فایده بک لینک برای سایت چیست؟
شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چه وب سایت هایی حاضرند رپورتاژ خبری منتشر کنند و چرا این کار را میکنند؟ رپرتاژ یکی از روشهای تبلیغات چاپی است که پیش از این از طریق مجلات و روزنامه ها مورد استفاده قرار میگرفت. می توانید وب سایتهای ارائه شده را بررسی نموده و سپس از این لینک سفارش دهید. یا قیمت رپورتاژ آگهی در فارس نیوز و قیمت رپورتاژ آگهی در تسنیم بالاتر از یک میلیون و دویست هزار تومان است که با همین مبلغ می توانید چندین وبسایت خبری و فناوری را برای انتشار رپورتاژ خود انتخاب کنید. مثلا اینکه «لیست قیمت انواع ورق های فولادی کارخانه مبارکه اصفهان» را لینک دهید در مقایسه با اینکه «قیمت فولاد» را لینک دهید انتخاب بهتری است. اگر توانایی انتخاب درست وب سایت برای انتشار رپورتاژ را داشته باشیم، (که در دیگر مقالات آن را به شکل حرفه ای به شما آموزش میدهم) مزایایی که متوجه سایت ما میشود، چندین برابر هزینه ای خواهد بود که بابت خرید رپورتاژ پرداخته ایم. رپورتاژ آگهی نوعی از محتوای نیمه تبلیغاتی است که بارها در سطح تلویزیون، رادیو، وب، شبکه های مجازی و…
یعنی اگر شما هر مطلبی که در سایتتان ایجاد میشود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید خواهید دید که تاثیرات مثبت آن بعد از 3 ماه کم کم خود را نمود میدهند. بلکه مفهومی به نام Linkless نیز در سئو وجود دارد که اگر اسم برند شما حتی بدون لینک در وبسایت ها و وب پیج های مختلفی آورده شده باشد برای شما اعتبار می آورد. در این مقاله قصد دارم به صورت جامع شما را با رپورتاژ اگهی یا همان رپورتاژ خبری آشنا کنم، تاثیر رپورتاژ روی کسب و کار اینترنتی و وب سایت شما را بررسی کرده و نقش آن در سئو سایت را به شما توضیح بدهم. مت کاتز در این باره می گوید: زمانی که اطلاعات WhoIs آنها را بررسی کردم، همه آنها دارای سرویس محافظت خصوصی بودند. گوگل امروزه میتواند با استفاده از هوش مصنوعی به راحتی محتواهایی که فقط جای کلمات در آنها عوض شده است تشخیص دهد. هرچقدر تعداد لینک های موجود در صفحه رپورتاژ آگهی افزایش یابد اعتبار منتقل شده به هریک از آنها کاهش خواهد یافت. اما این موتور جستجو جزئیاتی را برای یک رپورتاژ خوب تعیین کرده: اولین نکته اینکه مقاله شما نباید کاربران را فریب دهد.
تعرفه خرید رپورتاژ چطور تعیین میشود؟ راستش را بخواهید هیچ سایت و نهادی روی قیمت گذاری و تعرفه خرید رپورتاژ نظارت صحیحی ندارد و به همین دلیل گاها در برخی وب سایت ها با قیمت های نجومی و نه چندان صحیحی روبرو میشویم. اگر می خواهید بدانید که در رپورتاژ به چه صفحاتی لینک بدهیم کافیست توضیحات صفحه خرید بک لینک سئوسل یعنی https://seocell.ir/buy-backlinks را مشاهده فرمایید. صفحه ای که بخشی از یک طبقه بندی مرتبط است نسبت به صفحاتی که در طبقه بندی غیر مرتبط قرار گرفته است، امتیاز مرتبط بودن بیشتری کسب خواهد کرد. بر اساس راهنمای رتبه بندی گوگل، محتوای تکمیلی مفید یکی از مواردی است که کیفیت سایت و صفحات آن را به خوبی نشان می دهد. حتی برخی برای متن رپورتاژ خود از مقالات یا محتوای موجود بر روی سایت خود استفاده میکنند. در پلن شماره 2 رپورتاژ آگهی رایاطرح شما بایستی یک متن بصورت مقاله به همراه یک الی 3 تصویر برای ما ارسال نمایید. عکس اول به عنوان تصویر اصلی یا تصویر شاخص در سیستم های مدیریت محتوا قرار داده میشود و تصویر دوم در بین پاراگراف ها و بین متن دیده میشود. در تصویر پایین یک رپورتاژ متنی منتشر شده در سایت خبری را مشاهده میکنید. در این پکیج شما رپورتاژ خود را در ۱۵ وبسایت معتبر که اکثر DA بالایی دارند منتشر می کنید.
اطلاعات بیشتر:
[ بازدید : 1966 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]