هیپوتراپی بینی

چهارشنبه 11 بهمن 1402
15:06
خبرنویس


شیاف درمانی به عنوان یکی از رایج ترین و محبوب ترین روش های زیبایی کم تهاجمی شناخته می شود که به طور قابل توجهی باعث تولید کلاژن در پوست اطراف بینی می شود و به شما امکان می دهد ساختار بینی خود را تغییر دهید. دلایل متعددی وجود دارد که چرا یک فرد ممکن است بخواهد از این روش استفاده کند. به هر دلیلی که می خواهید هیپنوتیزم بینی انجام دهید، حتما باید آن را در کلینیک و با همکاری متخصص و پزشک مجرب انجام دهید تا به نتیجه مطلوب برسید.

مزایا و معایب

مزایای هیپنوتیزم درمانی بینی

معایب هیپنوتیزم بینی

نیازی به جراحی نیست

در مقایسه

حداقل دوره نقاهت

عدم پوشش بیمه ای

یک راه مطمئن

اثر موقت

نتایج تضمین شده

هیپوتراپی بینی چیست؟

در هایفوتراپی در تهران بینی از امواج با فرکانس بالا برای تغییر شکل آن استفاده می شود و این کار باعث تحریک رشته های کلاژن و رشد آنها می شود. در نتیجه پوست بینی و اطراف آن تا حد زیادی لیفت می شود و می تواند به جوانسازی پوست شما کمک کند. شل شدن پوست بینی می تواند یکی از مهم ترین دلایل تغییر شکل آن باشد. به همین دلیل هایفوتراپی بینی به شما این امکان را می دهد که پوست بینی و اطراف آن را به حالت زیبایی برگردانید و در نتیجه شکل بینی تغییر کند.

هیپنوتیزم درمانی احتقان بینی

عمده افرادی که ترجیح می دهند از هیپوتراپی بینی به جای جراحی های خسته کننده و پرهزینه استفاده کنند، کسانی هستند که بینی های گوشتی دارند. برخلاف بینی استخوانی، بینی گوشتی در هیپوتراپی بسیار بهتر عمل می کند و نتیجه طبیعی تری به شما می دهد. به همین دلیل اگر شما هم دچار گرفتگی بینی هستید و می خواهید با کمترین هزینه و درد آن را تغییر دهید، هیپوتراپی برای احتقان بینی می تواند یکی از بهترین روش ها برای شما باشد.

مزایای هیپوتراپی بینی

یکی از مهم ترین مزایای هایفوتراپی بینی که محبوبیت آن را نسبت به سایر روش های تهاجمی افزایش می دهد، غیر تهاجمی بودن آن است. در این روش هیچ برش و جراحی ایجاد نمی شود و به همین دلیل می توانید در اسرع وقت به فعالیت های عادی خود بپردازید. همچنین لازم نیست پس از این روش دوره نقاهت طولانی را طی کنید. مزیت دیگر این روش این است که در هایفوتراپی بینی پوست اطراف بینی شما به هیچ وجه آسیب نمی بیند و باعث لیفت بینی می شود. شما می توانید از این روش برای جوانسازی و رفع چین و چروک پوست خود استفاده کنید. به طور کلی، هایفوتراپی بینی نسبتا طولانی است که می توانید بدون درد از آن لذت ببرید. اگر این روش را در یک کلینیک معتبر انجام دهید، مطمئن باشید که نتایج کاملا طبیعی خواهد داشت.

عوارض هیپوتراپی بینی

مانند سایر روش های زیبایی، آب درمانی بینی عوارض جانبی خود را دارد. برخی از مهم ترین عوارض این روش تورم و کبودی است که احتمالا پس از چند روز به راحتی برطرف می شود و جای نگرانی نیست. قرمزی پوست اطراف بینی کاملا طبیعی است و فقط باید چند روز صبر کنید. یکی از مهم ترین عواملی که در کاهش عوارض هایفوتراپی بینی تاثیر بسزایی دارد، مهارت پزشک معالج و تجهیزات موجود در کلینیک است. اگر پزشک شما مهارت کافی را داشته باشد، می توانید به راحتی این روش را انجام دهید.

هیپوتراپی بینی چگونه انجام می شود؟

پس از اینکه پزشک شما را به طور کامل معاینه کرد، در طول هایفوتراپی بینی، شروع به استفاده از امواج اولتراسوند با فرکانس بالا برای گرم کردن لایه های زیر پوست می کند. پس از رسیدن سلول های زیر پوست به دمای مطلوب، کلاژن قدیمی پوست از بین می رود و کلاژن جدید جایگزین آن می شود. بعد از ۲ جلسه هایفوتراپی بینی می توانید به نتایج دلخواه برسید.

کاندیدای ایده آل برای هایفوتراپی بینی

این روش برای کسانی که می خواهند شکل بینی گوشتی را تغییر دهند مناسب است. برای دستیابی به بهترین نتایج، پیشنهاد می کنیم افراد بین 28 تا 30 سال از هیپوتراپی بینی استفاده کنند. از آنجا که در این سن و بالاتر تولید کلاژن در پوست کاهش می یابد، هایفوتراپی دوباره شروع به تولید کلاژن می کند. همچنین افرادی که پوست حساسی دارند می توانند از هیپنوتیزم درمانی برای جوانسازی و بلند کردن بینی خود استفاده کنند.

مراقبت های بعد از هیپوتراپی بینی

یکی از مهم ترین مراقبت های بعد از هایفوتراپی بینی که تاثیر زیادی در رسیدن به نتیجه مورد نظر شما دارد، استفاده از ماسک های مرطوب کننده توسط پزشک است. حداقل تا چند روز از تابش مستقیم نور خورشید خودداری کنید و اگر مجبورید در معرض نور خورشید باشید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. سایر مشکلات بعد از هایفوتراپی بینی که باید به آنها توجه کنید شامل موارد زیر است:

در مقابل نور مستقیم خورشید قرار ندهید

به مدت 3 روز حوله را مستقیماً روی بینی قرار ندهید

حداقل 3 روز رو به پایین دراز بکشید

حداقل تا 1 روز پس از جراحی در استخر یا جکوزی شنا نکنید

پس از هایفوتراپی بینی در محیط های بسیار گرم یا سرد نمانید

ماندگاری هایفوتراپی بینی

تحمل هیپوتراپی بینی به ژنتیک، رژیم غذایی و سن شما بستگی دارد. همچنین به تخصص و تجربه قبلی بستگی دارد. با در نظر گرفتن همه این موارد، بینی درمانی یکی از راه های تغییر فرم بینی است که ماندگاری نسبتاً طولانی و تقریباً 2 ساله دارد. اگر می خواهید این جراحی بیشتر طول بکشد، می توانید پس از مدتی با نظر پزشک آن را تکرار کنید.

اهمیت بینی هایفو

شکل بینی شما تاثیر زیادی بر شکل کلی صورت شما دارد، بنابراین بسیاری از افراد به دنبال راه هایی برای تغییر شکل بینی خود هستند. جراحی زیبایی بینی بسیار گران است و دوره نقاهت طولانی دارد، بنابراین بسیاری از افراد از انجام عمل جراحی برای تغییر بینی خود می ترسند. یکی از مطمئن ترین و بهترین راه ها برای تغییر شکل بینی، درمان بینی است. این روش با افزایش تولید کلاژن بینی و پوست اطراف آن را سفت و لیفت می کند.


[ بازدید : 140 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خبرنویس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]