ارائه خدمات نقدی و غیرنقدی به بازنشستگان

يکشنبه 30 خرداد 1400
9:46
خبرنویس

بنا به اعلام سازمان برنامه و بودجه کشور، محمدباقر نوبخت در بخشنامه‌ای به کلیه دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد، در اجرای تبصره ۲ ماده هفت و ماده ۱۸ ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور موضوع تصویب نامه ۱۴۰۰/۲/۴ هئیت وزیران، دستگاه‌های اجرایی موظفند در حدود تکالیف قانونی به ارائه امکانات اعم از نقدی و غیرنقدی به بازنشستگان، موظفین و مستمری بگیران خود در سقف اعتبارات ابلاغی مربوطه اقدام کنند.
[ بازدید : 202 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

خدمات پس از فروش شیائومی

يکشنبه 30 خرداد 1400
9:45
خبرنویس

چه زمان به دنبال یک مرکز خدمات پس از فروش موبایل می­گردیم؟ وقتی موبایل ما نیاز به تعمیر و با تعویض قطعات داشته باشد، بهترین اقدام مراجعه به مرکز خدمات پس از فروش شیائومی است. چرا نباید به فروشگاه­های محلی اعتماد کنیم؟ مگر غیر از این نیست که همه چیز برایمان ارزان­تر تمام می­شود؟ اگر چنین تصوری دارید، سخت در اشتباه هستید. در ادامه مزایای مراجعه به این مراکز را برایتان مرور خواهیم کرد.

صرفه جویی در هزینه

قیمتی که توسط مرکز خدمات پس از فروش شیائومی اعلام می­شود کاملا متعارف و مقرون به صرفه است. دلیل اصلی هم حذف واسطه­ها برای خرید قطعات مورد نیاز جهت تعمیر موبایل است. یک فروشگاه محلی برای خرید قطعات مورد نیاز خود، مجبور به مراجعه کردن به همین مراکز مادر است. در نتیجه برای سود بیشتر هزینه تعمیرات موبایل شما را افزایش می­دهد.

اطمینان از اورجینال بودن قطعات

هیچ وقت پس از این که موبایل تعمیر شده را تحویتان می­دهند، نمی­توانید آن را باز کنید و به بررسی قطعات تعویضی بپردازید. اصلا چنین کاری در تخصص شما نیست و هرگز متوجه نخواهید شد که کدام قطعه اصل است و کدام یک نیست. با مراجعه به مرکز خدمات پس از فروش شیائومی می­توانید در رابطه با این موضوع اطمینان خاطر داشته باشد.

عیب یابی تخصصی

وقتی که موبایل شما آسیب می­بیند و دچار مشکل می­شود، تنها چیزی که از دید شما قابل تشخیص است سلامت تاچ ال سی دی آن است. برخی اوقات آسیب­های موجود چیزی فراتر از این موارد است و گاهی هم این­طور نیست و جای خوشحالی دارد. افراد سودجو از عدم آگاهی شما سو استفاده خواهند کرد و افراد نا بلد آن­طور که باید مشکلات را تشخیص نخواهند داد.

انجام تعمیرات توسط نیروی متخصص

با مراجعه به مرکز خدمات پس از فروش شیائومی می­توانید اطمینان داشته باشید که موبایل شما یک بار برای همیشه تعمیر خواهد شد. اگر از آن به درستی مراقبت کنید دیگر نیازی به مراجعه کردن به مراکز تعمیرات موبایل نخواهید داشت.

تعمیرات بدون کمترین آسیب به سایر اجزا

ممکن است در برخی مواقع نیروی­های تعمیرات موبایل کاملا سهل انگارانه کار خود را انجام می­دهند و قطعات داخلی یا بدنه موبایل شما آسیب بیشتری می­بیند. این آسیب می­تواند ظاهری و قابل تشخیص باشد و یا داخلی باشد و مجبور به تعویض قطعات بیشتری بشوید. با مراجعه به مرکز تعمیرات شیائومی در غرب تهران چنین مشکلی نخواهید داشت.

گارانتی تعمیرات و قطعات تعویضی

تمامی قطعات تعویضی گارانتی خواهد شد و برای مدت طولانی نیازی به تعمیر مجدد موبایل خود نخواهید داشت. این یک مزیت فوق­العاده است که تنها در نمایندگی­های معتبر تعمیرات موبایل شیائومی ارائه می­شود.

سرعت در پیگیری روند کار

وقتی که موبایل نیاز به تعمیر دارد یک روز بیشتر هم برایمان یک روز است. بدقولی مراکز محلی شما را به سمتی می­برد که با مرکزی متعهد و معتبر همکاری داشته باشید. مطمئنا با مراجعه به مرکز خدمات پس از فروش شیائومی در کمترین زمان ممکن موبایل خود را تحویل می­گیرید.

