تقسیم کانال چیست؟

سه شنبه 4 بهمن 1401
11:18
خبرنویس

سیستم های داکت اسپلیت استاندارد در پیکربندی های مختلفی در دسترس هستند، از جمله:

Single Stage: سیستم های کانال اسپلیت تک مرحله ای دارای پیکربندی سرمایش یا گرمایش هستند. آنها یا روشن یا خاموش هستند، بنابراین کنترل مصرف برق ندارند.

دو مرحله ای: سیستم های دو مرحله ای دارای دو تنظیم برای سرمایش یا گرمایش هستند. یک سیستم دو فاز نسبت به یک سیستم تک فاز انرژی کارآمدتر است زیرا معمولاً با توان کمتری کار می کند.

ظرفیت متغیر: سیستم های کانالی با ظرفیت متغیر دارای تنظیمات متعدد گرمایش یا سرمایش هستند. این ظرفیت را بر اساس دمای داخل خانه شما تنظیم می کند، بنابراین کارآمدترین گزینه در مصرف انرژی است.

یک سیستم اسپلیت استاندارد دارای طول عمر معمولی 15-20 سال است. این ممکن است بسته به کیفیت دستگاه، ذخیره سازی و آب و هوا متفاوت باشد.

https://eco.shafaqna.com/FA/301630/%d8%af%d8%a7%da%a9%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d9%be%d9%84%db%8c%d8%aa-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/

یک سند رسانه ای جداگانه

مزایای سیستم کانال رسانه توزیع شده عبارتند از:

کارآمدتر - نمرات SEER برای سیستم های تقسیم معمولاً 25 یا بالاتر است، بسیار بهتر از سیستم های بسته.

قابل تنظیم - با دو جزء مجزای مجرای یک سیستم اسپلیت، قرار دادن آن انعطاف پذیرتر از یک واحد بزرگ است.

بهره وری - سیستم های مینی اسپلیت هزینه نگهداری کمتری نسبت به سایر ژنراتورهای مرکزی دارند.

ارزش اضافی - یک آگهی طبقه بندی شده پتانسیل بسیار بالایی برای فروش مجدد خانه شما دارد.

لوله اسپلیت هایسنس

انتخاب نوع کانال حسی مشترک بسیار مهم است. به طور کلی انتخاب نوع مناسب سیستم تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی بر اساس چندین عامل است.


آیا تا به حال صاحب یکی از این مدل ها شده اید؟

اگر چنین است، مدل خود را حفظ کنید. حذف و نصب مجدد سایر سیستم های HVAC می تواند بسیار گران باشد. اگر خط مشترک هایسنس دارید، بسیاری از مزایای صرفه جویی در هزینه را از دست می دهید و مدل دیگری را انتخاب می کنید.


خانه شما چقدر بزرگ است یا کوچک؟

این یک ایده مهم است. برای خانه های کوچکتر، یک واحد جمع و جور بهترین خواهد بود. این به این دلیل است که تمام اجزای سیستم بسته بندی شده در خارج قرار دارند. با فضای ذخیره سازی کمتر برای اجزای HVAC، با یک سیستم پکیج وضعیت بهتری خواهید داشت.

برای خانه های بزرگتر یا خانه هایی با زیرزمین، سیستم کانال اسپلیت هایسنس ایده آل است. این به این دلیل است که فضای بیشتری برای قرار دادن قطعات در خانه خود دارید.

https://www.tgju.org/news/2592939/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%86%DB%8C%D9%84%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-ttm

مزایای کانال اسپلیت هایسنس

بسیاری از افراد به دلیل مزایای زیر، داکت اسپلیت Sense را دوست دارند:

فرآیند نصب آسان تر

در مقایسه با سیستم های سنتی، سیستم لوله اسپلیت Sense نیاز به کار بسیار کمتری برای نصب دارد. نیازی به لوله نیست، اتصال بین واحدهای داخلی و خارجی فقط به دهانه ای در حدود 3 اینچ (7.5 سانتی متر) نیاز دارد. پس از انجام این کار، تنها چیزی که نیاز دارید دسترسی به برق و مکانی برای نصب واحدهای خود است. سازندگان طول های مختلف کانال های خنک کننده را ارائه می دهند، بنابراین واحدهای داخلی و خارجی می توانند تا 100 فوت (30 متر) از هم فاصله داشته باشند.


بهره وری انرژی بیشتر به معنای کانال های تقسیم شده

سیستم های مرکزی انرژی زیادی را از طریق کانال کشی از دست می دهند و کانال های نشتی می توانند تا 30 درصد انرژی خنک کننده را از دست بدهند. هنگامی که شما لوله های آب بندی نشده یا لوله هایی را در مناطق بدون قید و شرط نصب می کنید، مشکلاتی در بهره وری انرژی ایجاد می کند.

از آنجایی که کانال‌های اسپلیت Sense طراحی کاملاً بدون کانال ارائه می‌دهند، باعث افزایش صرفه‌جویی در مصرف انرژی و کاهش قبض‌های برق آینده می‌شوند. در برخی موارد، کولرهای گازی کانالی می توانند کارایی کولرهای استاندارد را دو برابر کنند و به بیش از 30 SEER می رسند.

تقسیم‌کننده‌های کانال Sens با دکوراسیون شما ترکیب می‌شوند

سیستم کانال اسپلیت Sens نصب داخل ساختمان را بسیار انعطاف پذیر می کند. قابل نصب بر روی سقف یا دیوار. علاوه بر این، داکت اسپلیت Sens طراحی ظریفی دارد که از نظر زیبایی شناسی دلپذیر است. بعلاوه، داکت اسپلیترهای حسی نسبت به واحدهای پنجره ای که از شما می خواهند سوراخ هایی را در دیوار ایجاد کنید یا یک پنجره اختصاصی برای تهویه مطبوع خود ایجاد کنید، نفوذ کمتری دارند.


روش تقسیم جهانی

یک سیستم تهویه مطبوع داکت اسپلیت عمومی شامل یک واحد خارجی با یک کمپرسور و کندانسور، به همراه یک واحد داخلی است که شامل یک تهویه مطبوع است. به طور معمول، یک خط بین دو واحد وجود دارد که شامل لوله های خنک کننده مسی، کابل های برق و تخلیه میعانات است.

سیستم های تهویه مطبوع داکت اسپلیت با واحدهای بسته بندی شده تفاوت دارند زیرا همه اجزا را در یک بسته قرار می دهند. آنها همچنین مانند واحدهای پنجره ای نیستند که دارای فن، کمپرسور و کویل در یک پنجره یا کابینت دیواری هستند.

مزایای کانال توزیع مشترک

عملکرد کلی کانال تقسیم صاف

واحد مجرای اسپلیت عمومی می تواند بی سر و صدا کار کند.


افزایش امنیت

داکت اسپلیت جنرال ایمن تر است. یک سوراخ کوچک برای مجرای شما خطر ایمنی قابل توجهی برای خانه شما ایجاد نمی کند، در حالی که سوراخی که به دیوار یا پنجره شما باز می شود ممکن است ایمن نباشد.


تخصیص پهنای باند پهن

داکت اسپلیت جنرال آنها را به طور جداگانه خنک می کند و فضا را به مناطق مختلف تقسیم می کند. شما می توانید دمای مناطق در خانه خود را تغییر دهید. این بدان معناست که انرژی کمتری مصرف می‌کنید و در درازمدت در هزینه خود صرفه‌جویی خواهید کرد.


[ بازدید : 18611 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنویس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]