نکاتی قبل از حذف موهای زائد

دوشنبه 22 آبان 1402
16:35
خبرنویس


لیزر موهای زائد روشی برای کاهش و حذف دائمی موهای زائد شماست. در این مقاله از برترین پزشک به نکاتی قبل از لیزر موهای زائد می پردازیم.


به یاد داشته باشید که لیزر موهای زائد کاملا بی خطر است، اما برای زنان باردار توصیه نمی شود. دلیل آن این است که این فرآیند برای بدن مضر نیست، اما به دلیل درد و ناراحتی که مادران باردار در حین آن تجربه خواهند کرد، بهتر است آن را به بعد از زایمان موکول کنند.

همچنین در دوران بارداری به دلیل تغییر در سطح هورمون ها، احتمال ایجاد موهای زائد در سینه و شکم دور از ذهن نیست. بسیاری از این موها در پایان بارداری می ریزند. لیزر موهای زائد بهترین راه حل برای از بین بردن بقیه این موها است.

اقدامات لازم قبل از لیزر

در واقع، دانستن نحوه انجام لیزر موهای زائد در مرکز لیزر مو غرب تهران و مراقبت های بعد از عمل می تواند تقریباً شما را برای انجام آن آماده کند. در زیر به نکات بسیار مهمی که قبل از لیزر موهای زائد باید رعایت کنید، می پردازیم:


24 ساعت قبل از لیزر موهای زائد کافئین مصرف نکنید.

یک متخصص پوست ممکن است داروهای بی حس کننده موضعی را برای افزایش راحتی شما در طول لیزر موهای زائد تجویز کند.

اصلاح قبل از لیزر موهای زائد اثربخشی این درمان را افزایش می دهد. از اپیلاسیون، اپیلاسیون و اپیلاسیون ناحیه مورد نظر خودداری کنید.

پس از لیزر موهای زائد، باید به مدت 6 هفته از کشیدن موهای خود اجتناب کنید. برای کوتاه کردن موهایی که هنوز از بین نرفته اند می توانید از قیچی استفاده کنید. زیرا در جلسه اول همه موها نمی ریزند و مقداری از آن فقط از ریشه می ریزد.

بهتر است از قرار گرفتن نواحی لیزر شده در معرض نور خورشید خودداری کنید و برای محافظت از این نواحی از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

نحوه اصلاح قبل از لیزر موهای زائد

اصلاح تاثیر زیادی در فرآیند لیزر موهای زائد دارد. در اینجا چند نکته در مورد نحوه اصلاح وجود دارد:

4-6 هفته قبل از شروع دوره درمان، ناحیه مورد نظر را اصلاح کنید.

اصلاح را برای 3-4 روز قبل از اولین جلسه لیزر ادامه دهید، سپس اصلاح را متوقف کنید.

در طول درمان با لیزر، فقط شب قبل از جلسه اصلاح کنید.

برای شروع لیزر موهای زائد باید حداقل شش ماه از اپیلاسیون گذشته باشد.

تیغ را در جهت رشد ریشه مو بکشید.

تداخل بین لیزر موهای زائد

چرخه رشد مو زمانی است که برخی از تارهای مو به طور فعال رشد می کنند و برخی دیگر خفته هستند. بنابراین لیزر درمانی به چندین جلسه نیاز دارد و تعداد این جلسات بسته به قدرت مو ممکن است متفاوت باشد. بنابراین اکثر بیماران با 4-6 جلسه متوالی به نتیجه مطلوب می رسند.

بهترین فاصله بین درمان ها 50 روز است و پس از دوره درمان اولیه، فاصله بین جلسات هر سه تا شش ماه تغییر می کند. این جلسات فقط برای از بین بردن فولیکول های موی خفته در دوره اولیه درمان استفاده می شود.

نتیجه

لیزر موهای زائد هیچ خطری برای بدن ندارد. برای به حداقل رساندن عوارض لیزر موهای زائد بهتر است با متخصص پوست و مو در اصفهان مشورت کنید.


[ بازدید : 4498 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنویس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]