حفظ حریم شخصی مشتری

تمامی اطلاعات موبایل شما در مرکز خدمات پس از فروش شیائومی محفوظ خواهد بود. در مراکز محلی برای تعمیر هر یک از قطعات به یک نیروی مجزا متوصل خواهند شد. این یعنی موبایل شما دست افراد بسیاری خواهد بود و این موضوع نگران کننده است.

عدم برون سپاری و پیگیری صفرتاصد

تمامی مراحل تعمیرات موبایل شما به صورت کاملا تخصصی در یک مرکز مطمئن صورت می­گیرد. می­توانید در رابطه با این موضوع اطمینان خاطر داشته باشید.


موضوعات: عمومی,
[ بازدید : 251 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

نجات کشور از خشکسالی با استفاده از آب مجازی

چهارشنبه 19 خرداد 1400
9:41
خبرنویس

کامران شریفی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص مفهوم آب مجازی و تاثیر آن بر حل مشکل خشکسالی اظهار کرد: شاید برای همگان این تصور وجود داشته باشد که مشکل خشکسالی تنها در سال جاری در کشور به وجود آمده است، اما اینگونه نیست. کشور ایران از ۳۰۰۰ سال پیش شروع به خشک شدن کرده است. اگر منطقه ایران را در کره زمین بررسی کنیم نحوه چرخش زمین به گونه‌ای است که رطوبت در آنجا به سمت بالا حرکت کرده و در استوا و قطبین فرود می‌آید. این پدیده یکی از ویژگی‌های مناطق معتدله است.

وی درباره خشکسالی‌هایی که در طول تاریخ در ایران به وجود آمده است، افزود: در سال ۱۲۵۱ بدترین خشکسالی در ایران به وجود آمد به گونه‌ای که قطره‌ای بارندگی در ایران رخ نداد. گزارش‌ها از تلفات سنگینی در حدود دو میلیون نفر حکایت می‌کند. همچنین بعد از روی کار آمدن حکومت پهلوی اول اگرچه یک سیستم مدرنیزاسیون وارد کشور شد اما در آن زمان حملات طاعون، گاوی ۹۰ درصد گاوها از جمله گاوهای شمال کشور را از بین برد. با توجه به اینکه در آن زمان تراکتور در کشور وجود نداشت کشاورزی از بین رفت زیرا این گاوها بودند که زمین را شخم می‌زدند. در این دوران وضعیت وحشتناکی در ایران ایجاد شده بود. این مساله پایه‌ریزی موسسه‌هایی مانند موسسه تحقیقاتی رازی و دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران را در پی داشت. بیماری طاعون گاوی در سال ۲۰۱۰ سرانجام در ایران ریشه کن شد. اگر امروز در کشور مانند سال ۱۲۵۰ و ۱۲۵۱ به خاطر خشکسالی تلفات نمی‌دهیم به خاطر این است که تکنولوژی وجود دارد.

عضو هیات علمی گروه علوم درمانگاهی دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی درباره تعریف تکنولوژی بیان کرد: تکنولوژی یعنی اینکه علم در جهت تولید ابزار به کار برده شود. در این صورت می‌توانیم بگوییم وارد فناوری تکنولوژی شده‌ایم. در کشوری مانند ایران که خشک است و جمعیت زیادی دارد باید از تکنولوژی استفاده کنیم.

آب مجازی مقدار آبی است که یک کالا یا یک فرآورده کشاورزی طی فرایند تولید مصرف می‌کند

شریفی در تعریف آب مجازی گفت: از سال ۱۹۹۰ مفهومی به نام آب مجازی به دنیا معرفی شد. آب مجازی مقدار آبی است که یک کالا یا یک فرآورده کشاورزی طی فرایند تولید مصرف می‌کند. مفهوم آب مجازی لایه‎‌های مختلفی به شرح زیر دارد:

آب سبز (Green water): آبی که طی بارندگی به دست می‎آید یا به صورت رطوبت در خاک موجود است و مستقیماً در تولید یک کالا، مثلاً فرآورده‎های کشاورزی، مصرف می‎شود. آب سبز در واقع آبی است که در خاک است که کشاورز با کمک آن کشاورزی کرده و زندگی معیشتی خود را ادامه می‌دهد

آب آبی (Blue water): مقدار آب سطحی و زیرزمینی که در فرآیند تولید یک کالا، کشاورزی یا صنعتی، مصرف می‎شود.

آب خاکستری (Grey water): مقدار آبی که برای راندن آلودگی‎های حاصل از یک فعالیت تولیدی به ذخایر آب موجود مصرف می‌‎شود را آب خاکستری می‎گویند؛ البته مشروط بر این که سطح آلودگی از حد مجاز و استاندارد تجاوز نکند، ولی این که استانداردها رعایت شود یا نه، مسئله دیگری است.

