یکی از ویژگی های وردپرس که باید بدانید این است که با تغییر قالب وردپرس، ظاهر وب سایت شما نیز تغییر می کند. یعنی با تغییر فرمت، ظاهر سایت را برای کاربر تغییر می دهد، یعنی ظاهر سایت را برای کاربر تغییر می دهد.

وردپرس دارای هزاران قالب و تم یا قالب اختصاصی رایگان است که می توانید از قالب های رایگان برای دسترسی به طراحی وب سایت خود استفاده کنید. اما اکثر طراحان وب سایت و کسانی که در این زمینه حرفی برای گفتن دارند از قالب های اختصاصی استفاده می کنند و یا قالب های سفارشی را برای طراحی وب سایت خود ترجیح می دهند.

اگر بخواهیم قالب های رایگان و غیر رایگان وردپرس را با هم مقایسه کنیم، باید بگوییم که تم های غیر رایگان دو ویژگی ملموس دارند که آن ها را از قالب های رایگان متمایز می کند. مدل های غیر رایگان دارای ویژگی های پیشرفته و به روز شده و پشتیبانی حرفه ای هستند. چرا که سایت های حرفه ای معمولا با توجه به نیاز کاربران خود از فرمت های حرفه ای و غیر رایگان استفاده می کنند.

یک پوسته وردپرس دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

یک قالب وردپرس محتوای وردپرس و داده های ذخیره شده را جمع آوری می کند و این داده ها را در مرورگر به کاربر نمایش می دهد. آنچه قالب فروشگاهی در حال حاضر مهم است این است که محتوای مورد نظر چگونه نمایش داده شود، قالب وردپرس تعیین می کند که چگونه اطلاعات به کاربر نمایش داده شود، هنگام ایجاد یا انتخاب یک پوسته وردپرس شما انتخاب می کنید که محتوا چگونه به نظر برسد و چگونه در صفحه کاربر ظاهر شود. وردپرس دارای ویژگی های زیادی است که می توانید از آنها برای بهبود ظاهر و ظاهر وب سایت خود استفاده کنید.

فایل های مورد نیاز برای ایجاد قالب وردپرس عبارتند از: 1. فایل index.php که مهمترین فایل در قالب وردپرس است. 2. فایل style.css مهمترین فایل سبک برای قالب های وردپرس است.

چرا به وردپرس نیاز داریم؟

بسیاری از کسب‌وکارهای اینترنتی دیگر نیازی به قالب‌های مختلف ایجاد و کدگذاری شده با هزینه‌های گزاف ندارند و با استفاده از ووکامرس و پرستاشاپ و همچنین سایر سیستم‌های فروشگاهی و استفاده از وردپرس یا جوملا می‌توانید به راحتی یک قالب وردپرس راه‌اندازی کنید و یک کسب‌وکار اینترنتی سودآور را بدون هیچ هزینه‌ای راه‌اندازی کنید. پول

دلیل مهاجرت کارفرمایان به وردپرس این است که سیستم بسیار منعطف است و می توان گفت سیستم قابل اصلاح و تغییر است و استفاده از زبان PHP برقرار شده است. و مناسب برای مشاغل در هر اندازه.

امروزه نیازی نیست ماه ها منتظر بمانیم تا سایت ما آماده استفاده شود، اما با نصب وردپرس بر روی سیستم خود و با استفاده از سرورهای مجازی مانند Zamp یا Wamp Or Server می توانید مدل دلخواه خود را در هر زمانی با کیفیت بالا ایجاد کنید. . یک قالب وردپرس سفارشی را پیاده سازی و طراحی کنید.

ممکن است در ابتدا کار با وردپرس برای شما سخت باشد!

اگر کار با وردپرس کمی سخت است، می توانید از فروشگاه سازهای آنلاین مختلف برای پیاده سازی قالب وردپرس استفاده کنید.

برای استفاده بیشتر از وردپرس و سفارشی سازی قالب باید هر قسمتی را که بلد نیستید در اینترنت جستجو کنید زیرا آموزش های تخصصی و حرفه ای برای تمامی قالب ها و افزونه های وردپرس در اینترنت موجود است و این مهم است زیرا وردپرس قابل استفاده است. به عنوان یکی از بهترین راه ها برای ساخت سایت فروشگاهی و با کمترین هزینه بازدید بیشتر را برای شما به ارمغان می آورد.

چرا سیستم های تولید و مدیریت محتوا مانند وردپرس اینقدر محبوب شده اند؟

البته هزاران افزونه و اپلیکیشن رایگان و ارزان و استفاده از سیستم کدنویسی PHP توانسته است هسته وردپرس را به نقطه قوتی در این سیستم تبدیل کند و طراحی قالب با استفاده از این سیستم آسانتر از همیشه باشد. کدنویسی و استفاده این یک زبان برنامه نویسی است.


[ بازدید : 4918 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

???? ???? ??? ????? ?? ??? ????? ?? ???? ??? ?? ?????

پنجشنبه 2 شهريور 1402
8:57
خبرنویس

متن آهنگ امروز از اولش حسم یه جوریه رضا صادقی


امروز از اولش حسم یجوریه حالم گرفته بود باید میومدی

سنگینه حرف تو چشمایه آدما گریم گرفته بود باید میومدی

من منتظر شدم ساعت گذشته بود واسه گذشته ها باید میومدی

تو سر صدای این شهر بدون مرز آرومو بی صدا باید میومدی

خیلی دلم گرفت تو اون پیاده رو این بازیا چیه باید میومدی

دنیامو غم گرفت گم کردمت تورو حتی یه ثانیه باید میومدی

بارونو آسمون دلواپست شدن بی چتر و بی هوا باید میومدی

ما جز برای هم کاری نمیکنیم گفتم بهت بیا باید میومدی

راحت بگم منو ناراحتم نکن ناراحتم شدی باید میومدی

تو دلخوری ولی حتی تو اوج این قهرایه بیخودی باید میومدی

https://musicdel.ir/single-tracks/174331/


[ بازدید : 182 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنویس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]