وی به آب مجازی چند محصول اشاره و تصریح کرد: دکتر رضا مکنون، عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر معتقد است برای تولید هر جفت کفش چرم ۸۰۰۰ لیتر آب مصرف می‌شود یا ۱۳۰۰ لیتر آب برای تولید یک کیلو گندم لازم است. همچنین برای تولید هر کیلوگرم گوشت در کشورهای پیشرفته ۱۵ هزار و ۵۰۰ لیتر آب مصرف می‌شود.

سیستم زندگی معیشتی هنوز هم در کشور ما وجود دارد

عضو هیات علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی خاطر نشان کرد: در اوایل دوره قاجاریه و پهلوی زندگی معیشتی وجود داشته است که افراد با سرمایه اندک گذران زندگی می‌کردند. هنوز هم این نوع سیستم زندگی در کشور ما وجود دارد. بنده اعتقاد دارم کشور ایران مانند قطاری است که چند واگن آن از مدرنیزاسیون رد شده و چند واگن دیگر آن عقب مانده است. هنوز در برخی روستاها سیستم زندگی مانند گذشته است.کمک نکرده‌ایم تا در روستاها سیستم زندگی عوض شود. زمانی که کشاورز سیستم زندگی معیشتی دارد در نتیجه کشاورزی خود را به صورت غرقابی ادامه می‌دهد. کسانی که از زندگی معیشتی برخوردار هستد از کمترین آموزش برخوردارند.

شریفی افزود: در زندگی معیشتی با حداقل سرمایه اشتغال ایجاد می‌شود. برای مثال با داشتن ۲۰ گوسفند یا ۴ الی ۵ گاو اشتغال ایجاد می‌شود اما این مساله به قیمت نابودی سرزمین ما است. کشاورز برای کشاورزی از روش غرقابی استفاده می‌کند. شاید هر کیلو گوشتی که کشاورز تولید می‌کند در بهترین شرایط ۱۵ هزار و ۵۰۰ لیتر آب مصرف کند. در نتیجه بر اساس گزارش‌ها در فاصله سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۵ حدود ۷۴ کیلومتر مکعب از آب‌های زیرزمینی تخلیه شده است و ما فرو نشست دشت‌ها را مشاهده می‌کنیم.

خشکسالی‌ها موجب ایجاد خطر شورش‌های اجتماعی می‌شوند

وی در خصوص پیامدهای اجتماعی خشکسالی‌ها و شرایط سختی که این خشکسالی‌های دوره‌ای ایجاد می‌کنند، تصریح کرد: خشکسالی‌ها جنبه‌های اجتماعی نیز دارند، افراد به خاطر خشکسالی دیگر نمی‌توانند در روستاها باقی مانده و به حاشیه شهرها آمده و معضلات و مشکلات اجتماعی ایجاد می‌شود. یکی از نشریات سازمان جهانی بهداشت دام بر اساس کتابی به نام سیاست گرسنگی نوشته است در بررسی ۳۰ کشور مشخص شده که در هر کشوری که در طول سه سال قیمت مواد غذایی ۸۵ درصد جهش کرده شورش‌های اجتماعی حاصل شده است. اگر کمی دقت کنیم متوجه می‌شویم که در صورت خشکسالی‌های شدید خطر شورش‌های اجتماعی و درگیری در نقاط مختلف کشور با هم وجود دارد. بنابراین دستکاری بی‌رویه در طبیعت عوارض بسیار خطرناکی دارد.

باید شرایط اضطراری خشکسالی در کشور اعلام شود

عضو هیات علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی در مورد خشکسالی در کشور گفت: خشکسالی در کشور ما از مرحله بحران خارج شده و وارد ورشکستگی آبی شده‌ایم. ایران امروز ما ایران گذشته نیست و باید چاره‌ای برای آن در نظر بگیریم. باید برنامه‌های کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت داشته باشیم. شرایطی که در حال حاضر وجود دارد بنده را به این نتیجه رسانده است که باید در کشور شرایط اضطراری خشکسالی اعلام شود.

وی افزود: اگر می‌خواهیم مسائل اجتماعی از این شدیدتر نشود باید اقداماتی را انجام دهیم. اگر امسال کاری انجام ندهیم قیمت برخی اقلام و مواد غذایی مانند گوشت افزایش پیدا خواهد کرد. افزایش قیمت‌ها استعداد اعتراضات اجتماعی را به وجود می‌آورد. برای نجات کشور باید از مفهوم آب مجازی کمک بگیریم. درگذشته ما از این مفهوم استفاده کرده ایم و از کشورهایی که بارندگی زیاد و مراتع گسترده دارند گوشت وارد کرده‌ایم. یعنی به ازای هر کیلو گوشت ۱۵ هزار و ۵۰۰ لیتر آب صرفه جویی کرده‌ایم و فشار سرزمینی را کم کرده‌ایم. برای نجات گله‌های گوسفند باید هسته زاینده را حفظ کنیم و بتوانیم با واردات علوفه به خصوص یونجه ۷۰۰ الی ۸۰۰ لیتر آب صرفه‌جویی کنیم.


[ بازدید : 185 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بهترین سایت دانلود آهنگ های گروه بانی ام

چهارشنبه 19 خرداد 1400
9:40
خبرنویس


Freeze, I’m ma Baker
بی حرکت, من ماباکر هستم ( سردسته گروه خلافکاران آمریکا )

Put your hands in the air and give me all your money
دستاتو ببر بالا و همه پولهاتو بهم بده

This is the story of ma Baker
این داستانه زندگی ماباکره

the meanest cat from old Chicago town
که بدجنس ترین گربه تو شیکاگوئه قدیمه

She was the meanest cat
اون بدجنسترین گربه شهر

In old Chicago town
توی شیکاگوی قدیم بود

She was the meanest cat
بدجنسترین گربه شهر بود

She really mowed them down
اون واقعا باعث شد همه از اونجا برن

She had no heart at all
اصلا قلب نداشت

No no no heart at all
نه نه اصلا قلب نداشت

She was the meanest cat
اون بدجنسترین گربه شهر بود

For she was really tough
واقعآ به خاطر سرسختیش

She left her husband flat
شوهرشو ترک کرد

He wasn’t tough enough
شوهرش به اندازه کافی سرسخت نبود

She took her boys along
اون پسراشو همراه خودش برد

Cause they were mean and strong
بخاطر اینکه اونا هم بدجنس و قوی بودن

Ma ma ma ma
ما ما ما ما

Ma Baker
ما باکر

She taught her four sons
هر چهارتا پسرشو آموزش داد

Ma ma ma ma
ما ما ما ما

Ma Baker
ما باکر

To handle there guns
بهشون تفنگ داد

Ma ma ma ma
ما ما ما ما

Ma Baker
ما باکر

She never could cry
اون نمیتونست هیچوقت گریه کنه

Ma ma ma ma
ما ما ما ما

Ma Baker
ما باکر

But she knew how to die
ولی میدونست چه جوری میمیره

They left a trail of crime
جنایتای سریالی زیادی داشتن

Across the USA
تو ایالتهای آمریکا

And when one boy was killed
و وقتی یکی از پسراشو کشتن

She really made them pay
اون واقعا حقشونو کف دستشون گذاشت

She had no heart at all
اصلا قلب نداشت

No no no heart at all
نه نه اصلا قلب نداشت

Ma ma ma ma
ما ما ما ما

Ma Baker
ما باکر

She taught her four sons
هر چهارتا پسرشو آموزش داد

Ma ma ma ma
ما ما ما ما

Ma Baker
ما باکر

To handle there guns
دستشون تفنگ داد

Ma ma ma ma
ما ما ما ما

Ma Baker
ما باکر

She never could cry
هیچوقت نمیتونست گریه کنه

Ma ma ma ma
ما ما ما ما

Ma Baker
ما باکر

But she knew how to die
ولی میدونست چه جوری میمیره

She met a man she liked
یه مردی رو که دوست داشت ملاقات کرد

She thought she’d stay with him
فکر میکرد اومده باهاش بمونه

One day he informed on them
یه روز مرد به اونها ( پلیسها ) اطلاع داد

They did away with him
اونم پلیس بود ( مآمور مخفی )

She didn’t care at all
اون اصلا مراقب نبود

Just didn’t care at all
فقط مراقب نبود

Here is a special bulletin
یه ابلاغیه رسمی بود

Ma Baker is the FBI’s most wanted woman
ماباکر زن مجرم تحت تعقیب پلیس فدرال آمریکا

Her photo is hanging on every post office wall
عکسش روی دیوار تمام ادارات پست آویزون بود

If you have any information about this woman
اگه اطلاعاتی از این زن دارین

Please contact the nearest police station
به نزدیکترین ایستگاه پلیس اطلاع بدین

Don’t anybody move the money or your life
هیچکس حق تعرض به شما و پولتون رو نداره

One day they robbed a bank
یه روز از یه بانک دزدی کردن

It was last foray
این آخرین دزدیشون بود

The cops appeared too soon
پلیسا زود اومدن

They couldn’t get away
اونا نتونستن زیاد دور بشن

With all the loot they had
با همه سرقتایی که کرده بودن

It made them mighty mad
واقعا دیوونه شدن

And so they shot it out Ma Baker and her sons
ماباکر و پسراش شروع به تیر اندازی کردن

They didn’t want to hang
نمیخواستن حلق آویز بشن

They died with blazing guns
با تفنگهای پر توی دستاشون مردن

And so the story ends
و داستان تموم شد

Of one who left no friends
برای کسی که هیچ دوستی واسه خودش باقی نذاشت

Ma ma ma ma
ما ما ما ما

Ma Baker
ما باکر

She taught her four sons
هر چهارتا پسرشو آموزش داد

Ma ma ma ma
ما ما ما ما

Ma Baker
ما باکر

To handle there guns
دستشون تفنگ داد

Ma ma ma ma
ما ما ما ما

Ma Baker
ما باکر

She never could cry
هیچوقت نتونست گریه کنه

Ma ma ma ma
ما ما ما ما

Ma Baker
ما باکر

But she knew how to die
ولی میدونست چه جوری میمیره

Ma ma ma ma
ما ما ما ما

Ma Baker
ما باکر

She taught her four sons
هر چهارتا پسرشو آموزش داد

Ma ma ma ma
ما ما ما ما

Ma Baker
ما باکر

To handle there guns
دستشون تفنگ داد

Ma ma ma ma
ما ما ما ما

Ma Baker
ما باکر

She never could cry
هیچوقت نتونست گریه کنه

Ma ma ma ma
ما ما ما ما

Ma Baker
ما باکر
But she knew how to die
ولی میدونست چه جوری میمیره


لینک دانلود:

https://parsiamusic.ir/tag/گروه-بانی-ام/



موضوعات: فرهنگ و هنر,
[ بازدید : 217 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بازگشت ارز به کشور ۱۰۰ درصد رشد کرد

چهارشنبه 5 خرداد 1400
20:30
خبرنویس

از حدود سه سال قبل و همزمان با از سرگیری تحریم‌های امریکا علیه ایران، دولت اعلام کرد که برای مدیریت عرضه ارز، صادرکنندگان باید بخشی از ارز حاصل از فروش محصولات خود در بازارهای بین المللی را به کشور بازگردانند و ادامه فعالیت آنها و دریافت تسهیلات مربوط به صادرات منوط به ایفای تعهد ارزی خواهد بود.

هرچند در سال‌های گذشته پرونده‌های فراوانی برای بازگشت ارز به کشور باز شده و حتی برخی صادرکنندگان با توقف فعالیت‌هایشان مواجه شدند اما در سال گذشته با همراهی که میان صادرکنندگان و بانک مرکزی به وجود آمده، سرعت بازگشت ارز به کشور افزایش یافته و این روند در سال جاری نیز ادامه یافته است.

سازمان توسعه تجارت در جدیدترین آمار خود اعلام کرده که در سال جاری میزان بازگشت ارز به کشور ۱۰۰ درصد رشد کرده است.

دبیر کمیته اقدام ارزی این سازمان از رشد ۱۰۰ درصدی میزان ایفای تعهدات ارزی در فروردین ۱۴۰۰ نسبت به اسفندماه ۱۳۹۹ خبر داده و گفته: تعهدات ارزی در فروردین ماه ۱۴۰۰، به میزان ۱.۴ میلیارد یورو ایفا شده در حالی که در اسفندماه ۱۳۹۹ این میزان برابر با ۷۰۰ میلیون یورو بوده است.

احسان قمری طی گزارشی از آخرین وضعیت ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات میزان صادرات مشمول ایفای تعهدات ارزی از ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ تا آذرماه را ۷۲ میلیارد یورو اعلام کرد و گفت: با احتساب فرصت چهارماهه جهت ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات و تعدیلات انجام شده، تعهد ارزی حاصل از صادرات از ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۰، به میزان ۶۲ میلیارد یورو برآورد شده است.

وی افزود: در دوره زمانی یاد شده و منتهی به ۳۱ فروردین ۱۴۰۰، حدود ۴۵ میلیارد یورو از تعهدات ارزی ایفا شده که بیانگر نسبت ۷۳ درصدی ایفای تعهدات نسبت به کل تعهدات و نسبت ۶۳ درصدی ایفای تعهدات به کل صادرات مشمول ایفای تعهدات ارزی است.

دبیر کمیته اقدام ارزی ادامه داد: میزان صادرات مشمول ایفای تعهدات ارزی در آذرماه ۱۳۹۹ نسبت به آبان‌ماه ۱۳۹۹، حدود ۲ میلیارد یورو افزایش نشان می‌دهد و میزان ایفای تعهدات انجام شده در فروردین ماه ۱۴۰۰، برابر با ۱.۴ میلیارد یورو است؛ این در حالیست که میزان رفع تعهدات ارزی در اسفندماه ۱۳۹۹، برابر با ۷۰۰ میلیون یورو بوده است.

قمری گفت: بر این اساس میزان ایفای تعهدات ارزی در فروردین ماه ۱۴۰۰ نسبت به اسفندماه ۱۳۹۹، از رشد صد درصدی برخوردار است.

وی ادامه داد: همچنین افزایش مانده تعهدات معوق در اسفندماه برابر با ۱.۵ میلیارد یورو بوده که این عدد در فروردین ماه ۱۴۰۰ به ۵۰۰ میلیون یورو کاهش یافته است که بیانگر کاهش ۶۷ درصدی است، به عبارت دیگر روند صعودی ایفای تعهدات ارزی و روند نزولی مانده تعهدات ایفا نشده در پایان فروردین ماه ۱۴۰۰، به خوبی قابل مشاهده است.


[ بازدید : 196 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

با انجام چه کارهایی از تخلیه زود هنگام گوشی جلوگیری نماییم؟

چهارشنبه 5 خرداد 1400
20:29
خبرنویس

امروز می خواهیم به بررسی اینکه چه کار هایی انجام دهیم تا از تخلیه زود هنگام باتری جلوگیری نماییم بپردازیم. بنابراین پیشنهاد ما به شما این است که تا پاین مقاله با ما همراه باشید.

امروزه به دلیل اینکه گوشی ها به عنوان یک عضو ضروری هر شخصی تبدیل شده است. نگهداری شارژ بیشتر و دوام آن برای هر فردی حائز اهمیت است. بنابراین می توان گفت با انجام یک سری کار ها ساده که می توان بر روی گوشی انجام داد از تخلیه زود هنگام آن جلوگیری کرد .

گزینه ذخیره سازی باتری power Saving Mode را در حالت فعال قرار دهید

هنگامی شما گوشی خود را بر روی ذخیره سازی باتری قرار می هید می تواند تا حد زیادی از تخلیه زودهنگام گوشی جلوگیری شود. زمانی که این گزینه فعال می شود دسترسی به برنامه هایی که به آن ها احتیاجی ندارید غیرفعال می شود. با انجام این کار تمام دسترسی به برنامه و اپلیکیشن ها را به حداقل می رسانید . اما مشکلی که در این باره وجود دارد این است که معمولا کابران اعتقادی به استفاده از حالت ذخیره انرژی ندارد. اما باید توجه داشته باشید که زمانی که گوشی شما بیش از حد درصد شارژ ندارد و در مکانی هستید که دسترسی شما به شارژر موج.د نیست بهترین حالت استفاده از حالت Power Saving Mode است.

عدم استفاده از تصاویر متحرک برای قسمت پس زمینه

Live Wallpaper یا تصاویر متحرک که اصولا استفاده از آن ها در بخش پس زمینه است که در زمان استفاده قشنگی خاصی به صفحه می دهد. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از تصاویر متحرک می تواند مصرف باتری شما را به میزان بالایی افزایش دهد زیرا تصویر متحرک یک سری تصویر زنده ای هستند که گوشی برای پردازش آن ها نیاز به انرژی زیادی دارد. بنابراین توصیه که می توان کرد این است که استفادعه از تصاویر متحرک را به حداقل برسانید تا در مواقع ضرور نگران خالی شدن زودهنگام باتری خود نباشید.

مدت زمان خاموش شدن صفحه نمایش را به حداقل برسانید

می توان عنوان کرد یکی از پر مصرف ترین گزینه هایی که باتری گوشی را سریع تخلیه می نماید روشن ماندن طولانی مدت صفحه نمایش است. بدین ترتیب که هر چه صفحه نمایش به مدت بیشتری در حال فعال و روشن باشد به همان میزان شارژ را به سرعت تخلیه می کند. پس می توان با تنظیم درست این مقدار از هدر رفتن بی دلیل شارژ بیشتر جلوگیری نمود. زمانی که کار و فعالیت شما با گوشی به پایان می رسد گوشی را با صفحه نمایش روشن رها ننمایید بلکه کلید ختموش گوشی را فشار دهید که صفحه نمایش به حالت خاموش دربیاید و از مصرف بیشتر انرژی جلوگیری شود. اگر بعد از انجام کار فراموش می کنید که دکمه خاموش را فشار دهید به شما پیشنهاد می کنیم که خاموش شدن صفحه نمایش را به صورت خودکار بر روی تایمر 20 ثانیه قرار دهید که بعد از انجام فعالیت شما گوشی به صورت خودکار بعد از 20 ثانیه صفحه نمایش را به حالت خاموش در بیاورد.

از بالا رفتن دمای گوشی و داغ شدن آن جلوگیری شود

شاید شنیدن این جمله برای شما قابل باور نباشد اما واقعیت دارد. زمانی که شما سعی کنید که بدنی گوشی را خنک نگه دارید می توانید تا حد زیادی از اتلاف شارژ بیشتر جلوگیری نمایید. توجه داشته باشید که منظور از خنک بودن قرار دادن گوشی در فریزر نیست بلکه سعی کنید از داغ شدن بیش از حد گوشی که در اثر استفاده از برنامه های سنگین و قرار دادن طولانی مدت آن در شارژ جلوگیی کنید تا همیشه گوشی خنک باشد. زمانی که گوشی خنک است شارژ آن کاهش پیدا نمی کند و مدت زمان استفاده شما از آن را افزایش می دهد.

اعلانات مربوط به ویبره را در حالت غیرفعال قرار دهید

شاید خیلی از افراد با انجام این کار موافق نباشند زیرا با غیرفعال کردن اعلانات ممکن است که شما متوجه پیام نشوید اما همین موضوع می تواند در مصرف باتری به میزان زیادی تاثیر گذار باشد. اگر انجام این کار برای شما مقدور است و مشکلی را برای شما پیش نمی آورد توصیه می کنیم حتما این کار را انجام دهید. مورد دیگری که بسیار در مصرف باتری تاثیر گذار است غیرفعال سازی حالت ویبره گوشی است. چرا که با غیر فعال کردن آن دیگر نیاز نیست که گوشی برای حالت ویبره به مصرف باتری بپردازد.

با به روز رسانی سیستم عمل مانع خالی شدن زودهنگام باتری شوید

اکثر شرکت های سازنده ها گوشی ها بر این باور هستند که هر چند وقت یک بار با به روزرسانی سیستم عمل گوشی ها می توان از تخلیه شدن زودهنگام گوشی جلوگیری به عمل آورد. با به روز رسانی سیستم عامل ها می توان یک حالت اپتیمم برای گوشی در جهت کاهش مصرف شارژ بیشتر به وجود آورد. بنابراین توصیه ما به شما این است که همیشه با آمدن نسخه جدید آن را به آخرین نسخه به روز رسانی نمایید.

برنامه های نصب شده بر روی گوشی را به روز رسانی کنید

زمانی که برنامه هایی که بر روی گوشی نصب است آن ها را به روز رسانی می کنید می توانید تا حد ازیا از هدر رفت انرژی باتری جلوگیری کنید. وقتی به روز رسانی یک برنامه در دسترس قرار می گیرد تلاش بر این است با به روز رسانی آن بتوان انرژی باتری را ذخیره نمود. پس یعی کنید همیشه برنامه های خود را به جدید ترین نسخه آپدیت کنید.

با انجام ریست کردن سریع مانع خاموش شدن زودهنگام گوشی شوید

یکی از موارد تاثیر گذار در کاهش مصرف باتری ریست کردن سریع گوشی است. بنابراین به شما توصیه می کنیم که گوشی خود را Force Reset کنید. این کار در هر گوشی متفاوت است اما به طور معمول همه با کلید خاموش روشن است.

سخن آخر

اگر به دنبال باتری اصل و اورجینال برای گوشی های خود هستید بی درنگ از فروشگاه اینترنتی فونی شاپ خرید نمایید.فونی شاپ یک فروشگاه بزرگ اینترنتی است که تمام باتری و لوازم جانبی موبایل را به شما عزیزان به صورت تمام وقت عرضه می کند. فونی شاپ برای آسودگی خیال شما و اطمینان از اصل بود محصولات تمامی آن ها را ضمانت می کند.


[ بازدید : 175 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

معمولا این شیرها به صورتی هستند که ضمن داشتن خروجی آب خودشان حلقه اتصال شیلنگ را هم دارند

شنبه 1 خرداد 1400
12:06
خبرنویس


معمولا این شیرها به صورتی هستند که ضمن داشتن خروجی آب خودشان حلقه اتصال شیلنگ را هم دارند. معمولا پیچ ها نیاز به آچار آلن دارند. بعد از آن باید اتصال پولکی مانند را روی کروم تا دیوار اتصال دهید و سری یا نازل اهرمی شیر را در جایگاه خود قرار داده و پیچ زیر آن را با آچار آلن مناسب سفت کنید. اگر قصد تهیه آچار آلن را دارید، قبل از هر اقدامی مطلب راهنمای خرید بهترین آچار آلن را مطالعه نمایید. فراموش نکنید که پولک دیواری شیر را قبل از اتصال شیر نصب کنید. یک یا دو مغزی پلاستیکی بسته به نوع شیر توکار در حال نصب در بسته بندی قرار داده شده است. حالا باید لوله های آب سرد و گرم را مطابق توضیح یعنی سرد به سمت راست و گرم به سمت چپ اتصال داده شوند. شاید زمانی تنها کارایی این محصولات یک اهرم ساده بود که از طریق آن جریان آب را قطع و وصل میکرد؛ اما حالا با توجه به تنوع تولیدات نه تنها کاراییها متنوع شده بلکه بر روی زیبایی و نوع دکوراسیون منازل نیز تاثیر مستقیم میگذارد. البته در کنار زیبایی از عواملی چون کیفیت ساخت، قیمت و هزینه های جانبی نیز نباید غافل بود.

اتصال برنجی شیر روشویی یا ظرفشویی را در داخل روپیچ تو پیچ اتصال دهید و شیر روشویی و یا ظرفشویی را درون این اتصال قرار داده و با استفاده از پیچ های مخصوص زیر شیر آن را محکم کنید. در هنگام کاشی کاری باید دقیقا به اندازه درپوش کاشی برش داده شود تا درپوش ها بیرون قرار بگیرند. بعدا باید کاشی کاری دیوار انجام شود. بعدا باید یک مغزی پلیمری نیز از یک سمت تفلون و در زیر مغزی شیر اتصال دهید. برند شیرآلات شیبه یکی از قدیمی ترین شرکت های تولیدکننده شیرآلات بهداشتی ساختمان می باشد. تولیدکننده های شیرآلات بهداشتی که به کیفیت محصولات خود اطمینان دارند، قطعاً در کنار محصولات خود، گارانتی معتبری نیز ارائه می دهند. عدم اطمینان کافی از نصب صحیح این قطعات با مشکلاتی مثل قطعی و ضعف آب روشویی در آینده همراه است. اطمینان یابید که شیر به درستی کار می کند. شما می باشد. از مهمترین ویژگی این محصول می توان به پمپ روان اشاره کرد.حجم مخرن در حدود 400 سی سی بوده که از هر گونه نشت مواد شوینده اعم از مایع دستشویی و یا مایع ظرف شویی جلوگیری می کند. شیر اهرمی ظرفشویی چگونه کار می کند؟

به این نکته توجه کنید که مکانیزم شیرآلات ظرفشویی نیز در تعیین قیمت شیر ظرفشویی نقش تعیین کننده ای دارد. همچنین در بسته بندی آن یک بروشور یا راهنمای تعویض شیر نیز وجود دارد . مخزن مایع دستشویی اتوماتیک یا همان مایع ریز هوشمند ، این امکان را فراهم می آورد که بتوان از انتقال آلودگی ها و باکتری ها جلوگیری و همچنین در مصرف مایع صرفه جویی کرد. ؛ در آشپزخانه برای استفاده از مایع ظرفشویی و دستشویی و در سرویس بهداشتی پخش دینا در نظر دارد قطعات و لوازم جانبی با کیفیت شیرالات را تهیه و توزیع نماید. به این صورت که برای استفاده از آن دست را در مقابل سنسور گرفته و دستگاه وجود دست را تشخیص داده و مایع را روی دستان ما می ریزد. لینک https://arianfarazparsam.com/شیرآلات-بهداشتی-و-ساختمانی/ را با دقت بررسی کنید. البته باید دقت کرد که موارد مهمی نیز از جمله قیمت، نحوه طراحی، رنگ و البته نوع شیرآلات در انتخاب ما دخیل هستند. لیست قیمت شیرآلات کسری مارک پرفروش است که آنها را ما برای انتخاب شما پیشنهاد می دهیم. این مغزی برای عدم آسیب دیدن مغزی شیر و عدم بر هم خوردن حالت تراز آن کاربرد دارد.

روشویی توکار مغزی متفاوتی نسبت به انواع توالت دارد. برای نصب شیرتوکار روشویی نیز باید مطابق با استاندارد تعریف شده باید مغزی شیر در ارتفاع 85 سانتی متری از کف تمام شده باشد. شرکت گلزار اتصال از سال 1389 اقدام به واردات شیرالات بهداشتی با برند اختصاصی الپس نمود. البته در سرویس های بهداشتی شیرهای دیگری نیز استفاده می شود. شیر روشویی شودر مدل بیزانس یکی از محصولات بسیار با کیفیت است که در سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد و جلوه ای خاص به سرویس بهداشتی شما می دهد. فراموش نکنید که قبل از آن باید پولک دور مغزی را بسته باشید. برای سفت شدن این مغزی ها فشار زیادی وارد نکنید زیرا جنس برنجی دارد و ممکن است مغزی ترک بردارد. در بعضی از سرویس های بهداشتی که تنها یک شیر (معمولا آب سرد) دارد از شیرهایی که در سمت چپ تصویر بالا مشاهده می کنید استفاده می شود. اتصال شیر سینک شلنگدار ( شاوری ) زدرا شیرآلات قهرمان از نوع آسان نصب شو می باشد که به دلیل برنجی بودن تا حد خوبی بر روی محل نصب محکم می شود.


[ بازدید : 210 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنویس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]